Prisjakt
Annons
  • DeliCo

    (19)

  • se
1.8Dålig
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Beställde kaffe 29.juni. Har inte fått kaffet eller pengarna tillbaka och får inget svar på mejlen???

Gästanvändare
DåligRedigerades 3 år sedan

Tog flera dagar innan paketet med kaffe ens skickades. Jag hann ångra köpet och köpte kaffet någon annanstans men ingen svarade på mitt mail. Första och sista köpet från DeliCo. Aldrig igen.

m
mudroom1
42 omdömen
BraRedigerades 4 år sedan

Köper alltid mitt espressokaffe härifrån. Hade leveranserna varit lite snabbare hade det blivit 5/5, tar ca 1 v för leverans

Gästanvändare
Usel4 år sedan

Jag beställde en kaffebryggare från DeliCo i slutet av december. I början av januari fick jag besked om att den skulle levereras, men den kom aldrig. Jag har mejlat dem tre gånger för uppdaterad information om ordern, men har aldrig fått svar.

Gästanvändare
Utmärkt5 år sedan

Handlat det mesta av mitt kaffe här under många år. Har alltid funkat bra för mig.

Gästanvändare
Usel5 år sedan

En besvikelse! Beställt och betalat för produkter för ca 2 veckor sen. Produkter som fanns i lager o skulle ta 3dgr att få. Fått varken varorna eller ens en bekräftelse på beställningen. Kontaktat de flera ggr utan svar. Får jag inget svar till nästa vecka kommer jag se till att en anmälan sker. Detta är under all kritik!

d
dboo
18 omdömen
Bra5 år sedan

Till skillnad från andra här så har jag goda erfarenheter av företaget. En gång av fyra så tog det lite längre tid att få varorna, men den senaste beställningen var mycket snabb. Beställde 2018-12-10 kl 18 Två paket kaffe var framme i Göteborg på mitt utelämnar ställe 2018-12-13 kl 14 Priserna är också bra

r
Usel6 år sedan

Köpte bland annat Kimbo Espresso Bar Top Flavour kaffebönor 1000g, när jag kollade bäst-före datumet på paketet, så var det 9 dagar kvar tills det gick ut. Jag tycker inte det är OK när man betalar fullpris och köper direkt från dem, det finns ingen ursäkt att skicka gammalt kaffe. Leveranserna är även de otroligt långsamma också, inte bara att ordern behandlas långsamt men DHL är slöa generellt. Jag kontaktade företaget för en vecka sedan, där jag skrev att jag blev besviken - har inte fått ett svar än, jag kommer inte handla från dem igen. Ska man köpa mauro de luxe och kimbo, finns de på en annan ehandelsida nu, lite dyrare men hellre att man får vad man betalar för, leta där istället.

DeliCo svarar:2018-11-07
Hej, Självklart säljer vi normalt inte gammalt kaffe till fullpris, det kan ju dock alltid bli fel och då rättar vi alltid till det. Vi skickade ett nytt paket till dig och jag hoppas det var till belåtenhet. Då vi har välldigt hög omsättning på Kimbo och Mauro är det normalt så färskt som det går att få här i Sverige, dock är det ju från Italien och går via grossister så blir sällan så nyrostat som man kan få av en lokal rostare. Det kaffe du fick måste troligen ha stått fel och sedan kommit fram, som sagt ibland blir det fel. Mvh Calle DeliCo
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 år sedan

Clear info. Good prices. Fast shipment.

Gästanvändare
UselRedigerades 7 år sedan

VERY slow shipment.

DeliCo svarar:2017-02-06
Tråkigt att du är besviken. Ibland kan något gå fel, vi skall inte vara very slow, hör gärna av dig så kan vi se om vi kan ge dig en förklaring och kanske någon kompensation. Tel 08220700 eller på mail [email protected]

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

PayPal
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Niteo Aktiebolag

Organisationsnr: 556519-3967