Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt över 479 kr
Öppet köp i 30 dagar
Köp nu, betala sen

https://www.royaldesign.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information RoyalDesign har fått betyget (8.56)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    14 dagar sedan
    Ingen som helst service eller kundkänsla. Så illa behandlad av deras kundtjänst. Håll er borta från denna oseriösa återförsäljare.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du fått ett negativt bemötande av vår kundtjänst. Vänligen ta kontakt med oss på telefonnummer 010 750 27 88 så hjälper vi dig reda ut vad som hänt.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Jag beställde en kopp och några ölglas men DHL slarvade bort paketet. Kundservice skötte kontakten med DHL och ordnade så att jag fick tillbaka pengarna.

    Jag kommer tillbaka som kund till er men kommer välja annat leveransalternativ än DHL nästa gång. Det är inte första gången som det blir problem med DHL.
  • Dålig
    22 dagar sedan
    Uppdaterat: 22 dagar sedan
    Lång leveranstid. Lång hantering av returer. Dålig återkoppling från supporten. Jag har nu väntat i över en månad på mina knivar som jag har reklamerat. Avråder från att handla här. Köp era produkter någon annan stans!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med din köpupplevelse.
    Hör gärna av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig, du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Ljuger om kampanjer. Kör kampanjer på varor dem inte har i lager och när varan kommer in i lager tar de bort kampanjen.

    går inte att lägga en vara i varukorgen när den inte finns i lager alltså går det ej heller att ta del av de påstådda kampanjerna.

    Problemet är att kampanjerna visas även på de varor som inte är i lager och vill man då köpa dem så får man vänta tills varan kommer in och då är kampanjen borta. Det är ren lögn då man aldrig kan köpa den icke lagerförda varan för priset som ni går ut med.
  • Hej Kristoffer,

    Tack för ditt omdöme.
    Vissa av våra kampanjer gäller endast på lagervaror, och alltså inte på varor som inte finns i lager.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Usel
    29 dagar sedan
    Hade gärna gett dem 0 men tyvärr finns inte detta alternativ.
    Vill du att någon tar dina pengar och inte håller sin del av avtalet handla då på Royal design Group.
    Njuter av repetitiva (inövade) fraser och önskar att bli behandlad som om du inte förstår dessa fraser ja då ska du höra av dig till Royal design Groups info linje.

    Tar emot betalning för produkter och påstår att de finns hemma och att de är dig till handa inom 2-5 arb. dagar. Verkligheten är 14 dagar om du ringer och jagar på din order. Ingen som vet varför, det blev så ingen som kan meddela när den nya delleveransen ska gå ut från deras lager, ingen som vet när leveransen kan ske.
    5 samtal och lika många personer senare är det enda svaret att de har inte gjort något fel och att de inte tänker göra något för att tillrätta lägga problemet.

    Sämsta upplevelsen någonsin!
    Håll er undan den polerade fasaden som döljer en sörja av inkompetens!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt köp och vår service. Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du har frågor så hjälper vi dig. Du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    Väldigt dåliga erfarenheter.
    Beställde glas i rostfritt stål. Fick hem glas i samma modell fast i material glas istället. Dessa var så undermåligt packade så att de var krossade. Jag var tvungen att skicka tillbaka de trasiga glasen (!) för att kunna få min betalda varor. Min retur anlände till 6 mars och idag, 22 april, fick jag info om att de förbereder min order (dvs den är inte skickade ännu). Oacceptabelt att det ska ta 1,5 månad! Kontakt med kundtjänst ger ingenting mer än att de beklagar, inget erbjudande om ersättning trots att felet är helt och hållet deras.
  • Hej Britta,

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du mottagit fel varor och är missnöjd med vår kundtjänst. Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du har ytterligare frågor så hjälper vi dig.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    Undvik till varje pris! Borde ha läst recensionerna här innan jag beställde.
    Beställde 4 glas vid jul som inte fanns i lager utan skulle levereras 6-8 veckor senare. Hade inte hört något efter 3 månader så jag mailade och undrade var de tog vägen. Efter 1 vecka bemödade sig då kundtjänst med att svara på mailet och skriver då att de har skickat paketet och aviserat mig 3 gånger via sms (FYI: de har de inte!) och att paketet kommer att gå i retur och kosta mig 200 kr om jag inte hämtar ut det. Jag kan fortfarande naturligtvis inte hämta ut det eftersom jag varken vet var det finns eller vilket paketnummer det har så jag mailar tillbaks. Efter ytterligare 1 vecka svarar de att paketet har gått i retur och att de ska betala tillbaka pengarna.
    1) Seriösa e-handlare skickar ett mail när varan som skickas går iväg med spårningsnummer så att man vet att den är på väg
    2) Seriösa e-handlare påstår inte att paket aviserats när så inte är fallet
    3) Och framförallt, seriösa e-handlare svarar på mail inom någon dag, inte efter 1 vecka och när de sedan svarar på en fråga, så gör de faktiskt det istället för att hota sina kunder (före detta kunder i detta fallet)
  • Hej Björn,

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med vår kundtjänst, och att du inte mottagit de aviseringsmejl och sms som skickats till dig. Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du har ytterligare frågor så hjälper vi dig.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    VARNING! Beställde hyllplan från RoyalDesign och fick hem trasiga varor. Har försökt i månader att få hjälp utan framgång. Obefintlig kundtjänst och leverans av trasiga saker vittnar onekligen om att detta inte är ett seriöst företag. UNDVIK!
  • Hej Kristian,

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du mottagit trasiga varor. Ta gärna kontakt med vår kundtjänst så hjälper vi dig, du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Fel färg på gardinerna som inte stämde på deras hemsida så blev en retur. 1 stjärna för att de vill ha betalt för retur 69 kr alt. man själv står för returporto och sedan att de behöver ha 20 arbetsdagar på sig för att registrera retur och återbetala via deras partner Returnado. De har en Royal Design-butik men butiken tar inte emot varor köpta på deras hemsida.

    Långsamt och vill ha betalt för retur. Men bra priser annars på deras hemsida, stort sortiment och de var snabba med att få ut grejerna så det blir istället 2 stjärnor här.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Så tråkigt att höra att du är missnöjd med våra rutiner kring returer. Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du har några frågor så hjälper vi dig.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    Sämsta upplevelse av att handla på nätet är att handla på RoyalDesign! Det är en väldigt lång historia som börjades i slutet på december när jag beställde en oljelampa. Efter beställningen fick jag mejl om att varan är ej tillgänglig. Sen gick jag in på sidan och sökte upp varan och då fanns den. Jag gör ett nytt försök att beställa - samma resultat, dvs jag fått mejl om att varan är ej tillgänglig.
    OK. Då struntar jag i det och lever vidare (beställer lampan på en annan webbutik).

    Sen börjas det som är mest intressanta. Jag får avisering om att jag har två paket att hämta, paketen kommer från RoyalDesign. Jag hämtar ut paketen och såklart skickar tillbaka dagen efter. Nu är det april och jag fortfarande kämpar mot Klarnas räkningar med alla påminnelseavgifter och massa påslag TROTS jag skickade tillbaka lamporna. Jag kontaktat RoyalDesign och bett dem att kontakta Klarna eller uppdatera infon om retur. Det tag djävluskt lång tid innan RD svarar men de har svarat att de ska fixa allt men sen får jag räkningar från Klarna igen. Fakturera kommer senaste fyra månader med jämna mellanrum. Klarna säger att RoyalDesign har INTE meddelat eller uppdaterat status på ordern, vilket jag tror på, då jag har ALDRIG haft problem med Klarna innan!

    Hör ni, vill ni inte ägna tid och leva under stress så HANDLA ALDRIG PÅ ROYAL DESIGN!
  • Hej Adam,

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att det har blivit problem med din beställning och att du fått felaktig information ifrån oss. Hör gärna av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig med detta. Du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Beställde brödrost på julrean, blev tyvärr någon månads leveranstid men de höll mig informerad och varan kom fram till slut. Svarade på mail och telefonsamtal utan långa väntetider.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde glas som fortfarande inte kommit efter 3 veckor trots att betalning redan har dragits från Klarna.
    Fortfarande inget svar från kundtjänst en vecka efter förfrågan, och ingen som svarar på telefon. (Testa - när det blir din tur i kön så läggs luren på)
    De verkar seriösa med bl.a. en fysisk butik i Kungens Kurva men jag skulle verkligen inte rekommendera någon att handla härifrån.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du inte mottagit din beställning ännu, och att vi har långa svarstider när man mejlar oss. Kontakta gärna vår kundtjänst så hjälper vi dig. Du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Rätt snabb att skicka varorna, men behöver du support kommer det att ta tid
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att vi just nu har långa svarstider när man kontaktar oss. Vi uppskattar din feedback.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    2 mån sedan
    Köpte en lampa för 4700 kr. Dagarna efter sänktes priset på kampanj med ca 500 kr. Mailade kundtjänst och frågade om de erbjöd prisgaranti vilket jag tidigare blivit erbjuden av en mängd olika återförsäljare. Nekades. Rekommenderades att returnera varan och köpa samma vara igen. Omodernt och dålig service.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med vår service. Vi uppskattar din feedback.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    2 mån sedan
    Har väntat 2 månader på 4st tumblers som dom skulle skicka. Hade beställt 6st men fick bara 2st i kartongen. Första och sista gången jag beställer från Royaldesign.
    Ett råd. Beställ från någon annan sida om ni vill ha era produkter.
  • Hej Andreas,

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du inte mottagit din beställning ännu.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Fina varor till bra priser
  • Dålig
    3 mån sedan
    Tog över en vecka och mina varor hade inte ens skickats (stod 3-5 arbetsdagar). Gjorde då en retur, det har gått 5 veckor sedan jag gjorde returen och har fortfarande inte fått tillbaka mina pengar. INTE OKEJ. Detta är under all kritik 2020. Sämsta online-köp upplevelsen jag haft!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du inte mottagit din beställning ännu. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare.
    Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris på mina varor och fraktfritt

  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde en taklampa för 11 dagar sedan.
    Den har fortfarande inte skickats.
    Har både mailat och fyllt i deras kontaktformulär för att få reda på vad som händer, Inget svar...

    Så mitt enkla råd till dig som ska beställa något:
    Välj en annan firma så kommer det gå smidigare för dig
  • Hej Richard,

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du inte mottagit din beställning ännu, och att vi just nu har långa svarstider. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över våra rutiner.
    Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    3 mån sedan
    Långa leveranstider. Otrevlig kundservice. Aldrig mer.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du upplevde att leveransen tog lång tid, och att du är missnöjd med vår kundtjänst. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare.
    Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Jag beställde ett par örhängen som en Alla Hjärtans Dag-present som skulle användas på ett bröllop nästa vecka. Royaldesign ska hantera ordern inom 4d och produkten fanns i lager. Vid försening ska kunden meddelas. 7 arbetsdagar efter beställningen ringer jag och får höra att ordern inte ens har hanterats och att leveranstiden plötsligt ändrats till 2-3v. Inget meddelande har skickats till mig angående detta. Dagen efter har ordern fortfarande inte hanterats och de kan inte leverera produkten i tid ens till bröllopet. Vid det första samtalet försökte kundtjänst få det till att jag hade missuppfattat något eller tänkt fel, och behövde uppmärksammas på att de inte lyckats hålla företagets 4d-gräns eller deras åtagande att meddela försening. Jag nekas kompensation (f ö. ett 200kr presentkort jag inte har användning av) eftersom jag måste häva köpet och vända mig till en annan försäljare som förhoppningsvis kommer att kunna leverera produkten i tid, dock till ett avsevärt högre pris. Kommer att vända mig till ARN för skadestånd.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att din beställning blivit försenad ifrån oss utan att du fått information om detta. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över våra rutiner.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Att ni använder Klarna.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med att vi använder Klarna som betalningspartner.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Köpet var enkelt och lätt att genomföra.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Kolla https://se.trustpilot.com/review/www.royaldesign.se innan ni beställer. Önskar att jag hade gjort det, i så fall hade det inte blivit någon beställning. Väntar fortfarande på leverans flera veckor efter lagd beställning (trots att varorna finns i lager). Kundtjänst svarar inte på mail (men är ganska snabba på att svara på negativa omdömen på Trustpilot och Prisjakt). Oseriöst och inte förtroendeingivande.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du inte mottagit din beställning ännu, och att vi just nu har långa svarstider när man kontaktar oss.
    Vi uppskattar din feedback och tar den vidare.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign.se

  • Dålig
    3 mån sedan
    Undermålig kundservice. Produkten jag beställde var trasig vid leverans, två månader efter köpet och ett dussintal mejl senare har jag ännu inte fått någon återkoppling från deras reklamationsavdelning
  • Hej Erik,

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du mottagit en defekt vara, och att vi just nu har långa svarstider.
    Du kan själv registrera din reklamation via vår hemsida:
    https://royaldesign.se/information/returer-reklamationer

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det vill jag inte svara på
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt o smidigt ,bra att uppgifterna kom upp ,utan att jag skulle fyll i en massa rader
  • Acceptabel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Väntar på att få paketet först.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det gick fort
  • Bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Trots black week så flöt det galant
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Tydligt och smidigt köp!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Gjorde en beställning an ett serveringsfat 26/11 tänkt som julklapp. Såg sen att du var 4-6v leveranstid. Den missen får jag ta. Nu börjar det närma sig v.9 utan att de svarar på kontaktformulär eller mail. Frågan är hur seriösa de då väntar sig upplevas?

    Det var ett bra kampanjpris på produkten när jag beställde den. Men får man den inte så är det ju ingen bra affär när jag betalade i november-2019...
    Sen har jag kunnat köpa samma produkt hos andra aktörer till snarlika priser under den här perioden men vågar inte eftersom jag inte får någon respons från Royal Design för om jag kunnat annullera ordern... Tidigare skulle jag rekommendera köp från Royal Design. Nu när de tar betalt men varken levererar min vara eller ens bemödar sig att ge något som helst svar på kontaktformulär eller mail så kan jag endast rekommendera att köpa från annan part än från Royal Design.

    edit: Ert svar lockar tyvärr inte till fler köp eftersom flera andra anmärkt på liknande (se Prisjakt, Trustpilot eller RoyalDesigns facebooksida) så borde ni redan kunnat se över era rutiner kopplat till samma problematik.

    PS. Hade varit gladare om ni var snabbare på att svara på något av mina mail före det att ni svarar på mitt omdöme.

    edit nr 2. Ringde och pratade med RoyalDesign 27/2 som då sa att min vara skulle komma in i deras lager 3/2 för att sedan 29/1 få ett mail med info om att varan nu väntas in i deras lager förs 26/2 vilket om det nu sker ger en leveranstid om 13-14v istället för utlovade 4-6v samtidigt som de säger att enligt köpvillkoren så har de inget ansvar att erbjuda någon form av kompensation. Jag har heller inte fått något direkt svar på något av mina mail eller de kundformulär jag skickat. Nu har jag mailat och bett dem annullera ordern. Hoppas på svar... Eller om jag ska be dem annullera ordern via ett omdöme. Då verkar de ju svara snabbare

    PS 2. Gissar att ni uppskattar min feedback och tar den vidare för att se över era rutiner... Er feedback-avdelning måste ha en hel del att göra nu ;-)
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att du inte mottagit din beställning ännu, och inte fått någon information om leveranstiden. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över våra rutiner.
    Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Har inte fått varan. Förstår inte vad ni menar med att följa upp?
  • Dålig
    3 mån sedan
    Otroligt dåligt! Efter tre veckor och ännu ingen vara som jag kunde hämta ut i butik, trots att varan fanns i lager vid beställning så ringde jag till kundservice och undrade vad som hände. Då fick jag reda på att de hade skickat varan till fel butik. Utan att de givit något meddelande till mig. Undvik att handla från RoyalDesign. För att jag ska handla här igen så måste deras priser var otroligt mycket lägre än hos någon annan webbutik.
  • Usel
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Undvid om ni kan!
    Lång leveranstid, tre gånger längre på lagervaror för mig,
    Lång svarstid från support, inget svar på 10 dagar.

    Lyssna inte på dem som lämnat betyg direkt efter köpet!
    Att köpa hos dem är enkelt det är resten som är svårt, som att få svar och varorna du beställt.

    EDIT:
    Ironiskt att jag fått svar från dem här men fortfarande inte på något av de mail jag skickat, senaste den 13/1. Beställningen gjordes de 4/1. De är inte seriösa.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att handla, smidig betalning
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Alltid bra leveranser och produkter med god kvalitet 👍🏻
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Toppen bra utbud, snabba leveranser och bra priser.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, enkelt
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra hemsida, lätt att hitta, säkra leveranser och trygghet med butiker
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Tycker om Royal design
  • Ganska bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och bra priser
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Billigt och enkelt att beställa.
  • Bra
    4 mån sedan
    Beställning
    Kul saker
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Bra webbutik, bra produktbilder, bra priser
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Snabb och bra service. Produkten fanns i lager.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Hemsida fungerar perfekt. Snabbt och smidigt.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och enkelt