Glöm att butiken beställer något åt dig som inte finns i lager, jag väntade tre månader på något som de skulle beställa inom 1 vecka, tog ett tag o få tillbaka pengarna också. Sjukt oseriöst företag som bör undvikas!
Tele2 skickar ett mail: "Svarar ni inte inom detta datum så får ni ett abonnemang Tivo silver", eftersom mailet från Tele2 alltid hamnar i papperskorgen så landar det en räkning på 349 kr i brevlådan hemma hos på ett abonnemang jag inte har beställt och som jag inte vill ha. Jag ringer då deras kundtjänst och får prata med ett riktigt nöt sam inte ens fattar svenska och ändå framhärdar att jag skall betala. Fattar inte Tele2 att detta kallas för tyst medgivande och är inte lagligt i Sverige?
Kundservice icke existerande. Ett normalt företag i Sverige har ju ett telefon nr. CDON har inget nr alls, det säger en hel del!
Svårt att ta dig(wiped) på allvar när du skall sälja din tv och därför skriver så fantastiskt om denna burk!