Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt & hemleverans
Fri retur, 30 dagars öppet köp
Delbetalning via Klarna

http://www.samsung.com

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Detaljerad information Samsung SE har fått betyget (7.08)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Mycket bra
    16 dagar sedan
    Beställning
    Smidig beställning på nätet.
  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Riktigt bra och är jättenöjd med mitt köp. Mycket snabb gratis hemleverans och oslagbart pris på en trådlös laddare.

    +
    Bra pris.
    Snabb gratis hemleverans till dörren. Jag fick själv välja leverans datum och tid. Man kunde välja leverans under dagen eller kvällen.
    Bra betalalternativ med kort eller avgiftsfritt via Klarna.

    -
    Inget minus alls faktsikt, bara bra.
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Fick hem TVn med hemleverans utan problem. Bra erbjudande och service!
  • Perfekt
    23 dagar sedan
    Beställning
    Smidigt
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Snyggt och smidigt! Handlat här förut och har alltid fungerat perfekt
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Produkt skadad i leverans, saknade även funktioner som utannonserades på deras produktsida. Värdekoden som jag fick i ersättning för skadan fungerade inte i den rabbaterade shoppens där jag köpt skåpet vilket innebär att det är billigare att vända sig till en återförsäljare och skippa koden.

    Kundservice skickade ut en ersättningsdel som saknades och trotts inköpskvitto, serienummer och modellnummer, var den fel och passade inte, detta efter över en månads väntan.

    Svar till SAMSUNG: Problemet är i kontakt som redan sker via mail, se SE200203-38103232.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen att det uppstått problem. Du får jättegärna kontakta oss direkt via vår mail med problemen som du upplevt, så kan vi se över vad det är som har skett med ditt ärende.

    För att kontakta oss via mail så skall du skicka till: shop.se@samsung.com

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Väldigt bra service!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Snabbt enkelt och smidigt.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Bra
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Sämsta webbshopen som finns. De klarar inte av att leverera sina varor i tid och supporten har ingen koll om varn är packad eller ej. Avbeställer varorna och köper andra. Sista gången Samsung.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Dunderleverans! Samsung över Apple hela vägen
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det var en jätte bra erbjudande och beställningen gick väldigt smidigt.
    Jag har inte fått varan än men det verkar att vara kort leveranstid.
    //Tack
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Väldigt smidigt att beställa ifrån men leveransen fungerade inte alls något vidare!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Är fruktansvärt besviken på Samsung. Beställde ett högtalarsystem som skulle levereras inom 1-3 arbetsdagar (valde att få paketet till tomtgräns då inbärning skulle ta ytterligare 2 arbetsdagar). När det hade gått 5 arbetsdagar (plus några lediga dagar) hade vi fortfarande inte fått någon information om att paketet lämnat Samsung vilket gjorde att vi fick kontakta supporten och det är här vår besvikelse och irritation börjar.

    Det började med att vi chattade med en kille men han sa att han inte kunde hjälpa till via chatten utan vi var tvungna att ringa (vart är logiken i det? Varför ens ha en chatt som inte kan hjälpa?). Jag ringde och fick prata med en kille som försäkrade mig om att allt såg rätt ut men han kunde inte se vart paketet var men om vi inte hade fått kollinummer från Bring under dagen skulle vi återkomma. Inget kollinummer kom vilket gjorde att vi ringde dagen efter igen. Fick prata med en person som lovade att de skulle göra en "eskalering" vilket innebär att han kontaktar chefen som gör en eftersändning på paketet. Blev lovad att få svar nästkommande arbetsdag av chefen.

    Nästkommande arbetsdag hade vi inte hört något från chefen vilket gjorde att vi för fjärde gången fick kontakta supporten. Denna gången fick vi prata med en vettig person för då visade det sig att de första personerna varken hade skrivit att vi hade ringt eller skickat ärendet vidare till chefen. Det visade sig även att paketet då legat hos Bring i 8 dagar. Det innebär att första gången vi ringde så låg paketet hos Bring men det hade uppenbarligen inte de andra personerna ens kollat upp.

    Vi ringde därmed till Bring som sa att paketet låg på terminalen men att Samsung inte hade skickat information elektroniskt vilket gjorde att de inte visste hur de skulle hantera paketet. Jag frågade om de kunde leverera paketet under dagen plus inbärning då min sambo var iväg och paketet väger 28kg men det gick inte. Utan paketet skulle komma dagen efter till tomtgräns. Efter mycket om och men slutade det med att jag samma dag fick åka till terminalen och hämta paketet. Killen på terminalen (transportproffset) brydde sig inte ett dugg när jag frågade hur det kan ske utan han stod bara och hånlog och struntade fullständigt i detta. Slutar med att jag som ensam tjej fick bära in ett paket på 28 kg i bilen där en annan kille bara stod och kollade på mig.

    Kommer aldrig beställa från Samsungs hemsida igen och definitivt aldrig från ett företag där Bring än involverat.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen om du upplevt problem med vår shop och support. Du får jättegärna kontakta oss direkt via vår mail med problemet som du upplevt, så kan vi se över vad det är som har skett med ditt ärende.

    För att kontakta oss via mail så skall du skicka till: shop.se@samsung.com

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Snabb service, snabb butik!
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Smidigt, enkelt, snabbt, kopplat till Klarna - hur bra som helst!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Jag slog till på en deal via Studentkortet. Det var via Samsungs egna webbshop, jag trodde att det var det bästa man kunde göra och köpa direkt från Samsung. Innan köpet läste jag massor av negativa omdömen om Samsungs egna shop och givetvis, blåögd som jag är, tog jag det för givet att det var enstaka konsumenter som drabbats och därför ”gnäller”. Men INTE!

    Dom positiva omdömena här är dom kunder som lyckats handla en felfri Samsung produkt och inte behövt komma i kontakt med Samsung shopens personal som förövrigt är förmodligen ett gäng högstadieelever som inte bryr sig ett smack om varken kundupplevelse eller service.

    Lång historia kort, du kommer att få kämpa rätt hårt för att hävda din rätt. Du kommer att få luren slängd i örat, chatten avstängd när de känner för det (Samsung Shopen flaggar kunder i sitt system), och absolut kommer dom göra allt i sin makt för att krångla till ett och annat.

    Min far fick tillslut nog och ersatte min telefon med ett annat märke.

    Helt bedrövligt beteende, känslolösa och hämndlystna nybörjare som missbrukar Samsungs namn.

    Gör er en tjänst och ta alla dessa negativa omdömen på allvar. Om ni inte vill känna er små, överkörda, kränkta och lurade, köp någon annanstans.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen om du upplevt problem med vår shop och support. Vi set jättegärna att du kontaktar oss direkt på vår mail med problemet som du upplevt, så kan vi se över vad det är som har skett med ditt ärende.

    För att kontakta oss via mail så skall du skicka till: shop.se@samsung.com

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Dålig
    5 mån sedan
    Ett gäng inkompetenta och oförskämda cowboys. Ingenting med den shoppen är bra och speciellt inte supporten.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen om du upplevt problem med vår shop och support. Du får jättegärna kontakta oss direkt via vår mail med problemet som du upplevt, så kan vi se över vad det är som har skett med ditt ärende.

    För att kontakta oss via mail så skall du skicka till: shop.se@samsung.com

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Dålig
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt på webben, har dock inte sett resultatet av leveransen än.

    På undersidan var Torktumlaren var både blöt och grusig, gubbarna från Bring bara stövlade in utan att plocka av sig skorna eller meddela detta.

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Fast and easy to buy
  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Beställning
    Mycket smidigt.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Fruktansvärd service och kör på fulknep för att slippa ge ut de gratisprodukter som de lovar vid kampanj!

    Jag hade förbokat Samsung Galaxy Active2 hos Webhallen då man även skulle få en dubbelladdare på köpet, men vid release visade det sig att ingen återförsäljare i Sverige fått klockan. Efter 1 veckas försening och med fortsatta förseningar kontaktade jag Samsung som informerade mig om att de hade klockan på lager sedan release och jag kunde få den omgående. Jag avbokade då klockan från Webhallen och köpte den direkt från de.
    Det visade sig sedan att jag såklart inte fick laddaren eftersom den endast gällde för förbokningar.

    Nu i efterhand känns det som ett medvetet knep från Samsungs sida att inte skicka ut klockorna till sina återförsäljare så jag som kund söker mig till att köpa direkt från de. Med detta blev jag blåst på en laddare och Webhallen på en försäljning på 5000:-.

    De har nu förlorat en trogen kund som har det mesta från mobil till vitvaror från Samsung. Finns många andra företag att välja på som värnar om sina kunder än blåser de.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen om du upplevt problem i samband med ditt köp på vår hemsida. Du får jättegärna kontakta vår support via mail med problemet som du upplevt, så kan vi hjälpa dig vidare att se vad som har skett och lösa det för dig på bästa möjliga sätt.

    För att kontakta vår support via mail så skall du skicka till: shop.se@samsung.com

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Mycket bra
    8 mån sedan
    Beställning
    Smidigt, bra betalningsmetoder. Kunde vart mer frakt alternativ
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    enkelt och smidigt
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Beställt via hemsidan för tredje gången och det har skickats till fel adress trots att leveransbekräftelsen stämmer. Suttit i telefon och fått olika svar över vad jag behöver göra och har nu 3 olika fakturor men ingen produkt. Kommer inte handla där igen!
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen om du upplevt problem i samband med ditt köp på vår hemsida. Du får jättegärna kontakta vår support via mail med problemet som du upplevt, så kan vi hjälpa dig vidare att se vad som har skett och lösa det för dig på bästa möjliga sätt.

    För att kontakta vår support via mail så skall du skicka till: shop.se@samsung.com

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Dålig
    8 mån sedan
    Är tyvärr mycket besviken. Beställde en ny TV från Samsung, men har fortfarande inte fått den trots att det snart har gått en månad. Har varit kontakt med support flera gånger men får dåligt med information varje gång tillsammans med löftet om att de ska återkoppla om ärendet, vilket de inte gjort efter någon av de tre gångerna jag har pratat med dem. Gör er själva en tjänst och beställ från ett annat företag, att handla från samsung var ett stort misstag!
  • Dålig
    8 mån sedan
    Rekommenderar inte alls ❌❌❌❌‼️‼️‼️‼️
    Dom får noll stjärna ⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen om du upplevt problem i samband med ditt köp på vår hemsida. Du får jättegärna kontakta vår support med problemet som du upplevt så vi kan hjälpa dig vidare för att komma fram till en lösning.

    För att kontakta vår support så kan du ringa in på följande telefonnummer: 0771-40 10 44.

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    Bra bemötande av er då jag ringt support 3 ggr.
    och nu till sist så fungerade det exakt som jag blivit informerad.
    (Jag var ju lite frågande då plattorna tog slut hela tiden. slutet gott o allting gott)
    Med vänlig hälsning
    Thord
    Thord.Hedberg@bktv.nu
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    bra servis samt bra grejer
  • Dålig
    9 mån sedan
    Stay away, finns så många alternativ att handla ifrån och det är värt det!
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen om du upplevt problem i samband med ditt köp på vår hemsida. Du får jättegärna kontakta vår support med problemet som du upplevt då vi vill ge dig en så bra upplevelse som möjligt.

    För att kontakta vår support så kan du ringa in på följande telefonnummer: 0771-40 10 44.

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Grymma priser och snabb leverans!
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning Leverans
    enkelt och bra
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt
  • Ganska bra
    10 mån sedan
    Beställning
    Affärens information om kampanjen. Gillar inte heller Klarna som företag/betalningsalternativ metod
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kunde använda min rabatt som jag fått från Samsung.
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Beställt två monitorer och de kom fram utan problem och utmärkt kundservice vid kontakt.

    Ser flera omdömen här som låter väldigt vinklade med hat mer än ett enkelt produktomdöme, väldigt tråkigt och låg nivå på recensionerna som bör ifrågasättas!.
  • 2019-06-03 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Gick inte att ge noll stjärnor i omdömet, Samsung SE är alltså sämre än sämst. Efter att ha förbokat en Samsung s10 plus och blivit lovad leverans uteblir den utan kommunikation från Samsung SE. Efter flera uppringningar utan svar avbokar jag köpet eftersom jag ser att dom vanliga butikerna har telefonen på lager och kan leverera på 24-48tim. Samsung SE kan nu inte kommunicera internt så dom skickar telefonen ändå.
    Inga problem tänker man jag gör en retur och jag får ligga ute med pengarna en liten stund (blev nästan 2mån). Samsung SE hittar inte paketet men dom undrar om jag inte vill ha en ny retursedel istället. Här räddar Postnord mig genom att förklara att returen har kvitterats av Samsung SE. Nu behöver man bara ett kvitto så man kan förklara köpet för revisorn inte helt lätt eftersom Samsung SE samarbetar med Klarna som bara kan ge kvitto på telefonen och inte på försäkringen, detta löste sig efter ytterligare kontakter med Samsung SE. Pengarna återbetalades till slut och nu kommer nästa problem, Samsung SE kan inte skaffa fram en kvittens på återbetalningen av försäkringen. Supporten svarar alltid med att dom ska återkomma med mail, av mina typ 10-15 kontakter med supporten har dom återkopplat ett fåtal gånger med ett mail som ändå inte stämmer. Samsung SE är ett skitföretag och jag förstår inte att någon med kunskap styr upp läget en gång för alla. Tills dess ligger det ett möte med supporten varje måndag i min kalender till jag får min kvittens. En stor varning för detta företag.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen upplevelsen du haft i samband med ditt köp på vår hemsida och förstår frustrationen kring situationen.

    Vi vill verkligen hjälpa dig vidare med problemet som du upplever för att även undersöka vad det är som har skett och ser gärna att du kontaktar oss direkt via telefon på 0771-40 10 44.

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag förhandsbeställde varor för 23000kr varav 2st mobiler, klocka mm. I kampanjen skull ingå flera tillbehör dessutom. Man tänker att om man förhandsbokar kommer man ha senaste modellerna först, men så blev det inte. Jag beställde dem i Feb och de skulle levereras senast Mars, vi är nu i Maj och jag har fortfarande inte fått varorna. Jag har mejlat dem och ringt dem flera ggr varje vecka och bara fått höra massa ursäkter. Ena gången var klockan försenad och därmed resten av kollit, andra gången har det fel på posten osv. För ca 2 veckor sedan konstaterade vi att varorna finns, man kan tom gå och köpa dem på vilken butik som helst idag och finns på alla hyllor, så är det för dem bara att skicka. Ändå har de fortfarande inte skickats! Varje gång man ringen för man stå i kö mellan 30-45min och så för man höra, "jo, men Nu kommer din order att skickas.. vi ber om ursäkt.. bla bla". *Jag väntar och väntar och inget kommer. Fy fan! De har hållit mina pengar nu i flera månader, undra med hur många kunder de har gjort så mot och bla tjänat ränta på deras pengar, det måste vara miljoner. Banditer!
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen upplevelsen du haft i samband med ditt köp på vår hemsida och förstår frustrationen kring situationen.

    I detta fall vill vi väldigt gärna hjälpa dig med de problem du upplever och ser gärna att du kontaktar oss direkt via telefon på 0771-40 10 44 eller via mail på shop.se@samsung.com.

    Vänliga hälsningar
    Samsung Shop

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Ofta mycket bra erbjudanden via Benify. Aldrig haft några problem med mina ordrar, och riktigt bra att få gratis hemleverans som standard.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Skulle få med ett par Buds om jag köpte en S10. 1 månad senare och jag väntar fortfarande...

    ALDRIG MER SAMSUNG
  • Hej,

    Vi förstår din frustration kring den här situationen. I det här fallet så vill vi se över ditt ärende och undersöka vad det är som har skett för att finna en lösning. Vi vill därför be dig kontakta oss direkt på 0771-40 30 20 ska vi hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

    Vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Usel
    1 år sedan
    Serviceverkstaden på Kungsgatan tar bra pengar för att laga telefoner.
    När man ifrågasätter lagningen och tycker att den inte gjorts korrekt vänder de på det hela med att säga vi har lagat telefonen och vi ser inga skillnader mellan den och en ny likvärdig modell. VIlket inte stämmer för 5 öre.

    Undvik Samsung service verkständer till 100%
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Helt klart en av de värsta shop man kan handla ifrån. Utlovat sändningsdatum hålls inte, ingen kommunikation om försening.Supporten kan inte ge raka svar, ber att få återkomma via mejl som inte kommer. Man får ringa igen och vänta på svar, som ingen tycks kunna svara på. Till slut får man besked att leveransavdelning har ordern och den skall skickas under dagen, men icke. Definitivt inget varumärkesbyggande verksamhet man bedriver och man låter kunden få stå för kommunikationen, som om man skiter i vilket.
    Svårt att förstå att Samsung Inc låter sådant här få förekomma..
  • Hej,

    Väldigt tråkigt att höra att du upplever det på det här sättet och givetvis beklagligt om det har uppstått en brist i kommunikationen gällande ditt ärende.

    Jag ser gärna att du tar kontakt med oss direkt på 0771-72 67 86 alternativet om du skickar ett epostmeddelandet direkt till shop.se@samsung.com. Ange ditt ordernummer i epostmeddelandet så ska vi självklart undersöka saken närmare och hjälpa dig på bästa sätt.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Troligen Sveriges sämsta WEB butik om något går fel! Tog dem flera månader att clera en retur och återbetala pengarna. Saknar totalt ärendehantering system, tvungen att upprepa allt vi varje kontakt med dem. Kass återkoppling.
    Inte ens en antydan till kompensation för otaliga timmar i telefon med dem!
    Se upp!
  • Hej,

    Vi får verkligen beklaga att du upplever det på det här sättet och vi är självklart ledsna över om kommunikationen har varit bristande på något sätt. Jag ser gärna att du kontaktar oss direkt så kan vi kan titta närmare på saken och hjälpa dig på bästa möjliga sätt, du når oss på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Dålig
    1 år sedan
    Förbeställde S10 plus och enligt erbjudandet så skulle det ingå Galaxy buds om man registrerade sig i Memebers appen. När man försöker så komer det upp Felaktigt IMEI Nummer. och att få tag i Samsung support är omöjligt. På Facebook så skyller de att det är för många som försöker hämta ut sina Buds, i Live chatten hamnar man i kö plats nr 10 i 30 minuter innan man kommer till plats 8, Där fick jag vänta i 3 timmar utan att det hände något, Eftersom Erbjudandet är bindande då det står att om man beställde mellan 20 feb. - 7 mars så INGÅR det buds... Under all kritik. Tyvärr Samsung Min nästa telefon blir inte från ER!
  • Hej,

    Till och börja med så får vi verkligen beklaga över att du upplever problem gällande registreringen av förköpserbjudandet i Samsung Members-appen.

    Dessvärre så är det olika tekniska problem för registreringen av kampanjen. Däremot så ska de flesta problemen nu vara återgärdade så jag skulle rekommendera att du försöker att registrera ditt köp igen via Members-appen.

    Vi kan även rekommendera att du kontaktar oss direkt på 0771-40 30 20 för att få hjälp med registreringen av Galaxy Buds-erbjudandet.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Herregud man blir överraskad hur oprofessionellt ett så stort företag kan vara på support sidan. Efter att ha varit placerad #3 i chatt kö i 15 minuter så uppdaterar jag sidan och får då en error från deras chatt system och allt jag skrivit försvinner. Ringer då och sitter 20min utöver de 30min jag redan suttit i chatt kö.

    Edit: När jag kom fram efter 58 minuter så kunde de inte hjälpa till.
  • Hej,

    Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt gällande supporten. Det har varit väldigt högt tryck i samband med kampanjer och vi självklart ledsna över detta.

    I ditt fall så skulle jag därför rekommendera att du kontaktar oss direkt så att vi kan hjälpa dig att undersöka vad som har gått fel. Du når oss på 0771-40 30 20 eller så kan du kontakta oss på via epost här -https://www.samsung.com/se/support/email/

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Krångligt att beställa som företag.

    Gick ej att beställa till den korrekta box adressen.
    Företagsnamnen kom ej med på leveranserna.
    Fakturorna saknar moms. Klarna vägrade att åtgärda så vi har fått bestrida fakturorna
  • Hej,

    Vi får verkligen beklaga över de problem du har upplevt när det kommer till din beställning. Kontakta oss gärna direkt på 0771-726 786 eller shop.se@samsung.com så ska vi undersöka vad som har gått fel och hjälpa dig på bästa möjliga sätt.

    Med vänliga hälsningar,
    Samsung Shop

  • 1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb och proffsig leverans!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb och smidig leverans. Bra pris var det också!
  • 1 år sedan
    Detta omdöme är under utredning