(160)
Oscar. Tack. Du va otroligt hjälpsam. iPhone 15 plus. Du löste allt. Tack ännu en gång.
Fruktansvärt. Sämsta jag någonsin upplevt. Sålt abonnemang med tjänster som inte fungerar.
Lätt att teckna avtal… Sedan börjar girigheten direkt. Avgifter, oskäliga bindningstider, diverse tillägg toppat med ännu mer avgifter. Kundtjänsten är vänliga och förhandlingsvilliga. De verka känna visst medlidande. De vet att kunderna lever i ett hav av fallgropar. Läskigt att de satt girigheten i system.
Varför måste man ens markera en stjärna? Sågar Telenor helt och kommer att byta till Telia så snart avtalet går ut. De upplyser inte om stora ändringar i avtalen när man skriver om dem. Tyvärr hinner jag inte läsa igenom 150 sidor i affären. Det som dock är det värsta är att man inte ens kan byta huvudnummer så min dotter får bedragare, telefonförsäljare m fl på tråden under lektionstid. Helt värdelöst företag, uråldrigt system och personal som borde utbildas i kundvård.
Icke pålitlig bolag. Kundservicen är okunnigt och värst av allt dryg och otrevligt. ALDRIG MER TELENOR
Lovar en felfri bredbands övergång.. Får sms det är framflyttat men dom kan koppla in sig på befintlig utrustning vilket dom misslyckas med så här är man dag 13 utan internet....... Och att ringa er hjälpte inte alls. 5h i tele mellan olika avdelningar tills den avdelningen man var i kontakt med först stänger som man vart tillbaka kopplad till.. Ni är sämst i klassen.
Telenor säljer tjänster som inte fungerar och får inga konsekvenser för det. Kundtjänsten gömmer sig bakom sina manus vid reklamationsärenden. Jag kommer aldrig att göra affärer med dem igen och jag rekommenderar att ni håller er långt borta från dem.
Dom få gånger man faktiskt kontaktar det här bolag och dom lyckas göra bort sig så kolossalt, vägrar ta något ansvar och kunden får ta smällen. Satt med support i 30 minuter och kollade alla förutsättningar för min dotters smart-watch och abonnemanget, dubbelkollade med apple om familjdelning och alla förutsättningar. När allt var bekräftat (fyra gånger om) beställde vi klockan.. Nu när man kontaktar Telenor igen för att beställa abonnemangen, då är det första den nya personen säger att: "Nä det går inte" du får istället ta detta abonnemanget för 249 istället för det 69:- som var sagt av första personen. Där stannar det och dom vägrar stå för något dom sagt och instället ska man som kund bara betala för de misstag som dom själva gör när dom inte har rätt information och därmed förmedlar fel till kunder. Eftersom vi redan har bindning i abonnemangen får vi vänta ut det men sen är det aldrig mer Telenor. Ta mitt råd, ge er inte i kast med det här bolaget, massa trassel, en enda stor besvikelse och det kommer kosta er pengar och tid.
Helt makalöst vad dåligt bemötande jag har fått från telenors kundtjänst. Jag ville embryots mitt abonnemang innan bindningstiden (som har blivit förlängd?!) pga. Urusel mottagning. Fick till svar att jag skulle bevisa att jag ej har mottagning. Och jag får för mig att dom kör uttröttnings metoden! VARNING!
Om jag kunde ge noll så skulle jag ha gjord det! Ville ha växel nummer och blev lovad att allting skulle aktiveras och kickas igång under halv timme! Nu har det gått mer än 1,5 timme och ingenting har blivit inkopplad! Jag har på 1,5 timmar förlorat affärer värda på minst 20 000 kronor! Jag är så förbannad att man inte kan komma i kontakt med kontaktpersonen på direkt nummer. Man måste gå igenom massa knappval och erbjudande för att komma fram sen blir man lovad att de åtgärdar felet omgående och så sitter man och väntar hur länge som helst på att de ska åtgärda felet! Felet fortfarande är inte löst! Rekommenderar inte!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.telenor.seFullständigt firmanamn: Telenor Sverige Aktiebolag
Organisationsnr: 556421-0309
Information hos allabolag.se