Prisjakt
  • Designed AV

  • se

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Designed AV?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Jag är jättenöjd kund och vill rekommendera andra

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Har handlat här begprodukter och är väldigt nöjd, kan varmt rekommendera andra att köpa/Gunnar Ö

Gästanvändare
Dålig4 år sedan

Mycket svåra att nå på mail. (nästan omöjligt) Har ej fått kvitto än och har väntat på att få detta i ca 1 månad, har blivit lovad det men sedan händer det inget mera. Två stjärnor att dom kunde leverera till Södertäje.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 år sedan

1 års garanti på begagnade prylar, kanonbra. Har köpt min Beosound 9000 från BegBeo, helnöjd.

Gästanvändare
UselRedigerades 8 år sedan

Oseriös, svarar inte på mail eller offerter. (inte ens på ett bar Beolab 5) Skicket är heller aldrig som utlovat. köpt här 1 gång men blir inga fler gånger.

Designed AV svarar:2016-03-12
Du skriver att du inte har fått svar på dina mail och offerter .... som vi inte kan förstå att vi inte skulle har svarat på. Var företag vill vilja sälja om det är ett seriöst offert. Det som kan vara att du gav oss ett OSERIÖST Offert som du säkerligen bara chansade att få svar på men inte har fått. Du skriver även att skicket är aldrig som utlovad och vi på BegBeo måste fråga oss HUR MÅNGA PRODUKTER HAR DU KÖPT, du generaliserar och skriver i plural men i samma mening skriver du bara 1 gång och aldrig igen. Fråga har du överhuvudtaget köpt av oss eller är du bara missnöjd att vi har missad att svara på ditt mail och du inte nödvändigtvis tyckte att kontakta oss på telefon där vi alltid svarar på, framförallt om det handlar sig om Beolab 5 där vi fördrar att ha ett personlig kontakt med kunden. PS: Vara senaste Beolab 5 högtalare gick bara till nöjda kunder ..... och vi lämnar alltid 1 års garanti och 14 dagars öppet - Kunden får tillbaka pengarna utan att vi frågar varför varan returneras, detta kallar vi kundservice. Bifogad vill jag nämna även att det handlar sig om begagnade produkter som i skick kan varierar och borde och kan inte generaliseras som du gör. Vi frågar oss också varför du har köpt produkten ( OM DU HAR KÖPT?) om du inte tyckte om den och varför du inte ångerrätten använde och lämnade tillbaka produkten?
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 9 år sedan

Att handla begagnad är inte så lätt för de mesta men hos Begbeo fått jag en mycket bra service vid köp av mina beolab 8000 och som grädde får man 1 års garanti. Högtalarna låter så fantastiskt bra!

Gästanvändare
OKRedigerades 9 år sedan

Kanon snabb leverans av högtalarna och hade jag skrivit mitt betyg här så hade det varit 10 som gällt. Men eftersom väggfästena saknades och det tog nära 2 veckor extra för att få dessa trots flertalet samtal så blir det inget högt betyg. Knappt godkänt och jag är tveksam till om jag vill återkomma som kund tyvärr. Varan var nämligen i, precis som utlovat, ett mycket bra skick!

Gästanvändare
UselRedigerades 10 år sedan

Inte jätteimponerad. Lämnade in en B&O stereo för reparation. Inte jättegammal men inte ny heller. "jag ringer dig imorgon" var det sista han sa innan jag gick. Hörde inget mer. Två veckor senare ringer jag upp. Han har fortfarande inte fixat den. Men nu ska han forska efter delar och återkomma. "jag ringer dig på fredag" (om två dagar). Hörde inget mer. Ytterligare en vecka senare ringer jag och säger att jag har ledsnat på att vänta kommer nu för att hämta min stereo. När jag hämtar den får jag veta att detta är mitt fel eftersom min stereo är så gammal så det finns inga delar att få tag på. Det tog tre veckor att få reda på det. Fick äntligen tillbaka den. Samma fel. Inget fixat. Tre veckor åt skogen. Jag ger två stjärnor istället för en eftersom han åtminstone inte tog betalt för felsökning. Kan tyvärr inte rekommendera. Kanske kan fixa enklare fel på på nyare grejer men inte något som kräver lite ... specialistkunskap.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Enskild firma