Bra sortiment, smidig utcheckning, långsammare leverans, hjälplös kundtjänst eftersom de inte kan styra över försenade leveranser.
Fick en buckla på botten efter knappt 2 månader. Har följt alla skötselråd som rekommenderats. Tefal tyckte jag hade orsakat det själv med värme. Har jag missat något?
Tog mycket längre tid än beräknad leveranstid. Jag fick kontakta de för att få veta att teer jag beställt var slut på lager och de hade beställt nytt åt mig. Tycker de kunde ha kontaktat mig då det inte indikerade att produkten var slut på lager vid beställningen. Fick hälften av teerna med kort datum och hälften långt. Önskade få de med kort datum utbytt, men enligt kundtjänsten kunde jag "dricka det tills jag går i graven", tack. Jag brukar sällan märka av smaken på nytt och gammalt te, men nu gjorde jag faktiskt det. Oproffsigt. Rekommenderar inte.
Smidig beställning och snabb leverans. Bra att leveransen skedde med DHL, med Postnord hade jag fått vänta till nästa fullmåne.
Jag är väldigt trött på sådana oseriösa företag. Under de senaste veckorna har jag fått 10-20 tals mail per dag om prissänkning där ändringar var gjorda av RDEBUTIK. Jag vet att jag kan filtrera på företag jag gillar, men då missar jag företag jag inte har gillat. Jag vet också att jag kan filtrera på stjärnor, men 4.36 är för hög, så nu gör jag samhället en tjänst. Placera företaget enbart under fliken Internationellt. Ingen vill handla där i alla fall. Bästa vore om ni kunde låta användarna filtrera bort företag de inte gillar.
När allt går bra så är det bra. Snabba leveranser, inga konstigheter. När man vill returnera, reklamera, eller kontakta kundtjänsten för något då blir det inte lika bra. Om jag vill reklamera en vara och få den utbytt. Då byter ni bara ut den. Jag ska inte behöva köpa en ny på faktura, ni tar kreditupplysning, lägger på fakturaavgift osv.. Måste det vara så krångligt?