Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Damkläder & heminredning
Mode i alla storlekar
Mer än 65 år i branschen

http://www.cellbes.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Cellbes har fått betyget (5.75)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Mycket bra
    10 dagar sedan
    Ofta bra rabatter
    annars relativt dyra jämfört med andra butiker
    Frakten dyr
  • Mycket bra
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Väldigt vänlig kundservice.
    Snabba svar, och bra hjälp med reklamation.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Varning för dem som har faktura konto! Jag tyvärr har detta och varje månad betalar fakturan 2 veckor innan förfallodag! OBS! Men varje månads kommande faktura står det på Kontoutdrag att jag skulle ha betalat försent! De sätter på Kontoutdrag Påminnelseavgift på 50 kr + Förseningsavgift 60 kr.! Varje månad måste jag kontakta Cellbes kundservice att de skall rätta till detta på Kontoutdrag! OBS! Sedan efter att jag betalat mina månads fakturor långt innan förfallodag så har satt in efteråt mycket högre summa på deras konto så att det blir snabbare betalt! Denna ju ej obligatorisk utan frivilligt att sätta in extra på sitt faktura konto! OBS! Men denna mkt. högre x-tra summan syns ej på månads Kontoutdrag ! De lurar kunder med falska utgifter samt sätter inte högre summor som man betalat X-tra på Kontoutdrag! Vilket de skall! Det skall ju minska saldot som man har kvar att betala! Tack och lov har svart på vit på mitt bankkonto bevis av dessa insättningar likaså datumet att jag betalat 2 veckor innan förfallodag varje månad! Återigen väntar att på nytt korrekt Kontoutdrag med rättelse av dessa falska info på min Kontoutdrag! Ni som har denna konto hos Cellbes så kolla noga varje månad att dem verkligen minskar era insatta belopp samt att Ni inte få falska Påminnelse och Förseningsavdrag då det är inte klokt att man som kund måste varje månad kontakta de så att de rättar till deras fel på Kontoutdrag! Ytterst jobbigt ! Kunder skall inte behöva be om Rättelse av felaktigheter varje månad på sin Kontoutdrag!
  • 2019-11-26 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    -VARNING - Köpte en ny taklampa av dem och säkerhetsjordkabeln ligger trasig.
    Pratade med några elektriker och de trodde att det var billigt "Kina skit" som de uttryckte sig och ingen vettig manual.

    LIVSFARLIGT.

    Efter att läst liknande recensioner nu så överväger jag att ta ärende till ARN.
    Får se om jag får någon återkoppling av Cellbes, de har skickat e-mail om "ovanligt lång svarstid"
  • Dålig
    1 år sedan
    Dåliga priset och dåliga storlekar
  • Bra
    1 år sedan
    Jag beställde ett antal ljusstakar där en av dem hade en trasig lampa vid ankomst. Jag mailade Cellbes två gånger om detta men fick inget svar. Därefter ringde jag och fick ett trevligt bemötande av Elin på Cellbes kundservice. Hon ordnade så att reservlampor skickades till mig. Så jag är nöjd.
  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köpte ett par gardiner i färgen petrol. Är mycket nöjd med hemsida och färgåtergivning, information om gardinerna etc. Betalning var smidig och jag fick hem mitt paket på 5 arbetsdagar. Tog 3 dagar för paketet att lämna lager/leverantör, det drog ner betyget lite.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Handlade klädvaror och betalade med mitt kort och det kom ett belopp på 368kr som jag kvitterade med mitt kortnummer men sedan får jag se att dom tydligen hade räkna fel för senare samma dag varit inne på mitt konto och tagit 125kr till så att den sammanlagda summan skulle ha varit 493kr det verkar vara ett kassasystem i kaos för sedan så var en vara restnoterad men den var aldrig medräknad i den första betalningen utan då har man varit inne och plockat ut 374kr till på mitt kort (en månad senare utan någon som helst
    information till mig)Jag har inte betalat mer än jag skulle men sättet att gå in på kontot och plocka pengar utan att underrätta kontokortsinnehavaren om detta. Jag undrar vad som kunde ha hänt mig om jag inte haft pengar på kortet???
    DET ÄR Faan KRIMINELLT DET DOM HÅLLER PÅ MED
    SLUTHANDLAT FÖR MIN DEL
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Cellbes tar kreditupplysning om du inte handlat på 3 månader! Mycket dålig policy. Nu avslutar jag mitt konto och återsänder allt som kommer i form av reklam sms mm därifrån. Vem vill ha alla dessa kreditförfrågningar i sin lista? Ser dåligt ut.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställ inget härifrån. Du kommer bli sms-spammad. Och säkerligen så säljer dom vidare ditt telefonnummer till andra.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag var nöjd med köpet och kläderna jag köpte men sms-terrorn som har följt i fem år efteråt, med något års uppehåll mellan varje gång jag har skrivit till dom och klagat, drar ner betyget till en stjärna.

    Som kund vill man inte bli terroriserad!
  • Dålig
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Jag tittade på när min fru beställde från Cellbes. Det måste vara en av de allra sämsta hemsidorna jag har sett. De lockade med låga priser ("från) men trots att min fru provade med olika storlekar/färger så blev det ett högre pris.
    Hemsidan var rörig och amatörmässigt uppbyggd.
    Leveranserna sker i snigelfart. Posten är enda leveransalternativet.
  • Knappt godkänd
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Själva köpet i sig var inget speciellt, men blir i efterhand SMS-spammad. Upplevde dessutom deras fakturalösning som rörig och onödigt tillkrånglad; Ingen faktura skickas med varan utan den skickas separat vid ett mycket (veckor) senare tillfälle.

    Någon direkt kortbetalning erbjuds inte vilket gör fakturalösningen, som skapar en kreditupplysning då de inte går genom någon tredjepartsoperatör, till det enda riktiga alternativet om man inte vill betala extra för postförskott. Man får känslan att hela systemet är byggt runt att få folk att endera missa en betalning eller delbetala.
  • Acceptabel
    11 år sedan
    Uppdaterat: 11 år sedan
    Betalning och leverans fungerade bra.

    Stort minus för att de inte hanterar mina kunduppgifter som de lovat. De envisas med att skicka reklam trots att jag upprepade gånger bett dem sluta och att de sagt att de ska göra det.