Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Årets E-handlare inom skönhet
7 år i rad. Brett sortiment.
Fri frakt och fria returer.

https://www.nordicfeel.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Nordicfeel har fått betyget (6.11)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    19 tim sedan
    Fick besked om att varor skulle levereras den 16 november. Den 26 november har de inte ens lämnats till transportören. NordicFeels kundtjänst svarar inte på varken mejl eller chatt. Undvik!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Handlat innan och varit nöjd. Nu har dom blivit dyrare än konkurrenter, men absolut sämst har varit deras kundservice. Beställde parfym på en torsdag, då jag blev försäkrad att den skulle bli levererad innan helgen när jag verkligen behövde fått leveransen, alltså på fredagen. Valde expressfrakt. Men idag, fredag, kl 18, har paketet fortfarande inte lämnat lagret. Enda anledningen att jag beställde här och sparade nån krona mot butik var för garantin att det skulle levereras som utlovat. Väldigt besviken och kommer inte handla här igen!

    Inte så att jag har orimliga krav förövrigt, hade det stått t. ex. fem dagars leveranstid hade jag godtagit det och då valt att inte handla här just denna gången. Blir bara besviken när företag ger leveranslöften som de inte tänker hålla, det är ett väldigt oseriöst sätt att locka kunder, och otroligt dåligt.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Reklamerad produkt återsänd och efter snart 3 veckor är den ännu inte återbetald!
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Wow är riktigt imponerad över deras kundtjänst, hade problem och fick mycket snabb hjälp! Högsta poäng 🙏🏼✨
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Nordicfeel packade mitt paket samma dag och upphämtning av Budbee skedde också samma dag, skulle få leverans dagen efter men Budbee dök aldrig upp, detta är dock inte Nordicfeels fel. Fick leverans på måndag kväll veckan efter (istället för torsdag).
    Sen var det strul med läckage i paketet men detta löste deras kundtjänst Galant, snabbt och trevligt svar. Alla tummar upp! Kommer definitivt beställa av er igen, dock inte med Budbee!
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Snabb leverans och det fanns inget att klaga på.
  • Knappt godkänd
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Svar inte på Mail har fortfarande inget svar efter 10dagar
  • 2020-11-27 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Alltid nöjd när jag beställer alltid rätt vara,snab leverans har aldrig behövt returnera känner mig trygg eftersom man kan få först betala sedan med KLARNA.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Fantastiskt bra! Brukar lukta på parfymer på Åhléns för att sedan beställa hem dom billigare härifrån!
  • Mycket bra
    1 år sedan
    nejnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  • Ganska bra
    1 år sedan
    Helt ok priser.
    Har beställt flera gånger där. Ibland får man varorna sjukt snabbt å ibland dröjer det några dagar/någon vecka trots att varorna var lagerförda. Kan bero på många beställning och eller för lite personal?!
    De är inte alltid billigast, beror helt på vad man köper.
    Jag är nöjd överlag
  • Perfekt
    1 år sedan
    Väldigt lätt att hitta produkterna och snabb leverans.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Alltid lika bra! varor, kundservice och sortiment är bra , För det mesta bra priser! Jag är alltid nöjd. Kanske kan man packa i lite mindre lådor så att det går ner i brevlådan?
  • Usel
    1 år sedan
    Beställer en produkt och väljer leverans till Instabox Express, med beräknad leverans dagen efter ca 14:30. Får aldrig något sms från Instabox, som man brukar få, utan det händer ingenting förrän efter ytterligare en dag. Då kommer mail/sms om att produkten är skickad.

    Snälla Nordicfeel, erbjud inte ett leveransalternativ med express ifall ni själva inte förmår att skicka iväg produkten. Ni har dessutom inte ens svarat på mitt mail. Produkten jag beställde var till en födelsedag där jag nu stod med en planerad present mindre.

    Bedrövligt!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Jättebra, kundtjänsten är så hjälpsamma!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag önskar att ni kopplar era betalningar till ”klarna” då har ni 100 % av nöjd kund från mig
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb leverans och inget problem och göra retur. Väldigt nöjd kund.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Alla köp jag gjorde gick smidigt. När min Foreo slutade fungera, fick reklamera den. Hela processen var smidig, fick snabbt en ny Foreo. Inga problem, rekommenderar butiken !
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Har inget att klaga på.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb leverans och bra service.. superb!
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Har en bild på specifika produkten jag vill köpa på hemsidan men skickar en annan liknande, snudd på bedrägeri.
  • Hej och tack för din recension. Beklagar att du fått fel produkt från oss. Om du kontaktar vår kundservice på [email protected] så kan de hjälpa dig att lösa ditt problem.
    Önskar dig en mycket fin dag!

    // Nordicfeel

  • Dålig
    2 år sedan
    Man får meil varje dal tex: 20% rabar på Hugo boss, när man kollar på webbsidan det e samma pris, bara lögn! Jag har köpt några gånger,
    Gammal parfym som luktar bara sprit!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Förstår liksom inte på mig gnällspikarna här som gnäller på företaget. Handlat av de sedan tio år tillbaka (om inte mer) och de har alltid skött sig. Även förra veckan när jag fick min Paco Rabanne Prive'. Leveransen tog en dag och några timmar där paketet smidigit levererades i min Instabox. Kundservice är också bra på att bemöta och även ge kompensation ifall något tokigt skulle hända. Plus alla dessa rabatter de har med jämna mellanrum. Så vad är problemet?
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    NordicFeel använder någon billig variant från Postnord vilket innebär att det skickas som spårbart brev och går fantastiskt långsamt. Postnord försöker sedan leverera det till dörren mellan 08-17 då ingen är hemma och du får vänta ytterliggare en arbetsdag.

    Till skillnad från andra PostNord tjänster som andra butiker använder som tar 1-2 dagar att få varorna så är jag nu uppe i en vecka då jag mottar mitt paket på måndag sedan beställning. Under all kritik.

    Helt ok annars.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Snabb leverans och bra priser och bra produkter
  • Dålig
    2 år sedan
    Dålig leveranstid och långsam service.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställde Giorgio Armani på onsdag kväll och fick varan på fredag. Trodde inte att jag får så snabbt!
    Topp betyg från mig oavsett vad andra tror!
  • Dålig
    2 år sedan
    Ni hade produkten i kampanj efter att jag hade lagt beställning till ordinarie pris. Kontaktade er och frågade om ni kunde justera det priset jag fick till ordinarie. Ni sa nej och bad mig göra en retur och sedan göra en ny beställning.

    Ni hade inte ens förmågan att ge mig en rabattkod. Nej ni har tappat mig som kund. Jag går till Lyko.se för bättre kundvård.
  • Dålig
    2 år sedan
    Usel leveranstid!

    Beställde en deostick den 25 januari som enligt dem själva fanns på lager.
    Det tog Nordicfeel 13 dagar att leverera den till mig. Med den leveranstiden hjälper det inte att priset var bra. Kommer inte handla där igen.
  • Usel
    2 år sedan
    Jag kollar alltid omdöme först. Förutom denna gång. Så fort jag lagt min beställning och såg vad andra skrivit om denna butik så insåg jag att jag blivit lurad.

    Förutom det uppenbara att dom ”rear” ut produkter som dom inte har på lager så tog det även 3 veckor från att beställning gjorts till det att dom hör av sig att produkter inte finns på lager.

    Det är nog en tidsfråga innan ägaren åker fast för bedrägeri, det är för tydligt.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde långt innan julrusningen, men det tog 10 dagar att få mina grejer och 14 dagar för kundtjänst att återkoppla
  • Perfekt
    2 år sedan
    Köpte julklappar, parfym och Deo till mina döttrar och leveransen kom strax före jul. Klappat och klart, billigt och bra dessutom. Nöjd Kund
  • Usel
    2 år sedan
    Varan på rea har utgått.
  • Usel
    2 år sedan
    Lockpriser. Falsk marknadsföring.
  • Usel
    2 år sedan
    Lockpriser, allt som är rabatterat har utgått!
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Inget fel på beställningen i sig men hur var det med leveranstiderna? Det står specifikt "redo att skickas idag" men räkna med minst 5 arbetsdagars "behandlingstid". Jag var tvungen att avbeställa min order pga den långa leveranstiden.
  • Usel
    3 år sedan
    Beställde varor på en söndag med lovad leverans på tisdag dvs två dagars senare. Upptäckte på onsdag att order har inte plockats än. Var i kontakt kundservice fram och tillbaka. Till slut fick mina varor efter 8 dgr istället för två. Kundservice var helt värdelös. Fick inget "oj, ursäkta oss, vi fixar det!", inget proaktivitet, ingen kompensation. Deras inställning var "take it or leave it". Returnerade alla varor till slut och beställde från en annan butik.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Leverans samma dag, smidigt!
  • Perfekt
    3 år sedan
    Snabb leverans och bra priser och bra produkter
  • Perfekt
    3 år sedan
    Stort utbud och snabba leveranser.
  • Perfekt
    3 år sedan
    alltid snabb leverans
    produkterna finns alltid i lager
    bra priser
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Sjukt långa leveranstider. Beställer alltid varor som finns på lager men trots det tar det minst 1 vecka att få hem produkterna, ibland mer.

    Vid kontakt med kundtjänst hänvisar de till att gratisleveransen tar upp till 6 vardagar (de tänjer på gränserna) och att man får köpa till Expressleverans för 29 kr om man vill ha grejerna snabbare. Då får man grejerna inom 2 vardagar.

    Dåligt med tanke på att t.ex. Apotea levererar nästan alltid dagen efter med gratisfrakt alternativet.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Priset stämmer inte. Dem luras. Bojkotta
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Snabb leverans och fin vara
  • Utmärkt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Snabb leverans.
  • Ganska bra
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Delivery time was good , but the can was open and broken, and the bottle had scratches. The fragrance smells legit so far.
  • Utmärkt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Enkel snabb betalning och helt ok (gratis) leverans
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag ska aldrig mer beställa från Nordicfeel! De är sega när det gäller leverans.
  • Hej! Det är väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med din köpupplevelse hos oss, vi arbetar hela tiden för att förbättra vår service för dig som kund och tar tacksamt emot din feedback. Ibland händer det tyvärr att en beställning inte går som planerat, då är det viktigt för oss att utvärdera vad som gått fel och vad vi kan göra bättre till nästa gång. Kontakta gärna vår kundservice på [email protected] så ska vi se över ärendet. Ha en bra dag! /NordicFeel

  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställning Leverans
    Blev mycket besviken
  • Hej, tack för att du tagit dig tid att skriva en recension. Det är väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med din köpupplevelse hos oss, vi arbetar hela tiden för att förbättra vår service för dig som kund och tar tacksamt emot din feedback. Ibland händer det tyvärr att en beställning inte går som planerat, då är det viktigt för oss att utvärdera vad som gått fel och vad vi kan göra bättre till nästa gång. Kontakta gärna vår kundservice på [email protected] så ska vi se över ärendet igen.

    Mvh NordicFeel

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställning Leverans
    För att de är så enkelt att handla o bra priser.