Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt över 499 kr
Nu: Designrea - upp till 70%
Snabba leveranser

https://www.royaldesign.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information RoyalDesign har fått betyget (6.60)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    22 dagar sedan
    Det stod leveranstid 2-3 veckor. Vi fick vänta 11 veckor innan leverans. Det enda dom gjorde var att byta leveransdatum 4 gånger och en gång efter beräknad leverans. Inte ens en ursäkt för den långa leveranstiden. Dom skyller bara på leverantören. Nästa gång blir det att betälla från någon som kan leverera i tid. Lita inte på deras leveranstider.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Köp inte här. Dålig kundtjänst. Det går inte att avboka en beställning. Royal design skriver i deras epost att det går att avboka en beställning via telefon. När telefontiden öppnar 09:00 så få man höra att man ska göra sitt bästa och att man ska få en återkoppling. Återkopplingen kom aldrig och varan skickades. Sen blir man tvungen att stå för returfrakten... Det går ju rent praktiskt inte att avbeställa när ordern redan hanterades när ni öppnar era telefontider 09:00 och inte har öppet på kvällar. Svarstid på mail är 48 timmar enligt Royal designs egna uppgifter. Mycket dålig service.
  • Hej Roy!
    Tack för din feedback.
    Beklagar om din avbeställning inte hann gå igenom innan din produkt skickades från vårt lager.
    Din feedback är viktig för oss och vi tar givetvis den vidare för att kunna förbättra våra rutiner.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Dålig
    2 mån sedan
    Som tidigare omdömen är jag riktigt besviken över deras kundservice.
    Beställde en vara som blev restnoterad (inget fel med det, de är bra på att uppdatera genom mail när varan väl skulle beräkna kunna levereras), men när varan kom var den i helt fel färg än vad som sas på sidan.
    Har kontaktat de angående retur men kundservicen är helt åt skogen! Fortfarande inget svar efter 8 dagar. Har kontaktat 2 gånger för att få svar. Nu löper fakturan ut och verkar som jag tvingas betala och behålla varan...
    Rejält uselt att låta kunder sväva i ovisshet över vad de ska göra. De säger dessutom att de har som mål att svara inom 48 timmar. Kan likväl säga att de svarar inom 1 år.
  • Hej!
    Tack för din feedback.
    Vi beklagar verkligen om du inte fått någon hjälp från oss med din returfraktsedel.
    Givetvis ska du få hjälp med detta och vi tar din feedback vidare för att kunna förbättra våra rutiner.

    Hoppas du får en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Dålig
    3 mån sedan
    Mitt omdöme verkar inte skilja sig så mycket från föregående talare.
    Jag beställde två koppar och en bricka i december 2018. Klickade i att jag inte ville ha delad leverans och hoppades att brickan som inte fanns i lager och skulle komma i rimlig tid (för mig inom 2 månader).

    Ingen bricka har kommit ännu (190507) och förväntad leverans 190613, det är den 4e meddelandet jag fått om leveransdatum.

    Då kopparna ändå kom efter drygt 4 veckor så har jag försökt kontakta RD för att bli ersatt för den enormt långa väntetiden på brickan alt avbeställa den så jag kan köpa den på annat håll, så har de bara svarat att de ber om ursäkt för den långa väntetiden och att brickan förväntas komma 190613.

    Klarna som jag valde att betala med jagar mig pga detta för att fakturan skall betalas men bara 50% av ordern har kommit till mig.

    Många samtal och mail senare så undrar jag ännu om jag får någon bricka.
  • Hej!
    Tack för din feedback.
    Vi ber verkligen om ursäkt för att leveranstiden av din beställning tagit så lång tid.
    Vid beställningar av beställningsvaror kan leveransen dra ut på tiden och vi förstår att du känner dig besviken över detta.

    Vi kommer självklart ta din feedback vidare.
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Dålig
    3 mån sedan
    Tyvärr är Royal Design hopplösa när det gäller deras kundservice:

    1. De är extremt långsamma på att svara på mejl.
    2. Vid reklamationer är de extremt långsamma och väldigt oflexibla.

    Två fall:

    1. Jag beställde 2x bestickset i guld som var maskindisksäkra. Tyvärr visade sig vara inte vara det och de tappade färg. Jag skickade tillbaka båda seten minus 2 skedar och 1 gaffel som jag tyvärr tappat bort. Oavsett så var varan deffekt. Detta räckte inte för RD och jag fick bara tillbaks pengar för ett set. Uselt med tanke på hur mycket man beställt där. En ursäkt för dem att slippa betala tillbaka pengarna.

    2. Beställde en stol och fyra äggkoppar. Fick två kollin. Det ena kollit hade 2 äggkoppar. Det andra skulle enligt uppgift ha en stol och två äggkoppar. Förstår dock inte hur de skulle fäst de två små äggkopparna i den stora lådan med stolen. Silvertejp på insidan? Hur som helst fanns inte äggkopparna där och det tog väldigt lång tid att "övertyga" dem om detta. Fick dock tillslut rätt.

    Undvik Royal Design om ni kan.
  • Hej!
    Tack för din feedback.
    Beklagar för att det blivit struligt för dig med dina beställningar hos oss.
    Vi förstår att du känner dig besviken över detta och kommer självklart att se över detta.

    Vi önskar dig en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Dålig
    3 mån sedan
    Varning!
    Något skumt är det med denna butik. Annonserade Pricer på Prisjakt och Pricerunner stämmer inte med resultatet när man tryckt på länken. Kontaktuppgifter går inte att hitta på hemsidan(är åtminstone för svårt för mig).
    Gissa på förestående konkurs.
  • Hej!
    Tack för din feedback.
    Vi uppskattar att du informerar oss om detta så vi kan åtgärda problemet.
    Kontaktuppgifter till oss hittar du längst ner på vår hemsida.

    Hoppas du har en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Products are okay. However, be REAL SURE what you want to order because they are more complicated than other normal ONLINE COMPANIES. You must ask permission for a refund and wait for the label to return. I do a lot of mail order, and with them it is extra work, especially when I must request more than once.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Det har gått över en månad, över fyra telefonsamtal, massor av mailande, ett besök till butik och FORTFARANDE ingen leverans, bara ursäkter hela tiden. När jag mailade senast så fanns tydligen inte ens produkten i lager längre när de lagt en ersättningsorder för att de inte lyckats leverera och ingen vet någonting och ingen återkoppling sker någonsin trots att de utlovat detta. Jag har haft stort tålamod, men det här är helt sjukt..

    Feedback till Royaldesign:
    RoyalDesign som företag har MYCKET att jobba på när det gäller servicemind, kommunikation och rutiner. Denna hantering är helt oacceptabelt. Bygg upp vettiga rutiner och flödesscheman och se till att kunderna inte hamnar mellan stolarna hela tiden. Det är inte kunders uppgift att ringa/maila runt och se till att ni sköter ert jobb. Om ni säger att ni skall återkomma så ser ni till att göra det. Om ni säger att ni sett till att produkten skickats iväg, se till att göra det. Det är inte så svårt att ens göra ett hyffsat jobb, men detta var under all kritik.
  • Hej!
    Tack för din feedback.
    Vi beklagar verkligen för den långa leveranstiden och för att du upplever en dålig kommunikation från oss.
    Självklart kommer vi ta din feedback vidare så vi kan förbättra våra rutiner kring detta.

    Hoppas du får en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Dålig
    4 mån sedan
    Helt oseriöst företag!
    Beställde och betalade för produkter som fanns i lager. Det visade sig att de inte alls fanns och efter 2 månaders väntan så kontaktade jag "kundtjänst" för att lösa detta. Det visade sig att "kundtjänst" inte alls kunde lösa leveransproblem och utbyte av en vara. Något som borde vara en absolut standard procedur. Istället så skulle deras någon som hanterade reklamationer kontakta mig vilket de fortfarande inte gjort.
    Har aldrig varit med om ett lika dåligt bemötande från ett större ehandelsföretag.
  • Hej!
    Tack för din feedback.
    Vi ber om ursäkt för att leveranstiden av din beställning blivit så lång.
    Dessvärre så har vi för tillfället inte möjlighet att genomföra byten av produkter men vi tar givetvis din feedback vidare gällande detta.

    Hoppas du får en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Dålig
    4 mån sedan
    Urusel Kundservice. Jag reklamerade en vara den 8e Januari, ett par dagar efter att jag fått produkten. Utan svar i en månad ringde jag till kudtjänst, satt i kö i 20 min utan att komma fram. Skickade då ett mail som jag fick till svar att de vidarebefodrat till reklamation.
    Provade ringa kundtjänst igen en månad senare utan att komma fram.
    Idag (25e Mars) kom jag tillslut fram och de säger att de skall skicka en fraktsedel så jag kan returnera.
  • Hej!
    Tack för din feedback.
    Vi förstår om du känner dig besviken över den långa hanteringstiden av ditt ärende.
    Vi arbetar ständigt med att försöka förbättra våra rutiner och tar din feedback med oss.

    Hoppas du har en bra dag!
    Med vänlig hälsning
    Jonna, Royaldesign

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uselt! Reklamerade en papperskorg 5 december 2018, nu är det 24 mars 2019 och fortfarande har ingen lösningen skett. Tar flera veckor på sig att svara på mail, katastrof. Kommer aldrig mer handla av Royaldesign.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Möjlig konkurs närstående? Fördröjer reklamationer för att slippa utgifter och saknar intresse att behålla kunder och ge kundservice.
  • Usel
    5 mån sedan
    Inte nöjd!
    Beställde en vara, ville avbryta ordern då deras andra bolag sålde varan till ett bättre pris.
    Dom sa att det inte gick, då vara höll på att plockas i lagret.
    5 dagar senare skickade dom varan.

    Det borde ju gått att avbryta!
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Reklamerade varan men har ännu inte fått ett besked om hur de vill lösa det. De svarar att de återkommer men nu har det gått nästan två månader utan att de gett besked.
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställde varor som skulle finnas i lager den 4:e februari och skickas inom 1-4 arbetsdagar. Kontaktade dem den 15:e när varorna fortfarande inte hade skickats och de ”skulle skicka iväg ett meddelande till lagret.” I dag den 22:a avbeställde vi då man fortfarande inte fått tummen ur. Kundtjänsten får man väl säga svarar bra och allert på mail, men det hjälper ju föga när resten av kedjan inte fungerar. Återstår dock att se om pengarna kommer tillbaka på kortet också...
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställde ett bord när det var rea, med två andra artiklar som fanns i lager, inget hände på en vecka så jag ringer och de säger att grejerna är på väg, kollar lager saldo och bordet finns då fortfarande i lager att köpa direkt men till ett högre pris. Får sen två mail som bekräftar att ordern är på väg med en följesedel, efter att inte kunnat följa leveransen i ytterligare 5 dagar anländer paketet utan bordet och jag hör av mig för tredje gången och de säger bara att de sålt det till någon annan, som förmodligen betalade mer, och att inga fler kommer komma in!

    Lagom nöjd!
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Svarar inte i telefon, Svarar inte på mail. UNDVIK FÖRETAGET.

    Köpte en lampa som inte var komplett det saknas en skruv för montering.
    maila om det första gången redan i december och fick svaret att den nya skruven ska skickas under mellan dagarna. Dessutom var förpackningen bruten sedan innan. Nytt år kommer och ingen skruv har kommit.
    Ringer mejlar samma mail tillbaka och frågar hur det går får inget svar. Ringer och dom ber mig Skicka bilder vilket jag gör. sedan väntar jag på att det ska återkoppla igen det har nu gått 2 veckor utan svar.

    Skulle aldrig rekommendera detta företag till någon någonsin.

    Edit: Vände mig till klarna som utan resultat i att försöka komma i kontakt med företaget hävde köpet och gav mig alla pengar tillbaka. Detta efter mer en två månader efter att jag var i kontakt med dom först gången. Kan inte vara mer övertydlig UNDVIK FÖRETAGET.
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställde bord som tog 7v att levereras. När det kom var det transportskadat och nu går det inte att komma fram på telefon. Har nu suttit i över en timme och försökt komma fram utan att lyckas. Förtaget har ingen uppenbar telefonkö (samtalen bryts ner var 10e min) och ingen möjlighet till återuppringning från företagets sida.

    Komplettering: Nu har bord nr 2 levererats med samma skada. Företaget klarar inte leverera tunga saker i helt skick. Välj annan leverantör om du köper dyra tunga saker.
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Uppdatering på inlägget.
    Vi är nu inne i slutet på januari och jag har inte hört ett knyst från reklamationsavdelningen. Ca 3 månader senare och lär förmodligen inte göra det heller. Mycket snack och liten verkstad på detta företaget.
    Så till er som funderar på köp.
    KÖP INTE EN ENDA PRYL FRÅN DETTA FÖRETAGET.
    GRYMT OSERIÖSA

    Skickade om en reklamation på en skärbräda i mitten på november. Fick svar 2 dagar senare att ärendet är skickat till reklamationsavdelningen. Nästan 2 månader senare och flertalet påminnelser har jag ej fått något svar från reklamationsavdelningen. Usch och tvi.
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kommer inga varor. Går inte att få tag i kundtjänst
  • Usel
    6 mån sedan
    Japp, det stämmer som många skriver här: RoyalDesign är komplett värdelösa. Kundtjänst svarar inte och kan inte hantera en reklamation. Undvik!
  • Usel
    6 mån sedan
    Måste vara världens sämsta butik. Beställde varor i början på december som aldrig kom. Fakturan ligger kvar och kundtjänst svarar varken på mail eller i telefon.

    Undvik till varje pris!
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Varan kom aldrig - inget svar på mail - inget svar på telefon! Köp INTE Av detta företag. Det enda som kom var fakturan. Oförskämt uruselt.
  • Usel
    7 mån sedan
    Köpte och leveransen gick bra. Produkten var dock trasig och då var det helt stopp med all service. Ingen svarar på kundtjänst med min retur, ringer man är det ingen som svarar i telefon, man sitter i en oändlig telefonkö.. och jag sitter med en trasig produkt. Man kan inte lämna in i butik heller, de vägrar.
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställt varor den 18 december 2018 med leverans till varuhus då kändes det säkrast inför jul eftersom varorna var tänkta som julklapp. Den 14 januari 2019 vet varken Royaldesign centralt eller varuhuset som franchise vad som har hänt med varorna. Som konsument bryr jag mig inte längre om vad som hänt, utan jag vill häva köpet och få mina pengar tillbaka. Sedan kan Royaldesign fortsätta med sin process. Det är inte mitt problem. Distansköplagen och reklamation är något som inte fungerar hos Royaldesign. Akta er.

    Uppdaterad mitt betyg eftersom jag har sett att flera andra har drabbat för samma sak. Färdighandlat där för min del.
  • Usel
    7 mån sedan
    Jag skickade en retur och de har mottagit den för över en månad sedan. Och ändå så har de fortfarande inte registrerat returen!

    Svarar aldrig på mail och nästan aldrig i telefon! Skrev via facebook och fick till svar att deras returavdelning har mycket att göra. Men en månad att registrera en retur är inte okej någonstans! Rekommenderar verkligen inte att handla därifrån!
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Dåliga leveranstider och kundservice som aldrig svarar. Kommer aldrig köpa något mer från Royal Design.
  • Usel
    7 mån sedan
    Usel kundservice. Snigelfart på respons (>1 mån) och ointelligenta. Borde hålla på med något annat än e-handel.
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    missvisande information på hemsidan.

    "Det är beställt via hemsidan så det är inget jag kan hjälpa dig med här, du får vända dig till kundservice" - Citerat en medarbetare på Royal Design, korsgatan Göteborg.

    0 fingertopsskänsla, 0 ownership, 0 service.
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställde en TV-bänk i mitten av November. Fortfarande inte fått något svar på mail om hur det går med ordern. Ser på deras Facebook-sida att jag inte är ensam med detta bekymmer.

    Känns som att man borde kunna förvänta sig bättre service från ett så pass stort företag som Royal Design som skall sälja produkter av kvalité och högre pris. Katastrofalt dåligt.
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Löftet om leverans före jul hölls inte. f.f. ingen leverans.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställde två ljusstakar innan jul där transformatorn på en av dem gick sönder ganska snabbt.

    Har anmält två ärenden via hemsidan som jag inte fått något svar på (den äldsta för fyra veckor sedan).
    Har efter detta försökt ringa otaliga gånger, inget svar där heller.

    På supportärenden via mail får man ett meddelande om att de kan ha fullt upp under Black weekend, som i skrivande stund närmar sig två månader sedan.

    De verkar inte ha någon större fokus på support, som är en väldigt relevant del vid internetförsäljning om man vill uppmana till återkommande kunder.

    Får man saker som fungerar och kan ta risken att inte behöva skicka tillbaka något så har de ett bra utbud till vettiga priser.
    Har beställt en del saker tidigare, i och med att jag inte haft någon anledning att kontakta supporten innan så visste jag inte att det fungerade så dåligt och jag kommer antagligen inte våga beställa därifrån igen och kan inte heller rekommendera dem vidare till någon annan.
  • Ganska dålig
    7 mån sedan
    Beställde två varor, en vara skickades men den höll inte måttet så jag skickade tillbaka båda två och bad om att få häva köpet, inget svar...
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det tog över en månad för varan att levereras!
  • Usel
    7 mån sedan
    Varor som vid beställning fanns i lager, var vid ordererkännandet slut. Omöjligt att få något svar på telefon / mail. Dock en faktura på varor jag inte fått.

    Kommer Aldrig att handla där igen!
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    RoyalDesign.se är oseriöst företag och deras kundtjänst klarar inte av att ge återkoppling när det uppstår problem. Enligt deras policy ska de ge svar till kunden inom 48 timmar.

    Beställde 2 varor för ca en månad sedan, men har endast fått 1 vara levererad. Trots kontakt med deras kundservice via mejl och telefon, flertalet gånger under en och samma månad. Så har de inte återkopplat överhuvudtaget.
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    Beställde ett grytunderlägg i början av december som var tänkt som julklapp. Efter ordern fick jag prel levbesked i slutet av januari så jag svarade på mailet att jag vill avbeställa och löste produkten från annan leverantör. Inget svar på mail. Mailade igen. Inget svar.
    Ringt tre gånger. Inget svar. Idag fick jag mail att varan skickats. Och ser i mailet att det kostar 69kr att returnera den alternativt 200kr om jag inte hämtar ut den. Hur kan man hävda sin ångerrätt på 14 dagar enligt distansköplagen om det inte går att avbeställa en beställd produkt pga obefintlig tillgänglighet?
  • Usel
    8 mån sedan
    Utlovade leverans innan julafton på nätet. Beställde flera dagar innan sista datumet. Får sista vardagen innan jul besked om att de har skickat paketet men ingen information om att det såklart inte kommer hinna fram till julafton.

    Vid kontakt med kundtjänst på telefon lovade de att kolla upp och återkomma vilket de aldrig gjorde. Fick därför ringa på nytt där jag fick beskedet om att paketet inte kommer hinna fram. Enligt uppgift på telefon behöver JAG ansöka om kompensation för dröjsmålet trots att det är Royaldesign som har varit sena med leveransen. Verkade som att de kan låta mig returnera paketet utan kostnad, generöst.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Tack RoyalDesign ni lyckades leverera på 2 dagar när Kökets Favoriter (Adlibris) svek. Beställde 19/12 och nu den 21/12 finns paketet hos mitt post ombud, Tummen upp
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Effektivt. Snabbt. Sakligt. Tydligt.
  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Beställning
    Lång leveranstid.
    Lovade 2-5 arbetsdagar från lager, nu har det gått 11.
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    Varor jag beställde för snart två månader sedan har ännu inte kommit fram. Inga besked eller uppdateringar om vad som händer/inte händer. Sämsta köp jag har gjort online!!
  • Usel
    8 mån sedan
    Otroligt dålig service samt retur- och reklamationrätt. Jag beställde en spegel vars fästen visade sig vara felmonterade och sneda på baksidan så att det inte gick att sätta upp utan att man skulle behöva borra upp de gamla, mäta upp och sätta upp nya fästen med risk att spegeln går sönder. Ringde enligt knappval till reklammationsavdelningen, som efter många samtal och dagar visade sig inte fanns! Efter att jag till slut kom fram på annat knappval blev jag hänvisad att byta varan i butik. Butikspersonalen uppgav att de inte går att byta en vara som är beställd online och jag blir hänvisad åter till reklammationsavdelningen på kundtjänst som inte finns. Efter ytterligare flera samtal får jag information att jag ska skicka bilder på varan via hemsidan. Jag registrerade bilderna och väntade i några dagar. Varan är nu på rea på 25% under Black Friday och jag ringer åter för att få byta varan och få den till rabatterat pris. De önskar att få bilderna skickade igen. Jag skickar bilderna återigen och får inget svar på hur vi kan lösa situationen. Det har nu gått totalt 6 veckor och jag har fortfarande inte fått svar på hur jag ska gå tillväga! Blir så besviken på att man blir hänvisad runt och att ingen vet hur man kan byta eller reklamera en vara. Jag får inte heller bli kopplad till någon ansvarig eller någon som vet hur detta kan hanteras. Jag kommer aldrig handla här igen!
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    Obefintlig kontakt med kundservice. Frågor som kunden har besvaras med ett standardsvarsmail, det går ej att komma fram på telefonen, pengar är reserverade på ens konto utan att varan kan levereras,avbeställde då varan, samma autosvar igen....Det värsta var att vid beställningen såg det ut som varan fanns tillgänglig. Men när orderbekräftelsen kom, står det slut i lager! Då hade man ju redan betalat. Hade jag vetat att varan var slut hos er hade jag naturligtvis inte beställt!👿 Bottenbetyg alltså👎🏼
  • Dålig
    8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Produkter finns på lager men det är lögn. Det som visas är inte vad RoyalDesign har utan vad deras leverantörer har och den datan är inte korrekt så produkter som finns "på lager" finns inte på lager hos dem eller leverantören.

    Svarar inte när man kontaktar dem.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Då jag älskar snögubbar blev detta en fin överraskning nu till jul
    väl packad, lågt pris, utan fraktavgift, Jättenöjd
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Har beställt varor 20 november idag är det den 17 dec. Får inget besked fr kundtjänst när varorna ska lämna lagret. Dock ser dem att allt ligger klart. Funderar på att anmäla till ARN . Jag har betalt ca 2000kr och får inget. Köp aldrig från den här sidan...
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    Ni har jätte bra produkter.
  • Usel
    8 mån sedan
    Långsamma leveranser. Omöjliga att nå när det kommer till reklamationer. Kommer inte handla av RoyalDesign igen.
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag beställde ett paket med sängkläder. Fick se att två orders hade skapats i deras system. När jag försökte skicka tillbaka en order fick jag se en till order hade skickats till mig. Kundsupport svarar inte vid e-post även efter 5 dagar. Första leverans tog 6 dagar att levereras, långsamt med dagens konkurrens. Lite uppgiven känner jag mig.