Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
HP®s Officiella online-butik.
Fri frakt & snabba leveranser.
Se & jämför alla HP produkter.

http://store.hp.com

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information HP Store SE har fått betyget (5.61)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Acceptabel
    6 dagar sedan
    Beställning
    Hej best. med kod Smartson 200.
    Var tog den vägen?
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 9 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Otroligt svårt att som gammal kund logga in med sitt konto. Har absolut inte upplevt något mera besvärligt.
  • Perfekt
    9 dagar sedan
    Beställning
    Det går snapt att beställa.
  • Perfekt
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 16 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Fungerade smidigt och bra pris
  • Utmärkt
    20 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Billigt och snabbt!
  • Utmärkt
    22 dagar sedan
    Snabb leverans, min erfarenhet är att grejerna kommer inom 48 timmar om det står att det finns i lager.

    Lättnavigerad hemsida om än kanske lite seg, hyfsade möjligheter till att filtrera i sökningarna. Utförlig och korrekta beskrivningar av produkterna.

    Jämn och bra kvalitet på produkterna, fast har då mest shoppat saker ur business segmentet som är lite dyrare.
  • Ganska dålig
    3 år sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    HP's kundtjänst kan enbart beskrivas som total kaos. MASSOR av strul och extremt lååångsamt.

    Jag har helt ärligt aldrig varit med om nått ens i närheten så struligt. Först efter 6 månaders kaos, med oräkneligt antal telefonsamtal och kommunikation i kubik, så kunde mitt reklamationsärende avslutas.

    Går nått du köpt av HP sönder - bered dig för total kaos.
  • Bra
    1 månad sedan
    Beställning
    snabb leverans
  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställning
    vänlig bemötande av supporten.
  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    usel usel usel, köp aldrig från HP, de skickade en defekt dator, det tog de 10 dagar att få den levererad till norge, de vägrade skicka en ny, de lagar den defekta nya produkten, supporten vet ingenting, de informerar knappt, jag ringer dagligen, har ej fått min dator än. massor minus. Nu är det dag 15 och ändå ingen dator tillbaka, hur gör jag som student för att studera? när jag ändå köpte datorn dagen efter min pajade.!
  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Jag betalade i förskott, och har fortfarande varken hört nåt mer, fått leverans eller pengar tillbaka efter tio dagar. Trots påstötningar. Jag kommer att gå vidare med detta om inte pengarna kommer tillbaka idag eller en taxi står utanför med min laptop och ursäkt och blommor!!!
  • Acceptabel
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Hade önskat få prata med någon på telefon angående min HP skrivare. Önskar ex råd om jag skall köpa bläckpatroner med längre livslängd, skötsel av skrivaren m.m. Svårt hitta var jag kan beställa bläckpatronerna varje gång det ska ske på nätet. Lars W
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Snabb frakt och bra pris
  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Svår sida bara krångel. Produkten slut extra frakt eftersom ersättningen var billigare. Resultat blev utan bläck.
    Inte HP nästa gång.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Blev rent ut sagt bestört över hur allvarligt HP misslyckades med min beställning och hur de vidare misskötte hanteringen av mitt ärende. För att beskriva det inträffade kort, så beställde jag en skrivare, och får sedan istället en skärm levererad hem till mig. Jag ber HP att hämta upp den felutskickade skärmen, vilket de vägrar göra, och istället skickar de under flera veckor, nästan dagligen, ett mejl till mig där de ber mig skicka tillbaka skärmen. Jag kunde inte tro att det var sant att ett så enormt företag så HP var så urusla på att försöka tillfredsställa sina kunder. Rekommenderar ingen till att någonsin handla från HP Store.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Otroligt bristfällig kundtjänst med mycket tråkigt bemötande. Man får olika besked beroende på vem som svarar, de har inte koll på sina egna rutiner och visar mycket liten servicevilja. De har bla givit skriftliga löften på mail om återköp som de sedan inte låsas om. De lovar att återkomma med svar men när jag efter flera veckor utan ett ljud från dem själv ringer, vet de inte vad ärendet gäller. Jag varnar numera alla som frågar för HP. Tråkigt!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    HP är ett känt märke och jag har handlat förut av er ,och kommer att rekommomendera till mina bekanta i fortsättningen.
  • Mycket bra
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    William kunde ge klara besked om skrivarens tillstånd. Jag blev nöjd och köpte en ny HP-skrivare.
    Milos som jag pratat med tidigare fick mig bara att bokstavera serienumret upprepade gånger och sa att de hade fel på webben!
  • Dålig
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 3 mån sedan
    Beställning Leverans
    Fick en kod och blev lovad 5% men vid beställning kunde inte datorn hitta koden! Urdåligt!
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Beställning
    Var i behov av en ny laptop, den andre var 7 år..
  • Dålig
    3 mån sedan
    Otroligt dålig kundservice som nekar pengar tillbaka trots att dom har sålt en produkt med lovord över telefon som sedan inte uppnår förväntningarna. Eftersom jag köpte den som företag vägrar dom återbetala pengarna. Snacka om scam.
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning
    Det gick inte att beställa 301 Färgpatron. Mycket DÅLIGT !!!!!!!
  • Usel
    4 mån sedan
    Beställning
    jag kommer ej till slutförande
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    billig vara
  • Perfekt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Eftersom säljare Magnus Persson var mycket hjälpsam. En frojd att ha att göra med honom.
  • Utmärkt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Kontakten med Magnus var utmärkt. Han var mycket hjälpsam och gjorde allt att genomföra köpet.
  • Usel
    5 mån sedan
    Allt bra tills man behöver hjälp. Det är då ett företag bekänner färg.

    Skickade in en dator den 20/09-2018.

    29/10-2018 - Jag kontaktar HP och frågar vad som händer. Info-care väntar på beslut från HP. HP beslutar sig för att betala ut datorn då det inte är lönt att laga den.

    31/10-2018 - HP tar tillbaks beslutet om att betala ut datorn utan vill skicka en ersättningsdator. Ok, godkänner det och datorn är beställd.Det skulle ta 2 veckor att få en dator.

    3/12- 2018 Datorn är försenad och dom har inget bekräftat leveransdatum. Jag påtalar att jag åker iväg 1 månad den 21/12 och att dom inte kan skicka medan jag är borta.

    18/12-2018. Nu helt plötsligt beräknas datorn levereras ut den 27/12. Bra jobbat! Svarar samma dag att dom kan skicka den till mitt jobb alt en vän. Det ska gå bra.

    3/1-2019. Ingen har fått någon leverans och inget svar ifrån dom.

    13/1-2019. Mailar igen. inget svar

    16/1-2019 Någon svarar och beklagar, erbjuder att skicka ut datorn igen, säger ok.

    23/1-2019 Datorn har gått tillbaks till HP och det kommer ta ytterligare 3 veckor för skicka ut datorn igen.

    Kort: Håller inte vad dom lovar, inte en ända gång. Alla beklagar men ingen tar ansvar. Service är A-O, HP borde lära sig vad service innebär. Customer Relations Team är ju bara larviga, totalt inkompetenta, oprofessionella amatörer.
  • Mycket bra
    5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag kan sitta hemma och handla. Sen hämta varorna i postlådan.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra hjälp och snabbt hanterande. Ingen fraktavgift och leverans inom rätt tid och mycket nöjd med mitt köp från HP Store SE.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Beställning
    hårddisk i datorn HDD blir trasig efter ett år och halv bara! Jag rekommenderar inte att köpa HP envy-17
  • Usel
    5 mån sedan
    Beställning
    Länken till studentrabatter fungerar inte. Jag har studentkort och när jag ville använda kupongen länken fungerade inte.
  • Bra
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    På HP´s hemsida var det nästan omöjligt att komma i kontakt med någon levande människa. Alla frågor passar inte in i förprogrammerade fållor. Skapa gärna en chattfunktion för frågor. Samt telefonummer där man får kontakt med någon kunnig person.
  • Usel
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    För att vara ett så pass stort företag får man lätt en känsla av ett källarföretag. Beställde en skrivare som anlände mosad. Gick i retur till HP och därefter blottade de sina obefintliga rutiner/processer. De började jaga mig på mail om att jag bara har fem dagar på mig att returnera produkten. Det visade sig dock att de hade mottagit godset och sedan slarvat bort det på lagret. Ringde otaliga gånger och bad dem skicka ut en ny skrivare, men fick bara en massa bortförklaringar om att lagret sitter på ett ställe och kundservice på ett annat. Ytterst få kunder som bryr sig om dina interna problem. Ju mer man pratar med HP desto mer förbannad blir man. Amatörer.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    Beställning Leverans
    HP är lätta att ha å göra med, mycket enkelt och har tidigre varit snabba leveranser. Å självklart jag gillar HP:s datorer. Tycker de är toppen kvalitet av bästa sorten.
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning Leverans
    Många nöjda köp över flera år och bra support vid behov.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    God service, trevligt bemötande och bra priser. Dessutom snabb och gratis frakt.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra prisbild, snabb och trevlig support. Trots en försenad leverans hölls jag uppdaterad om ärendet och fick uppföljning hela vägen fram.
    Stark rekommendation.
  • Usel
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Går inte att logga in.Har betalat via bank men får ingen info att beställning expedierats,
  • Usel
    7 mån sedan
    Hade en hel del problem när jag hösten 2017 skulle utnyttja den lagstadgade ångerrätten och returnera en dator. Efter att ha skicka tillbaka datorn väntade jag. Efter ca två veckor kontaktade jag HP Store. De svarade: vi har inte fått någon dator. Efter ett anta arga mail och samtal lyckades de till sist hitta datorn. Då tog det ytterligare en bra stund, drygt en vecka innan jag fick tillbaka köpeskillingen.

    Usel, oproffsig hantering, även om de lyckades till sist.
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Hej,

    Urusel leverans. Nätkabel som följde med datorn passar inte i svenska uttag.
    Det är nästintill omöjligt att hitta var man ska reklamera. Går inte att få telefonkontakt, Blev slussad till många av era kontakter. Till slut hamnade jag där jag började att försöka reklamera via webben. Då var jag tvungen att logga in. Men eftersom jag saknar konto var det omöjligt. Till slut hittade jag en mejladress till HPstore som jag använde. Ni bör underlätta proceduren att reklamera.
    Svaret jag fick från er var att jag skulle skicka tillbaka hela datorn för att få ett nytt datorpaket (med rätt kabel??).
    När jag påpeka det orimliga i att behöva skicka tillbaka hela datorn fick jag ett svar " Dessvärre så kan vi antingen göra så att jag gör ett ärende så vi kan skicka en ny kabel till er, men det ärendet kommer att ta 3-4 veckor. eller så kan vi ta tillbaka hela din dator och skicka ut en ny som kommer att 1-2 veckor".
    Urdåligt att ni inte kan skicka en ny laddningsenhet med rätt kablar -det finns ju att beställa som tillbehör på er hemsida. Jag har valt att vänta på kabeln. Tv. lånar jag en laddningsenhet av en god vän så jag kan komma igång med datorn. URUSELT .

    Jag handlar ofta på nätet, inget företag jag haft att göra med har så dålig hantering av reklamationer som ni har. Kan inte rekommendera att köpa produkter från er HP store.

    Jag hoppas att datorn fungerar bättre än sättet ni tar omhand om era kunder.

  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    Jag hade, utan att veta om det, ett tidigare konto hos er. När jag fyllt i alla uppgifter skickas jag till en ny adress där alla uppgifter skall fyllas i PÅ NYTT. När jag till slut kommer till betalning finner jag FÖRSENT att min order ändrats från 2 pack 301svartXL + 2 pack 301färgXL till 1 pack 301svartXL + 1 pack 301färgXL. Förlust ca 400 SEK baserat på utskriftskostnad, eller 1,5 gånger högre utskriftskostnad.
    Professor Curt Enzell
  • Dålig
    8 mån sedan
    Beställning
    Lång tid innan jag fick svar på status av min produkt, Hittade kundtjänst nummer och fick hjälp, fick vänta två dagar till sen blev min order avbruten, fick beställa en ny och fått mail om min order. Dock fortfarande under behandling där de står inväntar betalning fast de är betalat med kort och produkten finns i lager. Får se när den kommer och vet inte helt ärligt om jag kommer rekommendera denna butik
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning Leverans
    För människorna överlevnad behöver vi både
    dagens ljus och nattens mörker.
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Suveränt bra webshop med enkel beställning och bra information om produkterna.
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    Jag är väldigt nöjd med samtalet, men jag önskar mail om vilket konto jag ska sända pengarna till Er. Tacksam för ett nytt mail om detta.
  • Bra
    10 mån sedan
    Inga problem de två gånger jag har beställt. Ganska snabb leverans och de jag talade med på telefon i samband med min ena order var trevliga att ha att göra med, även om de lät lite ointresserade i början.

    Returnerade min andra - ganska dyra order - och det var heller inga problem trots att jag använt laptopen i ett dygn.

    Avdrag för långsam hantering av returen.
  • Utmärkt
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och snabbt att beställa
  • Usel
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Så drygt att rekommendera ett trådlöst tangentbord till min nybeställda laptop - och så är det på engelska. Ingenstans går detta att utläsa i produktbeskrivningen. Kan inte komma i kontakt med en normal support/kundtjänst.
    Laptopen är jag nöjd med, leveransen är jag nöjd med men att få ett engelskt tangentbord när man beställer från Sverige och inte kunna komma i kontakt med någon på HP när detta skett gör att betyget blir så lågt det bara kan bli. Bättring!
  • Usel
    11 mån sedan
    Beställning
    alldeles för krångligt
    om ni inte levererar varorna lämnar vi HP
  • Usel
    11 mån sedan
    I introduktionen för företaget står det att de accepterar Faktura som väl är det vanligaste betalningssättet. Men när man ska betala gäller faktura endast för företag! Dåligt, när man köper en dator för ca 20 000 så ska man betala direkt INNAN man fått varan! Usch vad dåligt! Jag köper en ASUS istället.