Betalningsalternativ
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
395
Omdömen
3.94
-
84
Mer om butiken
fysiska butiker
-
Inga tillverkar-
rekommendationer -
31160
Produkter
31 160 priser indexerade
(87 363 totalt) Är billigast på 473 av dessa -
Prisändringar
-
Allt för lång leveranstid!
Hopplöst långa väntetider till kundtjänst.
På Kvittokopiorna på "Min sida" står varken artikelnummer eller storlek. Går därför inte att hitta kvittot på det man köpt. Går heller inte att göra en utskrift på en sida eftersom ALLA sidor kommer ut samtidigt som de är oläsliga. Gör genast sidan användarvänlig!
Ingen bättring trots många klagomål och dåliga omdömen.
Varför låter ni en tidigare så bra butik förfalla på detta sätt?
Stadium har i alla år varit min favoritbutik och jag handlade i princip allt där till hela familjen. Skulle gärna fortsätta med det men nu börjar jag tyvärr tröttna. Sorgligt att se! -
Tyvärr för lång leveranstid
-
Fruktansvärt dålig kundservice, lång väntetid, inkompetent och otrevlig personal.
-
Extremt sega och kundtjänst har noll insyn i orderkedjan.
-
Håll er undan och låt Sveriges sämsta stora webshop gå under!
För det första så har de en leveranstid på 1-4 arb. dagar trots vara i lager, som om det vore år 2002.
UTÖVER det så klarar dom inte av att garantera att dom ens uppfyller det!
Deras support kan inte se i vilket skede en leverans befinner sig, utan frågar om DU fått en leverans bekräftelse! Annars är det inte skickat och när det sker vet ingen.
Min sämsta köpupplevelse alla kategorier och då har jag handlat sedan begynnelsen! -
Nöjd med service och leveranser. Tyvärr inte gratis returer men går att lämna tillbaka konstnadsfritt i deras butiker. De kunde dock ha bättre hantering av returer i butik då det tenderar att ta lång tid...
-
Min absoluta favoributik vad gäller sport- och träningskläder. Allt jag behöver finns här, bra märken, bra service om en vara inte håller måttet samt bra priser. Att många sätter dåligt eller uselt bara för att det inte är två dagars leveranstid är lite överdrivet. Jag drar av en poäng för den sämre leveranstiden jämfört med andra likvärdiga bolag.
-
Varning! Beställ inte from deras webshop för leveranstiden är jättelång, även om de har varan i lager och lovar 1-4 dagars leverans.
-
Det sägs väldigt mycket att man få "BETALA FÖRST" innan man ta hem kundens klädstorlek till butiken. Finns ingen ambition just detta trots villig kund som är villig att handlar här och kund sedan starten. Måste erkänna att jag vänder till en annan leverantör på E-Handeln som har en betydligt bättre service och priser. R I P Stadium och fortsätt ANSTÄLL bara idioter. Tack och Hej Då !
-
Extremt lång leveranstid på allt man köper
-
Butikerna är bra men leveranserna från deras webshop är låååååååååånga trots att de har varan på lager.
-
Långa leveranstider och fruktansvärt otrevlig kundtjänst. Kommer aldrig att handla från Stadium igen.
-
Bra medlemspriser, och snabb leverans!
Dock lite krånglig kassa online. -
Från början var det roligt, även Wrangler jeans kunde köpas här för 10 år sedan men med tiden är det sämre och sämre urval av märken och varor både på plats och online samt dålig eller ingen bonus år efter år... Numera ska man bränna 10 papp per år för att få ut bonus!? Jag satsade 3500kr året 2020 på olika dumheter och fick noll kr.tillbaka, tack o hej då!
-
Beställde ett par shorts från Stadium och ett par byxor från Sportamore de 2 januari.
Sportamore erbjöd gratis leverans till Instabox, kom fram 4/1
Stadium tog 49kr för samma tjänst, valde att beställa till butik som är gratis.
Den 8/1 fick jag mejl om att varan var på väg, blir alltså över 1v leverans, till en butiksupphämtning....
Stadium kör på som det vore 2010, dags att komma in i 20-talet. -
Det finns en strukturell motvilja att hjälpa kunden vid reklamationsärenden. Jag har aldrig haft ett reklamationsärende här tidigare och har således alltid varit nöjd med Stadium. Inte längre...
+ Generellt bra bemötande av personal. bra produkter
- Behandlingen av kunder som har fått fraktskadade (reklamationsärenden) produkter -
Smidig beställning, för det mesta bra priser.
Men lååååångsam leverans, varenda gång, slår aldrig fel, funderar på om de har sitt centrallager på Nya Zeeland ... -
Usel hantering.
Fel vara levereras, min beställda vara är skickad till Finland och kan inte fås tillbaka. Varan är slut i lager och kundtjänst konstaterar lojt att ”Trist, inget att göra. Skicka tillbaka den fellevererade varan. Hej”
Jävligt kul när det är en julklapp till någon som önskar sig en enda sak... -
+ Lätt att beställa och logga in som Stadium Member.
+ Den utlovade leveranstiden stämde bra. -
DYR FRAKT! Gå nån annanstans
-
Nu har snart en vecka gått, och min order som fanns i lager har fortfarande inte blivit skickad!
Kundtjänst skyller på att det är hög orderingång pga medlemsdagar! 😂
Vilka sopor! Tar inte denna tid hos någon annan ens under julrush!
Pinsamt dåligt! Min absolut sista beställning från deras webshop! -
Why are there so many negative comments? I'm a bit confused...my experiences with Stadium are always good.
-
Jag fick paket från Tyskland snabbare
köpte extra för att slippa frakt
men dom lämnar jag tillbaka till butiken
och behåller bara strumporna
så får man göra om dom inte har strumporna i butiken här -
Beställt löparkläder och skor via hemsidan fyra gånger i sommar. Varje gång har leveransen varit snabb. Jag ser att Stadium har fått dåliga omdömen här, så kanske har jag haft tur, men jag har inget att klaga på.
-
Hemsidan har inte fungerat sedan flera veckor tillbaka.
Går inte att se enskilda produkter, utan man dirigeras istället om till översikten av
kategorin. Detta innebär ju att det är omöjligt att lägga en beställning.
Testat olika webbläsare och enheter med samma resultat.
Inkompetens av hög grad. -
Över två veckors leveranstid blev facit för min beställning. Är betydligt längre än de marknadsför..
-
Usch! Måste man ge en stjärna i betyg? Det tog en månad att få ett paket som enligt orderbekräftelsen hade 2-6 dagars leveranstid. Ingen svarade i telefon. Kundtjänst via epost kom med konstiga förklaringar till förseningen och försökte skylla på andra. När paketet väl kom och ett plagg var i fel storlek gick det inte att byta i butik, utan varor man köpt online skulle returneras och bytas i webshopen. Någon förklaring till denna obegripliga regel lyckas inte kundtjänst komma med. Vi valde att inte returnera paketet för att inte behöva utsättas för Stadiums hopplöst usla kundtjänst mer. Vi köpte istället plagget hos XXL (som tillåter byten av internetköp i butik).
-
Tyvärr inget att rekommendera. Köpte extra varor för att komma upp i fraktfri order. Precis innan betalning står det fortfarande fraktfritt men vid betalningen var ordern helt plötsligt 49kr högre. Här mailat dem utan svar om detta.
-
Pinsamt dålig kassa/checkout. Samma fraktval listas som 0kr och 49kr på olika sidor, och till och med olika på samma sida om man laddar om sidan. Slutlig summering innan betalning var 299kr, men när jag fick upp swish betalning på mobilen så är summan ändå 348kr. Har jag betalt sätt pris, eller betalde jag 49kr extra pga dålig kod!?
-
Kortfattat så klarade de ej av att leverera ut en cykel åt mig. Fast jag etablerade kontakt direkt efter lagd order och frågade om jag skulle åka och hämta varan istället.
Villkoret för mig var den skulle funnits här innan påskhelgen.
Det var inga problem de skulle skicka den på måndagen den 6e, samma dag jag pratade med dem (lade order på fredagen 3e)
Pratade med kundtjänst varenda dag och funderade varför de ej fått iväg den än för.
Det var Corona det var postnord det var fel matlåda det var fel på alla utom Stadium.
De påtalade att de ej gjort fel för det står faktiskt 2 till 6 dagar.
Förklarade att ett nytt avtal hade gjorts iom överenskommelsen om leverans samma dag.
Men de pratade kring det och hävdade ändå att de ej gjort fel.
Sedan hade de skickat det med påstod dem. Fast jag vet om paketet var kvar där då det är spårbart😅
Då ändrade de sig osv osv..
De skulle göra allt för att lösa det åt mig självklart.
Sådant beteende mot kund är ej acceperbart så jag köpte en annan cykel istället på XXL, kan varm rekommendera de. De vill ha en nöjd kund och löste mina problem rätt så fort.
Ringer stadium idag och säger åt de kan sätta in pengar åt mig och ta tillbaka cykeln.
Får då förklarat för mig att det sker efter de fått in den på sitt lager igen??
Jag berättar då att jag inte ens fått den och den är kvar i stadiums ägo.
Och de bara kan sätta in pengarna.
Det spelar ingen roll tydligen den måste in på deras lager, och då kommer de magiska orden att de ska skicka den idag från butiken.
Tänker inte sätta min fot i deras butik mer den saken är säker.
Jag har då aldrig varit med om liknade agerande mot en kund. Har man väl klantat till allt som går så skulle man iaf lösa returen av pengar smidigt tänker jag. -
2020-02-27 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.
-
Beställde skidor på rean. Fick inga beställningsbekräftelser. Sidan laggade och kastade ut mig. Resulterade i dubbelorder. Fick ringa på måndagen få det fixat. De lovar varan ska komma inom utsatt tid 2-4 dagar. De skulle skicka bekräftelse igen kom ingen. Jag ber om de kan snabba på leveransen. Men de kan inte göra något alls. Nu har det gått 3 och ingen sändningsinfo som de sa skulle komma när den skickats. Och imorgon åker jag på semester och behöver skidorna. Sent ute visst. Men de lovar det ska lösa sig då de inte har några förseningar just nu. Men ingen bra info eller uppföjning. Och jag ringer butiken och de säger de har 8 dgr på sig montera bindningar. Som heller inte framgår. Och just imorgon jobbar inte han som kan montera. Så jag får väl be dom ta retur på dessa och hyra skidor istället. Otroligt dåligt.
-
Anger priser och rabatter som inte finns.
"Ja, den varan är nedsatt, utom just de storlekar som skickas direkt från Adidas, vilket är precis alla storlekar eftersom de två storlekarna som inte skickas från Adidas är slutsålda, men vi anger ändå det nedsatta priset på varan." -
Hade varit i själva affär. Det är bra butik för att komma och köpa en vara!
-
Säljer produkter som inte finns i lager. Jävla skämt till företag. VARNING FÖR DETTA BLUFFÖRETAG!
-
Beställer ofta online och hämtar oftast ut i butik! Tycker det funkar snabbt och smidigt - i klass med de bästa/största webbshopparna. De ggr jag beställt för uthämtning hos ombud har det också funkat bra!
-
Beställde adidas produkter. Beställde rätt, de skickade fel. Talade med deras support efter att ha väntat 15 min i kö. De säger vi kan inte göra nåt, du måste kontakta adidas. Fanns inget nummer, inga instruktion, ingenting. Totalt värdelöst, kommer aldrig handla där igen. Bottenbetyg!
-
De sätter ut varor för ett pris på webbplatsen tar ett annat på fakturan sedan ett trixigt uruselt kundbemötande från kundtjänst. Aldrig mer stadium.
-
Fruktansvärt dåliga. Ska de överleva andra och när Amazon kommer så måste de förändra. De är väldigt långsamma på att få iväg beställda varor, packa. Sedan när man framför åsikter så vill man inte kundens bästa utan är rent spydiga i sina svar. Mycket dålig upplevelse, tyvärr. Rekommenderas inte.
-
Med den service Stadium ger i dagsläget kommer föregaget konka. Jag beställde en produkt som kom i tid men Stadium måste bli bättre på att hantera förseningar som skett tidigare.
-
Beställde en cykel och valde att få den monterad för att sen hämta den i butik. När jag väl kom till butiken och skulle hämta cykeln så stod den på lagret, i en kartong. Omonterad. Fick som förklaring att de inte monterar cyklar i butiken jag hämtade min i. Bör ju stå på hemsidan när man beställer isf.
Hjälpen jag fick vara att få ur cykeln ur kartongen för att ens ha en chans att få med den hem. Inget "förlåt" eller annan ursäkt.
Visste jag det här hade jag inte åkt sju mil för att hämta cykeln, då hade jag tagit hemleverans omonterad. För montera fick jag ju göra iaf. -
Lagersaldo är ju 99% fel (tittar mest på skor och cyklar). Saker visas som i saldo men när man klickar vidare så är alla varianter slutsålda men det finns 'en' i någon butik 60 mil bort.
Lockpriserna är såklart alltid på slutsålda varor och udda storlek. "Normala" storlekar är alltid dyrare. Helt värdelöst men jag antar att systemet är uppbyggt så för att hamna högst i listorna... -
I en butik i södra Sverige fick jag olyckligt nog ett par för mjuka längdskidor med ett spann som låg som sandpapper i snön, detta upptäckte jag en månad efter inköp pga snötillgång. Jag gick in med skidorna i en butik i Åre, de var fantastiskt hjälpsamma och jag fick plocka ut ett par nya skidor med ett spann som passade. Service när den är som bäst!
-
Jämfört med andra webb-butiker, i samma branch såväl som i andra branscher, har Stadium en usel behandlingstid för beställningar. Över en vecka från beställning tills dess att varorna levereras är inte direkt konkurrenskraftigt.
-
Långsam behandling av beställningar, tar minst flera dagar bara för att packa och överlämna paketet till postnord, en beställning har väntat i fem dagar nu och ingenting har hänt (allt i lager). Väldigt segt!
-
Har alltid handlat hela familjens utrustning till alla möjliga vinteraktiviteter på stadium, ända tills nu. Vi beställde vinterbyxor men skickade tillbaka dessa för att dom inte passade. Nu påstår Stadium att de är använda, trots att vi varit bortresta under denna tid.
Först skyllde dom på en trasig returförpackning. När vi överklagade efter videobevis från postnord tog dom tillbaka anklagelserna och påstod att vi använt byxorna. När vi fick tillbaka byxorna så var dom dammiga, MEN INTE ANVÄNDA. Efter detta tog Stadium tillbaka dessa anklagelser och påstod att dom inte kunde ta tillbaka returen för att en lapp saknades.
Dålig servicekänsla, dålig kommunikation, dålig kundtjänst - ett fantastiskt exempel på hur ett företag sviker sina mest trogna kunder. -
En del bra priser, men sjuuuuuuuuuuuuukt lååååååååååångsamma.
Och när de till slut levererar så är det fel storlek eftersom de märkt förpackningen fel.
Jag returnerade varan för en vecka sedan. Returen har ännu inte hanterats av Stadium.
Det blir nog inga fler köp från Stadium.
Två stjärnor för lågt pris. -
Beställde ett par skor för nio dagar sen. Stod att de fanns i lager. Betalade med Swish 399 vid köpet. Sen inte ett ljud. Mailat kudtjänsten med ordernr för ett par dagar sen men inget svar.
En webhandlare år 2019 måste prestera bättre än så här.
Uppdatering: Skorna skickades dagen efter detta omdöme. Tog elva dagar. inte okej för något som ska finnas i lager. Men höjer betyget något då det var rätt skor och storlek. -
VARNING. VARNING!
Man lämnar tillbaka något med full returrätt och de lämnar inte tillbaka hela summan. De snor pengar av en. Var uppmärksamma. obs Detta gäller i butik. -
En katastrof tyvärr kort summerat.
Beställde ett par skor under helgen och får bara ett mail på måndag morgon och att det var fel lagersaldo och min order är makulerad.
Ingen information om skorna kommer tillbaka i lager och ingen alternativ för mig som kund.
När jag försökte få dom att förstå att jag gärna vill ha mer information eller ett alternativ får jag veta att skorna finns i en butik och att jag kan ju ringa och se om dom verkligen finns kvar, fantastisk kundservice.
Till sist så gick dom med på att lägga undan skorna i en butik som inte ens ligger nära mig... då gav jag upp och kommer aldrig mer handla på Stadium.
Uppdatering: Efter 6 mail och 4 FB kommentarer så fick jag till sist skorna med 100 kr avdrag vilket har gjort att jag uppdaterade betyget. Tycker dock fortfarande att Stadium har seriösa problem med sin hantering av kunder on-line vilket avspeglas på
1) Betyget
2) Att dom inte ens är inne och aktivt kommenterar folks betyg här på prisjakt -
Varning! Handla INTE här. Returen kostar! Handla på bl a Zalando där returen är grattis. Returnerade ett par skor för som kag hade köpt för 338kr. Får tillbaka 250kr via Swish utan någon förklaring på varför jag fick så lite! När jag mejlar dom så blir svaret:
"Hej igen,
Hänvisar dig till våra köpevillkor.
9:3. Retur till lager
Skicka din retur tillsammans med din ifyllda retur-/reklamationssedel. Försändelsen skall emballeras väl och produkterna ska vara oanvända med etiketter samt i sin originalförpackning. Det är inte tillåtet att tejpa eller klistra på originalförpackningen. Använd den förtrycka fraktetikett som medföljer i paketet. Kostnaden för returporto är 39 kr och summan dras automatiskt av från produktvärdet vi återbetalar dig. För retur av tungt gods bifogas ingen fraktetikett utan du står själv för returfrakten. Att returnera med pall hos PostNord kostar 1220-2090 SEK.
Trevlig kväll!"
Uselt.