Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Sponsor Barncancerfonden
Butik i Stenungsund
Testa vår Offert-knapp

http://www.hemmashoppen.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Hemmashoppen har fått betyget (8.24)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    4 dagar sedan
    Leveransen var planerad till två veckor efter vår beställning. Grejerna har inte kommit än, snart tre månader senare, och Hemmashoppen vill inte ens kompensera oss.....dåligt! Anna L
  • Ganska bra
    12 dagar sedan
    Går inte att logga in på mina sidor, hela sajten går otroligt segt.
  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Bra jobbat som vanligt.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Bästa möjliga service och support! Tack för hjälpen med köksvågen :) Vi kommer tillbaka.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Bra service och bra kommunikation också bra pris.
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Mycket + till John Steen, han svarar direkt på mail och fixar till kundens bästa! / Kurt R
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Mycket bra mailkontakt med kundtjänst (John Steen), torktumlaren kom på två arbetsdagar
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställde under mellandagarna ett grytset från vargen och thor. Trots röda dagar så fick jag leveransen på 2 dagar. Bra jobbat av både hemmashopen och Dhl.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställningen jag gjorde visade sig ha längre leveranstid än vad som stod på sidan. Fick besked om detta otroligt snabbt och via trevlig personlig mail konversation slutade det med att beställningen annullerades och pengarna betalades tillbaka. Klara besked och trevligt bemötande gör att de ändå får högsta betyg. Kommer garanterat handla här igen!
  • Dålig
    2 mån sedan
    Omöjligt att med företaget. Jag bad om en offert via deras webbplats, fick inget svar, försökte med deras chat på webbsida 5-6ggr (där det alltid står "we är online nu" trots att ingen är det) och fick aldrig något svar överhuvudtaget. Försökte ringa och maila - inget svar. Finns företaget? Gav till slut upp när jag förstått att de har ingen kundtjänst överhuvudtaget.
  • Hej!
    Det har varit otroligt hektiska tider det senaste. Black Week följt av julhandel och inventering / bokslut. Dessutom 2 man kort i sjukdom vilket påverkar ett mindre företag som oss väldigt negativt. Vi är hemskt ledsna för detta. Det har varit lång kö i chatt och telefon. Vi svarar så mycket det bara går och har jobbat från tidig morgon till sen kväll varje dag senaste månaden. Maila mig gärna på: [email protected] så ska vi se till att reda ut detta. Allt gott.

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Snabb utleverans och snabbt och personligt svar på mail. Går inte att få det bättre..
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Kan verkligen rekommendera Hemmashoppen.se otroligt snabb leverans och bra kundservice. Som stor familj fick vi panik när vår tvättmaskin gick sönder, vilket vi påpekade på beställningen. Ungefär 3 timmar efter betald beställning så stod tvättmaskinen utanför dörren, det kallar jag service på hög nivå. Massor med plus från oss. Nu är tvättmaskinen installerad och vi är jättenöjda med maskinen, lätt att använda. Lätt att installera för behörig. Rymmer mycket tvätt, vilket är bra när vi är stor familj som tvättar kläder minst 2 ggr per dag, så man slipper överlasta maskinen. Får 5 st stjärnor av 5 st möjliga!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Jag köpte en Ankarsrum AKM6230.
    Min absolut trevligaste upplevelse av handel på nätet. Bra service från en trevlig personal med bra produkter till fantastiska priser.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Trevliga och hjälpsamma. Kommer handla igen.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Köpte bestick set under black friday kampanj. 1-3 dagars leveranstid men kom efter 4 dagar. Men vid samtal fick jag snabbt svar och ursäkt för försening pga black friday. Fullt förståligt. Trevlig och snabb support. Goa gubbar där i götet
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Hjälpsamma och aktivt service minded, rätt priser och billigare var det inte någon annanstans, rätt produkter för mig som är intresserad av utomhusmatlagning.

    Jag köpte en Lodge Sportsmans Grill och en bra grillkol. Jag fick god information om andra grillar och köksredskap.

    Hälsningar, alexander
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Har under två veckor köpt och fått två saker. Båda gångerna hade jag frågor så jag har både pratat med dem och mailat. Trevliga och hjälpsamma rakt igenom. Ärlighet avseende priser och leveranstider som hålls!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Sååå trevliga killar och tjejer. Fick super bra hjälp från början till slut. Har nu en kaffe bryggare jag älskar som tusan
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Köpte Robomow för ganska exakt ett år sedan på black friday erbjudande. Igår lämnades den in till Hemmashoppen för service. Trevliga killar. Fick bra pris. Leveranstid var bra (hämtade i butik samma dag som köpet hehe) supernöjd !
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Snabba svar, bra svar och snabb service. Generös hjälp.
    Vad mer kan man begära?? Antagligen inget.. Suveränt!
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Kanonservice från start till slut.
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Bra leverans och mottagande på kundservice, då min Robomow RC304U kör fast på plan gräsmatta så var lösning att jag skulle byta hjul. Jag har nu blivit lovad nya powerwheels av hemmashoppen för att få en högre tillgänglighet på min Robomow, det känns som en bra lösning av Hemmashoppen.
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Jag beställde en Ankarsrum med Deluxtillsatsen, i slutet av juni.
    Alexander (Hemmashoppen) var hjälpsam och svarade snabbt under hela köpupplevelsen. Den jag ville ha fanns inte i lager så jag kontaktade dem direkt och Alexander informerade mig att det gick att lösa men att det kunde ta lite längre än vanligt då Corona försvårat leveranser. Som kompensation fick jag ett bra pris och de delar som funnits tillgängliga har levererats direkt och Alexander har svarat snabbt.
    Jag har nu fått allt till denna grymma maskin och är mycket nöjd med den och köpet!
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Sjukt bra service! Va inne och köpte en Robomow + installation fick väldigt bra information och guidning av deras egna installatör hur appen fungerade och skötselråd
  • Perfekt
    6 mån sedan
    en av dom bästa kundtjänst jag har någonsin varit med om. Jätte snabba på att svara och lösa problem.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Mycket nöjd
  • Dålig
    6 mån sedan
    När den gamla tvättmaskinen packar ihop i slutet av semestern uppstår en något besvärlig situation, att köpa en ny som förhoppningsvis håller i många år. Fastnar för en mer påkostad variant som dessutom finns till bra pris på Hemmashoppen. Att leveranstiden utlovas vara 1-2 dagar är helt fantastiskt, perfekt! Men det är naturligtvis för bra för att vara sant. Efter 3 arbetsdagar har den inte ens skickats. Det visar sig att Hemmashoppen inte ens har den i lager själva, trots det som stod (och fortfarande står) på hemsidan. I stället säljs den direkt från tillverkaren, och ska skickas därifrån. Hemmashoppen själva verkar inte veta så mycket alls, utan kommer med tomma ord att den ska skickas eller har skickats. Jag kan förstå och respektera enstaka extra dagar under rådande läge, men lögner och vilseledande information har jag inget som helst till övers för. Det är tröttsamt med att man inte kan lita på handlare, och inte får raka och ärliga svar. Blir det någon ny tvättmaskin? Jag har ingen aning.
  • Hej Emma!
    Som sagt på telefon så ber vi så mycket om ursäkt för förseningen. Vi hade blivit felinformerade av centrallagret och DSV hade aldrig kommit och hämtat din order. Den är istället skickad med DHL prio-leverans. Jag vill poängtera att det står 1-2 dagars leveranstid men att leverans kan, i vissa undantag, ta upp till 5-7 arbetsdagar.
    Du beställde i lördags och kommer ha den imorgon, torsdag, vilket innebär 4 arbetsdagar. Vi är ledsna för förseningen men gör vad vi kan för att rätta till detta.

  • 6 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 6 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Köpte en spis, bra pris och snabb leverans efter telefon kontakt med Alexander.
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Nöjd kund av grill och servisen!
    Napoleon Bipro inbyggnads grill använd sdagligen på terrsassen! Beer can chicken ikväll!
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 7 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställd vara fanns på centrallager och det utlovades leverans inom 1-4 dagar. Ingen vara levereras. Chatten ligger nere, uppmanas till att maila. Mailar, men inget svar. Ringer, men ingen svarar. Så här långt blir det lägsta betyg, men om problemet blir löst kanske betyget kommer ändras. Tillägg: Blev uppringd av företaget som beklagade leveransproblemen. Erbjöds rejäl rabatt på beställd vara och en rabattkod vid beställning av annan vara. Bra skött, till slut.
  • 8 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Dålig kommunikation när vara blev försenad hela tiden.
  • Hej Anna!
    Kan du maila vilken order det gäller till mig på [email protected] så ska vi nog kunna reda ut detta. Vad jag kan se så är alla våra ärenden klara och inga olästa mail.
    Vi har dock drabbats hårt av sjukdomar under Corona-epidemin vilket gjort att vi jobbat extremt mycket (klockan är nu 00:26 och jag har varit på kontoret sen 06:30 imorse). Så på något sätt kan det ha missats. Vill isåfall be om ursäkt. Men maila mig gärna så ska vi reda ut det här! :)

  • 8 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 10 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 10 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Köpte en grill från hemmashoppen och när leveransen blev försenad på grund av corona så hörde Alexander av sig och informerade och gav mig rabatt på ett överdrag som plåster på såren.
    Handlar gärna igen!
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Snabba leveranser och mycket bra service. Rekommenderas!
  • 11 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    11 mån sedan
    Varför har man chat om man inte svarar?
  • Hej Stefan! När har du skrivit i vår chatt? Har inga missade meddelanden?
    Vi har haft öppet chatten sedan 08:00 imorse. Men kanske har det varit något strul?

    Maila gärna på [email protected] eller ring på 031-422422 så ska jag ta hand om dina frågor omgående