Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt över 479 kr
Trygga hemleveranser
Köp nu, betala om 30 dagar

https://www.royaldesign.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information RoyalDesign har fått betyget (5.61)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    3 tim sedan
    Stilrent, funktionella produkter
  • Mycket bra
    10 tim sedan
    Bra pris och sortiment. Hade velat ha fri frakt dock
  • Perfekt
    11 tim sedan
    Mycket tillmötesgående kontakt med kundtjänst i ett annat ärende (Isabelle)
  • Perfekt
    20 tim sedan
    Snabbt och smidigt !
    Dock ej fått någon leveranstid.
  • Mycket bra
    1 dag sedan
    Det gick bra lätt använda sidan
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Snygga och bra produkter
  • Perfekt
    1 dag sedan
    Det var enkelt att handla och det fanns många alternativ att få varan levererad samt många olika betalningssätt. Helt enkelt toppen!
  • Mycket bra
    1 dag sedan
    Beställde via nätet. Bra sida, lätt att hitta.
  • Perfekt
    2 dagar sedan
    Enkelt och lätt att förstå
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Har köpt i butik förut o varit nöjd
  • Perfekt
    3 dagar sedan
    Toppen smidigt bra billigt
  • Perfekt
    4 dagar sedan
    Det var enkelt och snabbt att beställa på hemsidan!
  • Dålig
    5 dagar sedan
    Elak betallösning som gömmer kortbetalning längst ner under massor av kreditlösningar.
  • Hej,

    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Vi uppskattar din feedback och tar den vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Perfekt
    5 dagar sedan
    Bra utbud, inspirerande och enkelt. Dock ännu ej fått leveransen då jag precis beställde....
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Allt gick snabbt o lätt!
  • Perfekt
    7 dagar sedan
    Snabbt, enkelt och smidigt! Det är lätt att få en snabb relevant överblick på produkten man tittar på. Priserna är mycket bra och RoyalDesign har alltid levererat när jag beställt!
  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Snabbt och smidigt. bra att kunna beställa till annan adress än beställaren.
  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Snabbt och enkelt dagarna före lön
  • Dålig
    9 dagar sedan
    Uruselt
    Beställde bestick i början av januari, sen dess har jag fått sju meddelanden om nya datum för leverans till centrallagret med hoppande datum fram och tillbaka. De svarar inte på mail.
    Rekommenderar verkligen inte royal design
    Caroline
  • Hej Caroline,

    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Vi beklagar verkligen att din leverans blivit försenad och att vi just nu har längre svarstider när man mailar oss. För snabbare service går det bra att ringa till oss på telefonnummer 010 750 27 88.

    Med vänliga hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Ganska bra
    10 dagar sedan
    Bra pris just då. Ququququququququququ
  • Perfekt
    10 dagar sedan
    Bra pris och stort sortiment
  • Perfekt
    10 dagar sedan
    Mycket bra service och lätt att beställa
  • Perfekt
    10 dagar sedan
    Handlat via nätet. Det har jag gjort ett par gånger och det har fungerat bra.
    I vanlig butik fungerar det också bra.
  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Varan levererades tidigare än vad jag väntade mig.
  • Perfekt
    12 dagar sedan
    Bra priser, ta kvalitet
  • Mycket bra
    12 dagar sedan
    Förstod inte hur jag skulle använda mitt presentkort- siffror med mellanslag ska skrivas in utan mellanslag. ge gärna den informationen från början.
  • Perfekt
    15 dagar sedan
    Första gången jag beställde. Lite koppar, fat och sådant. Gick perfekt. Snabb frakt med Instabox. Bra förpackat och supernöjd med produkterna.
    Kanske hade tur med tanke på det extremt låga omdömet de har här, men ska ge dem en chans till om jag hittar något jag vill ha.
  • Dålig
    20 dagar sedan
    värdelös kundtjänst som aldrig svarar på mail
    oändliga leveranstider.
  • Hej,

    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Vi beklagar verkligen att vi just nu har längre svarstider när man mailar oss. För snabbare service går det bra att ringa till oss på telefonnummer 010 750 27 88.

    Med vänliga hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Hade köpt tre glas i julklapp som vi av olika anledningar behövde returnera. Osäker på tillvägagångssättet, så jag mailade kundtjänst. Nu knappt två veckor senare har dom inte svarat på mailet. Vi tänkte då, för enkelhetens skull, returnera varorna i en butik. Möts då av beskedet att butiker inte erbjuder servicen att returnera varor köpta på nätet. Sämst kundservice i Sverige frånsett Rum21.

    21-02-08 får jag ett generiskt svarsmail som om något endast bekräftar hur sanslöst dåligt ni bemöter kunder. Skämmes!
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen att vi just nu har längre svarstider när man kontaktar oss via mail.

    Vi hänvisar dig till vår hemsida för att registrera en retur via vårt retursystem Returnado.
    Du kan registrera en retur på länken nedan:
    https://royaldesign.se/information/returer-reklamationer

    Varmaste hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    Fick en lampa som var trasig.
    2 veckor efter att jag returnerat den får jag bekräftelse på att returen är mottagen och att ny vara är på väg till mig.
    En knapp månad senare har jag inte fått vare sig vara eller något meddelande om försenad leverans.
    Ringer kundtjänst där en trevlig kille skall undersöka detta och återkomma samma dag.
    Över en vecka senare har ingen hört av sig.
    Jag mailar, 6 dagar och inget svar.
    Ringer igen och får sitta 25 minuter i telefonkö, för att få besked att dom nog inte har varan i lager.
    Istället för att vänta en till evighet så tar jag istället en kredit.
    Det är uppenbart att Royal Design har en del att jobba på.
    Tills dess handlar jag hos andra.
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen att vi inte kunnat leverera din ersättningsvara till dig, och att du själv fått kontakta oss för att få information om detta. Vi uppskattar din feedback då den hjälper oss att utveckla vår service.

    Vänliga hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    Helt värdelös kundtjänst. Kommer aldrig att handla från dem igen.

    Jag beställde en produkt som enligt hemsidan fanns i lager. Får sedan meddelande att den inte alls fanns i lager och att de inte heller kan ge ett leveransdatum. Jag svarade då att jag ville avbeställa produkten och köpte den istället från en annan butik. Efter ytterligare några dagar, utan att svara på mitt mail, skickar de istället produkten som nu tydligen kommit in i lager igen.

    Efter det vägrar de att acceptera en retur i butik, så jag måste betala en dyr returfrakt om jag vill returnera varan. Dessutom slutar de att svara på mail och ignorerar mig helt och hållet.
  • Hej,

    Stort tack för att du tagit dig dit att skriva ett omdöme om oss.
    Vi ber verkligen om ursäkt och förstår att det ställer till problem. Vi vill gärna hjälpa dig och självklart behöver du inte betala någon returfrakt om du väljer att skicka tillbaka varan. Då vi inte hittar din order via dina uppgifter här ber vi dig kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 010 750 27 88 så hjälper vi dig.

    Vänligaste hälsningar,
    Teamet på Royal Design

  • Dålig
    1 månad sedan
    Reklamerade en vara för två månader sen. Skickade tillbaka direkt och har forfarande inte fått en ny vara eller pengar tillbaka. Kommunikationen från Royaldesign under all kritik. Inte fått svar på mail skickat för dryga 14 dagar sedan. HANDLA INTE HÄR! OBEFINTLIG KUNDSERVICE!
  • Hej,

    Vi beklagar verkligen att hanteringen av din reklamation har tagit lång tid. Vi uppskattar att du tar dig tid att skriva ett omdöme, då det hjälper oss att utvecklas och förbättra vår service.

    Varmaste hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    1 månad sedan
    För det första kom det inte på den tid det skulle, tog två veckor innan jag skrev, frågade om det skulle gå att avbeställa då jag behövde det innan en viss tidpunkt och då kunde tänka om men då fick jag inget svar och tänkte att men då får jag vänta på det(var en julklapp) och fick sedan svar efter jul att de hade avbeställt. Jag hade bara ställt en fråga men tydligen så var det solklart från deras sida och sedan kunde de inte göra nått åt det förutom att be om ursäkt för att det blev missförstånd.
  • Hej,

    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Vi beklagar att din beställning blev försenad och att våra svarstider just nu är längre än normalt.

    Varmaste hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    2 mån sedan
    REKLAMATIONSÄRENDE UNDER ALL KRITIK!
    Jag beställde en Seletti Monkey Lamp för 2712 kr i början av oktober, fick leverans i mitten av oktober. Då visade det sig att lampan har levererats med en felaktig stickkontakt som inte passar svenskt eluttag.
    Min sambo hjälpte mig att ta kontakt med kundtjänst och vi blev ombedda att returnera den felaktiga stickkontakten vilket vi också gjorde. Några veckor går och inget svar från Royal Design. Min sambo mailar kundtjänst 21/11 och får den 26/11 följande mailsvar: "Det ser tyvärr ut som om kontakten har blivit försenad från vår leverantör. Vi har kontaktat leverantören. Så snart vi har fått ett besked kommer vi att kontakta dig.". Efter detta kontaktar jag kundservice via telefon den 30/11, 8/12 och slutligen idag den 30/12. Samma svar varje gång att Royal Design kontaktat deras leverantör Seletti i Italien och bett dem skicka en stickkontakt direkt hem till mig (men inget händer). Jag har köpt lampan av Royal Design, inte av Seletti, det är således Royal Design som skall lösa problemet. Är det rimligt att jag som kund ska hamna "i kläm" mellan Royal Design och deras leverantör Seletti i Italien? Är det rimligt att man ska ha sin lampa i 2,5 månader utan att kunna tända den? Är det rimligt att man som kund skall behöva kontakta kundtjänst fem (!) gånger utan att få en lösning i frågan? Borde inte en serviceinriktad kundtjänst höra av sig till sin kund med besked? Royal Design har korrekta stickkontakter i lager i Sverige till samma eller liknande Seletti-lampor, men de kan inte tänka sig att öppna en av dessa förpackningar och skicka en till mig vilket snabbt och snyggt hade hjälpt mig som till fullo betalat men inte fått den kompletta vara jag beställt. Sista samtalet till kundtjänst idag den 30/12 slutade med att jag bad att få returnera lampan. Det enda som hanterats skyndsamt från kundtjänst var att få retursedeln via mail, den kom inom 30 minuter efter telefonsamtalet. För mig (som själv jobbar med kundservice) är det FULLSTÄNDIGT OBEGRIPLIGT att man kan misshandla en kund på detta sätt.
  • Hej,

    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss, det hjälper oss att utvecklas och förbättra vår service.
    Vi beklagar verkligen de problem som uppstått med din beställning och förstår att vår service inte levt upp till dina förväntningar.

    Varmaste hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    2 mån sedan
    Leveranstiden skulle vara 7 dagar. Ena produkten hade 5 veckors leveranstid, den andra 8 veckor. Inga vettiga svar eller oftast inga svar alls från kundtjänst.
    Försöker nu skicka tillbaka den sista av produkterna och det är om möjligt ännu mer osmidigt. Om det ens kommer att gå...
  • Hej Tess,

    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Vi beklagar verkligen att leveransen tog längre tid än förväntat, vi förstår att det ställer till med problem och att du är besviken.

    Vi hänvisar dig till vår hemsida för att registrera en retur via vårt retursystem Returnado.
    Du kan registrera en retur på länken nedan:
    https://royaldesign.se/information/returer-reklamationer

    Varmaste hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    2 mån sedan
    Dålig kundservice! Mitt paket kom till fel ort och inget hände på två veckor trots flertal samtal med kundservice. Jag fick åka nästan två timmar för att hämta ut mitt paket då royal design inte ville ta sitt ansvar! Jag är otroligt besviken och kommer aldrig handla här igen.
  • Bästa kund,

    Stort tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar verkligen att ditt paket levererades till ett annat ombud än det du valt. Då många paket skickas i dessa tider så är det fullt på många ombud och fraktbolagen tvingas då omdirigera en del paket till andra ombud.

    Vi vill gärna hjälpa dig med detta men då vi inte kan hitta din beställning via ditt omdöme här ber vi dig ta kontakt med vår kundservice, så ska vi se hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

    Vi önskar dig en fin dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    2 mån sedan
    Leveranstiden stämmer ej.
    Svarar ej på meddelanden.
    Bluff! VARNING
  • Bästa kund,

    Stort tack för ditt omdöme.
    Vi ber återigen om ursäkt och förstår att det ställer till problem, vi gör vårt bästa för att påskynda leveransen av din order. Vi kommunicerar förväntad leveranstid när det gäller beställningsvaror som vi inte har på lager. Dessa leveranstider varierar mellan olika leverantörer och kan förändras löpande. Så snart vi får uppdaterad leveransinformation som berör din order meddelar dig via e-post så snart vi bara kan.

    Det gör oss jätteledsna att vi inte kunnat leverera till dig enligt förväntat datum. Så snart varan lämnar vårt lager får du information om det via leveransbeskedet.

    Du får gärna läsa mer om leveransinformation i våra köpvillkor, punkt 2. Leveranser: https://royaldesign.se/information/kopvillkor

    Vänligaste hälsningar,
    Teamet på Royal Design

  • Dålig
    2 mån sedan
    Leveranstiden är ett lotteri. Beställde julklappar i mitten av november, och fick mejl idag (17/12) att de inte kommer leverera julklapparna innan jul. Hur i helvete kan man missa leveranstiden med 300% utan att ta något ansvar?
  • Bästa kund,

    Stort tack för ditt omdöme.
    Vi ber återigen om ursäkt och förstår att det ställer till problem, vi gör vårt bästa för att påskynda leveransen av din order. Vi kommunicerar förväntad leveranstid när det gäller beställningsvaror som vi inte har på lager. Dessa leveranstider varierar mellan olika leverantörer och kan förändras löpande. Så snart vi får uppdaterad leveransinformation som berör din order meddelar dig via e-post så snart vi bara kan.

    Det gör oss jätteledsna att vi inte kunnat leverera till dig enligt förväntat datum. Så snart varan lämnar vårt lager får du information om det via leveransbeskedet.

    Du får gärna läsa mer om leveransinformation i våra köpvillkor, punkt 2. Leveranser: https://royaldesign.se/information/kopvillkor

    Vänligaste hälsningar,
    Teamet på Royal Design

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Chockerande mycket emballage. Köpte 2 små grejer, dessa skickades separat i två gigantiska lådor i förhållande till varan. Undvik!
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    HANDLA INTE PÅ ROYAL DESIGN!
    Beställde varor som fanns i lager och en som inte fanns inne (beställningsvara). I ordermailet står det att de varor som finns i lager ska skickas i eget paket inom 1.4 dagar. Hör inget förutom att beställningsvaran har olika preliminära leveransdatum. Tänker att de kanske skickar alla varor i ett paket, så är okej med att vänta. Händer ingenting efter att det datumet passerats. Skickar mail, men inget svar. Dock så får jag ett leveransbesked en dag senare, paketet finns hos mitt postombud. Åker dit och hämtar ett lätt paket, visar sig att de endast skickat beställningsvaran?
    Märkligt nog är positiva omdömen på t.ex. trustpilot väldigt snarlika "Smidigt, enkelt och lätt att BESTÄLLA", "fin hemsida". Inga handlar om leverans eller själva varorna. De kritiska däremot är fulla av defekta, trasiga och uteblivna varor. Skriver chefer/anställda från spökkonton för att få upp betyget? Det verkar även vara en giftig arbetsplats som trycker ner anställda, om man kollar på indeed (hemsida med omdömen omarbetsgivare). Köp inte något här, jag kommer att försöka makulera min order. Förhoppnigsvis får jag ens tag i någon, vilket verkar vara en stor svårighet enligt andra kunder.

    Edit: Fick till slut tag i någon på telefon som hjälpte till. Paketet hade mystiskt försvunnit. Tack vare snabb hjälp med fakturan ökar jag till en tvåa.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Köpte 6 muggar på black friday, varav en var trasig vid ankomst. Går inte att lösa så att jag får en ny mugg, utan kan bara få pengar tillbaka vilket inte räcker till en ny mugg efter black friday, plus att det blir dubbel frakt.
    Undvik. Deras svar på alla dåliga betyg ger aldrig någon förklaring heller, bara att man ska ringa in nån stackare på kundtjänst som ska berätta samma sak igen.
  • Bästa kund,

    Stort tack för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Vi beklagar verkligen att du mottagit en skadad produkt, och att du inte fått den hjälp du kan förvänta dig ifrån oss.

    Vi vill gärna hjälpa dig med detta men då vi inte kan hitta din beställning via ditt omdöme här ber vi dig ta kontakt med vår kundservice, så ska vi se hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

    Vi önskar dig en fin dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Teamet på RoyalDesign

  • Dålig
    3 mån sedan
    Köpte adventsljustake som var trasig. Skulle reklamerar den och det var inte smidigt alls! Royal Design skickar inte med retur fraktsedlar längre och det får man som kund själv ordna med, krångligt och tar extra tid. När jag ringde kundtjänst och frågade om när mina fraktsedlar skulle komma så fick jag svaret att det kan ta 20 dagar innan dem kollar på ärendet! under denna tiden det tar för mig att returerar varan och sen få en hel hemskickad så är julen förmodligen slut. Jag kommer aldrig mer handlar från Royal Design och jag rekomenderar inte någon och göra det! Sämsta nätbutiken jag har handlat ifrån!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med hanteringen av din reklamation.
    Kontakta gärna vår kundtjänst på telefonnummer 010 750 27 88 ifall du har frågor gällande ditt ärende så hjälper vi dig.

    Med vänliga hälsningar,
    RoyalDesign

  • Dålig
    6 mån sedan
    Undvik att handla från detta företag. Jag hade handlat en smörbehållare från dem som visade sig vara för lite för ett paket smör! med de mått som stod på hemsidan borde alla smör paket passa in. Alltså stämde inte den informationen på hemsidan. Så jag skickade tillbaka smörbehållaren och döm om min förvåning när det visade sig att jag fick betala returfrakten själv. När jag frågade om detta så fick jag till svar att det står i det finstilda köpeavtalet. Andra företag har ingen returavgift alls. Och om man någon gång har stött på detta så står det klart och tydligt utsatt när man lägger ordern. Inte i det finstilta som i alla fall aldrig jag har haft tid att läsa. De har härihenom säkrat upp sig så jag kan inte klandra dem för det. De har ryggen fri. Men att de döljer det i en massa finstilt text är dåligt. Och så har bemötandet ifrån dem varit väldigt näsvist och överlägset. Nej jag kommer aldig handla av dem mer om det så är sista företaget som finns kvar på internet. UNDIK!

    Först fel på hemsidan och sedan får jag själv betala returfrakten för deras fel.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Det låter väldigt konstigt att du skulle behöva betala returfrakten om du mottagit fel vara, så ska det självklart inte vara. Hör gärna av dig till vår kundtjänst angående detta så hjälper vi dig, du når oss på telefonnummer 010 750 27 88. Våra öppettider är 8-16 på vardagar.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    RoyalDesign

  • 8 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Dålig
    8 mån sedan
    Riktigt dåligt, kommer aldrig beställa härifrån igen. Jag beställde en lampa som hade 14 dagars leveranstid. De drog pengarna direkt (6000kr) och hörde av sig en månad senare att lampan var försenad. Därefter fick jag reda på att den försenats ytterligare en månad. Slutligen (3 månader efter beställning) hörde de av sig och sa att de inte kommer få in lampan. Alltså har de hållt mina pengar i tre månader utan att leverera någonting, lurendrejeri.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vi beklagar att varan du beställt inte varit tillgänglig hos vår leverantör.
    Kontakta gärna vår kundtjänst om du har frågor om detta så hjälper vi dig, du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    9 mån sedan
    Ingen som helst service eller kundkänsla. Så illa behandlad av deras kundtjänst. Håll er borta från denna oseriösa återförsäljare.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du fått ett negativt bemötande av vår kundtjänst. Vänligen ta kontakt med oss på telefonnummer 010 750 27 88 så hjälper vi dig reda ut vad som hänt.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Perfekt
    9 mån sedan
    Jag beställde en kopp och några ölglas men DHL slarvade bort paketet. Kundservice skötte kontakten med DHL och ordnade så att jag fick tillbaka pengarna.

    Jag kommer tillbaka som kund till er men kommer välja annat leveransalternativ än DHL nästa gång. Det är inte första gången som det blir problem med DHL.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Lång leveranstid. Lång hantering av returer. Dålig återkoppling från supporten. Jag har nu väntat i över en månad på mina knivar som jag har reklamerat. Avråder från att handla här. Köp era produkter någon annan stans!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med din köpupplevelse.
    Hör gärna av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig, du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Ljuger om kampanjer. Kör kampanjer på varor dem inte har i lager och när varan kommer in i lager tar de bort kampanjen.

    går inte att lägga en vara i varukorgen när den inte finns i lager alltså går det ej heller att ta del av de påstådda kampanjerna.

    Problemet är att kampanjerna visas även på de varor som inte är i lager och vill man då köpa dem så får man vänta tills varan kommer in och då är kampanjen borta. Det är ren lögn då man aldrig kan köpa den icke lagerförda varan för priset som ni går ut med.
  • Hej Kristoffer,

    Tack för ditt omdöme.
    Vissa av våra kampanjer gäller endast på lagervaror, och alltså inte på varor som inte finns i lager.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign

  • Usel
    10 mån sedan
    Hade gärna gett dem 0 men tyvärr finns inte detta alternativ.
    Vill du att någon tar dina pengar och inte håller sin del av avtalet handla då på Royal design Group.
    Njuter av repetitiva (inövade) fraser och önskar att bli behandlad som om du inte förstår dessa fraser ja då ska du höra av dig till Royal design Groups info linje.

    Tar emot betalning för produkter och påstår att de finns hemma och att de är dig till handa inom 2-5 arb. dagar. Verkligheten är 14 dagar om du ringer och jagar på din order. Ingen som vet varför, det blev så ingen som kan meddela när den nya delleveransen ska gå ut från deras lager, ingen som vet när leveransen kan ske.
    5 samtal och lika många personer senare är det enda svaret att de har inte gjort något fel och att de inte tänker göra något för att tillrätta lägga problemet.

    Sämsta upplevelsen någonsin!
    Håll er undan den polerade fasaden som döljer en sörja av inkompetens!
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med ditt köp och vår service. Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du har frågor så hjälper vi dig. Du når oss på telefonnummer 010 750 27 88 kl. 8-16 på vardagar.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, RoyalDesign