Prisjakt

dv6000

Medlem sen 2007-05-31
51
Bidrag
7
Hjälpsamröster
Fyndbörsen
d
dv6000
51 omdömen
UselRedigerades 14 år sedan

Beställde en AP RadioOne via Fyndbörsen, efter någon dag kollade jag min order, såg då att den var annullerad? samt att köpesumman var returnerad? erhöll ej heller något svar från Fyndbörsen, vilket verkligen hade varit på sin plats. i stället tvingas jag själv ta kontakt med dem för att utröna varför min order är annullerad? får då svaret att p.g.a att jag tidigare lämnat en negativ recension om dem, så är jag fortsättningsvis "FÖRBJUDEN" att handla hos dem? För mig låter detta som ett solklart fall av ren diskriminering? mkt illa hanterat. Får man verkligen agera så oansvarigt mot sina kunder, jag saknar ord för att beskriva min besvikelse över Fyndbörsens riktade trakasserier mot mig som kund. Om man läser fyndbörsens omdömen, så upptäcker man ganska snart att det finns flera kommentarer om deras snarstuckna personal. Visst går det väl bra för de allra flesta kunder, men så fort det strular till sig så spårar det ofta ur riktigt ordentligt, som i mitt fall. För mig personligen framstår FYNDBÖRSEN som en av de mest oseriösa handlare inom hela branschen.

Lilon se
d
dv6000
51 omdömen
UselRedigerades 15 år sedan

Kontaktade först Lilon.se för att få reda på vilka häftklammer som var lämpliga till att häfta med i trä till Rapid 34. Erhöll då svaret att samtliga klammer till Rapid 34 var omöjliga att häfta med i trä? Tyckte detta lät mkt märkligt. så därför kontaktades generalagenturen för Rapid som mkt vänligt skickade över ett mindre varuprov för testning. Det visade sig att samtliga klammer fungerade helt utmärkt bra till att häfta med i trä. Tog då återigen kontakt med Lilon.se för att meddela att de hade gett mig fel uppgift. Lade samtidigt en order på 5000 klammer via: www.lilon.se När innehavaren senare får reda på att jag lagt en förskottsbetald kontant order, så MAKULERAR han den omgående med kommentaren att jag kan drömma om att få handla i hans butik? Dessutom är han mkt ohövlig han saknar helt insikt om rätt kundbemötande, beter sig mkt oansvarigt. Det har t.o.m gått så långt att ärendet ligger för utredning hos KO. Jag vill med detta varna för ev, handel med aktuellt företag.

Dustin Home
Utmärkt
(500+)
d
dv6000
51 omdömen
UselRedigerades 16 år sedan

Dustin Home Urusel butik, se upp! Jag köpte en TomTom GPS nu under November månad. Innan köpet kontaktade jag butiken för att höra om GPS:en var föremål för ev,kommande prissänkning? Svar NEJ ordinarie pris gäller. Köpte därför GPS:en för 2.144:- Döm av min förvåning när jag efter en vecka ser att Dustin home sänkt priset till under tvåtusenspänn? Mailade då den butiksansvarige som skyller på att det EJ var REA utan en vanlig PRISSÄNKNING?? Ursäkta men vari i ligger skillnaden?? Har även mailat dem för att få förklarat hur div gratis uppdateringskoder fungera att ladda ned? Men de vägrar att svara? Mycket dåligt. Verkar som att de ej vill medverka till kundvänliga lösningar. Har du väl köpt din vara hos Dustin så står du ENSAM sedan;-( Jag är djupt besviken på Dustin home. Känner mig lurad på både priset samt bemötandet.

NetOnNet
Utmärkt
(500+)
d
dv6000
51 omdömen
DåligRedigerades 17 år sedan

EXTREMT dåligt lagersaldo. Ring och kolla innan du betalar att varan vekligen finns hemma för omg leverans. Mkt seg återbetalning av köpesumman.