Prisjakt
Annons
  • Sportfiskegiganten

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Sportfiskegiganten?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Utmärkt2 år sedan

Jämfört med andra fiskebutiker så hade Sportfiskegiganten bäst priser. Hittade en bra deal på ett fiskespö men jag hade lite otur då toppen av spöet gick av vid första fisketuren. Kontaktade deras support via mejl och dom svarade redan nästa dag om att de skulle skicka ett nytt spö utan att jag behövde reklamera det gamla. Sjukt trevliga var dem också. Det finns en anledning till varför dom har så högt betyg på Google, dom vet hur man skapar nöjda kunder :)

Gästanvändare
UselRedigerades 4 år sedan

#sportfiskegiganten #skräck #dåligkundservice Trevliga o bra på alla sätt... Tills man måste reklamera nåt, då blir allt bara såå jobbigt o problematiskt. Skickar inte nån retursedel, den får du beställa o betala själv?! Kostar mellan 100 och 500??kr.... ja,skrymmande tar dom 500 för. Så tur det var ett ekolod och inte ett fiskespö man skickade tillbaka! Dom svarar inte på Mail och hinner inte ta samtal. Har gått 4 FYRA! veckor och har inte fått något RMA nummer som man ska få när det skickats till service! Så dom har troligtvis inte ens fått iväg det ännu.?? Har ringt säkert 10 ggr , skickat flera mail. Och när man väl får tag på nån som vet hur man ser reklamationerna så kan han inte eller ``hinner inte`` kolla just nu. Tragiskt dålig service helt enkelt... Har nu gått snart 5! Veckor och ännu inte ens kunnat få ett ordentligt svar på om den ens är skickad vidare till service?! Så tänk er för innan ni köper något som kan gå sönder eller behöver skickas tillbaka! Edit: Nu är det skickat,tog SEX VECKOR! ?? .... Nu har jag själv tagit kontakt med Navico och dom skickade ett nytt ekolod direkt. Fy F-N att det ens kan vara lagligt att ha så dålig kundservice... 6 veckor för SportfiskeGiganten att skicka Och 4 dgr för Navico . Då vet man ju vem som tar tid på sig iallafall!

Gästanvändare
Dålig5 år sedan

Snål rabatt och virrigt med kvittot då det fanns två fel som nästan jämnade ut sig. Så tror min lilla rabatt på sex kronor blev ett påslag på runt en tia istället. Stort utbud och kunnig personal i grunden men vet i sjutton om jag handlar här igen. De har väl vad man behöver dock och jag surar väl kanske mest för hur man kan ge sex kronor i rabatt om man handlar för 1500 kronor. Bättre att de skiter i att ge någon rabatt alls då! Nej, dålig upplevelse totalt!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 5 år sedan

Riktigt bra service och sortiment. Om det skulle vara något är de enkla att ha och göra med och hittar alltid en lösning. Roligt att de även tar in ett lite mer varierat sortiment än många andra sportfiskebutiker.

Gästanvändare
Utmärkt5 år sedan

Jag har beställt härifrån en gång än så länge. Bra pris, snabb leverans och trevlig personal. Min ena produkt fanns ej i lager, något dom ringde upp dagen efter och meddelade mig om. Jag frågade då efter motsvarande produkt som dom kunde rekommendera. Jag fick en god känsla att dom försökte göra sitt yttersta för få mig nöjd, vilket jag också blev. Jag har beställt från andra sidor där man först flera dagar senare får reda på att grejerna man beställt ej finns i lager och är omöjliga att få tag på. I detta fallet var det inga problem whatsoever. Skitfiske!

Gästanvändare
Dålig5 år sedan

Inte riktigt samma upplevelse som många andra här. Bra bemötande: Ja Bra service och webbshop: Nej Order1: Jag gjorde en beställning i sommras. Allt fanns inne enligt lagersaldo på webshoppen. Blir kontaktad efter någon dag och blir informerad att ungefär hälften av det jag beställt inte finns i lager (trots att allt såg ut att finnas inne när jag lade beställningen). Jag frågar då om jag kan låta ordern ligga tills sakerna kommer in, men får förklarat att det inte går då grejerna inte ska komma in igen (jag var speciellt intresserad av att testa "Floating Frog - 9 cm"). Ok, detta kan ju hända så tänker inte mer på det... Order2: Gjorde nyligen en ny order med lite av grejerna som inte fanns förra ordern och speciellt då "Floating Frog - 9 cm". När beställningen är gjord, blir jag återigen kontaktad, grodorna finns inte i lager och kommer inte komma in igen. I dette läga kan jag inte annat än misstänka att de kör med lockvaror. Förklaringen att dessa kommer i bulk och att de inte kan ha koll på exakt lagerstatus kan jag ha viss förståelse för, men när den fortfarande ligger som en artikel på deras hemsida som man kan beställa när den är helt slut och inte kommer in igen blir jag inte lika imponerad av.

Gästanvändare
Utmärkt6 år sedan

Snabb leverans. Bra service. Har kunskap om sina varor. Trevlig personal.

Gästanvändare
Utmärkt6 år sedan

Galet bra service!

Gästanvändare
Usel6 år sedan

Lagersaldo stämmer inte alls. Händer alldeles för ofta

Gästanvändare
BraRedigerades 7 år sedan

Bra priser men lagersaldo stämmer inte alltid

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Sportfiskegiganten i Malmö AB

Organisationsnr: 556661-0910