Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
More style, less price
1000-tals produker i Lager
365d öppet köp

https://www.furniturebox.se

Betalningsalternativ

Swish
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Furniturebox har fått betyget (7.31)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 tim sedan
    Beställning
    beställde via internet och det var lätt att hitta varorna, fina bilder och är nöjd med varan
  • Knappt godkänd
    1 dag sedan
    Uppdaterat: 1 dag sedan
    Beställning
    Beställde en säng. Leveranstiden blev flyttad två gånger och när sängen kom så fick jag olika ben.
  • Perfekt
    16 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    Allt fungerade utmärkt
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det gläder oss att höra, du är varmt välkommen tillbaka! 😃

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Knappt godkänd
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 6 dagar sedan
    Beställning
    dåligt kvalitet och saknade någon del, ta väldig lång tid att åtgärda
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jättetrist att kvaliteten inte har varit bra samt att du inte har mottagit en komplett order! 😔
    Kontakta oss gärna per telefon då vi kikar på ditt ärende redan över samtal!

    Furniturebox: 08- 5000 90 40
    [email protected]

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Beställning
    Det fungerade bra liten fördröjning på leverans men inget som störde, överlag mer en nöjd med detta köp.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vad roligt att du har känt dig nöjd trots att det har skett en liten försening! 😃

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Ganska bra
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Beställning
    Långsamt bestämt Inter samma de har sagt
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi ber om ursäkt för att du har en längre leveranstid, vi hoppas att du känner dig nöjd vid orderns ankomst och tveka inte att återkomma till oss om du har några funderingar kring din status! 😔

    Furniturebox: 08- 5000 90 40

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Mycket bra
    13 dagar sedan
    Uppdaterat: 12 dagar sedan
    Beställning
    Mycket bra service, lätttillgänglig via telefon. serviceinriktad och trevlig personal.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh så trevligt att få höra att du känner dig så nöjd! 😃
    Vi blir så glada över att du har fått en fin service!

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Beställning
    Väldigt dålig kvalité på produkter för det priset man betalar. Värdelös leveranssätt, varor slängs på marken av chauffören. Skador på varorna och kundtjänst kompenserar inte eller ger en symbolisk summa på 200 kronor!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi förstår att du känner dig besviken när din order har kommit fram med skador och det är jättetrist att du inte har känt dig nöjd över reklamationsavdelningens hantering! 😔
    De gör en bedömning på hur stor skadan är mm. och du är varmt välkommen att kontakta oss på nytt om du har några som helst funderingar! 😔

    Vi önskar att alla våra kunder ska vara så nöjda som möjligt!
    Vi vill be så hemskt mycket om ursäkt för att detta har inträffat!

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Beställning
    Fantastiskt bemötande och service av kundsupporten via telefon. 5/5 👍
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Underbart, vi blir så glada över att få hjälpa till! 😃

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Knappt godkänd
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Beställning
    - Saknades skruvar. Var tvungen att införskaffa ett par skruvar själv pga de saknades.

    - Bristfälliga instuktioner.

    - Fel/inkorrekta instruktioner. Intruktionerna stämde inte med hur den skulle se ut i verkligheten. Skruvar som fästes på fel sida, luckorna skulle enligt instruktionerna fästas på underkant vilket inte är möjligt, måste fästas på sidan.

    - Hål för skruv saknas för att kunna fästa ben på undersidan samt hål för att kunna fästa luckorna.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi förstår att du känner dig besviken när din order inte har känts bra vid montering, vi kan inte nog be om ursäkt för vad som har inträffat. Vi vill hjälpa dig vidare så att du får en hel och komplett order, skicka gärna underlag till [email protected] så skapar vi en reklamation till dig.

    Snabbast möjligast hantering är via telefon, kontakta oss gärna ca 20 minuter efter inskickat underlag så hjälper vi dig redan över samtal! Furniturebox: 08- 5000 90 40

    Vi vill åter igen beklagar över att det inte har känts bra! 😔

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    29 dagar sedan
    Uppdaterat: 28 dagar sedan
    Beställning
    Allt bra. helt nöjd.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi blir jätteglada över att få höra att du känner dig helnöjd med din order ifrån oss! 😃

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 29 dagar sedan
    Beställning
    Kanonbra sida och snygga stolar till ett väldigt bra pris! Dessutom supersköna!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det är helt underbart att få läsa! Jätteroligt att du känner dig så nöjd med vår hemsida! 😃

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Paketen kom vid olika tillfällen, dröjde nästan 1.5 vecka mellan leveranserna. Annars snygg och lättmonterad.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    När man lägger en beställning på olika artiklar så kan det även bli olika leveranser, detta då vi har varor som skickas från oss men också direkt från leverantören. Vi beklagar detta men det gläder oss att du känner dig så nöjd över leveransen och produkterna! 😃

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Avbröt köpet då den utlovade ledtiden på 5-10 dagar helt plötsligt ändrades till 10 veckor...
    Dock snabb behandling av ärendet av kundtjänst, efter låååång väntetid. Återbetalningen kom på en dag!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi ber om ursäkt för att leveranstiden har varit lite längre och vi förstår att du känner dig besviken! 😔
    Vi hoppas att du önskar ge oss en chans till i framtiden!

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Beställde 8 stolar och ett köksbord, leveranstid på 3-8 vardagar för bordet och 3-5 veckor för stolarna.

    Ringer upp kundtjänst när det gått 15 vardagar och jag fortfarande inte hört nått om bordet, visar sig då att stolarna är försenade till maj 2021(!). Väljer att avboka allt pga vill inte vänta ett halvår på stolar. Får då ett mejl att jag behöver betala 395 kr för retur på bordet då det skickats, idioti!
    Pratar sen med en vettig på kundtjänst som ordnar så jag ska slippa betala för detta.

    En till sak, jag beställde 4-pack stolar för ca 700 kr, ringde tom och dubbelkollade så det stämde pga tyckte det lät för bra för att va sant, nu kostar en stol 700 kr, alltså var det fel från början trots att jag ringde för att kolla. Hade vart spännande att se om jag fått 8 eller 2 stolar levererade i maj om jag inte avbokat. Säkert därför de var ”slutsålda” så att ni skulle slippa bjuda på 6 stolar 🙃 aldrig mer Furniturebox för oss iallafall! Nu står vi utan köksmöbler, lagom roligt med två barn och snart jul!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jag förstår att du känner dig besviken över vad som har hänt och det är inte roligt att höra, vi vill verkligen be om ursäkt. Det gläder oss att du fick en fin hjälp av personen via kundtjänst som löste betalningen till er.

    Tveka inte att återkomma om du har några som helst funderingar! 😔
    Vi hoppas att allt löser sig på bästa sätt innan julafton! 😔

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Kvalitén motsvarade inte priset eller mina förväntningar. Likvärdig med IKEA standard fast till mer än dubbla priset jämfört med IKEAs bäddsoffa ”Asarum”. Leveransen med DSV tog lång tid, 8 dagar.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi ber om ursäkt för att varan inte har levt upp till förväntningarna och att leveransen inte har känts bra!😔
    Är det så att något är defekt eller liknande så är du välkommen att återkomma till oss så hjälper vi dig på bästa sätt!

    Furniturebox: 08- 5000 90 40
    [email protected]

    Vi vill åter igen be om ursäkt.

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Väntade över 1 månad på en matgrupp. När de väl kom var 6 av 6 stolar var skadade. Fick sedan 6 stycken nya som var packade mycket bättre, men fortfarande en del skador på några av stolarna. Troligen försöker de sälja retunerade varor, då de bad mig packa in de skadade stolarna så noga jag kunde när jag skulle skicka tillbaka dem. Jag har en känsla av att jag fick retunerade stolar i första leveransen, med tanke på hur stolarna var packade.
    Fick också ett skamerbjudande, om jag kunde tänka mog att ändå behålla de skadade stolarna, då skulle jag få 100kr i rabatt per stol.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi förstår att du känner dig besviken när båda leveranserna innehöll defekta stolar, vi kan inte nog be om ursäkt för att detta har inträffat på din order! 😔

    Vi skickar inte ut produkter som har funnits hos tidigare kunder, det kommer nytt från lagret.

    Reklamationsavdelningen kikar på hur stor skadan är och ger utifrån detta en bedömning på hur stor kompensationen skall vara. Vi ber verkligen om ursäkt för att du inte har känt dig nöjd. Jag kan tyvärr inte se din order men vi hoppas att du återkommer om du har några funderingar! 😔

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning
    Snabbt och lätt att beställa från furniturebox. Fick stolen efter 1v.
    Riktigt snygg stol (heter Butterfly) som stämde överens med bilderna på siten. Tycker dessutom de har prisvärda produkter i alla kategorier. Kan verkligen rekommendera furniturebox.se
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi blir så otroligt glada över att få höra att du känner dig så nöjd samt att din beställning har gått så bra!
    Tusen tack för din rekommendation! 😃

    Ha en bra dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Lätt att beställa, bra upplevelse
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Oj så skoj att du har fått en fin upplevelse hos oss, vi hoppas på att få se dig snart igen! 😃

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Stod att man skulle få 20% extra rabatt om man angav kod 20DEAL, men det fungerade inte.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Koden har endast varit giltig på ordinarie varor och inte rabatterade priser, är det så att du har haft en reaprodukt i varukorgen?

    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att rabatten inte har fungerat. Kundtjänst kan kika på detta om du har vidare funderingar!

    Furniturebox: 08- 5 000 90 40
    [email protected]

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Utmärkt bra leverans hjälpsam chaufför inga extra kostnader
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad det gläder oss att höra! 😃
    Jättebra att chauffören har haft tid och möjlighet att hjälpa till på bästa sätt!

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Beställning
    Helt fel utlämningsställe som ligger flera mil bort. Varför?
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Detta kan bero på att de närmsta ombudet har varit fullt, transportören lägger därav paketet näst närmst! Vi beklagar om detta har ställt till med problem men vi hoppas att du känner dig nöjd med produkten trots platsen! 😕

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Fick enormt snabb och fin service från Arlinda på furniturebox, reklamerade mitt bord och hon bemötte mig så fint och strukturerat!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad glada vi blir över att få höra hur fin service som du har fått! 😍

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    god bemötande ,har fått all service från er och ett gott bemötande. Ni har varit väldigt hjälpsamma och ser till kunden.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh tack snälla för dina ord, vi blir så glada! 😊

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Beställning
    Jag försökte att fullfölja mitt köp föregående kväll, men det gick inte. Alla delar i min tänkta order gick ej att få med. Om det hade gjort det, så hade det blivit 2 stjärnor till på nöjdhetsskalan.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Vi beklagar över att det har blivit komplikationer men vi hoppas att det löste sig på bästa sätt!
    Tveka inte att kontakta oss om du har några funderingar då vi mer än gärna hjälper dig! 😊

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Beställning
    Det är jag vet inte just nu det finns ingen allt som man vill ha till exempel man kan inte ändra på saker när man beställer
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    När en order har gått till hantering så går det inte längre att korrigera kostnadsfritt, innan hantering så är detta inga problem! 😔

    Tveka inte att återkomma om du har några som helst funderingar!

    Ha en fin dag
    Sandra
    Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Snygga varor till ett bra pris och snabb leverans. Mycket nöjd!
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Fantastiskt att få höra! 😍

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Knappt godkänd
    3 mån sedan
    Beställning
    Behövde reklamera en vara och behövde sitta 45 minuter i telefonkö.

    Bortsett från det bra leveranstid vid ursprungsleverans och bra bemötande per telefon.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Det gläder oss att du har fått en fin hantering per telefon trots att väntetiden varit så lång! 😊
    Jag beklagar över att tiden varit lite längre och vi jobbar så snabbt vi kan för att hjälpa alla på bästa möjligt sätt!

    Vi hoppas att du får en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Har fått faktura men ej varorna ??
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Din faktura skickas ut i samband med att ordern skickas ut, den kommer elektroniskt och kan lägga sig i skräpposten.
    Ligger den inte där så är du välkommen att kontakta Svea Ekonomi som skickar ut denna på nytt! 🥰

    SVEA - 08-514 93113

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    It's so easy to check different prices!
  • Hi
    Thank you for your feedback!

    Oh I am happy to hear that you feel satisfied with our prices! 🥰

    Have a good day
    Sandra from Furniturebox

  • Usel
    3 mån sedan
    Beställning
    Bordet kom med skada, inte pga transort, men fel i tillverkningen.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Oj! Detta var inte skoj att höra!
    Återkoppla till oss så hjälper vi dig med en reklamation!

    [email protected]
    08- 5 000 90 40

    Vi beklagar verkligen över att du har mottagit en defekt order.

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Snabbt och enkelt
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Härligt att det har gått snabbt och enkelt! 🥰

    Ha en fin da
    Sandra
    Furniturebox

  • Ganska dålig
    3 mån sedan
    Beställning
    Varan lev inte till trottoar/port som info vid beställning. Mail om att få vår bedömn av produkt o lev kom långt innan varan anlände.
    Gjorde att vi trodde varan hade kommit på avvägar. Idag 1 okt har vi fått mail o hämtat godset
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Transportören levererar vanligtvis till tomtgränsen men om det finns något som hindrar chauffören för att komma fram så lämnas ordern så nära som det går. Vi beklagar om detta har skett!😕

    Om varan ännu inte har kommit fram så är du välkommen att kontakta oss så undersöker vi din beställning!

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    bra sida med brett produktutbud.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad roligt att du känner dig nöjd med oss! 😊

    Ha en fin dag
    Sandra från Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Merci pour Le choix du mode de paiement
  • Hi
    Thank you for your feedback

    I am happy to see that you gave us so many stars!
    Unfortunately I do not understand this language! 😔

    Have a good day
    Sandra from Furniturebox

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning
    Snabbt smidigt samt bra service från kundcenter vid ett beställningsproblem.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Fantastiskt att få höra att det har gått bra från beställning till leverans! 😊

    Ha en underbar dag
    Sandra på Furniturebox

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Nöjd.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad härligt, varmt välkommen åter! 😍

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Snabbt o smidigt hela vägen
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Åh vad glada vi blir att din beställning har gått snabbt och smidigt! 😍

    Ha en toppen dag
    Sandra på Furniturebox

  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställning
    Dold leveransavgift på 295 kr för leverans kvällstid
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Detta är tilläggstjänster som vi har och som därav kostar extra.😕
    Vi levererar vanligtvis mellan 08:00-17:00, kan man inte finnas på plats då så går det bra om en granne, kompis eller familjemedlem erhåller ditt och sin egna id-handling.
    Bud visar bådas legitimation.

    Vi hoppas att du känner dig nöjd med din order vid leverans!

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Acceptabel
    4 mån sedan
    Beställning
    Tog alldeles för lång tid att få varan. Hemsidan sade 2-6 dagar, orderbekräftelsen 23-27 dagar verkligheten tog 39 dagar. Därutöver fanns det ett par skönhetsmissar på varan som inte gör så mycket men är irriterande. Köpte en U -soffa modell Caro och några av skruvgängorna var trasiga direkt vilket gör att man fick skruva ihop den något sämre än planerat. Därutöver lovade företaget ett presentkort som plåsterpå såren som jag inte sett röken av trots två mail påminnelser. Ej imponerad.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jag förstår att du är besviken över din upplevelse hos oss då man förväntar sig det som hemsidan utger. Vi vill att alla våra kunder ska vara så nöjda som möjligt det är därför så tråkigt att höra detta. Vi har ett högt tryck på vår mejl och svarstiden kan då bli lite längre dessvärre. Ring gärna in till oss så ser vi över detta med detsamma.
    Furniturebox: 08- 5 000 90 40

    Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
    Vi hoppas att du får en fin dag trots denna händelse.

    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning
    Jag är nöjd
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Jätteroligt att du känner dig nöjd, varmt välkommen åter! 😃

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Ganska bra
    4 mån sedan
    Beställning
    Verkar bra men jag tycker att leveranstiden är alltför lång.
  • Hej

    Tack för ditt omdöme

    Härligt att du känner så! 😇 Vi beklagar över leveranstiden men vi hoppas att du finner glädje utav din order vid ankomst! 😇

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Beställning
    Enkelt
  • Hej

    Tack för ditt omdöme

    Det glädjer oss att det har gått bra! 😇

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Att levaranstid är väldigt snabbt
  • Hej

    Tack för ditt omdöme

    Fantastiskt att höra! 😍

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    Ingen kontroll. Först beställer man varorna, direkt får man en faktura som man själv är tvungen att skjuta upp betalningen på då transportören DHL klantat sig (igen). Det finns alltså ingen kontroll mellan faktura och leverans. Tidigare fick jag intrycket att Furniturebox hade kontroll, nu har de tappat det helt tyvärrr. Synd då de har ett fint sortiment, men sista gången jag handlar hos dem
  • Hej

    Tack för ditt omdöme,

    Fakturan skickas ut i samband med att ordern skickas ut, denna kommer först till kunden då den kommer elektroniskt. Vi ber verkligen om ursäkt om beställningen har blivit försenad men vi hoppas att du finner glädje utav din order vi leverans 😕

    Vi hoppas att du någon gång i framtiden önskar ge oss en chans till!

    Vi önskar dig en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Tycker de är bra kvalitet, billigt
  • Hej

    Tack för ditt omdöme

    Härligt att du har fått hem en fin vara till ett bra pris! 😍

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    Den är bra
  • Hej
    Tack för ditt omdöme som du har givit oss!

    Åh så roligt! 😃

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox

  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Beställning
    Lätt att beställa.
  • Hej

    Tack så mycket för ditt omdöme

    Fantastiskt att höra! 😍

    Ha en toppen dag
    Sandra på Furniturebox

  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    Köpte 2 st av likadana produkter, båda saknade samma delar. Gick inte att montera ihop. Reklamationen gick inte att genomföra på hemsidan.
  • Hej
    Tack för ditt omdöme

    Supertråkigt att höra att du inte har mottagit alla delar för att kunna montera din order!
    Ring in till oss på följande nummer så hjälper vi dig vidare med en reklamation!
    Furniturebox: 08- 5 000 90 40

    Vi beklagar verkligen över detta och kommer kika på din order!

    Vi hoppas att du får en fin dag trots denna händelse,
    Sandra från Furniturebox

  • Perfekt
    5 mån sedan
    Beställning
    När jag väl hittade min produkt så var valet självklart och enkelt att beställa.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme som du har givit oss,

    Fantastiskt! 😃
    Det glädjer oss att du hittade din produkt hos oss!

    Ha en fin dag
    Sandra på Furniturebox