Snabb frakt, bra priser. Beställde en AC som kommit på villovägar (fraktbolagets fel), ringde kundtjänst som tog kontakt med fraktbolaget och redde ut det. Ringde upp mig inom ett par minuter och återkopplade. Precis så som man vill att kundtjänst ska fungera!
Jag har anslutning till fiber via Zitius stadsnät. Hade hört en del gott om Bahnhof och deras värnande om integritet osv. Läste dessvärre en hel del negativt om deras kundtjänst men valde att trots allt ge dem ett försök. Efter 6 veckor av problemfrihet står jag plötsligt utan anslutning. Felanmäler direkt via deras hemsida. Sen blir det tyst. Ringer deras support, men ger upp efter en och en halv timme (!) i kö. Trycker 1 för att bli återuppringd. Ingen ringer. Ställer mig i telefonkö nästa dag för att försöka få någon återkoppling. Inget svar efter 45 minuter. Provar deras chatt där jag visserligen får svar ganska direkt. Han förklarar att ingen tekniker finns tillgänglig för felsökning. För mig är det oacceptabelt med så usel kundservice och tillräckligt för att säga upp abonnemanget.