Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt
Normal lev. inom 24h
Snabb kundtjänst

https://www.sudio.com

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Sudio har fått betyget (0.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • 2018-08-19 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Vägrar ta emot returer, påstår att tiden för retur har gått ut trots att det är 14 dagar och vi skrev om returen två dagar efter varan mottogs. :( varning

    Uppdatering
    Efter upprepade kontaktförsök och låsning av fakturan så var Sudio helt plötsligt helt ok med retur... de får en stjärna till.
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Rörig och oprofessionell webshop på sin egna sida som blandar svenska och engelska lite hur som helst. Men jag tänkte ändå vara lite snäll mot ett mindre företag och köpa direkt från dem då jag inbilllar mig att de tjänar mer på det. Det ångrar jag rejält att jag gjorde.

    Frakten gick fort, de skickades från Tallinn med DHL och det tog bara ett dygn, precis som man är van vid med Postnord etc.

    Men när jag väl fick mina lurar som jag beställt så visade det sig att ingen av öronkuddarna alls passade mina öron. De verkar vara mycket "halkigare" än normalt. Med de som passade bäst kunde jag sitta still i soffan och vrida på huvudet så hoppade de ur. Jag har använt x antal olika in-ear lurar i mer än 10 år och detta har aldrig någonsin hänt mig förut.

    Jag kontaktar sudio eftersom de har en return policy "no qeustions asked" på 14 dagar. Istället för att direkt acceptera min retur så föreslår de att de kan skicka ett par "memory foam" ear tips gratis så jag kan testa med dem. Låter som bra kundtjänst tänker jag, och ljudet var ju faktiskt bra, så jag går med på det. Det tar en dag innan det svaret kommer och sedan en (eller två) dagar tills de svarar och vill ha bekräftelse på min adress (trots att jag beställt lurarna för 3 dagar sedan). Och sen tystnad. I lite över en vecka. Sen kommer öronkuddarna, precis lagom som deras "no-return" policy går ur, och nu har jag ett par lurar som jag inte kan använda och ingen vill köpa, eftersom jag chansade på ett okänt företag. Jag är bitter.

    Så, man ska vara mycket försiktig med detta företag. I motsats till många andra yngre företag som satsar på en bra support för att skapa sig ett bra rykte i början som sedan sprids verkar dessa köra på en helt annan taktik.
  • 3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Supersnabb leverans och snabb kundservice!