Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kundtjänst 08-22, live chat
Stort utbud, grundades 2009
Låga priser

http://www.mytrendyphone.se

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska, Norska.

Detaljerad information MyTrendyPhone har fått betyget (5.13)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Mycket bra
    1 dag sedan
    S10 skal - supersnyggt! Leverans - kan vara snabbare, men helt OK.
  • Perfekt
    14 dagar sedan
    Kanonbra! Snabb leverans och snyggt utbud.
  • Hej Oliver och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med leveranstiden och vårt utbud.
    Det betyder mycket för oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Dålig
    16 dagar sedan
    Riktigt dåligt. Skriver att varor finns i lager sedan gör dom inte det. Inget besked om att så är fallet heller. 👎
  • Hej och stort tack för din feedback!

    Jag beklagar ditt missnöje över lagerstatusen.
    Lagerstatusen stämmer i de flesta fall men ibalnd när det gäller en populär produkt och det finns få i lager av den kan det hända att statusen inte hinner uppdateras samtidigt.
    Jag ber om ursäkt om du råkade ut för det.

    Tack på förhand för din förståelse.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    22 dagar sedan
    Snabb och bra pris, trygg att handla
  • Hej och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd ditt köp hos oss..
    Det betyder mycket för oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Otroligt tacksam! Det tog bara ett par dagar innan jag tagit emot min beställning och varan fungerar utmärkt.
  • Hej Oliver och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med beställda produkten och leveranstiden.
    Det betyder mycket för oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Jag kan varmt rekommendera företaget. Kundtjänsten har behandlat min sak riktigt snabbt. Den beställda produkten motsvarade inte mina förväntningar men reklamationsproceduren var enkel och proffsigt behandlad.
  • Hej Oliver och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med vår kundtjänst.
    Det betyder mycket för oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Det är sjukt bra hur MyTrendyPhone behandlat min sak. Mycket nöjd med mitt nya iPhone Xs skal. Allt gick snabbt och smidigt och värt vartenda öre. Rekommenderas!
  • Hej Pascal och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är så pass nöjd med oss och ditt nya Iphone Xs skal.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Alltid snabba, alltid korrekta, hjälpsamma, och inte att förglömma, de är oftast billigast också. Mitt självklara val för Mobiltillbehör!
  • Hej apphacenturion70 och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med dina köp hos oss och priser.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    2 mån sedan
    Har gått 11 dagar nu, fortfarande inget svar från kundtjänst.
  • Hej Sundheden.

    Jag beklagar om du inte har fått svar från kundtjänsten.
    Utan ditt ordernummer kan jag inte ta en närmare titt på din beställning.
    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så att jag kan ta en närmare titt på din beställning. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Lämnade Ipad för lagning av glas. Nu en månad senare och många mail till supporten säger de att den är färdig och ska skickas tillbaks, men 2 timmar senare kommer ett mail att det var systemfel och den kan inte lagas och jag kommer att få betala 145 kr för diagnos.? Inget jag bett om.. Återstår att se om jag får tillbaka den eller inte,, riktiga skojare....

    Uppdatering..
    Jag har ingen förståelse så det behöver du inte tacka för. Riktigt usel support, det gick 4 veckor innan ni kom på att ni inte kunde laga den pga av att ramen var skadad, väldigt långsamma tekniker har ni oxå. Borde ni nog se över. Hade jag inte kontaktat er så hade ni säkert nu 1.5 månad efter haft ipaden kvar. All kontakt var det jag som startade och fick många luddiga och olika svar varje gång. Nu är ipaden förhoppningsvis på väg hem men varit i Danmark och åkt lastbil några dagar nu enligt postnord app.
  • Hej Fredrik och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att vi inte kunde reparera din enhet.
    Den har skickats tillbaka till dig igår.
    Vi tar betalt för diagnosen när enheten inte kan repareras.
    Det är för arbetet som tog för teknikerna att diagnostisera enheten.

    Tack på förhand för din förståelse.

    Med vänliga hälsningar,
    Irina

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Som så många andra har jag inte fått min leverans. Kundtjänst är ett skämt som kommer med skrattretande förklaringar om varför det kan vara försenat. Har jobbat på PostNord som förvisso inte är något felfritt företag på något sätt, men jag vet hur de jobbar och det är rena fantasiförklaringar från Mytrendyphone. Nej jag vill inte ha ett inklistrat svar från eran kundtjänst om att ni beklagar er. Ni kan behålla mina pengar (ca 500kr) som en betalning för att slippa er.

    Uppdatering: Så ni menar alltså att mitt paket som skickades från ert lager i Danmark enligt kontakt med kundtjänst, stoppas av Postnord som på något magiskt sätt vet om att brevet innehåller en produkt som ursprungligen tillverkades i Kina och således genomgår någon speciell kontroll. Eller är det så att tack vare att paketen minskat drastiskt från Kina (mindre paket att dela ut) har gjort det svårare för Postnord att dela ut deras inhemska försändelser. Mig veterligen har inte Postnords personal strykit med i Coronaepidemin än. Men tack ändå för att du kopierade och klistrade in samma svar med samma stavfel som din kollega på kundtjänsten. Det får en att känna sig omhändertagen och uppskattad som kund!

    BUTIKEN HAR SVARAT:

    Hej NisseJay och tack för ditt omdöme.

    Vi har insett att PostNord har problem med att leverera försändelser.
    Leveranstiden tar vanligen 1-3 arbetsdagar.

    Vi antar att det har mestadels att göra med varor som tillverakdes i Kina som går genom detaljerad kontroll.
    Det kan också ha att göra med försändelser som skickades direkt från Kina som påverkar posttraffiken en generellt, dvs att alla försändelser levereras betydligt långsammare och detta är i samband med Corona virus epidemin.

    Vi fick besked från vissa kunder att försändelserna har till slut levererats, trots långa väntetiden. Därför, vill vi be dig om att ha lite tålamod till.

    Vi jobbar tillsammans med PostNord och hoppas att problemet kommer att åtgärdas snarast samt erbjuda mest lämpliga lösningen för ovanförklarade situationen.

    Tack en gång till för din förståelse och tålamod.

    Med vänliga hälsningar,
    Irina Bjern, Kundservicechef
  • Hej NisseJay och tack för ditt omdöme.

    Vi har insett att PostNord har problem med att leverera försändelser.
    Leveranstiden tar vanligen 1-3 arbetsdagar.

    Vi antar att det har mestadels att göra med varor som tillverakdes i Kina som går genom detaljerad kontroll.
    Det kan också ha att göra med försändelser som skickades direkt från Kina som påverkar posttraffiken en generellt, dvs att alla försändelser levereras betydligt långsammare och detta är i samband med Corona virus epidemin.

    Vi fick besked från vissa kunder att försändelserna har till slut levererats, trots långa väntetiden. Därför, vill vi be dig om att ha lite tålamod till.

    Vi jobbar tillsammans med PostNord och hoppas att problemet kommer att åtgärdas snarast samt erbjuda mest lämpliga lösningen för ovanförklarade situationen.

    Tack en gång till för din förståelse och tålamod.

    Med vänliga hälsningar,
    Irina Bjern, Kundservicechef

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Köp aldrig något från detta företag någonsin!. De håller inte vad de lovar och tar inget ansvar alls för det du betalar för! Allt negativt som nedstående recentioner har beskrivit stämmer till 110%! Allting angå kundtjänst chatten, väntetid på vara (som ej anlände), skylla ifrån sig etc och då beställde jag endast ett litet skärmskydd för 119kr. Om ni inte vill ha lite elände i er vardag så håll er långt låååååångt borta!
  • Hej Ruudgi och tack för ditt omdöme.

    Vi har insett att PostNord har problem med att leverera försändelser.
    Varan är skickad från vår huvudlager i Danmark och vanligen tar det 1-3 arbetsdagar att levereras.

    Vi antar att det har mestadels att göra med varor som tillverakdes i Kina som går genom detaljerad kontroll.
    Det kan också ha att göra med försändelser som skickades direkt från Kina som påverkar posttraffiken en generellt, dvs att alla försändelser levereras betydligt långsammare och detta är i samband med Corona virus epidemin.

    Vi fick besked från vissa kunder att försändelserna har till slut levererats, trots långa väntetiden. Därför, vill vi be dig om att ha lite tålamod till.

    Vi jobbar tillsammans med PostNord och hoppas att problemet kommer att åtgärdas snarast samt erbjuda mest lämpliga lösningen för ovanförklarade situationen.

    Tack en gång till för din förståelse och tålamod.

    Med vänliga hälsningar,
    Irina Bjern, Kundservicechef

  • Dålig
    3 mån sedan
    Beställde två laddare till mobil, fick en (dålig) laddare och en töm förpackning. Klagade till support via chat vilket var extremt segt.
    Fick en fraktsedel till Danmark som kan ej användas via PostNord, trots de anser tvärtom. Jag har pratat med PostNord kundtjänst som tycker exakt detsamma då fick att betala paket i egen hand som de vägrar att betala tillbaka. Skulle har jag skickat varor till Solna det skulle har varit mycket billigare, så extra kostnade jag fick att betala är pga av "support" fått i chatten.
    Via meddelande fick jag otrevliga svar när jag pekade på det, då reagerade jag. Men självklart läser de bara var kunder skriver, inte var sina anställda gör eller skriver..
    Senaste svar fått av dem är t.o.m på danska, trots de har väl fattat att jag är inte svenska. Får man fundera och dra beslut från det.
    Never again.
    Nu blir det rolig att se om de verkligen betala tillbaka varor som jag fick att skicka i Danmark och som spåras...
    Ska uppdatera detta.
  • Jag beklagar innerligt besväret med din retur.
    Utan ditt ordernummer kan jag inte ta en närmare titt på din beställning.
    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så att jag kan ta en närmare titt på din beställning. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    4 mån sedan
    Beställde några produkter i mellandagarna men har fortsatt idag 3/2 inte fått hem nått. Varit i kontakt med kundstjänst flera ggr, som enra pratade engelska elr danska, dom bad mig vänta några dagar varje gång jag ringde. Fick till slut häva köpet idag, därav en halv stjärna. Kommer aldrig beställa något därifrån igen.
  • Hej Flipmode och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du inte fick din beställning.
    De allra flesta kunder får sin beställning inom 1-3 dagar.
    Utan ditt ordernummer kan jag inte ta en närmare titt på din beställning.
    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så att jag kan ta en närmare titt på din beställning. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    4 mån sedan
    En månad har det tagit att laga min telefon. Dom hävdar att den är klar men skickar inte tillbaka den. Får bara svaret att den ska skickas så fort som möjligt. Börjar tvivla på att jag får tillbaka den. Nästa vecka vänder jag mig till polisen. Synd att jag inte kollade på prisjakt före. Verkar som fler har samma problem.
  • Hej,
    Varmt tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Varje omdöme är viktig för oss och ger oss en chans att förbättra oss.
    Jag är väldigt ledsen att höra att du inte verkar vara nöjd med vår reparationstjänst.Själva reparationsprocessen tar inte så långt tid men det är frakten till vår verkstad och tillbaka till dig som oftast tar längst tid. Vi har vår största egna verkstad i Danmark, där de allra flesta reparationer utförs. Där arbetar också våra erfarna tekniker.Vi vill naturligtvis inte göra hela försändelseprocessen komplicerad för våra kunder, så vi sköter paketförsändelserna själva till Danmark. På hemsidan skriver vi att vi reparerar inom 4-8 arbetsdagar från att vi mottagit enheten på vår tekniska avdelning. Detta innebär efter mottagandet av enheten på reparationsavdelningen. Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre ta en närmare titt på ditt ärende för att hjälpa dig och undersöka statusen.

    Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Saknar min telefon, 3 månader sedan reparation påbörjades. Kundtjänst svarar bara "Vi återkommer", vi har mycket att göra. Kommer inte anlita dem igen. Nu har jag dessutom köpt en ny telefon till min 12-årig son har svårt att förstå att företag gör så här. Uppdatering 11/12. Order numret är 10664494. Er support svarade direkt idag efter jag hade skickat en reklamation baserad på ARNs mall. Konstigt sammanträffande. Uppdatering 11/1. Har nu fått tillbaka telefonen oreprarerad då det inte var deras fel att kretskortet gått sönder när de tagit ur det för att byta display.

    Om er kundtjänst ser detta så har ni informationen nedan
    9/9 beställer reparation av LCD skärm
    5/10 email till er support och undrar var telefonen är
    7/10 email från er support att ni skall kontrollera
    7/10 email från er support att telefonen är skickad
    9/10 mottogs min reparerade telefon

    Jag frågar efter test protokoll efter reparation då vi upptäckt att högtalaren inte längre fungerar
    15/10 email från er support: Ni har inget test protokoll på enheten efter reparation, ber mig skicka in den som RMA
    21/10 email från er om att RMA registrering är klar och får information om vart enhet skall skickas
    22/10 togs den emot av er
    30/10 får jag email att den skall skickas till ert reparationscenter
    8/11 frågar jag via email vad som händer => inget svar
    16/11 chattade jag med er support => under reparation
    16/11 hör ni av er och frågar efter skärmlås koden
    16/11 svara jag med koden => ni har alltså inte rört telefonen förrän jag kontaktar er chat nästan en månad efter den skickades in
    28/11 chattade med er support eftersom jag inte hört något => De ser ingen status uppdatering i systemen. Vill att jag mailar istället
    28/11 Jag mailar enligt önskemål. Har inte hört något sedan dess
    10/12 Skickar en reklamation till supporten
    11/12 Två mail uppdateringar av supporten om status
    12/16 Emil om att telefonen inte är reparerbar och felet på huvudkortet inte kan ha hänt när de tog ur det för att byta display.
    2/1 Telefon mottagen i retur av mig, oreparerad
    Tror inte ett ögonblick på deras argument, alldeles för osannolikt men man orkar bara inte argumentera.
  • Hej Joakim och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du känner dig missnöjd med din köpupplevelse hos oss och att du väntar så länge på att få tillbaka din telefon från reparation.
    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att ta en närmare titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så att jag kan ta en närmare titt på din beställning. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Här får du lite vardagsspänning och chansen att betala din egen retur om du fått trasiga produkter! Dubbelkolla infon du får från supporten då de ibland felaktigt! skickar felaktiga returlappar med destination Danmark vilket innebär att de aldrig får returen och tolkar det som att du slarvat bort produkten. Tanken är att du själv skall betala returen som du kan få återbetald sen om de bedömer varan trasig. Jo, du läste rätt, recensionen är från 2019 och inte 1999.

    UPPDATERING: 3 veckor senare har Anna i Danmark tagit emot mitt trasiga batteri. Jag fick ett kort svar att jag inte skickat tillbaks alla delar och att de behöver dem för att behandla ärendet. Jag tror de menar den 10cm microusbkabel som följde med vilket jag kanske glömde att skicka tillbaks, så istället för att vara serviceminded spelar de nu svåra och vill att jag postar en 4kr kabel till Danmark. Det är helt otroligt!

    Uppdatering 190912:
    JAg påpekade att jag inte vet vilken sladd som följde med förpackningen då vi är 4 i familjer och antagligen har 30 kablar i ruljans. Men de står verkligen på sig. De har en regel som absolut inte får brytas och det är att alla delar skall skickas tillbaks. En gissning är att detta företag blir med i uppdrag granskning framöver. Jag har bett dem skicka historiken till kundansvarige Irina, men hon svarar inte längre.

    Uppdatering 2019-10-22:
    Farsen fortsätter. Irina som påstår sig vara kundansvarig har återigen lovat kontkakta mig för en månad sedan, men hon har glömt bort kunden igen. Kuvertet jag skickat med usbkabeln har de slarvat bort och de lägger nu ytterligare mantimmar på att leta efter 3kronorskabeln för att sedan kunna felsöka batteriet.
    Jag bryr mig inte om batteriet utan det är en principsak plus att det är fascinerande att följa hur ett totalt inkompetent företag följer sina regler till punkt och pricka med total avsaknad av kundfokus.
  • Hej Joggs och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar olägenheten att din retur inte har behandlats och måste be dig att skriva ett mejl till support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. I så fall behöver du skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.
    Vår returavdelning ligger i Danmark så ibland tar det några dagar till att få fram alla försändelser. Vi erbjuder också att återbetala kostnader för returfrakt vid reklamationer om man inte vill använda sig av vår retursedel och mer om det finns också på denna länk - https://www.mytrendyphone.se/shop/external/pages/se/rma.asp

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fin kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    7 mån sedan
    Begagnade mobiler visas som om att de vore nya.
  • Knappt godkänd
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Bra priser, snabb leverans. Men sen brister det på många punkter. Flera dagars väntetid på supportfrågor. Ej fri frakt på returer. Minst flera veckors väntetid på få pengar tillbaka på kontot. Kundtjänsten gör allt för att slippa göra eget arbete, verkar inte läsa mail/bilagor man skickar utan återkopplar ett par dagar senare med frågor som redan besvarats i tidigare mail.

    Jag väntar fortfarande på en återbetalning på ett köp som dom fick i retur för två veckor sedan. Fick dålig feeling av kundtjänsten redan direkt och kostade därför på spårbar frakt istället för bara ett vanligt brev.

    [UPPDATERING]
    17 dagar efter min retur hämtades ut av MyTrendyPhone så fick jag pengarna tillbaka. Höjer som utlovat omdömet till 2 stjärnor. Är man helt säker på att man inte kommer returnera sin vara så ser jag inga problem med MyTrendyPhone.
  • Hej och stort tack för din feedback!

    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med våra priser och snabb leverans.
    Jag ber om ursäkt för besväret med returneringen och väntetiden på att din retur ska behandlas.
    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.
    Det står på vår hemsida att för ångeköp och bytesrätt står kunden för returkostnaden men för defekta eller fellevererade produkter återbetalar vi returkostnaden.
    Reklamationsprocessen tar vanligtvis ca 10-14 dagar att behandla från att du skickar din retur till oss tills vi hinner bearbeta ditt ärende.

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Wow... visste inte att företag med så här rutten support kunde överleva år 2019.

    [Update: Jag kom på svaret till mitt första påstående - ARN hanterar inte ärenden under 500:- och MTP säljer främst billiga skärmskydd & skal.]

    Pågående ärende där försäljnings-chatten innan köp svarade på förfrågan huruvida skärmskyddet ifråga har lim under hela glaset eller bara runt kanterna:
    Frågade till och med två gånger, en gång på svenska och en gång till med annan formulering på engelska, då chatten tydligen va dansk eller liknande ("den dekker hele skjermen" känns inte så svenskt i alla fall.)

    "Bra!" tänkte godtrogna jag och beställde.

    Får hem mina två olika skydd efter lite trubbel med beställningen (inget ovanligt) och självklart är det bara lim längs med kanten på skyddet jag gjorde en förfrågan om innan beställningen.
    Försäljnings-avdelningen har inte ens brytt sig om att kolla vad det rätta svaret på min fråga var utan svarade bara snabbt det som lät bäst.

    So far nothing exceptional - but it gets even better!

    Jag har nu mailat det här totalt inkompetenta företaget fram och tillbaka i 1,5 veckor (dom svarar bara strax innan midnatt verkar det som?) och dom förstår antingen inte vad jag menar eller kräver en bild på problemet.

    Problemet är att dom har lovat för mycket och inte kunna leverera produkt som håller.
    Hur f*n ska jag kunna skicka en bild på tomma löften?
    Eller en bild på lim som är designat att vara osynligt/genomskinligt...?

    IDIOTER! har man god lust att skrika högt men det lär inte hjälpa någon.

    Kommer aldrig beställa igen och kan inte rekommendera företaget till någon, om du inte vill ha mer krångel i ditt liv möjligtvis.
  • Hej Duxus och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du känner dig missnöjd med din köpupplevelse hos oss och att du är missnöjd med våra produkter.
    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att ta en närmare titt på ditt ärende.
    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så att jag kan ta en närmare titt på din beställning. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    9 mån sedan
    Intressanta kommentarer. Jag skickade tillbaka ett påstått original Samsungbatteri som inte fungerar med NFC till Solna, spårbart. Enligt Postnord har det levererats. De påstår att de inte fått det. Skumraskföretag enligt mig. KÖP INGET!
  • Hej Laulaja och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Jag beklagar att du känner dig missnöjd med din köpupplevelse hos oss samt att du fick en felaktig produkt.

    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Jag skickade telefonen för reparation till MTP enligt instruktionerna på hemsidan.
    17 dagar senare går telefonen i retur till mig då ingen hämtat ut den. (!?)
    Engelsk support som inte är insatt i svenska postsystemet och ger fattigt med hjälp. Får veta att "...you choose to send it as pick up point, you have to send it to us as hempaket, we don't pick up orders" DET framgår INTE i instruktionerna. Och även om man inte "pick up orders", (som är det klart vanligaste sättet att skicka paket på i Sverige) så kunde man vara så serviceinriktad att man gör det ändå.
    Sjukt missnöjd.
  • Hej Siggan och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Under varje reparation står det en beskrivning hur man skickar enheten till oss: http://prntscr.com/omxxkd
    Det ska gå att skicka enheten oss som REK.
    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.

    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    10 mån sedan
    Bra och prisvärde produkter.
  • Hej Zeldaa och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med våra produkter och dess priser.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    11 mån sedan
    bra produkter med god service.
  • Hej David och stort tack för din feedback!

    Det är super trevligt att höra att du är nöjd med våra produkter och vår service.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Tveka inte att kontakta vår kundtjänst om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Dålig
    11 mån sedan
    Uselt företag, beställde min vara 2019 07 01, fakturan jag betalade redan 2019 07 03, idag är det den 2019 07 08 jag har inte fått min beställning ännu och ingen kolli nr. heller att kolla status var min beställning finns. Chatten är till ingen hjälp. Rekommenderas absolut inte
  • Hej Vladimira och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett och jag ber om ursäkt om du ännu inte har mottagit din beställning.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer som hjälper dig och ser till att du får din beställning.
    Du når oss alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig helg.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • 11 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    11 mån sedan
    Jag är en mycket nöjd kund :)
  • Hej Vide och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss en omdöme!

    Det är härligt att höra att du är nöjd som kund hos oss.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en supertrevlig helg.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    11 mån sedan
    låga priser på hörlurar
  • He jPatmats och stort tack din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd medpriser på hörlurar.
    Vi försöker hålla lägsta priser på marknaden.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst så tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.

    Önskar dig en bra start på veckan.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Dålig
    11 mån sedan
    1-2 dagars leveranstid säger dom, det är ju märkligt eftersom det nu har tagit fyra dagar utan någon produkt. Efter närmare titt på företaget så visar det sig att de skickar från olika lager inom Europa, vilket förklarar den långa väntetiden. Undvik!
  • Hej Niille och stort tack för din feedback.

    Utan ditt ordernummer och/eller något referensnummer kan jag dessvärre inte inte hitta dig i systemet och se vad som gick snett med din beställning.
    Jag beklagar innerligt om du fick vänta länge på din leverans.
    Leveranstiden för lagervaror tar ca 2-4 arbetsdagar ovasett om produkterna skickas från vår lager i Sverige eller från vår huvudlager i Danmark. Det är samma leveranstid.

    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig helg.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    12 mån sedan
    inga komplikationer
  • Hej To75 och stort tack för din kommentar.

    Det är trevligt att höra att du är nöjd och att det inte fanns komplikationer med din beställning.
    Vi uppskattar din feedback.

    Vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande onsdag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • 2019-06-06 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    biligt
  • Hej Regina och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss en omdöme!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med ditt köp hos oss och priserna.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en supertrevlig onsdag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra priser
  • Hej Abraham och stort tack för din kommentar.

    Det är supertrevligt att höra att du är nöjd med priser på hemsidan och att du anser att vi din köpsupplevelse var perfekt hos oss.
    Vi uppskattar det högt!

    Vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande måndag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Riktigt usel, vad som sänker dem mest är deras kundservice. Inga direkt några som verkar bry sig om sina kunder, utan bara att tjäna (de förlorar på det i längden).
    Pratade i chatten, och någon skrev till mig på danska? Sen nästa skrev på norska - svenska då?

    Sen min recension om produkterna, visas dem? nej! De visar bara positiva 5/5 recensioner.

    De skulle hjälpa mig men icke sa nicke, riktig kalabalik.
  • Hej Adotb och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett och jag beklagar innerligt din dåliga köpsupplevelse hos oss.
    Vi handlar i hela Norden så det händer dessvärre oft
    Jag ser gärna till att kompensera dig och hjälpa dig med en eventuell reklmation, så tveka inte att mejla mig på support@mytrendyphone.se och skriva att: Irina Bjern i ämnet ser jag till att du blir lite nöjdare med ditt köp.
    Vi är ett danskt företag som handlar i hela Norden, liksom flera andra europeiska länder. Därför har vi medarbetare i vårt support som är både dansk-, norsk- och svensktalande. Dessutom följer vi råd av Nordiska ministerrådet för att förbättra samnordiska kommunikation, och därmed händer det att danskarna ibland få prata med en norsk / svenskt anställd och vice versa. Om du upplever att det är svårt att kommunicera, kan du alltid fråga att bli kontaktad och uppringd lite senare av en anställd som talar ditt modersmål.
    Jag ber om ursäkt för besväret och tackar för ditt tålamod och förståelse.

    Hälsning/ Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Fantastisk kvalitét. Min nya laddare är snabb, billig också
  • Hej Sjöberg och stort tack för din positiva feedback.

    Det betyder mycket för oss och vi är glada att är så pass nöjd produkt kvalitet och våra priser.
    Vi står alltid till din tjänst så tveka inte att kontakta vår support om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.

    Du kan alltid nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Önskar dig en bra start på veckan.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra feedback och vänligt beteende från kundtjänst
  • Hej Alessandro och stort tack för ditt omdöme.

    Det är härligt att höra att du fick vänligt beteende från kundtjänsten.
    Det är viktigt för oss.

    Vår kundtjänst finns tillgänglig för dig alla dagar i veckan:
    Du kan alltid nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Ösnkar dig en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Bra information och vänlig kundservice :)
  • Hej Joshua och stort tack för din kommentar.

    Jag är glad att få höra att du är nöjd med information på sidan och viktigast av allt, vår kundeservice.

    Vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Fick min beställning levererad idag och jag måste säga att jag är mycket nöjd
  • Hej Claes och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss en omdöme!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med ditt köp.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Dålig
    1 år sedan
    De annonserar varor som inte finns i deras läger, fick mina pengar tillbaka efter 3 veckor, oseriös nätbutik.
  • Hej Alex och tack för din feedback.

    Vi gör vårt bästa för att uppdatera status på våra produkter och hålla våra kunder uppdaterade genom automatiska mejl som man får från oss ifall beställda varor inte finns i lager.
    Jag beklagar olägenheten och du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill mejla oss måste jag be dig att skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Nöjd, rekommenderas
  • Hej Helen J90!

    Tack för din feedback och att du rekommenderar oss.
    Det är alltid fint att höra av våra nöjda kunder.

    Vi är mycket glada att allt gick som det skulle när du handlade hos oss, och önskar dig varmt välkommen åter.

    Ifall det är något som helst som du behöver, tveka inte att kontakta vår kundservice:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    Vänliga hälsningar,
    Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    lave priser
  • Hej Julius och tack för din feedback :)

    Det är härligt att höra att du fick nöjd med våra låga priser.
    Jag hoppas att du också är nöjd med våra produker och snabba leveransen.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på dagen.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag beställde en Galaxy Watch ifrån butiken och jag är i huvudsak nöjd med min upplevelse.

    Beställningen gjordes på en söndag och redan efter någon timma samma dag stod det att beställningen hade skickats och paketet gick att hämta ut under tisdagen. Jag hade även kontakt med deras kundtjänst som svarar under helg så detta är ett stort +.

    De enda minus jag har är att vissa varor verkar vara ifrån "Felaktiga regioner"
    Galaxy Watch som jag beställde kommer utan stöd för Samsung Pay (detta stod för övrigt under produktinfo) som jag lyckades förstå beror på att klockan är ifrån en region som inte stödjer detta i Sverige. Jag hittade information om hur man kunde flasha om klockan till BTU (UK) Region och nu fungerar även Samsung Pay.

    Utöver ovan minus så tycker jag att paketet kunde paketerats en aning bättre då "Brevet" som paketet var skickat i var upprivet vid leverans. Inget var skadat eller så dock.

    Jag hade kanske tur med min upplevelse hos butiken med tanke på dålig kritik ifrån övriga beställare men kontrollerar man allt väldigt noga innan beställning och frågar kundtjänst om varans lagersaldo stämmer samt varans funktioner så verkar allt gå som smort.

    Jag tackar butiken för kundupplevelsen i alla fall för denna beställning!
  • Hej Oline8992 och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick bra service och att du är i allmänhet nöjd med oss. Det är viktigt för oss.

    Angående Galaxy Watch så stämmer det dessvärre att Samsung Pay inte fungerar vilket står i produktbeskrivningen, beklagar om du missade info.
    Du skriver att du hittade information om hur man kunde flasha om klockan till BTU (UK) Region och du fick Samsung Pay att fungera.
    Det låter underbart och den metoden känner vi inte till.
    Om du vill hjälpa oss och dela med denna info så att vi kan dela med kunder som köper klockan och vill också få Samsung Pay att fungera, får du gärna mejla mig på support@mytrendyphone.se, skriva i äment ditt ordernummer eller kundnummer och att: Irina Bjern.
    Så kommer det direkt fram till mig :)

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på dagen.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Lurendrejare
  • Hej Kakao77 och tack för din feedback.

    Jag beklagar innerligt ditt missnöje.
    Din åsikt betyder mycket. För oss är det viktigt att våra kunder trivs och vill dela med sig av sina erfarenheter.
    Men du skrev ingenting mer förutom "usel" och "Lurendrejare"
    Jag vill gärna höra mer detaljerad varför du tycker att vi är usla och lurendrejare och därför ber jag dig kontakta vår kundtjänst som finns tillgänglig 7 dagar i veckan för sina kunder.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Om du väljer att mejla oss får du gärna skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet samt ordernummer så kommer det direkt fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    1 år sedan
    Måste varna för detta företag. Oseriösa, stora brister i kommunikation och kundtjänst.
  • Hej Helena och tack för din feedback.

    Det är beklagligt att höra att din upplevelse hos oss kändes oseriöst och med stora brister i kommunikation och kundtjänst.
    Jag ber om ursäkt för detta.
    Kundnöjdhet med vår support är något som vi högst prioriterar och tar på allvar sådana feedback.
    Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer.
    Vänligen mejla mig på support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer och detaljerad information om ditt ärende och klagomål på support. Skriv också mitt namn "Irina Bjern" i ämnet så att det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Tack på förhand för din förståelse.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    1 år sedan
    Jag har aldrig tidigare varit med om sämre kundtjänst. Otrevlig och arrogant och visar noll hjälpsamhet i ärendet. Obegripligt för mig som själv arbetat inom serviceyrken. Företaget verkar inte heller följa sina egna avtalsvillkor som finns på hemsidan. Känns generellt som ett väldigt opålitligt företag.
  • Hej Clara och tack för din feedback.

    Jag ber om ursäkt om du upplevde vår kundtjänst som otrevlig, arrogant och ohjälpsam. Det tar vi på allvar eftersom kundnöjdhet med vår support är något som vi högst prioriterar.
    Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer.
    Vänligen mejla mig på support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer och detaljerad information om ditt ärende och klagomål på support. Skriv också mitt namn "Irina Bjern" i ämnet så att det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Tack på förhand för din förståelse.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    leveransen är ganska snabb!
  • Hej Jeanette och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med ditt köp.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    God service!
  • Hej Katja och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick god service, det är viktigt för oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Ganska bra
    1 år sedan
    Var lång leveranstid
  • Hej Rasher och tack för din feedback!

    Jag ber om ursäkt om leveransen tog längre tid än förväntat.

    Posten har haft svårt att ta hand alla paketleveranser.
    Volymerna ökade dramatiskt i samband med Black Friday och har därefter legat kvar på en hög nivå och de kämpar med att hantera stora mängder paket inför jul och ny år.

    Jag hoppas att du är nöjd med beställningen.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    jag rekommenderar att beställa från denna sida, verkligen seriöst
  • Hej Daniella och stort tack för din kommentar!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med oss och att du rekommenderar oss.
    Vi är mycket glada för det.

    Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med i framtiden.

    Mvh Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Köpte nytt glas - god kvalitet, snabb leverans
  • Hej Isa och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med produkten.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ha en riktigt God jul och gott nytt år!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Belopp draget från mitt konto, butiken hävdar dock att betalningen misslyckades och vill att jag betalar igen. Bluff och båg
  • Hej Joesew och tack för din feedback.

    Jag ber om ursäkt om det blev strul med betalningen.
    Jag antar att misslyckad betalningsförsök gäller ett annat ordernummer som inte har gått igenom.
    Om pengarna har dragits har du säkert fått en orderbekräftelse med ett annat ordernummer som har gått igenom.
    I så fall kan du bara ignorera mejlet om misslyckad betalningsförsök.
    Om du inte har fått en orderbekräftelse vänligen kontakta oss för att ta en närmare titt.
    Då jag inte kan undersöka det utan ditt kundnummer eller ordernummer.

    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina