Prisjakt

mrjohan99

Medlem sen 2011-01-04
2
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Granngården
Dålig
(500+)
m
mrjohan99
2 omdömen
UselRedigerades ett år sedan

En vara som finns i lager vid köptillfället, visar sig sedan att den tagit slut. Det har hänt säkert 10 gånger. Ni kanske ska uppdatera ert saldosystem, som verkar vara 20 år gammalt, där det satt en person och plockade varan för hand från lagret och sedan meddelande om den fanns i lager eller inte. Eller hur bär ni er annars åt? Har någon köpt sista varan, så är den slut, inte mer med det. Vilken internethandel som helst har ett saldosystem som direkt registrerar köp. Sedan om man har köpt flera varor, som alla fanns i lager, och det sedan visar sig att någon trots allt inte finns i lager. Tror ni att man får ett mail/sms som förklarar det? Nej, då får man bara ett sms som säger: "En eller flera varor kunde inte skickas". Tack, för att ni är så tydliga. Så man får ringa till kundtjänst för att veta vad det är som egentligen fattas. Deras hemsida är ett skämt med. Vid kampanjer eller vilken sida som helst som har många varor, så går det inte att se alla varor. Det går inte att gå från sida 1 till 2 osv. Utan sida 2 läggs till sida 1 osv, tills du har 500 varor på skärmen och hemsidan inte fungerar längre, utan sidan bara står och laggar. Vilket skämt. På vilken internethandel som helst kan du hoppa mellan sidorna som visar varorna eller ställa in manuellt hur många varor som ska visas per sida. Men inte att man ser ALLA PÅ EN GÅNG! Nej, gå ni tillbaka och bara sälj över disk till de som orkar ta bilen till butiken och handla, för någon internethandel klarar ni inte av. Ps. ALLT ovan har jag vänt mig till kundtjänst om och kommenterat både via mail och telefon, men ingen vill ta i det eller ens svara på det.

Beautycos
m
mrjohan99
2 omdömen
Usel3 år sedan

Flera varor indexeras som billigast hos Beautycos, men när man tittar på deras sida så stämmer priset inte.