Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Poäng på allt du handlar
60 dagars öppet köp
Fri retur

https://www.cykelkraft.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Cykelkraft har fått betyget (5.76)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    5 dagar sedan
    Beställning Leverans
    1. Beställde en cykelbackspegel cirka 159 kr, 13 oktober 2019. Ordernr: 100 56 44 81.
    2. När jag såg att frakten skulle kosta 200 kr avbeställde jag ordern en timme senare.
    3. Har försökt ett flertal ggr att begära en fraktsedel för återsändande av varan men misslyckats. Finns ingen uppgift
    att mailet skickats??? Detta verkar inte friskt i mina ögon.
    4. Min beställning och avbeställning den 13 oktober var en söndag. Enligt Cykelkraft arbetar personalen må - fr och läser inte Mail som kommit in en söndag. Mycket jag upplevt men detta var det mest bedrövliga vad avser service som jag upplevt. Allt som omnämnts ovan har jag på Mail. Kanske jag går till pressen med detta!!
  • Hej,

    Tack för din feedback.

    Det låter som att det är något som blivit lite galet här, frakten kostar 59:- för alla vanliga produkter, så det är endast det du ska betala. Vänligen återkom till oss på support@cykelkraft.se så löser vi det nu i efterhand, beklagar verkligen över detta!

    Vad gäller fraktsedel så registrerar man detta på Mina sidor, annars kan man kontakta oss så fixar vi självklart det.

    Verkligen supertråkigt att läsa om din köpupplevelse, men jag får hänvisa dig till våra köpvillkor där info också finns.

    Ser framemot att höra av dig så ska vi se till att ställa det till rätta.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Cykelkraft

  • Dålig
    5 dagar sedan
    Fick en defekt cykel. Kartongen kunde inte återanvändas. Alla lösningar de erbjöd för att få tillbaka cykeln innebar att jag som köpare skulle betala pengar eller lägga ner mycket tid, trots att felet var på deras sida.
  • Dålig
    15 dagar sedan
    Leverans =nästa år
  • Hej Tobbe,

    Svarar dig här också, du får gärna kontakta mig så ska jag se vad som gör att din leverans dröjer, mejla på support@cykelkraft.se

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Knappt godkänd
    18 dagar sedan
    Lång leveranstid och dålig kommunikation.
    5-7 dagar enligt ordern, fick varorna efter 24 dagar. Ingen information förrän jag hörde av mig efter 2 veckor. Ingen kompensation för förseningen.
    Bra utbud på hemsidan, men om jag behöver något i framtiden och hittar det på en annan sida kommer jag undvika cykelkraft.se.
  • Hej Olov,

    Det får vi verkligen beklaga över, vi uppger leverantörens genomsnittliga leveranstider på våra produkter och vi utgår från dessa.
    Sen att det tyvärr blivit en längre leverans än förväntat är något vi också tycker är supertråkigt.

    Du får gärna återkomma till mig personligen så kan vi komma överens om något där, mejla mig på support@cykelkraft.se. Ser framemot att höra av dig!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Jag kan bara säga gott om Cykelkraft, de har ett otroligt utbud med bra priser. Deras kundservice på nätet och i butiken är verkligen fantastisk, de är verkligen engagerade att hjälpa till. Så att att köpa och äga en cykeln från Cykelkraft har i alla fall för min del varit väldigt positivt! När jag köpte min första elcykel tidigare i år fick jag även en massa gratis "bonuspoäng" och detta räckte gott och väl för ett par rejäla Abus lås. Cykeln kom hemskickad i fin kartong och allt utom pedaler var redan färdigmonterat, t.o.m sadeln var inställd med rätt sitthöjd.
    Det kan bara bli fullpoäng för denna handlare från mig!
  • Hej!

    Vi tackar varmt för din recension, superkul att läsa att du är så nöjd med oss!

    Varmt välkommen åter.

    Ha en fin måndag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Beställning Leverans
    hittade alla prylar jag behövde utan problem
    enkelt att checka ut med många upplägg för betalning
  • Hej,

    Tack för din recension, det glädjer oss supermycket!

    Varmt välkommen åter!

    Ha en fin helg!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fint vevparti till ett bra pris. Mycket snabb leverans.
  • Hej,

    Vad roligt att läsa din recension, tack så jättemycket! :)

    Varmt välkommen åter.

    Ha en fin helg!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Varning, du kommer bli besviken!

    Blev så besviken på Cykelkraft. Allt se bra ut på webbsidan. Normala priser, cykel kommer monterad och, leverans inom 14 dagar, leverans hem på kvällstid när man är hemma, allt är perfekt,

    Jag ringde första gången efter två veckor. Jodå, den var på väg till deras lager, Ringde ingen efter en vecka. Jodå, nu skulle den nog komma snart. Ringde efter en vecka till, jo då den skulle nog komma fram till monteringen. Datumet sköts fram vecka för vecka.

    När det hade gått över en månad ringde jag och frågade vad de höll på med. Om jag skulle känna mig blåst? Nej då, allt fanns och skulle bara skickas.

    Cykeln kom efter två dagar, på dag tid och omonterad. Var tvungen att montera pakethållare, styre, trampor och justera cykeln själv. Är nöjd med cykeln men känns inte så bra när jag själv får skruva åt och justera den som amatör.

    Vid beställningen kunde jag inte betala med faktura utan betalade med kort innan. Det är en stor risk för jag misstänker att cykelkraft har ekonomiska problem och därför inte kan beställa cyklar när kunderna beställer dom. Gissar att det inte håller så mycket längre, folk blir missnöjda när varor inte kommer. Så varning, beställer du av dom riskerar du bli den kunden som aldrig fick någon cykel.

    Sätter två stjärnor för jag fick ändå min cykel.
  • Hej,

    Väljer att svara dig här också.

    Jättetråkigt att vi inte kunde leverera enligt utsatt tid, vi har väldigt snabba leveranser vanligtvis men vi har haft otroligt högt tryck vilket har resulterat i att vi haft vissa förseningar. Beklagar att det drabbade dig!

    Vi monterar (både cykel och eventuella tillbehör), justerar och testar alla cyklar innan leverans. För att få plats i kartongen måste vi dock vrida styret och skruva av pedalerna innan cykeln skickas till dig. Du behöver alltså vrida upp styret, och skruva på pedalerna när cykeln når dig. Större tillbehör så som cykelkorg, trälådor, barnstolar levereras vid sidan av då de inte får plats i kartongen.
    Detta kan du även läsa i våra villkor.

    Vi har Klarna som betalpartner och vi behöver följa deras policy, men det dras inga pengar först vi skickat ut varorna till våra kunder, Klarna reserverar endast beloppet nämligen.

    Hoppas du är nöjd med cykeln trots allt och du får gärna återkomma till mig på support@cykelkraft.se med mer uppgifter, vill gärna försöka återfå ditt förtroende för oss!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställde två delar som jag trodde jag behövde till cykeln vilket visar sig ha varit fel efter att jag granskade ännu en gång. Fick kontakt med kundservice och berättade att jag ångrat mig. Det gick dock inte att avbryta beställningen men fick som svar att jag kunde returnera delarna när de anlände. Har varit bra service från start till slut. Tack
  • Hej,

    Vad roligt att läsa din recension, tack så jättemycket! :)

    Varmt välkommen åter.

    Ha en fin helg!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppfattade denna cykelaffär som seriös och tillförlitligt vid beställning med en bra hemsida och lättnavigerat. Problemen började efter ordererkännandet. Min beställning avsåg 2 barncyklar (en Made och en cresent) som fanns för omgående leverans (1-3 dagar). Perfekt tänkte jag då det skulle funka dom födelsedagspresenter. Gick in på mina sidor på cykelkraft 2 vardagar efter och kollade. Då fanns inte en av de 2 för leverans. Tog kontakt med Cykelkraft och sa de kunde skicka den som fanns (Madecykeln) så länge så det skulle de göra. Efter en del ytterligare kontakt under veckan så kom den första cykeln 1,5 vecka efter beställning gjorts. Då hade födelsedagar missats och besvikna barn som följd, dock var cykeln riktigt fin. Då återstod den andra cykeln som ännu inte kommit. Ytterligare kontakt togs och lovade att den skulle skickas snarast. Det slutade med att den andra cykeln skickades direkt från butik och leverans till mig mer än 2 veckor senare efter ordern lagts. Tyvärr var cykeln inte i ok skick, en bucklig skärm, ett skavt stöd samt en frambroms som var fullständigt felinställd (bara en klossen tog och bromsarmen slog i skärmen). Efter kontakt skulle jag få en ersättning på 250 cykelpoäng, vilket jag absolut inte tyckte var tillräckligt så önskade en ny skärm samt ett nytt stöd. Bromsen hoppas jag kunna fixa själv. Så nu står vi i läget att de ska ta fram grejer. Ska bli mycket intressant hur detta löses och om jag får en ok cykel till slut.
    Tråkig erfarenhet då jag beställt mycket cykelgrejer från andra webbutiker som alltid funkat jättebra.
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Av någon anledning valde man att skicka min beställning med ”vanligt” brev. Då brevet var för stort att få ner i brevinkastet dröjde det totalt 8 dagar från beställning till att jag fick möjlighet att hämta ut mina grejer has postombudet. Kanske inte bara Cykelkrafts fel (postnord) men ändå irriterande. Frakten på 70kr fick jag ju ändå betala.
  • Hej,

    Tack för din feedback och superråkigt att det tog längre tid än förväntat.
    Postnord har ju gjort om sina villkor vad gäller varubrev, du kan läsa deras villkor på deras hemsida.
    Sen kan man även välja om man vill att det skall skickas med varubrev eller hemleverans innan man slutför köpet hos oss.

    Hoppas du är nöjd med produkterna trots den fördröjda leveransen.

    Varmt välkommen åter till oss!

    Ha en fortsatt fin dag och trevlig helg!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Höll på att göra misstaget att köpa cykel från en av de stora kedjorna. Sedan hittade jag er superproffsiga hemsida som hjälpte mer än någon av butikerna jag besökt. Fick toppen råd över telefon från er och cykeln kom på 3 dagar. Kunde inte varit mer nöjd och kommer definitivt tillbaka. Åsa
  • Hej Åsa,

    Superkul att läsa att du är så nöjd med oss, tack snälla för recensionen.

    Du är varmt välkommen åter till oss när som helst! :)

    Ha en fin helg!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Beställningen gick väldigt fort att genomföra
    Tack
    Roland
  • Hej Roland,

    Vill bara flika in och tacka för din recension! :)

    Varmt välkommen åter!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Jag beställde en cykelväska 12.28 på en torsdag. Kl.11.25 på fredag fick jag sms om att jag kunde hämta den hos mitt ombud. GRYMT SNABB LEVERANS.
    Dessutom vara varan exakt så som beskrivningen.

    MYCKET NÖJD!
  • Hej,

    Vad roligt att läsa din recension, tack så jättemycket! :)

    Varmt välkommen åter.

    Ha en fin helg!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    1 månad sedan
    Riktigt dålig service och mycket fel. Beställde två mindre produkter, en mattermos och ett tändplån som båda fanns i lager. Tog mig 18 dagar att få produkterna och mattermosen hade inte samma design som bilderna visade. Dessutom ingen återkoppling om varför paketet dröjde såpass länge.
  • Hej Michael,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det var mer än vi kunde förvänta oss och det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar och även produkter som vi fått information om att skall finnas i lager inte funnits. Vi ber så väldigt mycket om ursäkt över detta och det är supertråkigt att det har drabbat dig.

    Hoppas att vi på något sätt kan återfå ditt förtroende!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Bra hantering av garatiärende.
  • Tack Peter! Kul att höra :)

  • Dålig
    1 månad sedan
    Fick en reservdel som inte passade trots att jag dubbelkollade genom att fråga innan. Delen kom sedan efter 3 veckor och passade inte. När jag lyfte det med deras kundtjänst var det katastrofalt bemötande och ett "så kan det vara ibland" som svar. Kommer aldrig överväga cykelkraft igen.
  • Hej,

    Det låter märkligt, ber så mycket om ursäkt verkligen!

    Du får gärna återkomma till oss per mejl så kan jag kika på vad som har hänt.
    Hoppas vi kan återfå ditt förtroende för oss!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Efter att ha sökt min lampa (ba20d) hos flera ledljuskungexpert men gått bet så var det Cykelkraft som räddade mig och det till ett riktigt rimligt pris.

    De andra företagen som heter "led" och "diod" hade bara min lampa i halogen, kanske heta halogenkungen istället.

    Hejja Cykelkraft
  • Härligt att läsa din recension, tack så mycket! :)

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    Mycket bra affär
  • Hej,

    Tack så mycket för din recension, vi blir så glada!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Lagersaldo stämmer inte, långsam feedback från kundtjänst, ingen information om leveranser råkar ut för fördröjning.
  • Hej,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar och även produkter som vi fått information om att skall finnas i lager inte funnits. Vi ber så väldigt mycket om ursäkt över detta och det är supertråkigt att det har drabbat dig.

    Det är tekniska problem med lagersaldon och vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Hoppas att kunna återfå ditt förtroende i framtiden!

    Ha en fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Oseriösa, köp ej på Cykelkraft! Beställde och fick ordererkännande som de sedan inte ville kännas vid trots att de aktivt avslutat ärendet hos Klarna.
  • Hej Anders,

    Tråkigt att du känner att vi är oseriösa.
    Det som har skett i ditt ärende är att vår betalpartners och vårt system hade en tillfällig "bugg". Därav att ordern inte gick igenom korrekt.

    Självklart är vi ledsna att det drabbade dig och vi jobbar på att detta inte ska kunna hända i framtiden.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kass på ett skicka skulle ta 3 v att få prylarna å inte ett ljud från dom de har gått 5 v nu jag har mejlat men inget svar
  • Hej,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar och även produkter som vi fått information om att skall finnas i lager inte funnits. Vi ber så väldigt mycket om ursäkt över detta och det är supertråkigt att det har drabbat dig.

    Det är tekniska problem med lagersaldon och vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Hoppas vi kan återfå ditt förtroende på något sätt!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    bra pris snabb leverans!
  • Hej,

    Tack snälla för din recension! :)

    Ha en fin dag!

    Hälsningar
    Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Jag skulle verkligen läst omdömena här som jag brukar innan jag beställde.

    Beställde ett däck som var i lager i alla butiker OCH i webblager, skulle enligt sidan skickas OMGÅENDE. Några dagar efter beställningen ser jag att det står "Inväntar inleverans" och jag ser nu på produktsidan att det står 6-7 dagars leverans. Får inget meddelande om detta. Försöker ta bort beställningen på Mina sidor men det går inte. Kontaktar kundservice via mail och ber dom ta bort beställningen när det gått över en vecka sen jag lagt beställningen. Inget svar.

    Såna här webbutiker ska INGEN handla hos. Obefintlig kundservice, webbutiken har inget koll på lagersaldo etc.
  • Hej,

    Superledsen över att vi inte kunde leverera enligt utsatt tid, vi har väldigt snabba leveranser vanligtvis men vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen vilket har resulterat i att vi haft stora förseningar.

    Du får gärna återkomma till oss och förhoppningsvis kan du ge oss en chans att få ditt förtroende tillbaka till oss!

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Tog för lång tid innan det ens skickades. Sen vet ja inte om de fanns i lager eller ej.. men tog för lång tid
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    3-6 dagars leveranstid blev 6 veckor, utan info...
  • Hej,

    Superledsen över att vi inte kunde leverera enligt utsatt tid, vi har väldigt snabba leveranser vanligtvis men vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen vilket har resulterat i att vi haft stora förseningar.
    Ber verkligen om ursäkt och det är tråkigt att höra att du inte fick nån info.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Mycket snabb leverans direkt till min dörr, cykeln var färdigmonterad, allt väl!
  • Hej,

    Vad roligt att läsa din recension om oss, tack snälla!

    Varmt välkommen åter!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Beställde en cykel som dom inte visade sig ha på lager men dom hade ändå dragit pengarna. Oseriöst.
  • Hej,

    Vi har leverantörens genomsnittliga leveranstider på våra produkter och vi utgår från dessa.
    Sen att det tyvärr varit tekniska problem med lagersaldon m.m under sommaren är något vi är jätteledsna över och ingenting vi direkt kunde förutspå.
    Pengarna reserverades i detta fall av Klarna men det skall du per automatik fått tillbaka :)

    Du får gärna kontakta mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Gjorde misstaget att köpa en Rock Machine Blizzard hos cykelkraft.
    Cykeln i sig och leveransen var ok, problemet är när man skall ha tag i en specifik reservdel som är unik för denna cykeln, i det här fallet ett bakväxelöra. Beställde ett den 3/7 då jag kraschade och det böjde sig. Nu, den 12/8 har dom fortfarande inte kunnat ge mig ett svar på när jag (ev) kan få köpa ett nytt. Detta är otroligt dåligt med tanke på att det inte går att få tag på denna reservdel någon annanstans. Skäms Cykelkraft!
  • Hej,

    Tack för feedback!

    Det är jättetråkigt att vi inte kan leverera reservdelen, men det är p.g.a. det inte finns att på tag i nånstans just för tillfället, annars så hade vi självklart beställt hem dessa till dig.
    Men vi ser över en lösning vad gäller just den modellen :)

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Köpte Made Linum dam 2019 cykel. Ångrar att jag testade Cykelkrafts egna märke på cykel. Cykeln är obalanserad och jag har ramlat i kurvor med denna cykel som aldrig hänt mig med tidigare cyklar. Cykel kom felmonterad och försenad. Har bytt ut växeln eftersom att den fungerade såpass dåligt. Nu har även sadelstolpsklämman gått sönder och sadeln sitter därav inte fast. Sadeln som medkom var obrukbar och byttes ut direkt. Jag har spenderat totalt en förmögenhet på en cykel som bara går sönder samt inte är bra designad för att cykla långt på. Jag cyklar 4.3 mil om dagen och denna cykel klarar inte detta. Jag har bara haft problem med cykelkraft som byter ut varor (ett flertal i samma beställning dessutom) ( innan leverans utan att ens nämna detta samt dåligt bemötande personal.
  • Hej Emilie,

    Aj då, detta lät inte bra! Beklagar verkligen!
    Du får mer än gärna kontakta oss med mer information så ringer vi upp dig och ser vad vi kan göra för dig.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Cykeln kom väl packad, snabb leverans och smidigt att betala med klarna. Cykeln känns rejäl. Lätt monteringsanvisning på det som skulle monteras själv. Nöjd till 100%
  • Hej,

    Tusen tack för din recension! :)

    Varmt välkommen åter.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Det är fint
  • Hej,

    Tusen tack för din recension! :)

    Varmt välkommen åter.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Mycket hjälpsam och kunnig kundtjänst.
    Snabb leverans.
  • Hej,

    Tusen tack för din recension! :)

    Varmt välkommen åter.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Dålig service och lång leveranstid. Ingen återkoppling från företag när leverans blir försenad.
  • Hej,

    Superledsen över att vi inte kunde leverera enligt utsatt tid, vi har väldigt snabba leveranser vanligtvis men vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen vilket har resulterat i att vi haft stora förseningar.
    Ber verkligen om ursäkt och det är tråkigt att höra att du inte har något förtroende för oss längre.
    Du får gärna kontaka mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Varning! Returnerade en vara. Returen bekräftades men har fortfarande över två månader senare inte fått tillbaka några pengar. Om man skickar meddelande så svarar de inte. Om man ringer så säger de att man aka få pengarna men det kommer inga.
  • Hej,

    Detta låter märkligt, vi har en returhanteringstid på 30 dagar från att vi mottager returen.
    2 månader ska det absolut inte ta, ber om ursäkt över att det blivit något helt galet i just ditt returärende.

    Du får gärna kontakta mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Skickar ej beställningar inom den tid som anges och dom svarar inte på mail.
    Vet inte om beställningen kommer överhuvudtaget men betalt har dom fått. Kommer aldrig rekommendera eller använda mig av er igen. Sämsta jag varit med om.
  • Hej,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Du får gärna kontaka mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fin dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Hej vi har beslut CDI-Box 6 Stift 10" Hjul o vi har stannat 5 till 6 dagar och de har inte kommit nåt får vi veta vad är det som händer att det har inte kommit nåt
  • Hej,

    Ber om ursäkt över förseningen!
    Vänligen återkom om ni fortfarande behöver hjälp i ert ärende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    De strulade bort min order, så jag inte får det jag beställde innan cyckelvasan. Jag beställde i god tid. Fakturan lyckade de att skicka till mig i alla fall.
  • Hej,

    Förlåt för sent svar, men vill flika in och verkligen be om ursäkt över fördröjningen.

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Bra priser och snabb leverans. Men dessvärre är deras integritetspolicy usel då de skickar reklam-SMS utan att man aktivt godkänt det. Om man påpekar detta refererar de till sin integritetspolicy. Pga det får de endast en stjärna.
  • Hej,

    Tack för din feedback.

    När man gjort ett köp hos oss så får man valet att godkänna eller inte godkänna vår policy, där står all info om sms-reklam också.
    Så det är kunderna som aktivt godkänt det, det är inget vi kan eller har rätten till att göra.

    Men man kan absolut bara meddela oss om att man inte vill ha sms så tar vi bort det :)

    Hoppas du fått hjälp med det ärendet, annars är du mer än välkommen att höra av dig.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Felaktiga lager status på samtliga beställningar från dem. Deras kommunikation är dålig, hör ej av sig att saker saknas i lager och långt imellan svar från dem på E-mail. Och fått ringa dem för att se varför saker ej skickas. Rekommenderar ej dessa
  • Hej,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Du får gärna kontaka mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Varning! Beställ inte här! Beställde cyckel, fick ordebekräftelse och allt. Samma dag den skulle levereras ut fick ett meddelande att cyckeln var slut. Blev ombedd att kontakta dem för att få en annan modell sagt och gjort. Blev erbjuden en ny som de lovade skicka direkt. En timme senare ringer de och säger att denna är slut. Blir lovad en annan modell som kostade mer men jag betalda det gamla priset. De lovade skicka den direkt. Efter 5 dagar utan att höra något kontaktade jag dem igen. Då var var den cyckeln slut med. Jag blev erbjuden att betala 2500 till för att få en bättre modell. Då tackade jag nej. Det verkar som att de gör så här för kunna säljade dyrare cycklar än vad man hade beställt ifrån början. Oseriöst. Handla ej här. De positiva omdömen här, luktar personalinlägg.
  • Usel
    2 mån sedan
    Beställde varor som skulle funnits i lager, det gjorde dom tydligen inte. Och när dom efter ca 3 veckor fått hem dom, låg dom i plockkö i drygt en vecka! Första och sista gången jag beställde från Cykelkraft!
  • Hej,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Du får gärna kontaka mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Såg många negativa omdömen på Cykelkraft att det tog lång tid osv och blev tveksam till att köpa där, men bestämde mig för att chansa på en värstingcykel då den var till riktigt bra pris. Ett par dagar senare kom den med hemkörning. Allt perfekt och köpet överträffade mina lågt ställda förväntningar.
  • Hej,

    Lite sent svar, men tack snälla för din recension!
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss och att vi överträffade dina förväntningar! Härligt att nöjda kunder också recenserar oss :)

    Varm välkommen åter!

    Ha en fortsatt fin kväll :)

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Om du behöver dina saker i tid kanske vill du handla någon annanstans. Jag köpte en cykel som skulle anlända den 16 juli men cykeln lämnades till postnord den 23 juli och den kom in till mig den 24 juli. Tyvärr åt denna försening ätit upp hela min sommarsemester
  • Hej Markus,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Du får gärna kontaka mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Om du behöver dina saker i tid då kanske vill du handla någon annanstans. Jag köpte en cykel som skulle levereras till mig den 16 juli och den lämnades till postnord den 23 juli. Cykeln levererades de 24 juli. Tyvärr har denna försening ätit upp hela min sommarsemester. :( Å andra sidan fungerar cykeln som det ska.
  • Hej,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Du får gärna kontaka mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att beställa ifrån.
    Bra betalningsalternativ.
  • Hej,

    Lite sent svar, men tack snälla för din recension!
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss.

    Varm välkommen åter!

    Ha en fortsatt fin kväll :)

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Många val, smidigt och trevlig kundservice
  • Hej,

    Lite sent svar, men tack snälla för din recension!
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss.

    Varm välkommen åter!

    Ha en fortsatt fin kväll :)

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Dålig
    2 mån sedan
    Sämst, har väntat i snart 10 arbetsdagar på att få hem en produkt. Sämsta servicen jag varit med om. Beställ aldrig här!
  • Hej Tim,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden.

    Du får gärna kontaka mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lång leveranstid och fel bredd på däcket(beställde 37mm fick 35)
  • Hej,

    Vi har haft otroligt högt tryck under högsäsongen, vilket är superroligt men det har dessvärre resulterat i att några kunder har blivit drabbad av förseningar. Vi har lärt oss av detta och tackar även för din feedback kring det, nu jobbar vi frekvent med att detta inte ska ske i framtiden. Beklagar även att vi skickade fel, det var ju mycket oturligt.

    Du får gärna kontakta mig på support@cykelkraft.se så kan jag se över hanteringen i ditt ärende och så hoppas att jag på något sätt kan återfå ditt förtroende.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Snabb och proffsig kundservice vid produktfrågor. Svarande person hade uppenbarligen god kännedom om cyklarna och egna erfarenheter.

    Har lagt flera orders hos cykelkraft allt från kläder, reservdelar, däck, cykel. Snabb och problemfri leverans var gång
  • Hej Rickard,

    Lite sent svar, men tack snälla för din recension!
    Så roligt att läsa att du är nöjd med oss.

    Varm välkommen åter!

    Ha en fortsatt fin kväll :)

    Med vänliga hälsningar
    Regina på Cykelkraft