Att beställa prylar verkar gå OK, det som oroar mig är att svarstiden på mail är lång (om svaret överhuvudtaget kommer.). Då de skickar brev som inte är spårbara vill jag inte ens veta vad som händer om något inte kommer fram i brevlådan. Personligen så spenderar jag några kronor mer i andra butiker, uppenbart går dessa till kundservice.
Fungerade bra i ett halvår men nu börjar plasten spricka på flera ställen. Sökte lite på nätet och det verkar vara förekommande. Undvik. Har ett flertalet andra trådlösa hörlurar som fortfarande fungerar utan defekter efter flera års användning men som tekniskt sett tyvärr är förlegade.
Riktigt trevlig butik med snabb service. Hjälpte också till att paketera min order enligt önskemål. Ett förslag, även om leveransen var hos mitt ombud inom två dagar så skulle det vara trevligt med kollinummer på mail.
Skickade en fråga om en lagd order. 13 dagar senare, fortfarande inget svar. Fick ett Autosvar om att min fråga är mottagen men därefter gick den väl till papperskorgen hos Dustin.
Jag beställde en returnerad vara (reducerat pris). Passade på att åka 3 mil men väl framme fick jag ett SMS att det var ett saldofel. Mitt fel så klart då jag skulle avvaktat bekräftelse. Men, dagen efter så dyker samma produkt upp igen. Då tänker jag att jag beställer och avvaktar bekräftelse denna gång då de kanske hittat varan. Men samma sak igen, saldofel och annullerad order. Nu ytterligare en dag efter så ligger samma vara uppe igen. Vad håller ni på med?
Samma erfarenhet som "falerts". Makulerar order på artiklar som de har som kampanj på hemsidan med hänvisningen att priset var felsatt.
Vi har 2 st. inom familjen. Vår höll längst innan beläggningen gav upp. drygt 10 månader. Vi har aldrig maskindiskat den och aldrig använt högsta värme. Mina föräldrar som maskindiskar sin och tar hand om den som sina övriga IKEA pannor med teflon fick slänga sin efter 4 månader. IKEA -pannorna håller än, efter nästan 3 år av samma "behandling" Urusel produkt