Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Flera betalningsalternativ
Enhetsfrakt
Snabba leveranser

http://www.bubbleroom.se

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Bubbleroom har fått betyget (3.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Ganska dålig
    2 mån sedan
    Leveransen var snabb och produkten var rätt. Utan att explicit skriva det hade de helt plötsligt tagit ut en fakturaavgift på 29 kr. Dessutom får man fakturan i pappersform. Då hade jag dessutom redan betalt 39 kr i frakt. Nja...känns inte helt seriöst detta företag.
  • Usel
    10 mån sedan
    Skulle köpa på deras rea. dom hade ett erbjudande med 30% extra på rean. jag fick inte in koden så mejlade dom. de tog först 3 dagar på att svara sen svarar dom inte på min fråga utan säger att dom inte hittar en beställning från mig. vilket jag inte gjorde för jag fråga om jag skulle beställa och dom kunde hjälpa mig efter och dra av de eller om jag fick en ny kod. dom skrev samma svar i 5 mejl tills jag fick ett mejl där dom sa du kan inte använda de längre då rabatten gått ut. pratade då med dom på facebook och de va så dåliga svar och såna undanflykter. kommer aldrig handla av dom och kommer aldrig rekommendera någon att handla där. Otrevliga och dålig service.
  • 2018-07-20 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte en Balklänning till dottern, pengarna drogs från kontot, jag fick ett spårningslänk, när paketet kom innehöll det en KATALOG !
    Vi hade alltså betalat 800kr för en katalog. Kundtjänst sa bara att de lämnat ärendet till reklamationsavdelningen, men det fanns inget reklamationsnr, och han visste inte hur lång tid ersättningsleveransen skulle ta ( för reklamationsavdelningen hade mycket just nu )
    HANDLA INTE HÄR !
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kundservice svarar inte alls i telefon.
    Klassiskt AB Ruffel & Båg men med en lyckad reklam.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    dolda avgifter, returavgifter som ej framgår och resulterar i påminnelsefakturor med extra avgifter. tråkigt bemötande av kundtjänst som ej är intresserade av att vara tillmötesgående eller behålla sina kunder.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde en vit kappa som var rejält smutsig när den kom. Kvaliten var undermålig dessutom, inte alls som bilden, så jag reklamerade kappan. Nu tvingas jag betala 74 kr för Bubblerooms smutsiga vara! Returavgift och fakturaavgift! Kundtjänsten är ett skämt. Jag fick svar först efter flera dagar, svaret var dessutom drygt. Noll kundservice. Detta var sista gången jag handlar hos Bubbleroom! Kommer att avråda alla jag känner från att handla hos Bubbleroom.
  • Dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Frågor till kundtjänst besvaras efter 3-5 dagar! Svaren är inte speciellt trevliga eller korrekta skrivna. Jag förstår inte varför man ska betala för frakt och returfrakt idag då de flesta erbjuder det gratis?? Tar lång tid att få tillbaka pengarna vid retur och att ens få bekräftat att det kommit fram. Då produkten jag beställt var smutsig skulle jag få skicka tillbaka fraktfritt men de har ändå tagit betalt för frakten och jag måste lägga ner tid på att fixa det! Kommer inte beställa därifrån igen!
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Det framgår inte vid köpet att det tillkommer en fakturaavgift. Dessutom vill dom ha en avgift vid retur, det strider mot distansköplagen.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Värdelös kundtjänst, kunde inte fixa rabatt trots nedsatt pris DAGEN EFTER ordern var lagd. Tvingas skicka tillbaka och betala returfraktskostnaden i sådana fall.. Så sjukt otrevliga med.
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Inte ett dugg nöjd. Har beställt grejer kanske 5 gånger totalt. På 3 av dessa gångerna har en produkt inte funnits i lager fast att den fanns i lager när jag beställde. Som "plåster på såren" får jag fri frakt, det dom missat är att jag redan hade fri frakt.

    Jag förstår att man kan ha felaktigt lagerantal nån gång, men mer än hälften av gångerna? Kom igen!

    Uppdatering:
    Provade handla här igen för att jag tänkte att det hade blivit bättre men icke. Valde att betala mot faktura, gjorde en retur på hela ordern. Fick en vecka efter att de mottagit returen en faktura på hela beloppet trots allt. Suck. Sitter nu i telefonkö där de spelar hissmusik och säger "tack för att du väntar" var femte sekund.
  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställde i söndagskväll och valde att hämta ut det i deras butik i Göteborg (ingen fraktavgift!). Leveransen var snabb och jag fick ett trevligt mail från butiken när det fanns att hämta + en sms-avi. Tjejen i kassan var jättetrevlig och det kändes mycket bättre att få paketet i butiken än på utlämningsstället hemma.

    Snygg och lätt hemsida att använda, stort plus för deras inloggade sida som är enkel att förstå och har många funktioner.

    Var i kontakt med kundtjänst och fick ett snabbt och bra svar redan dagen efter (mailade på kvällen). Är verkligen supernöjd! Kommer definitivt att testa Bubbleroom igen!
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Jag håller med de flesta som skriver om besvikelse vid bemötandet med detta företag. Jag handlar mycket via olika företag på nätet och jag har aldrig blivit så nonchalant bemött. Beställde en vara som det skulle vara halva reapriset på. Fick ändå betala fullt. Returnerade. Fick aldrig återbetalning. Mejlade "kundservice" ett antal gånger utan framgång. De säger sig ej ha fått returen. De vägrar också återbetalning av det "halva reapriset" som jag fått betala för mycket. Jag behöver tack och lov inte Bubbleroom. Finns mycket bättre alternativ. Så innan ni handlar, fråga Er om ni har råd att eventuellt mista några hundra på affären!
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    La en order och betalade med PayPal, dagen efter får jag en återbetalning från PayPal helt utan förklaring, som inloggad på hemsidan kan jag ej se varför ordern annulerats. Får tag i kundservice och de kan inte ens hitta ordern i systemet och kan heller inte ge någon förklaring till varför den annulerats, de gissar (!) på att pengar inte kunnat dras från kontot, vilket inte stämmer. Då jag använt en rabattkod som inte fungerar mer ombeds jag lägga en ny order, själv lägga ut för rabattkodens värde (100:-) och sedan återkomma då varorna levererats för att få tillbaka dessa pengar. UNDER ALL KRITIK, undvik!
  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    DU får stå för frakten när DOM gör fel! Super!
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Omöjligt att handla! Min beställning blev automatiskt makulerad tre gånger utan att jag blev informerad om detta. Ringde fyra gånger sammanlagt och ombads lägga om ordern. Efter 2 veckors försök att beställa två par byxor gav jag upp. Fick lägga ut mer och mer pengar för varje order jag lade och fick inte tillbaka dessa förrän veckan efter. De bad knappt om ursäkt för allt besvär detta orsakat.
    Rekommenderar EJ att handla här.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Uselt företag med dålig kundservice och långsam leverans. Det tar dessutom väldigt många dagar att få svar på mail trots att de skriver inom 48 h på hemsidan.

    Jag blev lovad ett pris som skulle korrigeras i efterhand eftersom de hade problem med hemsidan. För säkerhets skull dubbelkollade jag med en person till i kundtjänst som lovade att det stämde. Men sen när jag fick varan drog en tredje person tillbaka priset och ville att jag skulle betala mycket mer.

    - Står inte vid sitt ord.
    - Tar lång tid att få svar på mail.
    - Långsam leverans.
  • Dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Kläderna ser inte ut som på bilderna, dryg kundservice och inte speciellt snabba leveranser.
  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Kanon sköna Kalsonger och frakten var riktigt snabb.
    Tack
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Riktig skitsida! Beställde två klänningar som inte alls såg ut som på bilden, skickade tillbaka dom men fick aldrig tillbaka mina pengar trots att jag kontaktat dom HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST! Världelös support och en värdelös butik och jag har blivit av med 400 kr tack vare dom. Rekommenderar INGEN att beställa härifrån!
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Sämst support, tar många dagar att få svar via mail som sagt.
  • Ganska bra
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    + Snabb leverans

    - Tar många dagar att få svar via mail.
    - Returfrakt är inte gratis, blir onödigt dyra kläder om man måste hålla på och skicka tillbaks kläder flera gånger innan man är nöjd.
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    sveriges sämsta klädbutik på nätet! handla inte från bubbleroom dom är oproffsiga och krånglar för mycket, beställde en jacka men jackan var för stor kontaktade kundtjänsten och sa att jag vill ha storlek small istället men nej säger dom det går inte så!? dom vill att jag gör en ny beställning? och dom drar 45 kronor för att jag skickar tillbaka jackan, plus dom svarar sent på mail och svarar inte mina frågor på riktigt har frågat nu 3 gånger hur ska jag få mina pengar tillbaka men fick ej svar! har gått 1 vecka har fortfarande inte fått mina pengar!
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Beställde den 3/9 tre stycken varor som alla fanns i lager.
    Mailade idag den 13/3 efter att jag sett på deras sida att mitt paket inte hade levererats och bad att dom skulle makulera ordern och föra tillbaka mina pengar.

    En kort stund senare fick jag ett mail om att min order hade skickats men bara innehållande en av mina tre produkter eftersom dom andra två var slut.

    Svarade då på det mailet och menade att jag inte ville ha något och att det omöjligt kan ta 10 dagar för dom att komma på att saker är slut och informera mig innan dom skickar resterande sak ?!

    Men som kompensation så bjöd dom på frakten...som redan var gratis. FANTASTISKT DÅLIG SERVICE!
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Långsamma leveranser.

    Gjorde en beställning 14/5. Den 22/5 fick jag meddelande om att min order var på väg (då hade det gått 8 dagar). Den 24/5 mailade jag dem och undrade var orderna var. 31/5 fick jag äntligen svar om att det blivit ett tekniskt fel och att ordern ej gått igenom. De bad mig göra en ny beställning, lite svårt då varorna jag beställt redan är slut........

    Höjer varor extremt mycket, från REA-pris 300 kr till 699 kr och det är fortfarande REA. Överpriser, ex Elizabeth Arden "Eight Hour Cream" 50 ml för 405 kr, denna kan man handla till halva priset på andra sidor.

    Sista gången jag handlade här. Finns mycket bättre sidor som kan leverera och ta hand om sina kunder.
  • Ganska bra
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Långsam leverans, la beställningen en torsdag på morgonen, fick leveransen på onsdagen veckan efter. Allt kom i en plastpåse så ingen vidare packning men det behövdes inte direkt eftersom det var kläder det handlade om, men i alla fall. Lättnavigerad hemsida, ganska många betalningsalternativ dock snålt att ta betalt för både faktureringsavgift och frakt. Allt som allt en ganska bra köpupplevelse.
  • Bra
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Min order kom fram hyfsat snabbt , och nöjd med produkterna som var billiga. En bra butik tycker jag då allt fungerade.
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Långsam frakt, OK priser.

    Går inte heller att skicka till annat än den adress man är skriven på om man betalar med kort, mycket dåligt.

    Verkligen under all kritik att man måste skaffa ett premiumabonnemang på 99kr per 6 månader för att få fri frakt och fria returer.

    Fri frakt och fria returer är något alla deras konkurrenter har utan några premiumtillägg.

    Tilläggas bör att om du skulle returnera något kostar det 45kr och eventuella rabatter på hela din order kommer du också få betala tillbaka.

    Håll er undan från detta skojarbolag!