Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Philips Hue Play HDMI Sync Box

 Lägg i lista  Jämför
Jämför pris på alla Philips Styrenheter för smarta hem (2)
Detaljerad information Växla fulltext Produktens betyg (2.60)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  • Mest gillade

  • Knappt godkänd

    Gillat omdöme
    1 år sedan
    Grymt känslig för fältstörningar. Kräver bra kablar och runtflyttande av lådor tills man hittar ett stabilt läge. Då imponerar den i någon timme, tills bilden försvinner igen.
  • Dålig

    Gillat omdöme
    7 mån sedan
    Kul idé, dåligt genomförande. Jag köpte primärt denna för att köra Netflix via Mi Box, men det visade sig inte fungera. Man får konfigurera Mi Boxen till 30 Hz för att överhuvudtaget få någon bild på TVn.

    Jag skulle rekommendera att vänta till nästa generation och se ifall den är bättre. Det känns osäkert att köpa denna och inte veta ifall den fungerar med framtida prylar man tänkt köpa, som nya playstation och xbox.
  • Usel

    Gillat omdöme
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Uppdatering: Första boxen tappade ingående signalen vilket betyder att bild och ljud försvann. Efter flera veckor fick jag en ny från Philips. Denna tappade ljud. Helt obrukbart. Uppdaterar betyget till en 1:a då detta är mycket mycket tveksamt om det är hårdvara eller mjukvara eller båda.
  • Alla omdömen

  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Jag har haft boxen i ett år nu snart. Den har krånglat sedan dag ett. Problem har rättats till med uppdateringar men då har nya problem uppstått.

    Följande saker har jag upplevt med boxen.

    - Den tappar bildsignalen ibland.
    - Den startar inte ibland när man startar TVn så man får gå fram och trycka på knappen.
    - Ibland hänger den sig med aktuell färg när man stänger av TVn, då får du släcka lamporna med telefonen.
    - ljudet hamnar ur synk ibland
    - ibland slutar lamporna följa bilden i typ 10 sek.
    - m.m

    Jag har diskuterat med Philips att jag vill häva köpet. Då vill man att jag ska vara testpilot åt dem för jag är den enda som har dessa problem (lögn eller extremt dåligt insatt support). Jag vägrar hålla på att labbat åt dem när fler har dessa problem. Då blir jag ombedd att skicka den till Holland och uppge iban kontonr för att kunna få tillbaka pengar.

    Elgiganten där jag köpt den hänvisar till Philips som ska sköta reklamationer och återbetalning själva.

    Det har nu gått över 1 vecka sedan paketet kom fram till dem och jag har inte hört något. Jag gissar att det kommer krävas fortsatt kontakt med dem och Elgiganten för att jag ska få tillbaka mina pengar.

    Philips / signify det är dummt att släppa produkter som inte är ordentligt testade.