50år i branschen-Låga frakter
30 dagars ångerrätt-Bra priser
Betalningsalternativ




Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin
Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
-
9
Omdömen
5.67
-
1
Mer om butiken
fysisk butik
-
Inga tillverkar-
rekommendationer -
1083
Produkter
1 083 priser indexerade
(12 757 totalt) Är billigast på 589 av dessa -
Prisändringar
-
Snabb leverans och produkten var enligt förväntningarna. Hade en fråga och fick snabbt kontakt med kunnig kundtjänstmedarbetare.
-
Beställde en rökmaskin som de skickade snabbt, en eloge för det! När jag får hem maskinen fyller jag på lite vätska för att prova den, men inser då att maskinen saknar trådlös fjärrkontroll, trotts att detta tydligt angivits på hemsidan. Jag kontaktar då direkt Promix och uppger att jag vill returnera rökmaskinen. Hör sedan Inte av dem på nästan en vecka. Efter upprepade Mail till företaget så svarar dem och undrar varför jag vill returnera. Jag förklarar att fjärr saknas. Promix uppger då att det aldrig angivits att trådlös fjärr ingår. Som tur är har jag tagit screenshot på beskrivning från hemsidan, som de nu ändrat. Kontaktar Klarna som uppger att de kommer assistera mig. Väntar fortfarande på ett svar från Promix... Första och sista gången jag beställer något från dessa skojare
-
Hej. Vi beklagar det som hänt, verkar vara så att spec. (Utan trådlös fjärr nu) ändrats från leverantör i senaste batchen och detta har då ändrats snarast av marknad/it avd. Och din leverans kom tyvärr lite i kläm där i mellan och gick iväg innan ändring av text. Kan tyvärr bli så ibland vid över 10000 produkter och en viss fördröjning på några dagar/veckor innan det upptäcks och hinner ändras, speciellt nu i "Coronatider" och helgdagar, som ibland kan ge lite personalbrist. Vi jobbar hårt med leverantörerna för att säkerställa detta inte ska hända utom vår kontroll, men ibland brister det tyvärr tydligen.
Men självklart tar vi tillbaka maskinen fritt och ber verkligen om ursäkt för detta.
Vi har även gett dig ett erbjudande om rabatt om du valt att behålla produkten.
Vi ordnar direkt med fri fraktsedel för retur av denna som du önskar. Service avd. återkommer i nytt mail snarast med returlapp osv. (Vilket du bör mottagit, när vi svarade dig runt detta i förra veckan)
Vi vill även tacka för din uppmärksamhet runt detta, då det alltid är bra att vi får info om eventuella fel och kan kolla och åtgärda snarast. I detta fall hade det tydligen ändrats redan, men vi tackar dig ändå.
Detta är inte alls vår stil, utan vi är ett seriöst företag som funnits i 50år, hoppas på förståelse i ärendet. Samt speciellt nu i Coronatider och rådande läge kan ge vissa förseningar mot normalt. Du ska även i e-mailet förra veckan mottagit en rabattkod, om du nu önskar beställa något framåt.
Ha en bra dag. -
2020-03-05 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.
-
Köpte en akustisk gitarr, kom hem på 2 dagar och den låter minst lika bra som en gitarr för nån i högre prisklass
-
Skulle köpa lite högtalare och ljus för att ha lite hemma till fester och så.
Ringde deras kundtjänst och fick jättebra hjälp där.
Även att grejerna va billiga så låter de kanon och är väldigt lätta att sköta.
Fick också extremt snabb leverans trots att det var rätt stora produkter -
Detta omdöme är under utredning
-
Antingen har jag maximal oflyt eller är det inte så seriöst!
Har handlat två gånger hos dem för att det är ett lokalt företag. Första gången fick jag ett musikinstrument som var trasigt redan vid leverans och de menar på att det aldrig har inträffat innan!Tillbaka igen med den och köp mer kvalitetsprodukter.
Ett år senare skulle jag handla där igen. Har väntat en månad nu utan att jag har sett skymten av varorna. Pengarna är dragna ifrån mitt konto sedan två veckor tillbaka, men de vet knappt var mina varor finns.
usch och fy, aldrig mer! -
Hej, vi beklagar verkligen detta och denna "otur" och fraktmissar som hänt med din order och beställningen innan. Under december och "julhelgerna" har vi haft hundratals orders, samt en hel del extra personal, vilket tyvärr gjort att din order råkat ut för en felhantering. (Många olika faktorer som fraktbolag som missat samt lagermissar) Då detta upptäcktes erbjöd vi dig direkt att vi betalar tillbaka pengarna, men du önskade vänta på ordern, som vi nu jobbar på att få fram via Schenker till dig snarast.
Vi kan som sagt bara beklaga och be om ursäkt för detta, tyvärr händer dessa typer av fraktmissar ett fåtal gånger på ca. 1000 orders/sändningar. Dock har vi väldigt låg procent missar av denna typ, i många fall är de dessutom utom vår kontroll när det händer, utan beror på fraktbolag, fabriksskador eller liknande. Men vi gör allt för att undvika detta samt utbilda personal och förbättra system och rutiner.
Vi har även för kännedom beställt fram nya produkter till dig från Tyska centrallagret om nu Schenker inte skulle få fram din "originalorder" inom kort. Skulle det vara aktuellt med kommande nya orders, så kontakta oss gärna innan, så ska vi se vad vi kan hjälpa till med för kompensation för detta strul. Vid fler frågor kontakta vår kundtjänst direkt, så kollar vi av detta. (Via tel eller e-mail). Med Vänliga Hälsningar PromixSweden.se -
Var osäker på vilken modell jag aktiva bashögtalare jag skulle ha och ringde deras kundtjänst. Fick prata med en säljare som var suverän. Han mappade mitt behov, bollade möjligheter och gav mig rekommendationer. Jag kände mig verkligen "omhändertagen" och han tog sig verkligen tid att sätta sig in. Det visade sig att mitt behov täcktes av en billigare modell (som dessutom skulle ersätta de jag tittade på). Då jag hade behov av dessa högtalare relativt fort var jag dock lite osäker då det kunde ta upp till 10 dagar att få dessa enligt hemsidan. Efter lite knappande kom säljaren fram till att det skulle kunna gå fortare än detta. Jag beställde och efter en arbetsdag levererades dom av Schenker. Kan inte säga annat än att detta är suverän service.
När det gäller prylarna så fungerar dom utmärkt än så länge. Visst det är ett billighetsmärke (Skytec) och kan inte mäta sig med dyrare premiummärken ljudmässigt, men för en fjärdedel av priset så.....
Om det skulle bli några problem är jag väldigt trygg i att Promix kommer och fixa detta också. -
Ville köpa aktiva högtalare Skytec för att använda till disco. Fick då av en trevlig säljare
reda på att den modellen jag tittat på inte hade fläkt och kunde inte klara av för lång drift och hög volym.
Jag tyckte att priset ändå var riktigt bra och köpte dom ändå. Högtalarna låter riktigt bra och visst märker jag att
vid hård körning kan ljudet låta lite pressat precis som Promixsweden säljaren hade berättat.
Men priset i förhållande till prestanda är kanonbra. De låter lika bra som högtalare från "kända" tillverkare. -
Snabb och bra service, dessutom trevlig personal!
-
Bra service och billiga priser.