Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Årets E-handlare inom skönhet
7 år i rad. Brett sortiment.
Fri frakt och fria returer.

https://www.nordicfeel.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Nordicfeel har fått betyget (3.75)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    29 dagar sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Har en bild på specifika produkten jag vill köpa på hemsidan men skickar en annan liknande, snudd på bedrägeri.
  • Hej och tack för din recension. Beklagar att du fått fel produkt från oss. Om du kontaktar vår kundservice på info@nordicfeel.se så kan de hjälpa dig att lösa ditt problem.
    Önskar dig en mycket fin dag!

    // Nordicfeel

  • Dålig
    2 mån sedan
    Man får meil varje dal tex: 20% rabar på Hugo boss, när man kollar på webbsidan det e samma pris, bara lögn! Jag har köpt några gånger,
    Gammal parfym som luktar bara sprit!
  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Jag och fru har då och då faktiskt valt att besöka Nordicfeel direkt och beställt varor utan att ens kolla på andra sidor. Så, här senast, gick jag in, (på order av chefen) och beställde några saker som vi behövde. Men jag fick för mig att faktiskt kolla konkurrenternas priser och utan rabattkoder osv, så var det betydligt billigare hos flera andra (inga källarvånings butiker som säljer går import varor, nej..)

    Iaf, jag mejlade till Nordicfeel och sa som det var, att jag föredrar att inte behöva annullera beställning och hålla på med och returnera osv och önskade egentligen att de kunde prismässigt se över det hela, kanske matchade pris eller liknande.. iaf

    Första svaret kändes inte alls som att de läste hela eller förstod vad återkommande kunden behövde för att förbi en kund. När jag påpekade att jag behöver svar på min fråga, då poängterade de att de är mindre och har inte sånna möjligheter.

    Ahja, så kan det vara, då vet jag som kund och väljer för det första bort er, för det andra att ge inte mer än 3 stjärnor.

    Att ge rabattkoder men ändå har mycket högre pris på några utvalda produkt, låg eller ingen leverans kostnad men på deras villkor, långsam och ja, något nonchalant svar på mejl.. Jag rekommenderar att ni alla som handlar sånt som Nordicfeel erbjuder hos andra som är "större" mer "etablerade".
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Förstår liksom inte på mig gnällspikarna här som gnäller på företaget. Handlat av de sedan tio år tillbaka (om inte mer) och de har alltid skött sig. Även förra veckan när jag fick min Paco Rabanne Prive'. Leveransen tog en dag och några timmar där paketet smidigit levererades i min Instabox. Kundservice är också bra på att bemöta och även ge kompensation ifall något tokigt skulle hända. Plus alla dessa rabatter de har med jämna mellanrum. Så vad är problemet?
  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    NordicFeel använder någon billig variant från Postnord vilket innebär att det skickas som spårbart brev och går fantastiskt långsamt. Postnord försöker sedan leverera det till dörren mellan 08-17 då ingen är hemma och du får vänta ytterliggare en arbetsdag.

    Till skillnad från andra PostNord tjänster som andra butiker använder som tar 1-2 dagar att få varorna så är jag nu uppe i en vecka då jag mottar mitt paket på måndag sedan beställning. Under all kritik.

    Helt ok annars.
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Snabb leverans och bra priser och bra produkter
  • Dålig
    4 mån sedan
    Dålig leveranstid och långsam service.
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställde Giorgio Armani på onsdag kväll och fick varan på fredag. Trodde inte att jag får så snabbt!
    Topp betyg från mig oavsett vad andra tror!
  • Dålig
    6 mån sedan
    Ni hade produkten i kampanj efter att jag hade lagt beställning till ordinarie pris. Kontaktade er och frågade om ni kunde justera det priset jag fick till ordinarie. Ni sa nej och bad mig göra en retur och sedan göra en ny beställning.

    Ni hade inte ens förmågan att ge mig en rabattkod. Nej ni har tappat mig som kund. Jag går till Lyko.se för bättre kundvård.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Usel leveranstid!

    Beställde en deostick den 25 januari som enligt dem själva fanns på lager.
    Det tog Nordicfeel 13 dagar att leverera den till mig. Med den leveranstiden hjälper det inte att priset var bra. Kommer inte handla där igen.
  • Knappt godkänd
    3 år sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Tråkigt att se att nordicfeel som har haft toppbetyg har sjunkit en del i betyg. Jag sänker mitt betyg lite.
  • Usel
    9 mån sedan
    Jag kollar alltid omdöme först. Förutom denna gång. Så fort jag lagt min beställning och såg vad andra skrivit om denna butik så insåg jag att jag blivit lurad.

    Förutom det uppenbara att dom ”rear” ut produkter som dom inte har på lager så tog det även 3 veckor från att beställning gjorts till det att dom hör av sig att produkter inte finns på lager.

    Det är nog en tidsfråga innan ägaren åker fast för bedrägeri, det är för tydligt.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställde långt innan julrusningen, men det tog 10 dagar att få mina grejer och 14 dagar för kundtjänst att återkoppla
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Köpte julklappar, parfym och Deo till mina döttrar och leveransen kom strax före jul. Klappat och klart, billigt och bra dessutom. Nöjd Kund
  • Usel
    9 mån sedan
    Varan på rea har utgått.
  • Usel
    9 mån sedan
    Lockpriser. Falsk marknadsföring.
  • Usel
    9 mån sedan
    Lockpriser, allt som är rabatterat har utgått!
  • Ganska dålig
    10 mån sedan
    Inget fel på beställningen i sig men hur var det med leveranstiderna? Det står specifikt "redo att skickas idag" men räkna med minst 5 arbetsdagars "behandlingstid". Jag var tvungen att avbeställa min order pga den långa leveranstiden.
  • Usel
    11 mån sedan
    Beställde varor på en söndag med lovad leverans på tisdag dvs två dagars senare. Upptäckte på onsdag att order har inte plockats än. Var i kontakt kundservice fram och tillbaka. Till slut fick mina varor efter 8 dgr istället för två. Kundservice var helt värdelös. Fick inget "oj, ursäkta oss, vi fixar det!", inget proaktivitet, ingen kompensation. Deras inställning var "take it or leave it". Returnerade alla varor till slut och beställde från en annan butik.
  • 2018-10-20 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Leverans samma dag, smidigt!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Snabb leverans och bra priser och bra produkter
  • Perfekt
    1 år sedan
    Stort utbud och snabba leveranser.
  • Perfekt
    1 år sedan
    alltid snabb leverans
    produkterna finns alltid i lager
    bra priser
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Sjukt långa leveranstider. Beställer alltid varor som finns på lager men trots det tar det minst 1 vecka att få hem produkterna, ibland mer.

    Vid kontakt med kundtjänst hänvisar de till att gratisleveransen tar upp till 6 vardagar (de tänjer på gränserna) och att man får köpa till Expressleverans för 29 kr om man vill ha grejerna snabbare. Då får man grejerna inom 2 vardagar.

    Dåligt med tanke på att t.ex. Apotea levererar nästan alltid dagen efter med gratisfrakt alternativet.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Priset stämmer inte. Dem luras. Bojkotta
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans och fin vara
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Snabb leverans.
  • Ganska bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Delivery time was good , but the can was open and broken, and the bottle had scratches. The fragrance smells legit so far.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Enkel snabb betalning och helt ok (gratis) leverans
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Jag ska aldrig mer beställa från Nordicfeel! De är sega när det gäller leverans.
  • Hej! Det är väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med din köpupplevelse hos oss, vi arbetar hela tiden för att förbättra vår service för dig som kund och tar tacksamt emot din feedback. Ibland händer det tyvärr att en beställning inte går som planerat, då är det viktigt för oss att utvärdera vad som gått fel och vad vi kan göra bättre till nästa gång. Kontakta gärna vår kundservice på info@nordicfeel.se så ska vi se över ärendet. Ha en bra dag! /NordicFeel

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Blev mycket besviken
  • Hej, tack för att du tagit dig tid att skriva en recension. Det är väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med din köpupplevelse hos oss, vi arbetar hela tiden för att förbättra vår service för dig som kund och tar tacksamt emot din feedback. Ibland händer det tyvärr att en beställning inte går som planerat, då är det viktigt för oss att utvärdera vad som gått fel och vad vi kan göra bättre till nästa gång. Kontakta gärna vår kundservice på info@nordicfeel.se så ska vi se över ärendet igen.

    Mvh NordicFeel

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    För att de är så enkelt att handla o bra priser.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Har handlat på Beauty planet måmga gånger och varje gång har allt fungerat bra! Många märken att välja på och snabba leveranser'
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Retur
    Jag äran besviken jag lovadesfri frakts kommerenfakturs på 158 kr varav 29 kri frakt detta ska jag inte betala ni får iordna detta jsg avbestället
  • Hej, tack för att du tagit dig tid att skriva en recension. Det är väldigt tråkigt att höra att du har blivit debiterad frakt. Kontakta vår kundservice på info@nordicfeel.se och uppge ordernummer så ska vi försöka hjälpa dig.

    Mvh NordicFeel

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Fuskar med priset
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Fula clickbait fasoner! Priset stämmer inte ihop med varan!
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    sämst
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Fuskar med priser
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Falsk marknadsföring, fuskar med priser på prisjakt för att få fler besökare till sidan
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Har inte rätt priser i prisjakt, clickbait.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Mycket bra!
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Aldrig några problem!!
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde ett schampo med gratis leverans. Leveranstiden skulle vara 3- 6 dagar men blev istället 8 dagar. Det är säkert posten som har slarvat. Tydligen kan man inte räkna med att posten alltid är snabb och några kronor till snabbare frakt är väl inte så att bråka om? Valde Nordicfeel istället för CDON då Nordicfeel är en del av CDON's marknadsplats och det är alltid billigare, bättre och går snabbare att köpa direkt av källan.
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Helt otroligt snabba leveranser, större utbud hade varit kul men annars är detta en mycket bra butik
  • Acceptabel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Fantastiskt utbud.
    Bra på alla sätt - men med ett undantag:
    Man har ökat sina priser* rejält i år, ca 40-50% dyrare än i många andra liknande butiker (*min egen uppskattning på bl.a de varor [parfymer] jag brukade köpa hos dem)
    - synd, då jag verkligen gillat att handla här.
    Men vill man ha 'klass' får man betala..

    Men är det verkligen värt det?
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Bra utbud. Fri frakt. Vad mer kan man önska sig.
    Paketet kom direkt i brevlådan. Perfekt. Slapp man gå nånstans för att hämta ut den.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Dåligt stil att lura folk till sin hemsida genom felaktiga låga priser. Hoppas att prisjakt sätter stop på deras agerande!
  • Utmärkt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Sällan billigast, men fri frakt. Bra utbud på märken!
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    De hör inte av sig om de inte skickar ut varan det får man själv ta reda på varför de inte skickar varor man beställt. Sen att få tag på dom är rena skämtet de är näst intill omöjliga att få tag på verkar mest som de vill få in pengar till ett sjunkande skepp!

    Om man ska beställa ta reda på först om de ens har en vara att sälja innan man lägger en order annars blir det en massa jobb för att får allt rätt efteråt.
  • Hej, tack för att du tagit dig tid att skriva en recension. Det är väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med din köpupplevelse hos oss, vi arbetar hela tiden för att förbättra vår service för dig som kund och tar tacksamt emot din feedback. Ibland händer det tyvärr att en beställning inte går som planerat, då är det viktigt för oss att utvärdera vad som gått fel och vad vi kan göra bättre till nästa gång. Kontakta gärna vår kundservice på info@nordicfeel.se så ska vi se över ärendet igen.

    Mvh NordicFeel

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Om man är lite smart så går det att göra mycket bra fynd på nordicfeel.se. De har massor av kampanjer igång hela tiden och med rätt kombinationer så går det att pressa priset rejält. Smidigt och enkelt att beställa och snabba leveranser!