Den må vara hur säker som helst men den är riktigt dåligt designad.. Bara att få dit SIP skyddet på sidan kräver verktyg och fästen och stol blir skadad pga av extremt tighta toleranser.. Sen är stolen väldigt hög, sätta den i framsätet skulle jag inte ens fundera på och i baksätet får man lirka in barnet.. Vår är bara 78cm och det är ett rent helvete och många gånger så slår dom huvudet i taket.. I vår Volvo s40:n går den inte att använda pga av ovanstående, i vår Mercedes E klass så är det lite enklare men absolut inte bra! Så har man inte en van eller stor SUV så rekommenderar jag inte den här stolen! Bältena är som tidigare anmärkts korta och dras i 90% av fallen åt snett och fastnar under stolen.. X3:an är bättre och billigare så hade jag kunnat göra valet igen hade jag köpt en sån.
För dom pengarna (990:-) så var den helt okay.. bör kanske nämnas att man inte ska ha en alltför stor trädgård för den är väldigt smal vilket gör att man får kuta fram och tillbaka väldigt många gånger.. Uppsamlaren är helt meningslös för den blir full på 4-5 meter, iofs så hade jag en hel del mossa i gräsmattan men ändå.. Kör man utan uppsamlaren så får man lyfta maskinen ett par cm då och då då den blir full inuti och inte alltid orkar öppna luckan och spotta ur sig all mossa.. Spänner man upp luckan 2-3 cm med ett snöre så fungerar det mycket bättre men det rekommenderas att man har på sig ett par rejäla skor/stövlar då det kan flyga lite sten om man gör så. Den skär inte speciellt djupt heller men tillräckligt i mitt fall. I det stora hela är jag nöjd och den gör ungefär vad jag förväntade mig av en så liten och relativt billig produkt..
Snabba leveranser, bra priser och en kundservice som är helt enorm! Blir det fel så vänder dom ut och in på sig själva för att hjälpa till på alla sätt och vis.. Det här är kundservice som det ska vara och som gör att man återvänder, gång på gång.. Kan inget annat än att ge Bolist högsta betyg och de varmaste rekommendationerna..
Vilken service... =O Det är ju så man blir alldeles tårögd! Beställde två dimrar med tillbehör men pga av en liten miss i texten på hemsidan fick jag dimrar som inte var kompatibla med tillbehören. Mailar kundtjänsten och får svar inom 24h att det naturligtvis ska rättas till och dom skickar nya dimrar på en gång och fraktsedel för att skicka tillbaka det felaktiga.. Innan dom ens har fått tillbaka dom som var fel.. =D Sån här service är man verkligen inte vad vid!
Helt värdelös... Höll inte ens 8 månader innan elektroniken gick sönder.. 1 års garanti är väl ett bevis på hur stort förtroende Whirlpool har för sina produkter.. Dessvärre hade vår stått i lådan 5 månader innan installation så garanti var ju bara att glömma.. Goodwill är inte heller något som Whirlpool sysslar med tydligen men däremot är dom väldigt snabba på att sälja in extra försäkring när deras varor går sönder.. Aldrig mer whirlpool helt enkelt..