Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kvalitet och god service
Snabba leveranser
Brett sortiment

http://www.moblera-hemma.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Möblera Hemma har fått betyget (3.50)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    8 mån sedan
    Företag med mer problem än detta får man leta efter. Mardröm att handla av dom.
    Beställde soffa i december 2018. Eftersom jag inte fick något leveransdatum ringde jag och frågade. Han sa först att den artikeln jag valt inte kommer i nästa leverans från Kina så jag fick ändra, leverans i februari. När datumet passerat började jag ringa och fråga vart leveransen var. varje vecka ändrades datumet och efter 6 veckor extra så fanns de hos mig. båten var försenad och han gav fel nummer till postnord så de kunde inte nå mig.

    sofforna var från haga gruppen och finns på Mio också och de var riktigt bra men nu fick jag en faktura på fel belopp då han missat att göra ändringarna i ordern från januari.

    Tror detta är ett enmansföretag som sköter allt manuellt. har man lagt en order på nätet så är det väldigt svårt att få någon information av företaget.
  • 2018-12-14 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Sägs inget om leveranstider vid orderläggning. "Snabba leveranser" stämmer inte alls!
    Känns som de nyttjar dig som finansiär av verksamheten. Ett par tre månaders leveranstid får man räkna med. Kommer inte handla här igen.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställ inte på den här bluffsidan!
    Beställde ett soffbord den 1 Jan. Idag är det den 8 Mars och har fortfarande inte fått det.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde Alento + stolar den 18 feb.

    Fick orderbekräftelse och tänkte att allt var bra.

    Har mailat 2 ggr utan svar.

    En gång för att få ett leveransbesked kring vilken vecka bordet + stolarna kan komma.

    Andra gången för att lägga till ett soffbord.

    Inget svar någon av gångerna.

    På det har jag även ringt och lämnat meddelande till någon som skulle ringa "chefen" som kör internethandeln. Han skulle återkomma med svar på ovan, lämnade namn och telefonnr.

    Inget svar. Igår gick jag in på internetbanken för det kort jag använt för att betala möbeln med. Då ser jag att pengarna har returnerats men inget knyst ifrån butiken.

    Riktigt oseriöst och tänker aldrig handla härifrån framöver. Hade räckt med att det mailat och förklarat sig i februari och saken hade varit ur vägen.

    Råder ingen att handla här!
  • Acceptabel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Möbeln anlände snabbt, men då den var sprucken och var tvungen att reklameras mailade jag dem. Det framkom efter ett par veckor efter ett telefonsamtal att de inte kunde ta emot mail från min adress. Varför det inte ens hamnade i deras spam är obegripligt. Jag ringde dem och fick ägarens privata mailadress som jag använde för att göra reklamationen. Första budet var att jag skulle vända mig till DHL och reklamera den. Där fick jag naturligtvis avslag då de inte tar emot reklamationer längre än 7 dagar från att godset tagits emot. Kan ju tycka att de borde ha känt till det... Nu hade jag dock fått kontakt, och Möblera svarade ganska snabbt på mail. När jag förklarat situationen för DHL så skickade de en ny möbel. Ett plus är att den trasiga möbeln inte behövde returneras utan det räckte med ett foto.