(319)
beställde gamingstol och hörlurar, snabbfrakt med möjlighet till hemleverans men jag valde att åkte och hämta ut
Värsta köpupplevelsen någonsin. Datorn gick sönder efter en månad och de vägrade att kolla på den. De uppgav att de inte hade någon verkstad. Tillslut anmälde jag dem till allmänna reklamationsnämnden och då svarade de ARN att de nu hade bestämt sig för att betala tillbaka pengarna för datorn men att jag nu vägrade att ge dem mitt kontonummer. Vilket inte stämde. Hela historien är helt absurd. Mitt ärende hos ARN har nummer 2015-10723 MJ. Håll er undan från det här företaget.
Snabb leverans och smidigt att beställa!
Framgick inte vad priset och fraktpriset var, bara totalpriset
Bra urval. Bra service inför köp. Bra priser och snabb leverans.
Allt gick snabbt. Specar på produkterna.
Saknade hemleverans.
Allt fungerade mycket nöjd.
Vid köp online står att priset inkluderar moms, men i själv verket exkluderar det moms. Det märker man först när man lagt in och betalt online. HP Sverige bekräftade att priset på hemsidan vid utcheckning är inkorrekt, men hävdar att det är beloppet som dras från kortet och som man får i order-mailet efter att man betalt som gäller.
Postorderköp, inget fysiskt butiksköp.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
store.hp.comFullständigt firmanamn: HP PPS Sverige AB
Organisationsnr: 559001-9385
Information hos allabolag.se