Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Philips 32PFS6402

 Lägg i lista  Jämför
Jämför pris på alla Philips TV (231)
Detaljerad information Växla fulltext Produktens betyg (5.71)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

  • Ganska bra
    20 tim sedan
    Jag har lite blandat intryck av den här.

    Första intrycket av bilden var att det såg ut som skit rent ut sagt. Alla bildprofiler förutom bio/filmläget ser ut som skräp. Å andra sidan så ser bio/filmläget riktigt bra ut och funkar till allt. Det finns gott om ingångar och där saknas inget. Superb tittvinkel.

    Ljudet är tunt och inget ljudläge ger bättre ljud.

    Det mest störande är att den tappar det trådlösa nätverket titt som tätt och att den inte klarar av 5Ghz wifi om frekvensen är högre. Några gånger har även apparna hakat upp sig och jag har behövt starta om dem.
  • Usel
    5 mån sedan
    Det är nu 2020, och senaste uppdateringen kom juni 2018 med Android 7 Nougat. Pinsamt.
    I övrigt en jättebra Android-TV, men gammal mjukvara utan kontinuerliga säkerhetsuppdateringar drar betyget i botten.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Simply superb for it's Price.
    Connectivity is in flash. Android is bonus.
    Picture quality is close to my another Sony 4k, which is 5times this price!
    If u r looking for second TV in house, I highly recommend this...
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    + Mycket bra bildkvalitet
    + Android Tv
    + Ambilight (tvåsidig)
    + Bra ljud
    + Android 7.0

    Uppdaterad
    + Tvn nu har äntligen uppdaterats från android 5.0 till android 7.0 . Har inte provat och uppdatera den då min TV är fortfarande ny och oöppnad , men jag läst att uppdateringen har kommit ut .
  • Ganska bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Jag köpte TVn i tron om att jag inte skulle behöva köpa en Apple TV eller Chromecast, men tyvärr Philips, ingen av de tredjeparts apparna som finns på min iPhone/iPad spelar upp på tvn trots senaste mjukvaran, fabriksåterställning så "buffrar" samtliga appar, spelar ingen roll om TVn är ansluten med nätverkskabel.

    Övervägde att lämna tillbaka tvn men Netonnet hittade en lösning för båda parter då jag i övrigt är nöjd med tvn. Misstänker att Philips kommer åtgärda detta men heder till Netonnet Järnbrott och deras personal!
  • Omdömen från andra länder

    Sorterat efter datum

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Mycket missnöjd med bilden. Ut ur lådan var det helt grymt, men även efter noggrann justering av inställningarna är bilden inte bra. Dålig upplösning / detaljer (ansikten blir suddiga / molniga) samt dålig kontrast. har en LG (55 ") från 2015 som är i en helt annan liga. Beklagar köpet.
    Se att andra ger bra poäng på bildkvalitet, undrar sedan om det beror på att jag använder det marknätet (RiksTV-antenn) att det blir så dåligt ...