Prisjakt
  • Cellbes

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Cellbes?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Uselett år sedan

❌❌❌Företag som FUSKAR OCH LURAR sina kunder❌❌❌ Jag vill varna för detta företag. Om du skickar tillbaka dina produkter/varor och har skrivit till dem överallt, och jag ringde dem för att byta mot en annan storlek, vilket de säger att de har gjort när jag ringer till dem. Jag hör inget från företaget, eller får en bekräftelse på e-post, så jag ringer dem igen och de säger nu att beställningen är makulerad och att de inte kan beställa igen med faktura/delbetalning. Men att jag får betala 75 kr istället för att jag skickade tillbaka den. Detta är den sämsta service jag har fått Av CELLBES och KOMMER ALDRIG BESTÄLL FRÅN CELLBES IGEN. Jag har en stor familj och många vänner och jag vill varna alla för att köpa av er CELLBES. DE VILL BARA HA PENGAR FRÅN SINA KUNDER UTAN ATT TA ANSVAR och bara ledsen att de gjorde ett misstag. Kundnummer 362052623 Ordernummer 0104571862 Ordernummer 0104571860

Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Bra varor till bra priser.

Gästanvändare
Dåligett år sedan

Köpte 2 par Gardiner och betalade med swish. Fick ett par korrekt i beställningen och ett helt fel par Gardiner med annat artikelnummer och färg. Kontaktar kundjänst där de lovar att skicka ett nytt par av de som jag beställt men får även betala för de vid uthämtning trots att jag redan betalat för Mina Gardiner via swish vid köp. Kontaktar åter kundtjänst där de beskriver att de gör så skickar vara mot postförskott tills dess att de får mitt returpaket tillbaka. Den har de förmodligen fått då jag skickat den till dem den 7/10 när jag fick paketet och ännu har de inte skickat mig Mina pengar som jag betalat för gardinerna. De är skyldiga mig 174 kr så kommer aldrig mer att handla från Cellbes.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Otroligt dålig kundservice på så sätt att jag inte ens fått kontakt med någon ännu efter flera försök - både via telefon och mail. Jag har betalt men ännu inte fått en produkt - bara tystnad. Ska aldrig beställa något från Cellbes igen.

M
Murgatroyd
9 omdömen
Usel2 år sedan

Otroligt dåligt. Cellbes tar 55:- i returavgift oavsett om det är deras fel eller inte! Cellbes tar dessutom upp till två veckor på sig innan återbetalning. Skrev tydligt att plagget var skadat, men likväl så fick vi betala 55:- i retur för deras fel och usla kvalitetskontroll. Totalt 110:- för att prova två tröjor! USELT, Amazon, Gudrun Sjöden, Zalando och många fler har gratis retur oavsett skäl för kläder och skor. CELLBES är nu SVARTLISTAD.

H
Hampurilias
74 omdömen
Dålig2 år sedan

De svarar inte när man ställer frågor på mail.

m
marathonkillen
87 omdömen
UselRedigerades 2 år sedan

Gjorde en beställning på två varor som finns i lager. Priset är okej. Fraktkostnad på 55 kronor tillkom. Det tar 4 arbetsdagar från det att beställningen är gjord (även betald) tills dess information om att beställningen är överlämnad till deras lager. Därefter tar det ytterligare tre arbetsdagar innan beställningen anges som klar för leverans. Efter ytterligare 6 arbetsdagar är leveransen på väg. Nu är det PostNords leveranstid som väntar. Embarmligt lång leveranstid.

b
berglake
77 omdömen
Usel2 år sedan

Håller inte avtalet gällande betalningar.

Gästanvändare
Bra3 år sedan

Ofta bra rabatter annars relativt dyra jämfört med andra butiker Frakten dyr

Gästanvändare
BraRedigerades 4 år sedan

Väldigt vänlig kundservice. Snabba svar, och bra hjälp med reklamation.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

PayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Cellbes AB

Organisationsnr: 556540-2152