Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
More style, less price
1000-tals produker i Lager
365d öppet köp

https://www.furniturebox.se

Betalningsalternativ

Swish
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Furniturebox har fått betyget (6.95)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    8 dagar sedan
    Uppdaterat: 8 dagar sedan
    Beställning
    Aldrig varit problem vid reklamation!

    Dock undrade jag lite över en person som tyckte vi skulle olja in vår soffa som luktade stall i princip av spånskivor så pass att jag blev allergisk. Men svårt smörja en soffa som är totalt inklädd ansåg jag!😅
  • Hej,

    Tack för ditt fina omdöme, det glädjer oss verkligen att höra.

    Beklagar att du fått denna instruktion, hoppas ändå att du är nöjd med din soffa. Om inte är vi tacksamma om du återkommer till vår kundtjänst.

    Önskar dig en fin dag!
    Charlotte Furniturebox

  • Perfekt
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning
    för mig var allting mycket bra mycket bra bemötande från personalen
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att allt har gått som planerat och att du känner dig nöjd.
    Det glädjer oss verkligen att höra.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 15 dagar sedan
    Beställning
    Det värsta upplevelsen. Jag köpte en tv- bänk som fanns i lager. Det tog tre timmar att bygga ihop den och det saknades baksidan. Istället för att de ska skicka en ny del till tv-bänken så sa dem att de ska skicka delen inom 4-6 veckor. Sjukt dåligt!
  • Hej,
    tack för ditt omdöme.

    Så trist att höra att du inte fått rätt delar med i din leverans.
    Dessvärre tar de enstaka reservdelarna alltid lite längre tid att få fram då dessa skickas direkt från tillverkaren och inte lagerhålls av oss.

    Jag hoppas du blir nöjd med TV bänken när alla delar väl är på plats - du är annars varmt välkommen åter på 08-5000 9040

    Önskar dig en fin dag
    hälsningar Matilda
    Furniturebox

  • Dålig
    29 dagar sedan
    Uppdaterat: 28 dagar sedan
    Beställning
    Beställde en säng som för det första kom trasig. Ingen bra kundservice efter det. Sängen skulle ta Max en vecka att få. Det har nu gått över ett halvår och jag har fortfarande inte fått reservdelarna till min säng. Så står alltså med en halv säng hemma, efter ett halvår. Nu när jag kontaktat dom ytterligare igen så ska jag få vänta ytterligare 4-6 veckor … under all kritik!
  • Hej,
    tack för ditt omdöme.

    Tråkigt att läsa din upplevelse efter ditt köp hos oss. Vi strävar självklart efter att lösa problem som uppstår på ett så smidigt sätt som möjligt. Vi hade velat undersöka ditt ärende men då vi inte har något ordernummer så kan jag dessvärre inte gå in och kolla.

    Du är varmt välkommen att ringa in till vår kundservice på nummer: 08-5000 90 40 vid frågor eller funderingar.

    Önskar dig en fin dag
    hälsningar Micaela
    Furniturebox

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Bilderna på nätet var inte rättvisande. Rödare skinn än i verkligheten.
  • Hej,

    Tack för ditt omdöme.

    Vi strävar efter att alltid presentera produkternas egenskaper och utseende så verklighetstroget som möjligt, mindre skiljaktigheter kan förekomma av naturliga eller produktionstekniska orsaker.
    Hoppas ändå är nöjd med din vara.

    Önskar dig en fin dag
    hälsningar Charlotte
    Furniturebox

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Beställde ett skyddsöverdrag till möbler som vägde få kilo, så jag beställde med leverans till utlämningsställe. När de sen skickar, så skickar de till min hemadress och med fast leverans dagtid då jag ej kunde vara hemma. Fanns ej kontaktnr. för att ändra tid så jag lyckades få en släkting att vara hemma hos mig istället. Mycket dåligt.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att du inte känner dig nöjd.
    Dessvärre kan man själv inte välja hur varorna kommer levereras.
    Detta avgör transportbolaget om de får plats på ett ombud eller måste vara på hemleverans.
    Ibland kan de dessvärre bli lite fel och de kommer på hemleverans endå.
    Vad bra att de löste sig.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Mycket bra bemötande, med snabb och proffsig hjälp. Sist jag stötte på detta var när jag skulle köpa fönster på fönster24sju.se. Också proffsig hjälp igenom hela köpet. //Mats
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du känner dig nöjd med våran service.
    Det glädjer oss verkligen att höra.
    Vi hoppas allt gick som planerat och att du blev minst lika nöjd med dina nya varor.

    Ha en trevlig helg.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    I bought a matbord and realized that it is only the extension piece on delivery. The listing was misleading with wrong title and images. Title only said matbord and there was nothing specified in the description. The shipping charge was 200 sek and the return was 400 sek. There was no option given by the customer care to return it to a delivery point either.
    Overall disappointed.
  • Hi,
    Thank you for the review.

    I'm sorry that you are not happy with us.
    I can not look at you order from here but if the description was not right then you should not need to pay for the return.
    Yes the return needs to be done the same way you have received it. So if you got it on home delivery we need to take it in return that way also because the service point can't take it.
    That is because they can only have wights under 20 kg and then the measurements also depends.

    Have a great day.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Produkten (vitrinskåp) var skadat. Mailade Furniturebox men de tycks ej vara intresserade att svara eftersom jag redan har betalat. DÅLIG STIL OCH KOMMER INTE ATT HANDLA DÄR FLER GÅNGER / Dan
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du mottagit en skadad vara.
    Självklart får du hjälp med ditt ärende även om du redan betalat.
    Vi har dessvärre lite längre svarstid via mejlen men du får gärna ringa in till oss eller starta en reklamation via hemsidan så vi kan kika på ditt ärende.

    Ha en trevlig helg.
    Hanna Furniturebox

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Beställde varan som hade 3-5dagara leveranstid och det tog 21 dagar.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att din vara blivit försenad.
    Du får gärna kontakta våran kundtjänst så kan vi kika på förseningskompensation för tiden du fått vänta.
    Vi hoppas att du är nöjd med din nya vara trots förseningen.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Mycket bra! Prisvärda produkter!
  • Hej.
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att ni är nöjd med er beställning från oss.
    Det glädjer oss att höra att ni även är nöjd med våra priser.

    Önskar dig en väldigt fin dag.
    Mattias, Furniturebox

  • Ganska bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Leverans i tid Trevlig chaffis Ej öppnat paketet än
  • Hej,
    tack för ditt omdöme.

    Vi hoppas du blir lika nöjd när du packat upp dina varor 😊

    Önskar dig en fin dag
    hälsningar Matilda
    Furniturebox

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Bra att köpa onlin ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad härligt att du känner dig nöjd.
    Vi hoppas allt har gått som planerat.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Mellan guvfgggggggggggffccc
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd med våran service.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Beställde 4-pack stolar erhöll endast 2! Efter kontakt med kundtjänst kom efter 1 vecka resterande! Montering av stolarna var väldigt invecklat och skruvar saknades och hålen inte tillräckligt fasade! Har nu 3 stolar monterade den 4-e kan inte monteras pga av saknade skruvar! I övrigt: mycket dålig kvalitet!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du har problem med din order.
    Vi kommer självklart att skicka ut de saknade delarna till dig om du inkommer till våran kunstjänst eller startar en reklamation via hemsidan.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Bekvämt att sitta hemma beställa möbler hoppas ser ut som på bilden bra kund service . . Väntar för att få varorna i bestämde tid tack alltid jag käppar hiss är till mig min familjen . Rekommenderar till andra kunder .
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad härligt att du är nöjd med våran service.
    Vi hoppas att du kommer bli minst lika nöjd med dina nya varor.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Varorna var till belåtenhet och levererades dessutom snabbt.
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad härligt att allt har gått som planerat och att du är nöjd.
    Det glädjer oss verkligen att höra.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    ********************
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd med våran serive.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Är nöjd med köpet....
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd med våran service.
    Det glädjer oss att höra.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Dålig kvalité på dynorna till de tillhörande fotöljena. Hål i varje dyna. Krävde ersättning vilket jag fick med nya dynor som hon dock inte kunde lova va fria från hål. Sen skickades aldrig de nya dynorna. Skyllde på "systemfel" men nu, 8v senare är 2 nya dynor på g. Dåligt och kommer aldrig handla där igen!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du har problem med din order.
    Det ska självklart inte vara såhär.
    Förstår att du inte känner dig nöjd och är besviken på oss.
    Jag hoppas att de blir bra nu när du får dina nya varor.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning
    Fungerade bra att beställa on line.
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Härligt att de gått bra att göra din order.
    Jag hoppas allt allt går som planerat och att du blir nöjd.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Jag kan ge högsta beröm till Furniturebox. Perfekt rekt igenom, från beställning till leveransen. Många företag är bra vid inköpet men sämre vid reklamation. Men Furniturebox är även där ett föredöme. Kan varmt rekommendera alla att handla hos Furniturebox!
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd med dina nya varor.
    Det glädjer oss verkligen att höra.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Jättedålig kundservice!
    Gjorde adress ändring för min order direkt efter jag gjorde min beställning, och de sade att jag måste ringa till de för att bekräfta och då ringde jag.
    Och hon jag pratat med skulle skicka vidare mejlen till de som ska leverera min order men det gjorde hon inte så när jag fick sms om tid för leveransdag så stod det ftf mitt gamla adress där. Så jag fick ringa till de igen för att kolla om adressen har ändrats och en annan tjej som jag pratat med på kundservice skulle fixa det. Och efter 2 dagar fick jag meddelande om att mina varor har levererats till det gamla adressen som jag inte visste någonting om och inte bokat nån tid för leverans och ingen som kunde ta emot på det gamla adress. Jättekonstig!
    Så jag ringde till de igen och till slut har de ändrat till rätt adress. Efter mer än 2 veckor så kommer jag snart få min order.
    På deras hemsida står det 3-8 dagar leveranstid. Kunde varit lite bättre kundservice och kontakt med leveranser.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du inte känner dig nöjd.
    Det ska inte vara såhär utan adressen ska ändras direkt efter att du varit i kontakt med oss.
    Kan vara så att transportbolaget inte hade fått scanning och då kan vi inte ändra adressen förrens dom har de.
    Det ska inte vara något som påverkar dig utan de löser vi senare när den fått scanning.

    Härligt att det löst sig nu.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Jag har ännu inte till hundra % genomfört mitt köp, men det beror endast på ett frågetecken med produkten, något kundtjänst varit mycket hjälpsamma med att ta reda på. De ligger på leverantören för att få svar och har lovat återkoppling.
    Jag känner mig mycket väl bemött.
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är intresserad av en vara hos oss.
    Det glädjer oss verkligen.
    Så fort vi har fått svar från leverantören kommer vi att återkoppla till dig.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Det finns inget att anmärka vad gäller köpupplevelse, leverans och produkt. So far so good. Var lite tveksam med tanke på alla dåliga omdömen som lämnats. Hoppas att det inte var bara tur utan att man skärpt sig efter kritik.
    Sammanfattningsvis är jag en nöjd kund.
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd med våran service och att allt har gått som planerat.
    Det glädjer oss verkligen.
    Självklart vi tar åt oss av all feedback vi får och försöker bättra de vi kan.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Lätt och enkelt. Nöjd med produkten
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad kul att allt har gått som de ska och att du är nöjd.
    Det glädjer oss verkligen att höra.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning
    Otroligt rikt utbud, mycket bra kampanjer och kvalitetsmöbler.
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd med våran serive.
    Det glädjer oss verkligen att höra.
    Vi hoppas allt har gått som planerat.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Den har varit mycket bra har inte fått varan än
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd.
    Vi hoppas att du får din nya vara inom kort.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Usel kundtjänst som inte håller vad de lovar, inte kan någonting om sina egna produkter och dessutom är helt omöjliga att få tag på. Sämst.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du inte känner dig nöjd.
    Det ska absolut inte kännas såhär.
    Förstår att du känner dig besviken på oss.

    Jag hoppas du får en fin dag trots detta.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Fick inte alla delar, soffan går inte att sätta ihop. Går inte att få tag på nån för dom e på kurs. Först och sista gången jag handlar här.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du inte fick en komplett order.
    Självklart ska du få hjälp i ditt ärende.
    Du kan alltid ringa in till våran kundtjänst eller skicka ett mejl till oss på [email protected]
    Det går även bra att lägga en reklamation via hemsidan.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Ni svarar inte mina mejl!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt att du inte fått svar på ditt mejl.
    Vi har dessvärre en längre svarstid där just nu på grund av högt tryck.
    Du kan alltid ringa in till oss på kundtjänsten så kan vi hjälpa dig.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Knappt godkänd
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Har inte fått mina möbler ännu. Det är betalat och klart.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Vi hoppas att dina varor kommer inom kort.
    Har du några frågor eller funderingar kan du alltid kontakta våran kundtjänst så hjälper vi dig.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Bra service vid alla tillfällen.
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att du är nöjd med våran service.
    Det glädjer oss verkligen att höra.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Mina fåtöljer och soffa (köpt 2017) blev nedsuttna och fjädrarna stack ner i golvet.
    Jag kontaktade kundservice och fick direkt ut nya på garantin.
    Superbra service och ett snabbt, trevligt bemötande 👍
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Beklagar verkligen att du fått problem med dina varor från oss.
    Jätte bra att det löste sig snabbt och enkelt.
    Viktigaste är att du känner dig nöjd.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Jag väntar fortfarande på leveransen.

    MVH
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag hoppas att din vara kommer inom kort.
    Har du frågor eller funderingar kan du alltid ringa in till våran kundtjänst.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Jag hittade produkten. Lätt att beställa och snabb leverans. Tog 5-6 dagar. Är riktigt nöjd 😄
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att det var enkelt och snabbt.
    Det glädjer oss verkligen att höra.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    4 mån sedan
    Fruktansvärd kundservice. Beställde en soffa med leveranstid på 3-8 arbetsdagar. När det gått 8 dagar och ingen soffa kommit tar vi kontakt och blir lovade att soffan ska komma under veckan. På fredagen tar vi kontakt med DSV som ska leverera soffan att deras leveranstid är över två veckor, trots att varan hade levererats dit. Vi tar då kontakt med Furniturebox för kompensation då det avsevärt försenat vår leverans. Fick då svar att det på inget sätt kompenseras och att vi får vänta tills varan levereras. Detta trots att fakturan då ska vara betald innan soffan kommit, och anledningen med att ta något på faktura är för att man inte vill ge ett lurendrejeriföretag flera tusen utan att få någon vara.

    Kommer aldrig att handla av dom igen
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du inte fått information angående din försening.
    Du ska såklart få denna informationen tidigare.
    Vi kompenserar när ni mottagit varan så att vi kan räkna på hela tiden som ni fått vänta.
    Vi skulle flyttat fram ditt förfallodatum till dig då du inte ska behöva betala fakturan innan du fått din leverans.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Fungerade klockrent
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad roligt att höra!
    Det glädjer oss verkligen.

    Ha en trevlig helg!
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Fin hängstol levererad i tid!
    Jag är jättenöjd med produkten
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad härligt att allt har gått som de ska och viktigaste av allt är att du är nöjd.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Rea pris blir inte så mycket billigare med alla extra avgifter. Otydlig i leveransinfo. Ska den till utlännings ställe eller hem? Så otydliga leverans SMS. Hemleverans inbärning typ 900kr till på allt annat extra att betala för rea varan. Visar sig att jag bor i annan zoon och ska betala 200 nåtnting för innbärning. Inte 900 de försökte med. Försöker luras.. Ringer och de säger olika. Måste ringa hela tiden och fråga och ha koll på dom. Får iaf faktura trotts avbruten order. Måste igen kontakta dom för 9 gången. Krångel krångel krångel krångel. Så otydliga och krångliga. Så frustrerande med olika svar och allt krångel. Beställer hellre dyrare än ha med dom och chilli att göra.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du inte känner dig nöjd.
    Förstår att de kan vara förvirrande med leveransmeddelanden ibland då de kan stå att de kommer till ett ombud fast att de inte gör de.
    Vi har fraktavgidt och den högsta avgiften är 395 kr. Vill man lägga till inbärning kostar de 895 kr oavsätt var man bor. Dock erbjuder vi inte inbärning på alla postnummer. Ber verkligen om ursäkt att du inte har fått korrekt information ifrån oss när du ringt in. Det ska absolut inte vara så.
    Märkligt att du mottagit fakturan trots avbokningen så ska de såklart inte vara och den kommer vi ta bort.

    Jag hoppas du får en fin dag trots detta.
    Hanna Furniturebox

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    butiks- och kundtjänstsamtalet fungerade mycket bra.Leverans till porten - bra, men i lev bekräftelsen stod adressen på ett utlämningställe som paketet skulle skickas till, rena turen att jag var hemma - chaffören ringde 5 min innan leverans.
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad kul att allt har gått som de ska och att du är nöjd.
    Ja dessvärre är leveransinformationen lite missvisande då de ibland kan stå at de kommer till ett ombud fast att de inte gör de.
    Förstår att detta blir väldigt förvirrande.
    Vilken tur att du var hemma så du fick leveransen som planerat.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Ganska bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Beställde först en 5-plats loungegrupp (2 fåtöljer, 3-sitssoffa, bord) med 3-8 dagars förväntad leveranstid enl websidan. Order och utkörning bekräftades, men dagen innan kom korrigering att det skulle komma drygt 1,5 månader senare. Missvisande info på websida och bekräftelse mao.
    Jag listade själv ut att det bara var mittdelen till 3-sitssoffan som var slut, vilket innebar att en 4-plats loungegrupp skulle ha kunnat levereras med mittdelen restnoterad till senare. Detta borde Furniturebox ha föreslagit till mig i stället för att jag ska komma på det. Dock gick det inte att lägga in delleverans, så då avbröt jag beställningen helt och gjorde en ny på en 4-plats loungegrupp. Den har nu kommit och återbetalning av 5-plats likaså, så är till slut nöjd men tack vare eget initiativ.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar att din vara blev försenad och att vi inte erbjudigt dig 4 sitsen istället som fanns på lager.
    Detta ska ju inte du behöva lista ut själv.
    Förstår att du inte känner dig helt nöjd.
    Väldigt bra att det löste sig med 4 sitsen istället och att du nu känner dig nöjd.
    Det är de viktigaste för oss.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning
    Det gick fint och enkelt
  • Hej,
    Tack för ditt fina omdöme.

    Vad skönt att allt har gått bra och att du är nöjd.
    De är de viktigaste.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Ingen respons alls från Kundtjänst på min reklamation. Skickade sängar som luktade mögel och bensin. Har packat in dem och inväntar fortfarande svar från kundtjänst. Fakturan skulle de minsann ha betalt ändå.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag förstår verkligen att du inte är nöjd och känner dig besviken.
    Väldigt märkligt att sängen luktade på detta sättet.
    Reklamationsavdelningen försöker att hjälpa dig på snabbast och enklaste sättet.
    De kommer att återkoppla till dig.
    Jag ber om ursäkt för detta som hänt.

    Jag hoppas du får en fin dag trots detta.
    Hanna Furniturebox

  • Dålig
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Fel leveransdatum. Fick ingen ersättning för att jag var tvungen att hämta varorna själv. Deffekt vara, som levererades hem. Vi fick besked när vi skulle få 2 leveranser, helt ok om de bara kom i tid. Vi har blivit erbjudna viss kompensation för den defekta varan, men inte fått det bekräftat än.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar verkligen att du haft problem med din order och att du inte känner dig nöjd.
    Vi förstår att du känner dig besviken på oss.
    Reklamationsavdelningen försöker hjälpa dig så snabbt de kan och på de bästa sättet.

    Ha en fin dag.
    Hanna Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Allt fungerade som det skulle. Helt nöjd!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Fantastiskt att få höra! 😃

    Ha en fin dag
    Sanna
    Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Jag är nöjd med furniturebox
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Så roligt att höra att du känner dig nöjd med oss, du är varmt välkommen åter! 😃

    Ha en fin dag
    Sanna
    Furniturebox

  • Ganska bra
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Leverans lång tid.
    Håller inte överens
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi beklagar över att leveranstiden har varit lite längre, är det så att du har mottagit din order nu?
    Om du inte har detta så är du välkommen att återkomma till oss så kikar vi på din orderstatus. 😔

    Furniturebox: 08- 5000 90 40
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sanna
    Furniturebox

  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Jag är jätte nöjd med dem. Jätte fina sängar mm som är lite annorlunda än andra. Jag älskar att hitta sånt som inte finns någon annanstans
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vad roligt att du känner dig nöjd med din order och att du finner vårt sortiment till ett intresse! 😃

    Du är varmt välkommen åter!

    Ha en fin dag
    Sanna
    Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning
    Allting fungerade utmärkt. Har handlat tidigare hos Furniturebox med mycket goda resultat.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh, vad glada vi blir över att du väljer att handla hos oss igen! 🥰

    Ha en fin dag
    Sanna
    Furniturebox