Prisjakt

MarFogelberg

Medlem sen 2012-12-30
7
Bidrag
3
Hjälpsamröster
Inet
Utmärkt
(500+)
M
MarFogelberg
7 omdömen
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Väldigt enkelt och har alltid hållit leveranstiderna. Det är Inte som är den butik som jag vänder mig till i första hand när det kommer till inköp av IT relaterade köp. Haft mycket bra upplevelse av supporten när en M2 disk gick sönder.

ComputerSalg
Utmärkt
(500+)
M
MarFogelberg
7 omdömen
DåligRedigerades 6 månader sedan

Det är som många andra onlinebutiker med stundtals bra erbjudande. Men att skriva att det kan ta 4-5 arbetsdagar för leverans och när 5 dagar gått får man besked att de kontaktat budfirma att hämta produkten är under all kritisk. Detta är dock inte första gången som det hänt men trodde att de hade blivit bättre på den fronten men ack så fel jag hade.

Webhallen
Utmärkt
(500+)
M
MarFogelberg
7 omdömen
UtmärktRedigerades ett år sedan

Beställt en del under black friday och nu under julkalendern och det har fungerat klockrent. Var lite sent ute med att hämta min ena beställning (tror jag) men när jag kom bort så låg de där så fint och väntade. :D Mycket nöjd kund som vanligt :D

Coolshop
Utmärkt
(500+)
M
MarFogelberg
7 omdömen
UselRedigerades 3 år sedan

Hur kan det komma sig att det är så många nya användare som inte gjort recensioner innan och så många från nätbutiken som är positiva. Det luktar fusk när man ser detta. Jag beställde av dem i tron att jag skulle få min Collectors på leveransdagen, men ack så fel jag hade. Det var mycket undersökande på var produkten fanns och när man pratade med DHL hade de inte fått den till Sverige och kunde inte utföra sitt uppdrag. Det står dock på deras egna hemsida att de var skickat 2 dagar innan. Andra som beställt från andra butiker fick sina leveranser samma dag och flera på förmiddagen. Så det kan inte bero på omständigheter i värden utan dålig logistik från Coolshop. Jag kommer aldrig använda dem till att göra bokningar igen. Ser även att det är många som inte får svar på sina mail och att stänga både chatt och telefon visar bara att man inte är villig att underlätta för kunder. Det blir att skriva sura recensioner och hoppas att det inte är fler som känner sig lurade när de beställer därifrån utan är beredda att det är mycket som kan gå fel. ________________________________________________ Såg att svaret på mitt mail kommit i skräppostfilter och där det ber om ursäkt för förseningen. Ett standard svar och att de är ledsna ser man inte i mailet för då hade de kommit med att de hoppas att de kan ge en kompensation för besväret. Det känns så tomt med ett "Ursäkta" och inget mer. Det visar att de inte värnar om kunder utan klarar sig bra på temporära kunder som antingen lyckas bli nöjda eller inte. Tror inte att detta är ett bra koncept för butik men vem vet....

Proshop
Utmärkt
(500+)
M
MarFogelberg
7 omdömen
UselRedigerades 6 år sedan

När man ser att produkterna är inne och man lägger en beställning och får ett svar att det kommer att levereras mellan den 14 - 19 december. så förväntar jag mig att man får ett mail om något blivit fel eller liknande. Kollade igår på deras hemsida och ser att en av de Amiibo jag beställt inte finns i lager och när man loggar in så ser jag att min beställning har den Amiibon restad. Inge meddelande eller något. Hade jag vetat det tidigare hade jag köpt det någon annan stans när det fanns i lager. Nu är de slut i hela Sverige eller kostar det 3 gånger så mycket då det är folk som bunkrat upp och säljer om på tradera eller liknande. Riktigt surt att man inte kan få det beskedet att de har sålt slut på produkten. Har avställt order och hoppas att pengarna är på kontot innan jul..

Remington HC5950 Touch Control
Full Star 1
1.1
(16)
M
MarFogelberg
7 omdömen
Half Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 9 år sedan

Köpte denna produkt för ca 1 år sedan och har som många andra på nätet samma problem. Efter ett par gånger så började själv ställa in längd och det blev svårt att få den att stanna på den man ville ha. Det blev att jag ställde in den längd jag ville ha och startade den så körde den vidare på den längden. Men så fort jag stoppade den så ändrades längden igen. Så det blev att man inte använde den så ofta och nu 6 månader senare så har den slutat att klippa längre stunder. Man får nu endast klippa i 2-7 sekunders intervall och hoppas att längden stannar på samma längd när man startar den igen. Jag är som sagt inte alls nöjd med denna produkt till det priset och det märket förväntade jag mig så mycket mer. Jag ska nu bara se om jag kan hitta kvittot och lämna tillbaka den. Ska även lägga till att jag har ägt ett par olika hårklippare och aldrig varit med om detta tidigare. Men det kanske var en varningsklocka när man ser att det är touchknappar. Dömt att misslyckas känns det som nu i efterhand.