Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Hemleverans
Montering & installation
Dela upp betalningen

http://www.ikea.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Diners
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information IKEA har fått betyget (3.05)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Knappt godkänd
    4 dagar sedan
    Ingenting verkar finnas i lager på mitt närmaste varuhus, och det näst närmaste ligger dubbelt så långt bort. Endast en bråkdel av det man vill ha går att beställa online, och när man ändå beställer online är leveranstiden väldigt lång. Kundtjänsten har däremot varit bra och hjälpsamma de gånger jag behövt kontakta dem.
  • Dålig
    28 dagar sedan
    Beställde två stora plastlådor med lock och transport till utlämningsställe i Malmö. Gissa om jag blev förvånad när jag fick ett sms att NU KAN JAG HÄMTA MIN ORDER PÅ IKEA I HELSINGBORG! Jag skulle alltså köra från Malmö till Helsingborg och "transportera" mina plastlådor själv! Trots 39 kr som jag redan betalat för leveransen till ICA Maxi. Seriöst?
  • Dålig
    1 månad sedan
    Dålig och otroligt personal
  • Dålig
    1 månad sedan
    Otrevlig personal. Dåligt kundbemötande och värdelös e-handel.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde Hemleverans av säng den 26/2. Leveransen kom aldrig.
    Ringde kundtjänst dagen efter, och bokade om leverans till 2/3.
    Inte heller denna gången kom det någon säng.
    Och inte ett meddelande / samtal om att det inte kunde levereras.
    Hur kan ett så stort varumärke ha en så usel transport / leveransgaranti??
    Rekommenderar absolut inte någon att beställa hemleverans.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Otroligt seg frakt och massor som inte finns i lager när du ska checka ut, trots att de går att lägga i kundvagnen. Dyr hemleverans. Kasst för ett så stort företag.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Det är pinsamt hur dålig e-handel ett så stort företag som IKEA har. Det är svårt att navigera sig på sidan, lagerstatusen är helt åt helvete eftersom många produkter är uppdelade i flera delar och lagerstatusen helt beror på vilket leveranssätt du väljer. Vet inte hur många gånger man suttit och plockat ihop en varukorg för att sedan se att man inte kan få varorna utan att åka 40 mil. Skicka mellan varuhus klarar de inte. Ren idioti.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Frakten är dyrare än varorna och tar sjukt lång tid att komma fram.
    Mycket dåligt att dom tvingar en till varuhusen mitt i en pandemi.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Jag beställde ett hyllsystem (garderob) för montering på väggen hemma. Beställde direkt via Ikea med montering, dvs med frakt hem och montering så jag själv gjorde inte mycket mer än att beställa och betala för produkterna.

    En morgon hör jag oljud från klädkammaren och jag ser att hyllorna har rasat ihop trots att det endast hängde några skjortor och två tomma kartonger på ovansidan. Dvs knappt något tyngd på. De som monterade hade även en del problem när det var hos mig. Då har jag endast haft detta system i ca 1,5år.

    Jag ringer in till Ikea för att reklamera, samtalet tar 45 minuter där medarbetaren säger att de kommer att reklamera detta och återbetala mig för produkten (Algot) då den har utgått och de inte kan byta ut. Jag får massa frågor som jag svarar på. Han undrar om jag själv kan slänga delarna hos återvinningen vilket jag svarar ja på. Vi diskuterar även om jag ska skicka in foton som han tyckte inte behövdes då det hade rasat ihop.

    Kundservicemedarbetaren meddelar att allt är klart och att de kommer reklamera allt och återbetala och att återbetalningen kan ta upp till två veckor. Då reklamationen var klar och medarbetaren specifikt sa att bilder inte behövdes så kunde jag få iväg allt till återvinningen.

    Lite mer än 2 veckor senare får jag sms om att Ikea. Jag ringer upp och nu helt plötsligt vill de ha bilder då deras ekonomi inte kan godkänna reklamationen utan bilder trots att personen jag pratade med första gången sa att allt var klart. Det är omöjligt för min del då jag som jag skrivit innan hade åkt ut med allt till återvinningen.

    Medarbetaren som jag pratar med under detta samtal medger att de är de på kundtjänst som har gjort fel och att jag har gjort allt rätt. Hade bilder efterfrågats direkt hade jag kunnat ta bilder och de kunnat få se kaoset hos mig pga deras bristfälliga produkt. Hon skulle iaf skriva till ekonomi och meddela situationen om att de är kundtjänstmedarbetaren hos dom som gjort fel och återkoppla svaret.

    Svaret blev att de inte kommer kunna godkänna reklamationen (återigen trots att det hade godkänts redan vid första samtalet med Ikea) pga att bilder saknas.

    Jag får inte prata med någon ansvarig kring detta trots att de flertalet ggr själva har medgett att de har gjort fel i detta ärende.

    Så jag har pga felhanteringen (som de under samtalet flertalet ggr påpekat att de faktiskt själva har gjort fel) av Ikeas medarbetare inget hyllsystem i min klädkammare, jag har lagt tid på att åka med allt till återvinning, jag ligger minus ca 4000kr och har från mitt håll gjort det som efterfrågats av mig.

    Jag ber om att få prata med en ansvarig då jag inte tycker det är acceptabelt. Det som jag får är en ursäkt och att "chefen vet om vilken person det gäller och att han har gjort fel". Det är alltså "beklagligt att jag hamnar i kläm pga felinformationen från honom, men vi kan tyvärr inte göra mer".

    Visste inte att IKEA behandlar kunder på detta viset – blir troligen inte några mer turer till IKEA framöver.

    Väntar på fortsatt återkoppling då de har lovat mig detta – men har inte hört något mer ännu.
  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    IKEA är verkligen så dåliga på E-handel som betyget säger. Leveranser oavsett vad man beställer tar veckovis. Fördröjningen från beställning av varor som finns i lager tills de skickas är ibland ett par veckor. Reklamationer som jag har gjort två sista tiden tar minst en månad. E-postformulär på IKEAs webbplats fungerar inte etc.
  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Hyfsat bra produkter och priser. Ibland lång leveranstid jämfört med andra butiker. Läser man om leveransvillkoren ser man att det finns begränsningar på paketets mått och vikt för att kunna skickas till ombud, inget konstigt med det. Är paketet för stort eller tungt skickas det alltså endast med hemleverans (dyrt!).
  • Dålig
    4 mån sedan
    Sämsta köpupplevelsen online jag varit med om.
    4st försök att betala med kort, min bank bekräftade att det inte var något fel från min sida, blev då ”tvingad” att använda faktura för att kunna genomföra köpet.
    Och nu när produkterna kom hem och fakturan mailades så går det inte ens att betala fakturan (kundtjänst bekräftade att det var problem hos dom på Ikano/Ikea)
    Riktigt dålig köpupplevelse.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Hej!

    Den 1/12 beställde jag ljus från ikea med leverans hem. Att det skulle vara någon försening eller längre leveranstider framgick inte.
    Sedan dess har det i princip varit tyst. Först 15 dagar efter att jag lade min beställning lyckades de få iväg mitt paket trots att de lovar att skicka inom 48 timmar. Ingen information till mig och ingen ursäkt eller förklaring.

    Därefter gick paketet över till Postnord mitt i julruschen och de lyckades inte leverera innan jul. Givetvis beställde jag ljus för att använda dem till jul. Om Postnord nu verkligen lyckas leverera i dag som utlovat återstår att se.

    Jag ringde kundservice idag för att höra hur de ser på detta och hur man anser att kompensera mig för det inträffade. Efter 90 minuter lyckades jag komma fram till en medarbetare. Han kunde visserligen förstå att jag inte tyckte att detta var ok och erbjöd mig därför en kompensation om hälften av fraktkostnaden (99:-).
    Jag tackade nej till detta då jag anser att det inte gör någon skillnad. Det intryck jag fick av hanteringen var att man som kund bör acceptera att det tar lång tid i dessa svåra tider.
    Jag har full förståelse för att det är speciella tider och att det kan vara svårt att hinna med. Vad jag inte förstår och inte kan acceptera är att man inte kan ge korrekt information och uppdatera när det går fel. Jag förstår heller inte hur 99:- skall göra mig gladare eller tycka att ikea skött detta väl när det går så här fel.
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställer 3 små grejer 795kr frakt, tar bort en gardinstång = 49kr frakt.. ok
    sen 3-4 veckor leveranstid på det.... Pinsamt
  • Dålig
    5 mån sedan
    Tar 21 dagar för att leverera 2st små produkter till paketutlämning.
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Över 700 kr på hemleverans helt plötsligt?? Beställde för ca 2 veckor sedan och då låg hemleveransen på 199kr??? Varför så stor höjning?? Vill ni att vi ska trängas i butikerna i pandemin istället??
  • Dålig
    5 mån sedan
    Gjorde misstaget att köpa en fläkt av Ikea. Lampan lyser men motorn för fläkten är helt död. Ringer Ikea under förmiddagen, där samtalet läggs på 2ggr, åker till Ikea och blir ombedd att ringa, ringer igen efter lunch och efter 70min i kö får jag prata med en person. Han bokar in en service, där teknikern ska ringa mig för tidsbokning inom 3-5 arbetsdagar. Jag har alltså ett helt nytt kök hemma där fläkten inte fungerar, och lär ha det en 2 veckor till. Ikeas kundtjänst är verkligen urusel, och jag rekommenderar alla att åtminstånde skippa Ikea om det handlar om elektronik!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Ikea är så dåliga på kundservice, jag har upplevt det gång på gång.

    Beställde något från deras julkalender. Tre dagar senare mailar dem att de plockat bort varan för att den inte finns i lager. Den finns på andra delar i landet, det är bara skicka därifrån. Eller plocka ihop olika delar som motsvarar det jag hade beställt och skicka det för samma pris som kompensation.

    De kunde meddelat samma dag att den är slut så hade jag accepterat det. Gått till närmaste varuhus som hade den i lager och köpt den själv. Istället väntar man och först 3 dagar senare så meddelar dem att det inte finns och erbjudandet gäller inte längre, man får betala fullt pris när den kommer in.

    Tror inte Ikea bryr sig för fem öre. Men fyfan va hemskt företag. Ingen idé att prata med kundservice. Dem kan lika gärna stänga ner den servicen.

    Beställ inte från dem via nätet. Åk alltid in och köp varan.
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Beställ via webb 7 december och vid beställningsbekräftelsen beräknas leveransen till 28 december! För några smågrejer som leveras till postombud!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Att handla online är värdelöst på Ikea. Vansinniga väntetider, dyr frakt, skitdyrt även om man hämtar sakerna själv(!?), skärp er Ikea! Undvik webbshoppen till varje pris!
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Att handla fysiskt i butik går bra men fy i brasan så värdelös deras e-handel är! Beställer man hem saker online är det sjuka leveranstider. Vi fick skulle få vänta två veckor för att få hem tre varor. Då kan man ju lika gärna åka in till butiken och handla det själv, vilket man nog helst hade velat undvika under coronatider.

    Att det tar sådan tid för upphämtning av click-and-collect är också dåligt, för oss skulle det ta 36 timmar innan varorna fanns att hämta. Ta det i jämförelse med Biltema som ordnar inom loppet av 2 timmar. Dyrt är det också, det kostar mindre med fraktavgift för att få hem grejerna (om man orkar vänta 2 veckor) än vad det gör för IKEA att plocka ihop ordern så man kan hämta den på plats.

    IKEA har en lång väg att gå för att få webbshopping och drive-in till standardnivåer. Det enda positiva med IKEA i dagsläget känner jag är deras sortiment.
  • Ganska dålig
    5 mån sedan
    E-handeln riktigt dålig. Åtta dagar för att skicka en webborder med några småsaker som fanns på lager. Inte OK.
  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Smakfull och med moderna möbler lätt att forsla hem om man får plats i sin redan IKEA fyllda tillvaro. Det är också en bra restaurang med ett bra utbud av tallriksmodell. Köttbullarna håller en god och hög proteinhalt.
    I Covid-19 tid håller varuhuset öppen och har generösa ytor att bevista. Inget är till någon slump då det alltid blir någon produkt att köpa.
    Stort plus är att om det är ont om plats kan enkel en vagn lånas.
  • Dålig
    6 mån sedan
    IKEA-butikerna är jättebra. Deras e-handel är en annan historia däremot... Lång leveranstid, de håller inte utlovade leveranstiderna trots att de är jättelånga, informationen man får är otydlig och det utlämningsställe som de har i alla fall i min stad är avsides, dåligt märkt, har dålig parkering och det tar jättelång tid att få ut grejerna. Jag har flera gånger varit med om att varorna har varit dåligt packade och bara av ren tur varit hela.

    Att beställa på deras webbutik är också rörigt, det framgår inte om saker finns i lager (eller så ser det ut som att de finns, men när man ska checka ut så går det inte, för att de inte finns - men det framgår inte vilken vara som inte finns i lager). Det går heller inte att beställa allt i sortimentet på nätet. De misslyckas helt med att nå en standard för e-handel som man kan förväntas sig från vilken e-handlesbutik som helst.

    Kort och gott - åk till en fysisk butik och handla.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställde smågrejer, kom hem på ett par dagar. Snabbt och enkelt!
  • Mycket bra
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Smidigt & fantastiska leveranstider. Beställde ett stort skåp sent en fredagskväll och kunde hämta det på utlämningsstället på måndagen. Minus att de verkar sakna e-post till kundservice.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Ett halvår in i pandemin med restriktioner så kan man inte leverera till rimliga priser till stora delar av landet. Samtidigt sänder man reklam om sin folkliga förankring. Och detta från ett företag som också profilerar sig som logistikexpert? Det går såklart inte att kontakta IKEA på riktigt, utan bara genom kundtjänst på telefon eller chat som inte har någon koll. Luftslott. Fungerar okej i butik när varorna inte är borttappade eller slut, men det är olämpligt alternativ i dagsläget särskilt med kollektivtrafik.
  • Dålig
    6 mån sedan
    IKEA är helt fantastiskt, om man är i en av deras butiker. Online var det krångel att handla, svårt att få igenom sin betalning.
    När jag väl köpt mina varor blev jag under 2 dagar sedan uppdaterad om hur min vara var färdig att skickas. Sedan avbröt de ordern då den tydligen inte fanns i lager(???). Jag ringer upp, frågar vad som är fel: "Det ska inte vara fel, vill du att jag lägger beställningen igen?", "Ja tack". 2 dagar senare avbeställs ordern igen av samma anledning.
    Hur kan ett såhär stort och i övrigt fantastiskt företag vara såpass urusla på näthandel???
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Funkar perfekt att beställa hemleverans eller click and collect. Ibland kan vissa varor vara slut i lager, men i övrigt så har allt fungerat smidigt.
  • Usel
    11 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    10/10 när du handlar i butik, men urusla på näthandel... förstår inte varför dom inte vill bli bättre på denna front....

    Fallerar på främst 2 saker, långa leveranstider (även för små artiklar) och ganska dyr frakt.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Kan inte välja varorna online pga av saknas i olika butiker. Ringer kundservice och kommer fram efter 50 min. Helt plötsligt går det att göra en order, men nu är det tydligen andra varor som saknas och jag måste välja en dyrare. Leverans beräknad 17 - 21. Klockan 22 skickas ett mail om att varan ej kunde levereras. EXTREMT DÅLIGT, ALDRIG MER.
  • Dålig
    8 mån sedan
    2 veckors leverans för lagervaror som skickas med PostNord, det är på riktigt ett skämt. Och senaste gångerna var det så illa packat så att produkter gick sönder och även ramlade ut (två halvkartonger med ett bundband kanske funkar med bud men inte med PostNord, det vet alla) Ett plus för att kundtjänst löste det snabbt men det ändrar inte ursprungsproblemet - vakna IKEA, det är 2020, anställ rätt folk och kom in i matchen.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Ikea har antigen inte kapacitet för att driva näthandel eller så vill de avskräcka folk från att handla på nätet för att istället tvinga in folk i varuhusen. Där gör folk mer spontanköp och kanske äter nåt i deras "restaurang". Över 2 veckor leveranstid till ombud för lite smågrejer som finns i lager är sjukt dåligt. Aldrig mer deras online handel och om jag måste handla där så blir det 100% enligt inköpslista och inga spontanköp!
  • Knappt godkänd
    3 år sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    OTROLIGT långsam leverans, cirka 3 veckor! Inte acceptabelt år 2017. Pengarna tog de dock direkt... Dessutom kom avin på post och inte via sms - varför?

    Lider av samma problem som t ex H&M och Clas Ohlson där man inte hängt med i digitaliseringen. Kommer nog straffa sig.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Ikea har en dålig kvalitet på sina varor.
    Vi köpte en garderob med skjutdörrar. Vi var tre personer som tillsammans jobbade på att montera ihop den. Det gjorde vi efter att noga läsa igenom instruktionsboken punkt för punkt. När det var dags för att ställa upp den hjälptes vi alla tre åt att lyfta garderoben så att garderobens tyngd inte får garderoben sönder. Garderobens storlek i förhållandet till de medföljande skruvarna och garderobens väggars (plankornas) dåliga kvalitet orsakade att garderoben sjönk ihop diagonalt i luften i våra händer.
    Vi tog den till kundtjänsten för att få hjälp med reklamationsrätten eller med någon annan typ av information/instruktion om hur vi kunde laga den så att vi kunde få den på benen igen.
    Vi fick ingen hjälp.
    Jag är besviken och tänker inte lita på företaget.
    Priserna är i och för sig låga, men inte så låga som den dåliga kvaliteten på varorna.
    De flesta delar av garderoben köpte vi i juli, men två av dessa delar kommer inte till varuhuset i Örebro förrän i oktober. Fram till dess kan vi inte montera klart garderoben.
  • Usel
    9 mån sedan
    Värdelöst
  • Dålig
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Your online shopping experience is a joke. Shame on IKEA! Ordered a desk and paid for a home delivery. The stand of the desk was then reported next morning that it's not in stock and IKEA still moved on with the delivery of the board ONLY without contacting me for alternative solution before the delivery. Isn't it silly? How do I do with the board? Chop for firewood or what?

    Submitted a complaint. IKEA said it's their incorrect stock status when the order was made (in the evening) and then confirmed in the next morning . WHAT? If such ordering process is a problem, shouldn't you IKEA address that right at the homepage of your website? Then they said because I've chosen 'Express delivery', they 'have to' make the delivery even if there is partial component of my ordered item. If I need that stand, then pay for another delivery fee when it's back in stock for ordering. I heard Ingvar Kamprad (IKEA founder) is laughing at the stupidity...

    DISASTER!
  • Dålig
    10 mån sedan
    Beställde två hemleveranser. ingen utav dem kom den dag som ut lovades. vi fick båda gångerna kontakta kundtjänst (vilket inte är så jäkla lätt) och fråga vad som har hänt med våra leveranser? vi fick omboka leverans tid.

    4 timmar kundtjänst, omplanering av arbetsdagar, inställda middagsplaner. ingen kompensation. Hade jag vetat detta hade jag spenderat mina 599 kr på att hyra bil och hämta skiten.
  • Usel
    10 mån sedan
    Väntar hela dagen i 30 gr värme på leverans 10-16. Ingen ringer eller hör av sig. KOntaktar Ikea på deras chat två gånger med beskedet att det "är på gång". Inget telefonnummer att ringa. Således väntar man till kvällen utan att höra av ngt överhuvudtaget från Ikea eller deras underleverantör.....
    Bedrövligt att behöva betala 599 kr och vänta en hel dag på en utebliven leverans. Ikea har bra prylar men noll koll på sin logistik. Varenda firma som Bring eller Posten har bra appar där man ser var prylarna är långt i förväg och dessutom kan legitimera sig i förväg för att slippa ta emot personligen....
    hade inte hänt på Ingvars tid...
    Så j-a arrogant.
    Det stora företaget som struntar i kundnöjdhet?
  • Dålig
    11 mån sedan
    Tyvärr får man inte ge mindre än 1 stjärna. Helt otroligt värdlös som nätbutik så man inte skulle tro det är möjligt. Och jag ser andra omdömen här och känner igen mig. Beställningar som "fastnar" har jag varit om 5 gånger. Varor som är i lager båda online och i varuhus men tar 1 månad att få levererat. Kundservice som har helt otroligt värdlös. Pratat med dom flera gånger och dom måste rådgöra sig med kollegor dom skal "se till att du får dina varor" och inget händer, man får mail om att beställning ar annullerat istället fast man får då inga pengar tillbaks och måste kontakta igen. Skal man handla ikea får man åka till varuhusen, som nätbutik har jag inte varit om värre och det här gäller 5 separata order så inte ett engångsfall.
  • Dålig
    11 mån sedan
    Funderar du på IKEA-kök? Köp verkligen inte deras vitvaror, snälla. Vi har haft problem i över 1,5 år med en IKEA diskmaskin, och trots att de egentligen bara har 3 reparationsförsök på sig har de försökt reparera den FEM gånger utan resultat. Efter femte gången blev den utbytt - med samma problem.

    Totalt värdelös kundtjänst, helt hjälplösa, ingen som helst service någonstans och en total maktlöshet hos de IKEA-anställda, de säger själva att de inte har någon makt att göra någonting (inte ens häva köpet) utan att det är Electrolux allt måste gå igenom. Detta strider även mot konsumentköplagen. Jag har inget köpeavtal med Electrolux, jag har det med Ikea (det är därifrån vi köpt produkterna), och det är de som ska lösa problemen, men nej. Det har varit snart två år av bara huvudvärk och bråkande, hundratals mail och ännu fler telefonsamtal. ALDRIG ALDRIG ALDRIG mer.
  • Dålig
    12 mån sedan
    Absolut sämst på hemleveranser. Hur kan det ta 5 veckor att leverera lagerförda varor??
  • Dålig
    12 mån sedan
    Totalt värdelösa på e-handel och framförallt leverans.. 4 veckor för leverans av lagerförda gardiner?!?
  • 2020-05-15 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Dålig
    1 år sedan
    Ikeas köksavdelning ger jag inte mycket för. Bara krångel, fel mått på bänkskivor trots tydliga instruktioner. Krångel med att beställa. Leveransen flyttas fram en månad (!) utan att de kommunicerar det. Det går inte att ringa dem...
  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag fick mina ca 500 kg beställning via nätet hem och inburet av ett gäng goa gubbar. Alla produkter var hela och stämde överens med min önskelista. Riktigt bra service!
  • Dålig
    1 år sedan
    Över 3 veckors leveranstid för ett par lakan!
    Sista gången jag beställde via nätet på Ikea tyvärr.
  • Dålig
    1 år sedan
    Betalade 599kr för levrans med inbärning. Budet förklarade att det är Ikea som sätter stopp, och han själv gärna hade utfört tjänsten. Bär upp min produkt själv till lägenheten, och skriver till Ikeas kundtjänst. De förklarar att de inte ger någon kompensation eller avdrag pga detta. De publicerar inte ens någon varning om detta vid beställning. Rekommenderar inte deras hemleverans ALLS.
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Undvik att köpa IKEA: s vitvaror. Är mycket låg nivå på sortimentet. Läs på om problem med vitvaror, kök, kundtjänst på forum som till exempel Byggahus.se
  • Dålig
    1 år sedan
    Sämst! hemleverans på en vara som fanns i lager tog 2 veckor...
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Gjorde en beställning på deras webb. Läste inte omdömen här på prisjakt innan och tänkte i min enfald att leverans skulle ske inom några dagar. Men icke...uppskattat leveransdatum 2 veckor senare...går ej heller att avbeställa ordern via deras sida...Gick att ringa och avbeställa men ändå märkligt upplägg. Fick åka till butik istället...