Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt på allt
Samma pris Lagershop&Internet
Express lev. från samma dag

https://www.netonnet.se

Betalningsalternativ

Swish
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information NetOnNet har fått betyget (8.43)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    11 tim sedan
    Ljuger om leveranstider. Vid beställning stod det 4-5 dagar. Efter fem dagar står det istället 2 veckor. Efter två veckor ringer jag till kundtjänst och får då svaret att varan kommer in om tre månader. Ingen info har jag fått om detta utan allt fick jag ta reda på själv. Gjorde beställningen på samma vara från webbhallen och fick varan dagen därpå. Kommer aldrig beställa igen
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    Beställning
    Det var lätt att välja samt super snabb leverans .
  • Utmärkt
    10 år sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Mycket bra priser, speciellt för att vara en fysisk butik. Bra öppettider.
    Näthandeln fungerar också mycket bra.
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Beställning
    Det är enkelt o smidigt att hitta det man söker och fatta köpbeslut, rekommenderas starkt👍
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Beställning
    Bättre än så hä blir det inte att handla på nätet !
  • Visst är det härligt att handla på NetOnNet när allt bara flyter på 😊 Kul att få ett så positivt omdöme av dig 😊

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 2 dagar sedan
    Beställning
    Smidig hemsida / Bra leverans / väldigt roligt medlems system med bra förmåner.
  • Snabbt, enkelt och Lagerpris det är exakt det som vi stävar efter 😊 Ett bättre facit än ditt omdöme kan vi inte få 😊

  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Ultra snabba. Alltid trevlig och hjälpsam kundtjänst.
  • Härligt att du tycker om vår kundservice! 😊 Vi tycker det är viktigt att kontakten med oss blir bra.
    Tack för ett fint omdöme!

  • Mycket bra
    20 dagar sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Beställning
    Allt fungerade bra förutom att leveransen kom utan någon förvarning. Hade köpt ett RAM-minne och eftersom att jag inte fick något meddelande om att leveransen var utförd så låg paketet ute i brevlådan i några timmar. Som tur var så verkar kylan inte ha skadat det.
  • Vad trevligt att läsa att köpet har gått smidigt igenom. Hoppas ni är nöjd med ert nya inköp 😊

  • Knappt godkänd
    3 dagar sedan
    Besviken på deras returhantering. Jag trodde att alla företag bidrog med returfraktsedel numer, men jag måste betala 200 kr i frakt via Schenker för att kunna returnera ett tangentbord på öppet köp. Nästa gång jag köper datorprylar så handlar jag absolut på något annat ställe.
  • Hej! Det var tråkigt att höra att din upplevelse av att returnera inte gick så smidigt som önskat.
    Om du vill/kan så är du varmt välkommen in till en utav våra Lagershoppar för att göra en kostnadsfri retur.
    Om du inte har möjlighet till det, kontakta mig på [email protected] med information om ditt ärende så skall jag göra mitt bästa för att hjälpa dig. Mvh Emelie

  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Inköp av 32" smart tv
    Fungerade ej som säljaren specificerat. Appar ej möjligt att ladda ner, enkom förinställda appar.
    Fick erbjudande om annan TV. Inga kosntigheter eller strul. Mkt bra service!
  • Härligt att du är nöjd med vår service!😊 Vi tycker det är viktigt att kontakten med oss blir bra.
    Tack för ett fint omdöme!

  • Mycket bra
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 3 dagar sedan
    Beställning
    Snabbt, billigt och fraktfritt!
  • Snabbt, enkelt och Lagerpris det är exakt det som vi stävar efter 😊 Ett bättre facit än ditt omdöme kan vi inte få 😊

  • Dålig
    4 dagar sedan
    Kan inte bli sämre först lova att man ska få saker levererade sen skjuta upp utan att förklara och detta trots att jag redan betalat för varan.
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte kommit som förväntat. För att se vad det är som skett så uppskattar jag om du kan återkomma med mer information genom att maila till [email protected] så ska jag se över vad som har hänt. Mvh Emelie

  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Mkt elegant direkt från hemsidan,lätt att välja
  • Vad kul att du tycker om vår sajt! 😊 Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme!

  • Dålig
    5 dagar sedan
    Kundsupport som är det sämsta jag varit med om, okunnig personal. Lämnade in tv för fabriktions fel i panel, och hade slängt min kartong, dom godkände att jag kunde fixa egen kartong, vilket jag gjorde. När tvn anlände till verkstaden(El-Care), så skickade dom ett prisförlag till mig, dom nämnde inte att min tv hade fått sig en redig smäll(fraktskadad, tvn stack ut genom kartong en och böjt hela tvn, och tyckte att kunden skulle betala det( fick ringt el Care och krävt bilder på min tv) då såg man tydligt att den blivit skadad under frakt, och jag ifrågasätter varför dom inte anmält den som skadad till varken mig eller PostNord. Jag fick anmäla skadan själv när min tv låg i andra sidan Sverige, då plockade dom bort massa emballage och skickade till mig, PostNord svar efter många timmar i supporten var, att den inte var fraksäker. Efter 1,5mån tröttnade verkstaden och skickade tillbaka min knäckta tv tillbaka till mig via Bring istället!?! Netonnet försöker lägga skulden på PostNord, och PostNord säger att det är ju nettonet som har godkänt att skicka den utan original emballage. Så nu står jag med en söndrig tv för 16k och Netonnet skiter totalt i sina kunder. Jag har mailat säkert 80 ggr och dom skyller på att jag inte packat den ordentligt, då El-Care slängde toppemballaget och skickade tillbaka min söndriga tv i en ny kartong. Känner mig så lurad av detta företag och dess medarbetare. Undvik detta urusla företag!
  • Hej, Oj detta var verkligen inte ett roligt omdöme och jag vill inget mer än att ta en närmare titt på just ditt ärende för att utreda vad som skett. Skicka in all information till mig på [email protected] så tar vi kontakten vidare där. Mvh Emelie

  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Snabb å Enkelt. Rekommenderas helt klart.
    Billigt å bra
  • Vi jobbar alltid för att kunna erbjuda våra kunder vårt absolut bästa pris. 😊 Kul att få ett så positivt omdöme av dig 😊

  • Dålig
    5 dagar sedan
    Bra affär att handla ifrån när det funkar, men deras sätt att lösa släppet av PS5 är under all kritik.
    Man får inga mail när det finns i lager, och tycker dom kunde gå ut i förtid när dom planerat att släppa så alla har en chans.
    Just nu är det enbart folk som sitter och spammar sidan hela dagarna som har en chans.
  • Hej!, vi får bra och dåliga omdömen och alla är lika viktiga för oss för att vi ska kunna veta vad som fungerar och inte fungerar. För att jag ska kunna hjälpa dig på bästa sätt och få mer information om vad som skett i kontakten med oss är jag tacksam om du kan maila in mer information till [email protected] så ska jag undersöka saken närmare. Mvh Emelie

  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Har bra priser, snabba leveranser och alltid fri frakt. Kan det bli bättre?
  • Visst är det kul när det alltid finns ett fraktfritt alternativ 😊 Vi uppskattar att du gett oss ett omdöme!

  • Perfekt
    6 dagar sedan
    Det fungerar alltid bra att handla hos Netonnet, både på nätet och i butiken.
  • Vad kul att du tycker om vår sajt och våra Lagershopar 😊 Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme!

  • Dålig
    6 dagar sedan
    Köpte en vara med Expressfrakt 1-3dagar som bara där är konstigt att det kostar extra.

    Dom skickar vara utan emballering. originalkartongen går sönder. Produkten klarar sig.
    Hade det vatt i butik hade man aldrig köpt en produkt med trasig kartong till fullpris.

    Vill bara få kartongen utbytt. varan behöver jag (Expressfrakt) kan inte vara utan flera veckor.
    Men dom kan inte göra en sådan enkel sak som att byta ut en kartong. 2 månader senar nu. fortfarande inte löst.

    kundtjänst som lägger på när man pratar med dom.
    Vad säger man 1 missnöjd kund kan vara 10 tappade kunder. en nöjd kund kan vara 3 nya.
    NetonNet har inget serviceminded dom glömt att det är kunderna som betalar deras löner?
    Varför inte vara tillmötesgående och en problemlösare

    Jag trodde jag köpte en produkt, köpte tydligen ett problem =(
  • Hej Torsten, riktigt tråkigt att din order inte kom fram i förväntat skick och självklart är det något som inte har gått rätt till. Jag vill gärna sätta mig in i ärendet och undersöka vad det är som skett. Gör så att du mailar till mig på [email protected] så kommer jag att ta tag i detta. Mvh Emelie

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Som vanligt.
    Allting fungerade klockrent.
    Snabb leverans.
    Ingenting att klaga på.
  • Visst är det härligt att handla på NetOnNet när allt bara flyter på 😊 Kul att få ett så positivt omdöme av dig 😊

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    Beställning
    Bra priser och rätt lätt att hitta det man söker. Skickas iväg snabbt bra att man kan välja olika fraktsätt.
  • Vi tar tacksamt emot ditt omdöme och det är kul att du använder ordet snabbt då det är något som vi strävar efter 😊

  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Beställning
    Lätt att förstå när man hittat den vara man har bestämt att köpa och bra priser
  • Vad kul att du tycker om vår sajt! 😊 Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme!

  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Beställning
    Köpte färg till skrivaren, mycket bra
  • Vad trevligt att läsa att du är nöjd med ditt nya inköp 😊 Vi uppskattar att du gett oss ett omdöme!

  • Knappt godkänd
    24 dagar sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Beställning
    Leverans bra, produkter bra men deras kundtjänst kass.
  • Härligt att höra att du är nöjd med ditt köp! 😊 Ett bättre facit än ditt omdöme kan vi inte få!

  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Fantastiskt snabb leverans, nu hoppas jag bara att leveranskedjan håller hela vägen. Men som sagt, snabb hantering!
  • Vi tar tacksamt emot ditt omdöme och det är kul att du använder ordet snabbt då det är något som vi strävar efter 😊

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Beställa går bra.
    Men kontakt med kundservice mindre bra varför ha en chatt om det tar 2 timmar att får kontakt och sen när man kommer fram ger de samma svar som roboten.
    Får ingen återkoppling till min order. Jag beställde produkter från en annan leverantör fick grejorna dagen efter utan behöva betala extra.
    Så om man inte tycker en hundra lapp mer i pris köp av någon annan och lägger man till 50 kr i frakt kanske vi pratar 50 kr.
    Verkar inte som man kan boka om eller avboka får se om jag orkar ringa.
    Nej köp inte av Netonnet på webben men i butik går det ju bra.
    Kan berätta de håller inte leveranstiderna skicka produkter från Umeå och tror att de ska hålla leveranstider till Stockholm.
    Riktigt dåligt.
  • Hej Johan5555!
    Oj detta var verkligen inte ett roligt omdöme och jag vill inget mer än att ta en närmare titt på just ditt ärende för att utreda vad som skett. Skicka in all information till mig på [email protected] så tar vi kontakten vidare där.
    Mvh
    Kevin

  • Mycket bra
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Beställning
    Smidigt och billigt.
  • Vi jobbar alltid för att kunna erbjuda våra kunder vårt absolut bästa pris. 😊 Kul att få ett så positivt omdöme av dig 😊

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Beställning
    Aldrig något tjafs,beställ och du får varan inom några dagar! Genomgående bra kvalitet dessutom!
  • Det betyder mycket för oss att du känner dig trygg när du handlar hos oss. Vi uppskattar att du gett oss ett omdöme! 😊

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Beställning
    Köpte online👍🤠😊😎
  • Vad kul att du tycker om vår sajt! 😊 Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme!

  • Dålig
    11 dagar sedan
    Fick en avisering om att varan skulle kunna hämtas i en Instabox idag ca kl 14,40
    Varför meddelar Insta-box inte kunden att varan istället kommer att levereras en annan dag? Jag räknade med en viss försening och körde därefter till den aktuella Inst-boxen helt förgäves. Mycket dåligt,
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte kommit fram i tid. För att se vad det är som skett så uppskattar jag om du kan återkomma med mer information genom att maila till [email protected] så ska jag se över vad som har hänt. Mvh Emelie

  • Dålig
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 dagar sedan
    Fick mail från netonet kundtjänst nu, och där står det att instabox har tappat bort mitt paket! så det fanns aldrig nå paket till mig i skåpet alltså, hur kan man då skicka ut avisering att paketet finns och hämta! det här kan ju inte bli mera oseriöst!

    uppdatering 17/2 va idag kontakt med kundtjänst med mitt ärende, blev väl som jag trodde typ att det fanns ingen förståelse för vad som inträffat bara massa ursäkter, jag kommer få vänta 3-10 dagar innan jag får tillbaka mina pengar, för netonnet måste lösa det med instabox, va sägs om att jag skulle få mina pengar sen löser ni det med instabox? seriöst vilket pajas företag!
    hoppas det är andra som läser detta och tar sig en tankeställare innan dom väljer och beställa från er!

    *levarnstiden stämmer inte.
    *man kan inte få ut paketet pga trasig instabox skåp.
    *man blir lurad att betala express frakt i tro att man ska få paketet dagen efter.
    *man får vänta med att få tillbaka sina pengar 3-10 dagar pga deras strul.
    *kundtjänst vill inte hjälpa till.

    nej tack! det blir aldrig mera Netonnet
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte kommit fram i tid. För att se vad det är som skett så uppskattar jag om du kan återkomma med mer information genom att maila till [email protected] så ska jag se över vad som har hänt. Ange ärendenummer: i rubriken. 1515107. Mvh Emelie

  • Dålig
    11 dagar sedan
    Gjorde en order på 4 prylar som Netonnet skickade samma dag men i 4 olika försändelser, nu lyckas postnord sprida ut det över flera dagar så jag måste sitta hemma och vänta på leverans mellan 09-15, hade jag vetat det här skulle jag köpt TVn i butik för några hundralappar extra. Postnord är ett gift för internethandel.
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte kom fram som förväntat! Jag vill gärna sätta mig in i ärendet och undersöka vad det är som skett. Gör så att du mailar till mig på [email protected] så kommer jag att ta tag i detta. Mvh Emelie

  • Perfekt
    12 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 dagar sedan
    Beställning
    Bra och snabba leveranser. Har aldrig krånglat.
  • Visst är det härligt att handla på NetOnNet när allt bara flyter på 😊 Kul att få ett så positivt omdöme av dig 😊

  • Dålig
    12 dagar sedan
    Har nu väntat en vecka på leveransen per post, inget händer.
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte har kommit fram som förväntat! Självklart är det något som inte har gått rätt till. Jag vill gärna sätta mig in i ärendet och undersöka vad det är som skett. Gör så att du mailar till mig på [email protected] så kommer jag att ta tag i detta. Ange ärendenummer: 1515605 i rubriken. Mvh Emelie

  • Dålig
    12 dagar sedan
    Urusel returprocess daterad 1900-talet. Sämst i klassen. Får leta sig fram till en returblankett som ska printas, fyllas i en massa uppgifter som ni redan har koll på och bifogas returen. Sedan ska man stå för returkostnaden själv. Allt för att göra det så svårt som möjligt för kunden att returnera.
    Lär av av andra i e-handelsbranschen som har förstått hur man som kund vill ha det. Ni ligger ljusår efter. Kommer aldrig att handla hos er igen.
  • Hej, vi får bra och dåliga omdömen och alla är lika viktiga för oss för att vi ska kunna veta vad som fungerar och inte fungerar. För att jag ska kunna hjälpa dig på bästa sätt och få mer information om vad som skett i kontakten med oss är jag tacksam om du kan maila in mer information till [email protected] så ska jag undersöka saken närmare.
    Ange ärendenummer: 1515505 i rubriken. Mvh Emelie

  • Ganska bra
    12 dagar sedan
    VÄLDIGT lång leveranstid jämfört med andra.
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte kommit fram i tid. För att se vad det är som skett så uppskattar jag om du kan återkomma med mer information genom att maila till [email protected] så ska jag se över vad som har hänt. Ange ärendenummer: 1515501 i rubriken. Mvh Emelie

  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning
    Lätt att hitta i butiken. Lättmanövrerat på nätet.
  • Visst är det härligt att handla på NetOnNet när allt bara flyter på 😊 Kul att få ett så positivt omdöme av dig 😊

  • Dålig
    12 dagar sedan
    Köpte en TV på nätet den 31/1, betalade med swish och det var hur smidigt som helst.
    Den 3/2 ringde postnord då jag hade valt leverans till dörren. Postnord-människan bad mig komma ner för att TVn var helt smashad och hon rekommenderade mig att inte ta emot leveransen. Jag tänkte att returen skulle gå smidigare genom att returnera direkt men efter lite otur så skannades aldrig paketet vid Netonnets returlager. Netonnets retur hantering är bedrövlig och svaret jag fick är att dom måste först få ersättning från postnord... Jag har skrivit till dom varje dag för att få någon uppdatering om hur ärendet hanteras samt när jag kan förvänta mig att få TVn. Kundtjänst har inte gett mig något svar och när jag väl fick svar att "ärendet" hanteras idag (12/2) så stämde inte det och har fortfarande inte fått något klart besked om när den nya TVn skickas. Det är tråkigt att kunden hamnar i kläm pga samarbetet mellan Netonnet och postnord. Så jag rekommenderar att ni som får trasiga produkter, ta emot leveransen, ta kort själv och meddela Netonet så att dom kan skicka ut en ny direkt. I efterhand hade jag valt en annan återförsäljare som värderar kunder istället för ersättning från postnord.
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte kom fram i förväntat skick och självklart är det något som inte har gått rätt till. Jag vill gärna sätta mig in i ärendet och undersöka vad det är som skett. Gör så att du mailar till mig på [email protected] så kommer jag att ta tag i detta. Ange ärendenummer:1515264 i rubriken. Mvh Emelie

  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning
    Mycket fin filter jak söpte:’)
  • Väldigt kul att läsa du är nöjd med ditt köp 😊

  • Knappt godkänd
    28 dagar sedan
    Uppdaterat: 13 dagar sedan
    Beställning
    Stod ett leveransdatum för Instabox men när det datum passerat så hade inte ens varan skickats. Tog lång tid att få svar på mail.
    Hade jag vetat det riktiga leveransdatumet så kunde jag lika gärna åkt till lagershopen
  • Hej, det är väldigt tråkigt att få in detta omdömet och självklart är det något som inte har gått rätt till. Jag vill gärna sätta mig in i ärendet och undersöka vad det är som skett. Gör så att du mailar till mig på [email protected] så kommer jag att ta tag i detta. Ange ärendenummer:1507126. Mvh Emelie

  • Ganska bra
    15 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Enklare att köpa direkt i netonet butik än deras näthandel. De har inte stöd för klarna appen bara det är minus så det visslar om det. Sedan har vi leveransen, blev fel levererad. Kommer aldrig handla online av de igen. Åker hellre till deras lager för där fungerar allt.
  • Härligt att höra att du är nöjd med ditt besök i vår Lagershop! 😊 Vi tycker det är viktigt att kontakten med oss blir bra.

  • Dålig
    15 dagar sedan
    Reklamation av tv till fabrik slutade med att jag fick gå ner i storlek för att få en liknande tv. Efter lite tänkande kändes det verken bra att gå ner mig i pris och storlek på tv:n. Kontaktade då kundtjänst per telefon. Då jag fick lägga till pengar för att få liknande tv i samma storlek. Beställningen på den nya tvn skulle avbrytas och jag kunde köra till butik (12 mil totalt )och hämta den nya. I butik kunde dom inte avbryta beställningen som blev lovat per telefon. Kundtjänsten ville då att jag skulle köpa en tv på kredit för att beställningen av den andra tvn skulle makuleras och returneras. Fick nu köra hem med hyrbilen utan tv och vänta ännu längre på en ny tv. Kompensation för onödig körning fanns det ta mig tusan inget snack om!
  • Hej! Verkligen inte roligt att höra att du inte är nöjd med vår service/hantering!
    Jag vill inget mer än att ta en närmare titt på just ditt ärende för att utreda vad som skett. Skicka in all information till mig på [email protected] så tar vi kontakten vidare där. Ange ärendenummer: 1514030 i rubriken. Mvh Emelie

  • Dålig
    16 dagar sedan
    Usel möjlighet att kunna komma i kontakt med i den stund två av tre förskottsbetalade produkter ej levererat. Det en vecka efter beställning ng. Inget besked alls om när de ska komma mig tillhanda.

    Företaget väljer att vara onåbara.

    Jag kommer att välja företag som värderar kundservice mer än prislappar. Därför länkar de till prisjakt istället för exempelvis trustpilot.

    Akta er ni andra kunder.
  • Hej, riktigt tråkigt att din order inte kommit fram i tid. För att se vad det är som skett så uppskattar jag om du kan återkomma med mer information genom att maila till [email protected] så ska jag se över vad som har hänt. Ange ärendenummer: 1513763 i rubriken. Mvh Emelie

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Enkelt, både i butik och på nätet.
    Ett extra plus för telefonkontakt
    med kundservice som ringer upp kunden
    vid begäran.
  • Härligt att du tycker om vår kundservice! 😊 Vi tycker det är viktigt att kontakten med oss blir bra.
    Tack för ett fint omdöme!

  • Dålig
    17 dagar sedan
    Dålig upplevelse idag.
    Sonens dator kom i ett paket som såg ut att vara inslaget av ett dagisbarn, inga etiketter som varnar om ömtåligt innehåll. Telefonlinjen stängd pga överbelastning. Inget svar på mailen. Hur svårt kan det vara att emballera i en riktig kartong med frigolit runt det som är ömtåligt...
  • Hej Linus, riktigt tråkigt att din order inte kom fram i förväntat skick och självklart är det något som inte har gått rätt till. Jag vill gärna sätta mig in i ärendet och undersöka vad det är som skett. Gör så att du mailar till mig på [email protected] så kommer jag att ta tag i detta. Ange ärendenummer: 1513183 i rubriken. Mvh Emelie

  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Beställning
    bra pris lätt att handla
  • Vi jobbar alltid för att kunna erbjuda våra kunder vårt absolut bästa pris. 😊 Kul att få ett så positivt omdöme av dig 😊

  • Mycket bra
    18 dagar sedan
    Beställde en tv tisdag em, fick besked om att den levereras onsdag kväll direkt till dörren, betalning mot faktura månaden efter, kan det vara bättre än så.
  • Vad trevligt att läsa att köpet har gått smidigt igenom. Hoppas ni är nöjd med ert nya inköp 😊

  • Dålig
    18 dagar sedan
    Otroligt lång telefon kö. Det finns inget svarsalternativ för att lämna tillbaka en vara. Det står på hemsidan att man alltid behöver kvitto för att lämna tillbaka i butik. Efter samtal får jag dock reda på att det räcker med ordernummer (om man köpt online). I butiken är de inte medvetna om att ordernummer räcker. Kvittot går inte att skriva ut från hemsidan (det är inte ett fullständigt kvitto när man är inloggad på mina sidor).
  • Vi har ett otroligt högt tryck just nu med många kunder som vill handla och det är vi självklart väldigt glada för. Det innebär dessvärre att det tar längre tid än vanligt att komma i kontakt med oss. Vi uppskattar ditt tålamod!
    Du får jättegärna skicka ett mail till [email protected] så skall jag göra mitt bästa med att hjälpa dig med ditt ärende. . Ange ärendenummer: 1512532 i rubriken. Mvh Emelie

  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning
    Bra sortiment, tydlig och informativ hemsida, rimliga priser, snabb leverans och bra leveransalternativ. Och tydlig information om vad som händer efter beställningen. Nöjd kund!
  • Det betyder mycket för oss att du känner dig nöjd när du har handlat hos oss. Vi uppskattar att du gett oss ett omdöme! 😊

  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    + Brukar funka bra, bra priser oftast, relevant sortiment. Aldrig haft några problem mer än seg frakt.

    - Inte världens snabbaste frakt, kan ta flera dagar innan de ens skickat iväg varan, så hur snabbt man får varan är snarare tack vare t.ex. Instabox som är otroligt bra.

    Precis som många andra (t.ex. webhallen) så ligger varor ute som inte finns i lager och det är många saker som inte finns i lager men ligger ute på sidan. Riktigt störande.
  • Hej Zianix och tack för ditt omdöme!

    Vi värdesätter att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme om oss här på Prisjakt!
    Varmt välkommen åter!

    Mvh
    Oliver