Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
1-4 dagar leveranstid
30 dagar prisgaranti
365 dagar öppet köp

http://www.stadium.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Stadium webbshop har fått betyget (4.16)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    7 dagar sedan
    Nyttig information till fler kunder som väntar på leverans och inte får besked! hittade följande information på hemsidan stadiumoutlet.se under kontakta oss. Står inget på hemsidan om man ska beställa som ny kund eller t ex facebook.com sidan.

    Väntar du på din beställning?
    Vi har drabbats av ett Corona-utbrott på vårt lager vilket resulterat i att vi släpar några dagar med våra leveranser. Då vi behöver förhålla oss till rådande restriktioner har vi i dagsläget inte något exakt besked när leveranserna kan ske. Vi jobbar på att få ut alla beställningar så fort vi bara kan. Så snart ditt paket är skickat får du ett mail som bekräftar detta. Vi ber om ursäkt för den uppkomna situationen och tackar för ditt tålamod!
  • Dålig
    12 dagar sedan
    Katastrof på leveranstid. Förra leveransen packades efter 5 dagar. Nu fick jag ett mail lugn det är bara dag två, vi leveranstid inom 5 dagar. Snarare vi packar varorna inom 5 dagar.
  • Knappt godkänd
    13 dagar sedan
    Jag förstår inte hur det kan ta 5 dagar att packa en order. Det kanske hade varit ok för 15 år sedan men idag är iaf mina krav betydligt högre än så.
  • Dålig
    24 dagar sedan
    Försöker göra retur och det blir bara en symbol som snurrar på hemsidan. Provat varje dag. Kundsupport på chatten kan bara hjälpa mig att köpa mer grejer.
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Har beställt flera gånger senaste månaden och har inget att klaga på, kommer definitivt att bli bli fler köp framöver! :)
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    TL;DR. Handla inte här. Handla på sportamore.

    Jag fick syn på en rea som jag tänkte slå till på. Jag ser då att det även är rea på "träningskläder". Men det var tydligen bara löpning som kunde klassificeras som träning, vilket iofs var det jag skulle köpa, men väldigt konstig marknadsföring att skriva så och så funkar det enbart inom kategori löpning.

    När jag lagt lite saker i kundvagnen står det att jag får 20% rabatt på mitt första köp om jag blir medlem. Okej. Jag registrerar mig. Jag får ett mail som säger att jag inom kort får ett annat mail med en rabattkod. Okej. Jag väntar.

    45 minuter senare kommer ett mail men i detta finns ingen rabattkod. Istället står det, "ladda ner vår app". Okej. Jag laddar motvilligt ner deras app. När jag startar appen och loggat in så dyker min varukorg upp. Trevligt tänker jag. Jag tittar under erbjudanden där min rabattkod skulle dyka upp. Nothing. Okej, men då kan jag använda den nästa gång tänker jag. Dock får jag en känsla att jag aldrig kommer få någon kod. Jag gick på den lätta.

    Jag loggar ut ifrån hemsidan på datorn för att slutföra på appen. Plötsligt efter jag loggat ut på datorn så är varukorgen i appen tom. Nu blir jag faktiskt förbannad. Jag loggar in på hemsidan igen i tro att min varukorg är där. Men icke.

    Jag lägger några av produkterna igen och försöker gå till kassan på hemsidan. Nu får jag bara "Hoppsan, sidan kunde inte hittas". Great. Så jag öppnar appen igen som nu inte har min varukorg ifrån hemsidan. Så jag lägger till enbart det jag skulle ha ifrån rean.

    Nu i appen gick det att gå till kassan och jag lyckas lägga en order.

    Det här kan vara den absolut buggigaste e-handel jag någonsin sett i Sverige. När jag själv i yrket tittar i loggar för diverse tjänster och ser användare som går på bugg efter bugg i systemen och ändå lägger en order frågar jag mig själv hur den människan står ut?

    Ja, tydligen är jag nu den personen i Stadiums loggar som gick in i ett dussin buggar i deras system. Men det är uppenbart att jag inte kommer handla här i närtid. Efter en timma får jag ett mail om att "min varukorg finns fortfarande kvar". Va? Ni menar den ni bara trollade bort plötsligt i state-hanteringen mellan appen och hemsidan? Glöm det. Om någon mot förmodan orkade läsa detta omdöme så är min rekommendation att handla ifrån Sportamore istället. Deras e-handel är klockren och stabil som satan.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Fick beställningen två dagar efter jag la ordern, på en lördag dessutom. Överträffade mina förväntningar helt och jag kommer fortsätta köpa från Stadium i framtiden.
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Tyvärr försämrats rejält senaste tiden. Långa leveranstider, ännu längre handläggning på returer. Bekräftelse på returer skickas aldrig ut. Och sämst av allt, de tar ut 49 kr för returfrakt. Fine att det är fri retur i butik och 365 dagar öppetköp men när närmsta butik är 1,5 h bort...
    Kundtjänst var god dag yxskaft när jag efterfrågade bekräftelse på retur och kvitto för returfrakt.
  • Hej! Tråkigt att höra att du upplevt långa leveranstider, vi jobbar aktivt med att snabba på våra processer vad gäller leveranstider för att du som kund skall få ditt paket så snabbt som möjligt. Returen skall hanteras inom 7 dagar och du skall också ha fått ett meddelande när din retur togs emot. Vi kan erbjuda dig ett returkvitto så jag ber om ursäkt för att vi inte verkar räckt hela vägen i ditt ärende. Vi vore tacksamma om du vill återkomma till oss i ditt ärende så skall vi se över det igen och tillgodose dig med ditt returkvitto. //Stadium

  • Dålig
    2 mån sedan
    ”1-4 dagars leveranstid” är en ren lögn. Lagerförda varor packas och skickas först efter 3 dagar och når mig på 6-7 dagar, handla inte från stadium.se om du som jag behövde min vara snabbt och inom utlovad leverans tid, handlar aldrig mer härifrån.
  • Va' tråkigt att höra att du upplever att du inte fått din beställning inom utlovad leveranstid!
    Det är svårt att säga vad sm gjort att din leverans har dröjt och om det hänt något under transporten. Vi jobbar aktivt med att snabba våra processer och leva upp till dina förväntan som kund.
    Hoppas vi kan få vinna tillbaka till förtroende i framtiden!

    // Stadium

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Allt för lång leveranstid!

    Hopplöst långa väntetider till kundtjänst.

    På Kvittokopiorna på "Min sida" står varken artikelnummer eller storlek. Går därför inte att hitta kvittot på det man köpt. Går heller inte att göra en utskrift på en sida eftersom ALLA sidor kommer ut samtidigt som de är oläsliga. Gör genast sidan användarvänlig!

    Ingen bättring trots många klagomål och dåliga omdömen.
    Varför låter ni en tidigare så bra butik förfalla på detta sätt?
    Stadium har i alla år varit min favoritbutik och jag handlade i princip allt där till hela familjen. Skulle gärna fortsätta med det men nu börjar jag tyvärr tröttna. Sorgligt att se!
  • Hej, vad tråkigt att höra att du upplevt långa leveranstider och kötider till oss på kundservice, det ber jag så mycket om ursäkt för!
    Vi jobbar för fullt med att snabba på våra processer både vad gäller leveranstider och kö-tider och jag hoppas att vi framöver kan leva upp till dina förväntningar och vinna tillbaka ditt förtroende för Stadium.

    När du kikar bland dina köp så kan du klicka dig in på det kvittot du vill åt, där kan du se namn och artikelnummer på den varan som är köpt och du kan då välja att endast skriva ut just den sidan. Återkom till vår kundservice om det fortfarande kvarstår frågetecken. Allt gott! //Stadium

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Tyvärr för lång leveranstid
  • Hej, vad tråkigt att höra att du upplever att vi har lång leveranstid!
    Vi jobbar aktivt med att snabba våra processer och leva upp till din förväntan som kund. Jag hoppas att vi lyckas leverera ditt paket snabbare till nästa gång, om du väljer att beställa hos oss igen. //Stadium

  • Dålig
    2 mån sedan
    Fruktansvärt dålig kundservice, lång väntetid, inkompetent och otrevlig personal.
  • Hej, jag ber verkligen om ursäkt för att du upplevt vår kundservice om inkompetent och otrevlig!
    Vi jobbar ständigt med att förbättra och utveckla vår kundservice för att kunna leverera högklassig service. Vi vore tacksamma om du tog dig tiden och återkopplade till oss via mejl eller telefon så vi kan se över ditt ärende. //Stadium

  • Dålig
    3 mån sedan
    Extremt sega och kundtjänst har noll insyn i orderkedjan.
  • Hej, jag ber om ursäkt för att vi inte kunnat leva upp till din förväntan som kund!
    Vi jobbar aktivt med att snabba på våra processer och kunna erbjuda en snabb leverans. Jag håller tummarna för att du vill beställa hos oss igen och att du då får en bättre upplevelse av vår e-handel. //Stadium

  • Dålig
    3 mån sedan
    Håll er undan och låt Sveriges sämsta stora webshop gå under!

    För det första så har de en leveranstid på 1-4 arb. dagar trots vara i lager, som om det vore år 2002.
    UTÖVER det så klarar dom inte av att garantera att dom ens uppfyller det!

    Deras support kan inte se i vilket skede en leverans befinner sig, utan frågar om DU fått en leverans bekräftelse! Annars är det inte skickat och när det sker vet ingen.

    Min sämsta köpupplevelse alla kategorier och då har jag handlat sedan begynnelsen!
  • Hej, vad tråkigt att höra att du fått en dålig köpupplevelse hos oss, det ber jag så mycket om ursäkt för!
    Vi har just nu en högre orderingång och många kunder som vill nå oss på grund av förflyttningen till e-handel från butik i denna pandemi. Det är självklart inte någon ursäkt för att du inte skall få ditt paket inom utlovad leveranstid.

    Vi jobbar för fullt med att snabba på våra processer och kunna erbjuda en så snabb leverans som möjligt. Jag hoppas att vi kan vinna tillbaka ditt förtroende och att du i framtiden får en bättre köpupplevelse. Tack för din feedback! //Stadium

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Nöjd med service och leveranser. Tyvärr inte gratis returer men går att lämna tillbaka konstnadsfritt i deras butiker. De kunde dock ha bättre hantering av returer i butik då det tenderar att ta lång tid...
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Min absoluta favoributik vad gäller sport- och träningskläder. Allt jag behöver finns här, bra märken, bra service om en vara inte håller måttet samt bra priser. Att många sätter dåligt eller uselt bara för att det inte är två dagars leveranstid är lite överdrivet. Jag drar av en poäng för den sämre leveranstiden jämfört med andra likvärdiga bolag.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Varning! Beställ inte from deras webshop för leveranstiden är jättelång, även om de har varan i lager och lovar 1-4 dagars leverans.
  • Hej, det är svårt att svara på vad som gjort att du inte fått ditt paket inom utlovad leveranstid, oavsett ber jag så mycket om ursäkt för det!
    Vi jobbar aktivt med att snabba på våra processer och kunna erbjuda en kort leveranstid. Jag hoppas att du upplever vår leveranstid som snabbare till nästa gång, om du väljer att beställa hos oss igen. Tack för din feedback! //Stadium

  • Dålig
    3 mån sedan
    Det sägs väldigt mycket att man få "BETALA FÖRST" innan man ta hem kundens klädstorlek till butiken. Finns ingen ambition just detta trots villig kund som är villig att handlar här och kund sedan starten. Måste erkänna att jag vänder till en annan leverantör på E-Handeln som har en betydligt bättre service och priser. R I P Stadium och fortsätt ANSTÄLL bara idioter. Tack och Hej Då !
  • Hej, finns inte den storlek eller produkt du söker i butik kan vi i butiken hjälpa dig att beställa hem rätt storlek eller produkt. Vi hjälper då till med en beställning i kassan och behöver ta emot en betalning för att kunna genomföra beställningen. Vill du hellre genomföra beställningen själv kan du välja att betala med faktura på hemsidan för att prova produkten innan du bestämmer dig för att behålla den eller inte.

    Jag hoppas att vi kan vinna tillbaka ditt förtroende i framtiden och kunna leva upp till dina förväntningar som kund. //Stadium

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Extremt lång leveranstid på allt man köper
  • Hej, jag ber om ursäkt för att din beställning inte verkar kommit inom utlovad leveranstid!
    Vi gör allt vi kan för att snabba på våra processer och jag håller tummarna för att vi levererar din order snabbare till nästa gång. Allt gott! //Stadium

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Butikerna är bra men leveranserna från deras webshop är låååååååååånga trots att de har varan på lager.
  • Hej, jag ber om ursäkt för att vi inte levererat din beställning inom utlovad leveranstid!
    Vi jobbar för fullt med att snabba på våra processer och jag hoppas att vi till nästa gång kan erbjuda dig en snabbare leveranstid. //Stadium

  • Dålig
    3 mån sedan
    Långa leveranstider och fruktansvärt otrevlig kundtjänst. Kommer aldrig att handla från Stadium igen.
  • Hej, det är väldigt tråkigt att höra att du fått en så dålig upplevelse av vår e-handel och kundservice. Vi vore tacksamma om du ville återkomma till oss via mejl eller telefon så att vi kan se över ditt ärende och se vem du varit i kontakt med. Tack för din feedback! //Stadium

  • Mycket bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Bra medlemspriser, och snabb leverans!

    Dock lite krånglig kassa online.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Från början var det roligt, även Wrangler jeans kunde köpas här för 10 år sedan men med tiden är det sämre och sämre urval av märken och varor både på plats och online samt dålig eller ingen bonus år efter år... Numera ska man bränna 10 papp per år för att få ut bonus!? Jag satsade 3500kr året 2020 på olika dumheter och fick noll kr.tillbaka, tack o hej då!
  • Hej, vad tråkigt att höra att du upplever att vårt utbud blivit sämre. Vårt mål är att kunna leverera ett så brett och relevant sortiment som möjligt inom sport och sportmode.
    Vi har gjort lite justeringar i vårt medlemskap och istället för dessa månadsbonusar hamnar man istället i olika medlemsnivåer beroende på hur många poäng man samlat ihop. Dessa olika medlemsnivåer innefattar då flera olika medlemserbjudanden som man kan nyttja under året som vi hoppas att våra kunder skall tycka är mer fördelaktiga. Tack för din feedback! //Stadium

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Beställde ett par shorts från Stadium och ett par byxor från Sportamore de 2 januari.
    Sportamore erbjöd gratis leverans till Instabox, kom fram 4/1

    Stadium tog 49kr för samma tjänst, valde att beställa till butik som är gratis.
    Den 8/1 fick jag mejl om att varan var på väg, blir alltså över 1v leverans, till en butiksupphämtning....

    Stadium kör på som det vore 2010, dags att komma in i 20-talet.
  • Hej, jag ber om ursäkt för att vi inte levt upp till dina förväntningar!
    Vi jobbar aktivt med att snabba på våra processer och kunna erbjuda en snabb leverans. Jag hoppas att du får en bättre upplevelse hos oss till nästa gång. //Stadium

  • Dålig
    4 mån sedan
    Det finns en strukturell motvilja att hjälpa kunden vid reklamationsärenden. Jag har aldrig haft ett reklamationsärende här tidigare och har således alltid varit nöjd med Stadium. Inte längre...

    + Generellt bra bemötande av personal. bra produkter
    - Behandlingen av kunder som har fått fraktskadade (reklamationsärenden) produkter
  • Hej, vad tråkigt att höra att vi inte verkar levt upp till dina förväntningar i ditt reklamationsärende.
    Vårt mål är självfallet att kunna erbjuda en högklassig service och göra det bästa möjliga för dig som kund. Vi vore tacksamma om du vill återkomma till oss i ditt ärende via telefon eller mejl så att vi kan se över vart vi inte räckt till i detta fallet. Tack! //Stadium

  • Ganska bra
    5 mån sedan
    Smidig beställning, för det mesta bra priser.
    Men lååååångsam leverans, varenda gång, slår aldrig fel, funderar på om de har sitt centrallager på Nya Zeeland ...
  • Hej, vad tråkigt att du upplever att vi har lång leveranstid!
    Vi jobbar aktivt med att snabba på våra processer och kunna erbjuda en så snabb och smidig leverans som möjligt. Jag hoppas att vi till nästa gång lyckas leverera ditt paket snabbare och inom den leveranstid som vi utlovar. //Stadium

  • Dålig
    5 mån sedan
    Usel hantering.

    Fel vara levereras, min beställda vara är skickad till Finland och kan inte fås tillbaka. Varan är slut i lager och kundtjänst konstaterar lojt att ”Trist, inget att göra. Skicka tillbaka den fellevererade varan. Hej”

    Jävligt kul när det är en julklapp till någon som önskar sig en enda sak...
  • Hej, jag ber om ursäkt för att du inte upplevt att vi varit lösningsorienterade i ditt ärende och gjort det bästa möjliga för dig som kund. Nu förstår jag att ditt ärende inte är aktuellt längre men vi vore tacksamma om du ville återkomma till vår kundservice i ditt ärende så att vi kan se över vad vi hade kunnat erbjuda dig istället. //Stadium

  • Perfekt
    5 mån sedan
    + Lätt att beställa och logga in som Stadium Member.
    + Den utlovade leveranstiden stämde bra.
  • Dålig
    5 mån sedan
    DYR FRAKT! Gå nån annanstans
  • Dålig
    6 mån sedan
    Nu har snart en vecka gått, och min order som fanns i lager har fortfarande inte blivit skickad!
    Kundtjänst skyller på att det är hög orderingång pga medlemsdagar! 😂
    Vilka sopor! Tar inte denna tid hos någon annan ens under julrush!
    Pinsamt dåligt! Min absolut sista beställning från deras webshop!
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Why are there so many negative comments? I'm a bit confused...my experiences with Stadium are always good.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Jag fick paket från Tyskland snabbare
    köpte extra för att slippa frakt
    men dom lämnar jag tillbaka till butiken
    och behåller bara strumporna
    så får man göra om dom inte har strumporna i butiken här
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställt löparkläder och skor via hemsidan fyra gånger i sommar. Varje gång har leveransen varit snabb. Jag ser att Stadium har fått dåliga omdömen här, så kanske har jag haft tur, men jag har inget att klaga på.
  • Usel
    10 mån sedan
    Hemsidan har inte fungerat sedan flera veckor tillbaka.

    Går inte att se enskilda produkter, utan man dirigeras istället om till översikten av
    kategorin. Detta innebär ju att det är omöjligt att lägga en beställning.

    Testat olika webbläsare och enheter med samma resultat.

    Inkompetens av hög grad.
  • Knappt godkänd
    11 mån sedan
    Över två veckors leveranstid blev facit för min beställning. Är betydligt längre än de marknadsför..
  • Dålig
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Usch! Måste man ge en stjärna i betyg? Det tog en månad att få ett paket som enligt orderbekräftelsen hade 2-6 dagars leveranstid. Ingen svarade i telefon. Kundtjänst via epost kom med konstiga förklaringar till förseningen och försökte skylla på andra. När paketet väl kom och ett plagg var i fel storlek gick det inte att byta i butik, utan varor man köpt online skulle returneras och bytas i webshopen. Någon förklaring till denna obegripliga regel lyckas inte kundtjänst komma med. Vi valde att inte returnera paketet för att inte behöva utsättas för Stadiums hopplöst usla kundtjänst mer. Vi köpte istället plagget hos XXL (som tillåter byten av internetköp i butik).
  • 2020-05-12 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Tyvärr inget att rekommendera. Köpte extra varor för att komma upp i fraktfri order. Precis innan betalning står det fortfarande fraktfritt men vid betalningen var ordern helt plötsligt 49kr högre. Här mailat dem utan svar om detta.
  • Dålig
    1 år sedan
    Pinsamt dålig kassa/checkout. Samma fraktval listas som 0kr och 49kr på olika sidor, och till och med olika på samma sida om man laddar om sidan. Slutlig summering innan betalning var 299kr, men när jag fick upp swish betalning på mobilen så är summan ändå 348kr. Har jag betalt sätt pris, eller betalde jag 49kr extra pga dålig kod!?
  • Dålig
    1 år sedan
    Kortfattat så klarade de ej av att leverera ut en cykel åt mig. Fast jag etablerade kontakt direkt efter lagd order och frågade om jag skulle åka och hämta varan istället.
    Villkoret för mig var den skulle funnits här innan påskhelgen.
    Det var inga problem de skulle skicka den på måndagen den 6e, samma dag jag pratade med dem (lade order på fredagen 3e)

    Pratade med kundtjänst varenda dag och funderade varför de ej fått iväg den än för.
    Det var Corona det var postnord det var fel matlåda det var fel på alla utom Stadium.

    De påtalade att de ej gjort fel för det står faktiskt 2 till 6 dagar.
    Förklarade att ett nytt avtal hade gjorts iom överenskommelsen om leverans samma dag.
    Men de pratade kring det och hävdade ändå att de ej gjort fel.

    Sedan hade de skickat det med påstod dem. Fast jag vet om paketet var kvar där då det är spårbart😅
    Då ändrade de sig osv osv..
    De skulle göra allt för att lösa det åt mig självklart.

    Sådant beteende mot kund är ej acceperbart så jag köpte en annan cykel istället på XXL, kan varm rekommendera de. De vill ha en nöjd kund och löste mina problem rätt så fort.

    Ringer stadium idag och säger åt de kan sätta in pengar åt mig och ta tillbaka cykeln.
    Får då förklarat för mig att det sker efter de fått in den på sitt lager igen??
    Jag berättar då att jag inte ens fått den och den är kvar i stadiums ägo.
    Och de bara kan sätta in pengarna.
    Det spelar ingen roll tydligen den måste in på deras lager, och då kommer de magiska orden att de ska skicka den idag från butiken.

    Tänker inte sätta min fot i deras butik mer den saken är säker.
    Jag har då aldrig varit med om liknade agerande mot en kund. Har man väl klantat till allt som går så skulle man iaf lösa returen av pengar smidigt tänker jag.
  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde skidor på rean. Fick inga beställningsbekräftelser. Sidan laggade och kastade ut mig. Resulterade i dubbelorder. Fick ringa på måndagen få det fixat. De lovar varan ska komma inom utsatt tid 2-4 dagar. De skulle skicka bekräftelse igen kom ingen. Jag ber om de kan snabba på leveransen. Men de kan inte göra något alls. Nu har det gått 3 och ingen sändningsinfo som de sa skulle komma när den skickats. Och imorgon åker jag på semester och behöver skidorna. Sent ute visst. Men de lovar det ska lösa sig då de inte har några förseningar just nu. Men ingen bra info eller uppföjning. Och jag ringer butiken och de säger de har 8 dgr på sig montera bindningar. Som heller inte framgår. Och just imorgon jobbar inte han som kan montera. Så jag får väl be dom ta retur på dessa och hyra skidor istället. Otroligt dåligt.
  • Dålig
    1 år sedan
    Anger priser och rabatter som inte finns.

    "Ja, den varan är nedsatt, utom just de storlekar som skickas direkt från Adidas, vilket är precis alla storlekar eftersom de två storlekarna som inte skickas från Adidas är slutsålda, men vi anger ändå det nedsatta priset på varan."
  • Perfekt
    1 år sedan
    Hade varit i själva affär. Det är bra butik för att komma och köpa en vara!
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Säljer produkter som inte finns i lager. Jävla skämt till företag. VARNING FÖR DETTA BLUFFÖRETAG!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställer ofta online och hämtar oftast ut i butik! Tycker det funkar snabbt och smidigt - i klass med de bästa/största webbshopparna. De ggr jag beställt för uthämtning hos ombud har det också funkat bra!
  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde adidas produkter. Beställde rätt, de skickade fel. Talade med deras support efter att ha väntat 15 min i kö. De säger vi kan inte göra nåt, du måste kontakta adidas. Fanns inget nummer, inga instruktion, ingenting. Totalt värdelöst, kommer aldrig handla där igen. Bottenbetyg!
  • Dålig
    1 år sedan
    De sätter ut varor för ett pris på webbplatsen tar ett annat på fakturan sedan ett trixigt uruselt kundbemötande från kundtjänst. Aldrig mer stadium.
  • Dålig
    1 år sedan
    Fruktansvärt dåliga. Ska de överleva andra och när Amazon kommer så måste de förändra. De är väldigt långsamma på att få iväg beställda varor, packa. Sedan när man framför åsikter så vill man inte kundens bästa utan är rent spydiga i sina svar. Mycket dålig upplevelse, tyvärr. Rekommenderas inte.
  • Dålig
    1 år sedan
    Med den service Stadium ger i dagsläget kommer föregaget konka. Jag beställde en produkt som kom i tid men Stadium måste bli bättre på att hantera förseningar som skett tidigare.
  • Dålig
    1 år sedan
    Beställde en cykel och valde att få den monterad för att sen hämta den i butik. När jag väl kom till butiken och skulle hämta cykeln så stod den på lagret, i en kartong. Omonterad. Fick som förklaring att de inte monterar cyklar i butiken jag hämtade min i. Bör ju stå på hemsidan när man beställer isf.
    Hjälpen jag fick vara att få ur cykeln ur kartongen för att ens ha en chans att få med den hem. Inget "förlåt" eller annan ursäkt.
    Visste jag det här hade jag inte åkt sju mil för att hämta cykeln, då hade jag tagit hemleverans omonterad. För montera fick jag ju göra iaf.
  • Usel
    1 år sedan
    Lagersaldo är ju 99% fel (tittar mest på skor och cyklar). Saker visas som i saldo men när man klickar vidare så är alla varianter slutsålda men det finns 'en' i någon butik 60 mil bort.
    Lockpriserna är såklart alltid på slutsålda varor och udda storlek. "Normala" storlekar är alltid dyrare. Helt värdelöst men jag antar att systemet är uppbyggt så för att hamna högst i listorna...