Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt & hemleverans
Fri retur, 30 dagars öppet köp
Delbetalning via Klarna

http://www.samsung.com

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Detaljerad information Samsung SE har fått betyget (3.88)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Beställt två monitorer och de kom fram utan problem och utmärkt kundservice vid kontakt.

    Ser flera omdömen här som låter väldigt vinklade med hat mer än ett enkelt produktomdöme, väldigt tråkigt och låg nivå på recensionerna som bör ifrågasättas!.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Gick inte att ge noll stjärnor i omdömet, Samsung SE är alltså sämre än sämst. Efter att ha förbokat en Samsung s10 plus och blivit lovad leverans uteblir den utan kommunikation från Samsung SE. Efter flera uppringningar utan svar avbokar jag köpet eftersom jag ser att dom vanliga butikerna har telefonen på lager och kan leverera på 24-48tim. Samsung SE kan nu inte kommunicera internt så dom skickar telefonen ändå.
    Inga problem tänker man jag gör en retur och jag får ligga ute med pengarna en liten stund (blev nästan 2mån). Samsung SE hittar inte paketet men dom undrar om jag inte vill ha en ny retursedel istället. Här räddar Postnord mig genom att förklara att returen har kvitterats av Samsung SE. Nu behöver man bara ett kvitto så man kan förklara köpet för revisorn inte helt lätt eftersom Samsung SE samarbetar med Klarna som bara kan ge kvitto på telefonen och inte på försäkringen, detta löste sig efter ytterligare kontakter med Samsung SE. Pengarna återbetalades till slut och nu kommer nästa problem, Samsung SE kan inte skaffa fram en kvittens på återbetalningen av försäkringen. Supporten svarar alltid med att dom ska återkomma med mail, av mina typ 10-15 kontakter med supporten har dom återkopplat ett fåtal gånger med ett mail som ändå inte stämmer. Samsung SE är ett skitföretag och jag förstår inte att någon med kunskap styr upp läget en gång för alla. Tills dess ligger det ett möte med supporten varje måndag i min kalender till jag får min kvittens. En stor varning för detta företag.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen upplevelsen du haft i samband med ditt köp på vår hemsida och förstår frustrationen kring situationen.

    Vi vill verkligen hjälpa dig vidare med problemet som du upplever för att även undersöka vad det är som har skett och ser gärna att du kontaktar oss direkt via telefon på 0771-40 10 44.

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag förhandsbeställde varor för 23000kr varav 2st mobiler, klocka mm. I kampanjen skull ingå flera tillbehör dessutom. Man tänker att om man förhandsbokar kommer man ha senaste modellerna först, men så blev det inte. Jag beställde dem i Feb och de skulle levereras senast Mars, vi är nu i Maj och jag har fortfarande inte fått varorna. Jag har mejlat dem och ringt dem flera ggr varje vecka och bara fått höra massa ursäkter. Ena gången var klockan försenad och därmed resten av kollit, andra gången har det fel på posten osv. För ca 2 veckor sedan konstaterade vi att varorna finns, man kan tom gå och köpa dem på vilken butik som helst idag och finns på alla hyllor, så är det för dem bara att skicka. Ändå har de fortfarande inte skickats! Varje gång man ringen för man stå i kö mellan 30-45min och så för man höra, "jo, men Nu kommer din order att skickas.. vi ber om ursäkt.. bla bla". *Jag väntar och väntar och inget kommer. Fy fan! De har hållit mina pengar nu i flera månader, undra med hur många kunder de har gjort så mot och bla tjänat ränta på deras pengar, det måste vara miljoner. Banditer!
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen upplevelsen du haft i samband med ditt köp på vår hemsida och förstår frustrationen kring situationen.

    I detta fall vill vi väldigt gärna hjälpa dig med de problem du upplever och ser gärna att du kontaktar oss direkt via telefon på 0771-40 10 44 eller via mail på shop.se@samsung.com.

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Ofta mycket bra erbjudanden via Benify. Aldrig haft några problem med mina ordrar, och riktigt bra att få gratis hemleverans som standard.
  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Skulle få med ett par Buds om jag köpte en S10. 1 månad senare och jag väntar fortfarande...

    ALDRIG MER SAMSUNG
  • Hej,

    Vi förstår din frustration kring den här situationen. I det här fallet så vill vi se över ditt ärende och undersöka vad det är som har skett för att finna en lösning. Vi vill därför be dig kontakta oss direkt på 0771-40 30 20 ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

    Vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Usel
    2 mån sedan
    Serviceverkstaden på Kungsgatan tar bra pengar för att laga telefoner.
    När man ifrågasätter lagningen och tycker att den inte gjorts korrekt vänder de på det hela med att säga vi har lagat telefonen och vi ser inga skillnader mellan den och en ny likvärdig modell. VIlket inte stämmer för 5 öre.

    Undvik Samsung service verkständer till 100%
  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Helt klart en av de värsta shop man kan handla ifrån. Utlovat sändningsdatum hålls inte, ingen kommunikation om försening.Supporten kan inte ge raka svar, ber att få återkomma via mejl som inte kommer. Man får ringa igen och vänta på svar, som ingen tycks kunna svara på. Till slut får man besked att leveransavdelning har ordern och den skall skickas under dagen, men icke. Definitivt inget varumärkesbyggande verksamhet man bedriver och man låter kunden få stå för kommunikationen, som om man skiter i vilket.
    Svårt att förstå att Samsung Inc låter sådant här få förekomma..
  • Hej,

    Väldigt tråkigt att höra att du upplever det på det här sättet och givetvis beklagligt om det har uppstått en brist i kommunikationen gällande ditt ärende.

    Jag ser gärna att du tar kontakt med oss direkt på 0771-72 67 86 alternativet om du skickar ett epostmeddelandet direkt till shop.se@samsung.com. Ange ditt ordernummer i epostmeddelandet så ska vi självklart undersöka saken närmare och hjälpa dig på bästa sätt.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Fantastiskt webshopp! Så trevlig kundservice! Lätt att navigera och bra priser!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Troligen Sveriges sämsta WEB butik om något går fel! Tog dem flera månader att clera en retur och återbetala pengarna. Saknar totalt ärendehantering system, tvungen att upprepa allt vi varje kontakt med dem. Kass återkoppling.
    Inte ens en antydan till kompensation för otaliga timmar i telefon med dem!
    Se upp!
  • Hej,

    Vi får verkligen beklaga att du upplever det på det här sättet och vi är självklart ledsna över om kommunikationen har varit bristande på något sätt. Jag ser gärna att du kontaktar oss direkt så kan vi kan titta närmare på saken och hjälpa dig på bästa möjliga sätt, du når oss på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Dålig
    3 mån sedan
    Förbeställde S10 plus och enligt erbjudandet så skulle det ingå Galaxy buds om man registrerade sig i Memebers appen. När man försöker så komer det upp Felaktigt IMEI Nummer. och att få tag i Samsung support är omöjligt. På Facebook så skyller de att det är för många som försöker hämta ut sina Buds, i Live chatten hamnar man i kö plats nr 10 i 30 minuter innan man kommer till plats 8, Där fick jag vänta i 3 timmar utan att det hände något, Eftersom Erbjudandet är bindande då det står att om man beställde mellan 20 feb. - 7 mars så INGÅR det buds... Under all kritik. Tyvärr Samsung Min nästa telefon blir inte från ER!
  • Hej,

    Till och börja med så får vi verkligen beklaga över att du upplever problem gällande registreringen av förköpserbjudandet i Samsung Members-appen.

    Dessvärre så är det olika tekniska problem för registreringen av kampanjen. Däremot så ska de flesta problemen nu vara återgärdade så jag skulle rekommendera att du försöker att registrera ditt köp igen via Members-appen.

    Vi kan även rekommendera att du kontaktar oss direkt på 0771-40 30 20 för att få hjälp med registreringen av Galaxy Buds-erbjudandet.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Usel
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Herregud man blir överraskad hur oprofessionellt ett så stort företag kan vara på support sidan. Efter att ha varit placerad #3 i chatt kö i 15 minuter så uppdaterar jag sidan och får då en error från deras chatt system och allt jag skrivit försvinner. Ringer då och sitter 20min utöver de 30min jag redan suttit i chatt kö.

    Edit: När jag kom fram efter 58 minuter så kunde de inte hjälpa till.
  • Hej,

    Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt gällande supporten. Det har varit väldigt högt tryck i samband med kampanjer och vi självklart ledsna över detta.

    I ditt fall så skulle jag därför rekommendera att du kontaktar oss direkt så att vi kan hjälpa dig att undersöka vad som har gått fel. Du når oss på 0771-40 30 20 eller så kan du kontakta oss på via epost här -https://www.samsung.com/se/support/email/

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Krångligt att beställa som företag.

    Gick ej att beställa till den korrekta box adressen.
    Företagsnamnen kom ej med på leveranserna.
    Fakturorna saknar moms. Klarna vägrade att åtgärda så vi har fått bestrida fakturorna
  • Hej,

    Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt när det kommer till din beställning. Kontakta oss gärna direkt på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com så ska vi undersöka vad som har gått fel och hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • 4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Snabb och proffsig leverans!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Snabb och smidig leverans. Bra pris var det också!
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Nu har jag inte beställ produkter, per se, men har varit i kontakt med Samsung support och verkstad.

    Fick ett problem med min TV, en typ av inbränning i mitten på skärmen. Kontaktade supporten och skickade in bilder på felet till dem. De beställde en ny panel åt mig och fixade så att en tekniker kom och installerade allt på plats.

    Gick oehört smidigt och snabbt. Väldig trevlig mottagning från supporten med!
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Samma erfarenheter angående leveranser från Samsung. Förseningar och uselt bemötande i supporten. Handlar någon annan stans i fortsättningen.

    Uppdatering 29/12-18. Förköp av Galaxy watch i oktober. Ville ha den utlovade laddaren. Har fortfarande inte fått någon laddare trots upprepad kontakt med supporten.
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Skulle få ett par trådlösa hörlurar. Först gick det inte att registera, så jag fick hjälpa av samsung. Sedan skulle hörlurarna komma. Men inga kom. Blev hänsvisad till ett företag som skulle skicka ut dom. Men dom svarade inte på mail. Skrev igen. Ficks svar att dom ville ha en kod, men fick aldrig en kod. Har nu suttit snart en timme i telefonkö hos samsung och lyssnat till deras gräsliga väntmusik. Dom skulle utreda. Vet i vilken gång i ordningen jag har ringt. Dom bra krånglar till det för att slippa skicka ut det dom lovat.
    DERAS KAMPAJER ÄR BRA BLUFF
  • Usel
    6 mån sedan
    Köpte en Samsung A7 eftersom det var ett kampanjpris med -800:-.Beställde innan kampanjtiden var slut, men missade att skiva in en kod.Fick därför betala fullt pris,
    3890:-.Kontaktade supporten, men någon återbetalning var inte möjlig.Hade kunnat
    köpa samma telefon varsomhelst för 3000:-
    DÅLIGT av Samsung att inte kunna göra en återbetalning av kampanjen som ändå
    var pålagd på priset.
  • Hej,

    Förstår absolut din situation om du sett ett erbjudande och handlat under kampanjperioden, men missat att skriva i rabattkoden i kassan. Jag ser gärna att vi försöker hitta en lösning på detta, kontakta oss igen på: shop.se@samsung.com med ditt ordernummer och vart du sett erbjudandet.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Jag upplever inte det uttryckta missnöjet här med beställningsprocessen, dock var leveransen försenad med en dag. Bring kunde inte hålla den avtalade leveranstiden, vilket drar ner betyget något. Lyckligtvis ombokades leveransen till en helg (dagen efter avtalad tid), vilket inte påverkade mig nämnvärt.
  • Usel
    6 mån sedan
    Sämsta webbshopen som finns. De klarar intw av att leverera sina varor i tid och supporten har ingen koll om var än är packad eller ej. Avbeställer varorna och köper andra. Sista gången Samsung.
  • Usel
    6 mån sedan
    Använder Bring som leverantör som är väldigt oseriösa. Tro mig, detta är tillräcklig anledning att inte beställa något härifrån.
  • Usel
    6 mån sedan
    Rent utav otrevlig support. Går inte att lita på att deras webshop fungerar.
  • Usel
    8 mån sedan
    Försökte handla. Men gick inte komma till kassan. Error hela tiden.
  • Usel
    8 mån sedan
    Jag förbeställde en Samsung Galaxy Watch precis när de öppnade förbeställningen. Jag tänkte att Samsung måste ju vara säkraste kortet för att få leverans på tid. Men icke! Trots att de hade flera veckor på sig att säkra sin leverans till oss som förbeställt så fick jag min klocka 5 dagar sent, efter släpp i butik!
    Efter att varit i kontakt med dem både på mail och telefon så kan de bara erbjuda 300:- rabatt på nästa köp. Skojaru! Varför ska jag köpa där när det kan vara billigare i andra butiker?
  • Bra
    5 mån sedan
  • 2018-06-25 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Bra och tydlig hemsida, bra betalningsalternativ.
    MEN dom använder sig av bring som transportör, som inte är rikstäckande vilket innebär att mitt paket har lastats om ca 4 ggr, åkt med olika transportörer och åker just nu buss någonstans. Gått 4 dagar nu och har fortfarande inte fått paket, tacka vet jag postnord som levererar paket på två dagar oavsett vart i landet man bor. Kommer aldrig mer handla från denna sida.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans och skönt att de bar in Tv:n i vardagsrummet
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Mycket smidigt köp via Samsungs hemsida för att garanterat få efterlängtade Galaxy Note 8:an så snabbt som möjligt!
    Jag kunde följa Samsungs levererans mha Bing och fick den t.o.m. en dag INNAN lanseringen! Den utlovad Dex:en vid förköp beställdes enkelt via Samsungs hemsida och damp ner 3 arbetsdagar senare som utlovat!
    SAMSUNG levererar alltid - som vanligt!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Håller inte lev datum andvänder en usel transport partner sista gången
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Smidigt köp o snabb leverans. No complaints.
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köpte en soundbar K661 samt två st R3 högtalare direkt från samsungs hemsida på black friday i november 2016.
    Ångrade mitt köp några dagar senare då jag fann soundbaren 1000 kr billigare hos en annan återförsäljare (den har jag behållit och är nöjd med) samt att R3 högtalarna uppfyllde inte mina förväntningar i ljudkvalité varken ensamma eller tillsammans med soundbaren (man kan koppla ihop dem till ett trådlöst 5.1 system via samsungs Multiroom app) Det var en massa mjukvaruproblem med ljudet från högtalarna, ljudet hamnade i osync, dålig ljudkvalité i 5.1 konfiguration över wi-fi men etc. Ensam är ljudet toppen i soundbaren... väldigt konstigt. Felanmälan detta till samsung som aldrig hade hört talas om problemet...

    Hur som helt valde jag att häva köpet och begärde retursedlar från samsung (Av någon anledning skickade de inte med det från början trots att de skryter om 30 dagars öppet köp)
    De lovade att retursedlarna skulle komma inom ett par dagar på min e-post men det tog nästan 2 månader (!) efter många telefonsamtal så fick jag tillslut pappren och kunde skicka tillbaka paketen.
    Klarna har varit förstående så jag har sluppit ligga ute med många tusenlappar skönt nog.
    Otroligt långsam och värdelös returhantering - under all kritik.

    Det som lyfter upp betyget från 1 stjärna till 3 är den väldigt snabba leveransen och det faktum att deras kundtjänst varit trevlig att prata med och de svarar snabbt i telefon. Synd bara att de inte lyckades få till returen på ett bra sätt. TIPS skicka med retursedlar i alla försändelser!
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    beställde klockan på tisdagen och fick den på torsdagen den 29 Dec.
    Att jag inte ger full pott är att Samsung suport är ju så seg, att ringa till dem o sitta o vänta i 40 minuter utan att veta vilken plats du är på utan bara hör en massa musik.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Håller inte lanseringsdatum som utlovas på hemsidan. "sålde mer än förväntat". Prioriterar stora återförsäljare så att privatpersoner som handlar av samsung får vänta medans återförsäljare får stora leveranser innan. Skickar faktura till klarna innan order är skickad.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Toppen!

    Billiga och snabb leverans!