Prisjakt

Murgatroyd

Medlem sen 2007-10-17
9
Bidrag
3
Hjälpsamröster
Mattssons Foto & Video
Utmärkt
(250)
M
Murgatroyd
9 omdömen
UtmärktRedigerades ett år sedan

Toppenservice, bra pris på utgånget tillbehör, hjälpsamma och snabba. Inga problem.

CyberPhoto
Utmärkt
(500+)
M
Murgatroyd
9 omdömen
Braett år sedan

Snabba, seriösa och bra REA-priser! Dock "dåligt" med 99:- i frakt vilket gör att små beställningar tas nån annanstans....

Amazon.se
OK
(500+)
M
Murgatroyd
9 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Har varit Amazon kund sedan 2002, Amazon är klart bäst i ALLT. Sällan nåt går fel och utmärkt kundbemötande. Dock behöver svenska amazon.se lite mer tid att bli lika bra som de övriga som Amazon i: USA, Tyskland, Japan m.fl.

Cellbes
M
Murgatroyd
9 omdömen
Usel2 år sedan

Otroligt dåligt. Cellbes tar 55:- i returavgift oavsett om det är deras fel eller inte! Cellbes tar dessutom upp till två veckor på sig innan återbetalning. Skrev tydligt att plagget var skadat, men likväl så fick vi betala 55:- i retur för deras fel och usla kvalitetskontroll. Totalt 110:- för att prova två tröjor! USELT, Amazon, Gudrun Sjöden, Zalando och många fler har gratis retur oavsett skäl för kläder och skor. CELLBES är nu SVARTLISTAD.

Elfynd
Bra
(162)
M
Murgatroyd
9 omdömen
Bra3 år sedan

Fick fel produkt, men det löste sig snabbt via ett mejl och jag fick gratis retursedel direkt, dagen efter var allt klart. Tack!

Lindarn Webshop
Bra
(82)
M
Murgatroyd
9 omdömen
Utmärkt3 år sedan

Blixtsnabb leverans via Postnord Utkörning, allt fungerade perfekt. Weber är sedan gammalt erkänt bra och min favorit när det gäller kolgrillar.

Weber Master-Touch GBS C-5750
Full Star 1
5
(2)
3 579 kr
M
Murgatroyd
9 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
Redigerades 3 år sedan

Weber är sedan gammalt erkänt bra och min favorit när det gäller kolgrillar. Dessutom blå igen som vår gamla 57cm som höll i över 20 år.

DuracellDirect
M
Murgatroyd
9 omdömen
UselRedigerades 3 år sedan

Beställde ett UPS batteri 25/1, från Duracelldirekt.se (PSA) fick leverans 29/1, istället för ett ca 4KG tungt UPS blybatteri innehåller försändelsen ett litet 100grams kamerabatteri.... helt fel alltså. Har sedan fredag den 30/1 sänt 4 email till deras kundservice och även ringt till angivet telefonnummer som leder till PSA Parts i London. Där svarar en uttråkad man att "de har 48 timmars svarstid"... detta var måndag 1/2.. INGET har hänt sedan dess. Förutom att de idag skickar en enkät om hur jag upplevde mitt köp! VARNING! Edit: Efter att jag blandat in PayPal kom betalningen i retur efter 2 dagar, då gick det minsann att svara på mejl ffg! Tog en vecka allt som allt. Nu avslutat ärende.

Ginza
OK
(500+)
M
Murgatroyd
9 omdömen
UselRedigerades 7 år sedan

"På grund av hög orderingång har vi nu lite längre leveranstid än normalt." har det stått minst en vecka på deras kontaktsida... beställde grejor för snart 7 dagar sedan, de har inte gått iväg än - "leveransklar" har det dock stått i 5-6 dagar Svar från Ginza kundservice: "Just nu har vi stor orderingång vilket gör att leveranstiden är lite längre leveranstid än vanligt. Vi skickar din order så fort vi kan." Inte bra.