Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
HP®s Officiella online-butik.
Fri frakt & snabba leveranser.
Se & jämför alla HP produkter.

http://store.hp.com

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information HP Store SE har fått betyget (4.90)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    13 dagar sedan
    Beställning
    Jag beställde min skrivare den 3 juli och jag har fortfarande inte fått den. Det är den 14 oktober idag!
    Jag har fått nya leveranstider hela tiden efter att jag kontaktat dem men ingen skrivare har levererats.

    Vill ni ha det ni beställt i rimlig tid så välj en annan leverantör.
  • Usel
    15 dagar sedan
    Beställning
    Lovad: lev. 48 timmar.
    Resultat: kanske om en vecka.
    - Beroende på när vi ser att vi fått betalt.
    Alla utom HP ser pengarna dagen efter betalningen.
    - Sådana är våra rutiner!!!!! URUSELT
    Då jag hävde köpet så skall pengarna återbetalas.
    Efter 2 veckor har inte några pengar synts till....
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning
    hi
  • Ganska bra
    1 månad sedan
    Beställning
    Jag hade svårt att förstå hur förskottsbetalningen skulle gå till. Vid vissa betalningar Kontantkort Telia blir man inloggad på banken, jag väntade något liknande här, så det blev något förvirrande när det inte funkade så.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställning
    Jag gav inte en 1:a pga att jag till slut lyckades genomföra någon slags beställning, men hela upplevelsen kändes genomgående väldigt trasig. Jag kunde inte genomföra köpet i webbläsaren på datorn, men lyckades till slut när jag använde mobilen. Inga relevanta felmeddelanden visades, och när jag fått orderbekräftelse på mail så går min order inte att hitta. Sinnessjukt eftersatt och buggig webbsida.
  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    I villkoren står det att det blir Windows 7 på köpet Det vill jag inte ha. Att komma i kontakt med HP Supporten är en fullständig omöjlighet så jag överväger att ångra köpet av en ny HP. Den gamla har ju pajat och får ingen hjälp till den. Batteriet är som en ballong och är rädd att den exploderar när som helst.
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans.
    Förmånlig rabatt som medlem hos HSB.
    Bättre kvalitet med originalet än med kopiorna vid tidigare inköp.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Obefintlig service - beställ aldrig av HP Store!
    Sämsta bemötande i alla kategorier. Slutade med att jag avbeställde min betalda order som efter 1,5 månad inte kommit.
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning
    Trevligt bemötande och kunskap
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Inga konstigheter förutom att allt levererades med olika kollin. Reggar man sitt telefonnummer i Postnord-appen så kan man följa beställningen och enkelt hämta ut den med BankID.

    Tillbehöret levererades dagen efter medan laptoppen tog 2 dagar.
  • Acceptabel
    5 mån sedan
    Beställning
    Svårt dvs omöjligt att komma till en levande person att prata med .
    Lätt att beställa nya grejor men svårt att returnera felaktiga.
  • Usel
    6 mån sedan
    Beställning
    Efter 4 dagar får jag besked på att HP inte vet när de inte vet när de kan leverera Då annullerar jag orden och köper på annat ställe Då helt plötsligt får jag e-post att det är skickat
  • Perfekt
    6 mån sedan
    Beställning
    Bemötande,teknisk information.kvalitet,snabb leverans
  • Dålig
    7 mån sedan
    Fick info att leverans skulle ske nästa dag och lade order. Då först står det 4 dagar senare (helg inräknad).... Ringer support och de säger att man anger 48 timmars leveranstid. Skriv det innan köp då. Tycker ni att kunder skall gå in på FAQ innan man börjar handla för att man skall förutsätta att det är något fel?
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Enkel och snabb.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Allt gick enkelt och smidigt
  • Usel
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Fått fel patroner
  • Usel
    8 mån sedan
    Beställning
    Fått fel patroner
  • Utmärkt
    8 mån sedan
    Beställning
    bra kundbemötande
  • Ganska dålig
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag sparkas ut ur 'online store' för att "jag har redan ett konto"(?!). Lyckas med andra försöket. Dåligt hjälp. Dåliga möjligheter att kontakta en människa för att reda ut varför det blir som det blir, dålig information vid returer... Jag började försöka beställa ny toner över en månad tidigare de skickade fel varor och det dröjde allt för länge innan jag fick rätt på beställningen hoppas att det BLIR rätt nu!
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    Hej
  • Dålig
    8 mån sedan
    Jag har lagt en köporder hos HP Store SE som har blivit konfirmerad men inga produkter kommer. När jag kontaktar HP support för att fråga vad som händer så får jag till svar att orden är bortplockad på grund av IT fel! Borde ni då inte kontakta kunden som väntar undrar jag, svaret var "vi har brister i systemen" och "vi kan inte följa alla beställningar som inte går igenom". När jag gjorde beställningen och hade skrivit in mina kort uppgifter och skulle verifiera betalningen så kom det upp samma sida igen men med Portugisisk text som bad mig fylla i ett nytt kontokorts nummer! Även detta berättade jag för supporten, svaret var "hopp, det var konstigt" inget mer. Undrade om deras sida var "hackad" och fick svar "vet inte"
    ALDRIG MER HP!
  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag vill endast få del av det färgbandsprogram ni erbjuder. Jag har nu i ca 50 minuter försökt
    berätta detta för er men inte lyckats. Hur skall jag betala? Jag är mycket irriterad.
    Bengt Gustavsson
    Tel 070 6795789

  • Usel
    9 mån sedan
    Beställning
    Edra beställningsrutiner är under all kritik. Jag visste exakt vilken utrustning jag ville men fick t ex
    olika ordernummer. Till sist var altt en enda röra, jag köper nu annan utrustning från annan
    Leverantör.
    Bengt Gustavsson
  • Utmärkt
    9 mån sedan
    Beställning
    Bra bemötande
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Beställning Leverans
    Omöjliga att få kontakt med via telefon, de hänvisar till mail fast det finns nummer för privatpersoner på hemsidan. De är lite misstroende när du väl får kontakt med dem på mail och tar lång tid på sig att svara, vilket jag iof kan köpa med tanke på deras storlek.

    Lyckades till slut häva ett köp hos dem men trots att varorna returnerades för över en månad sedan har de helt plötsligt dragit hela summan från mitt konto. För övrigt levererade de endast halva min beställning så hela summan skulle aldrig dragits även om jag valt att behålla produkterna. Har självklart kontaktat dem - igen - om detta.

    Kanske ett extremt fall jag råkat ut för, andra kanske är nöjda med sina köp men själv är jag riktigt jävla trött på onlinebutiker som är svåra att få kontakt med när de klantat sig. Skriver ni att ärendet är löst så är vi klara med varandra, då vill jag inte se en oväntad utgift från er på mitt konto nästan två månader senare.

    Nä det här var inte bra alls. Första och sista gången jag försöker handla hos er.
  • Usel
    10 mån sedan
    Beställning Leverans
    15 dgr innan jag fick min beställng, så saknas musen som jag verkligen påpekade att jag ville ha den samtidigt, ni sa inga problem men tror ni att jag fick den NEJ så 15dgr är förmodligen Post Nords fel men anlitar man ett sådant skitföretag ger det återverkningar gentemot er, nu måste jag krångla mej fram till er igen för att påtala eran felleverans. Bidrar knappast för vidare köp!!!!!!
  • Utmärkt
    11 mån sedan
    Beställning Leverans
    Ordning och reda!
  • Ganska bra
    11 mån sedan
    Beställning
    Relativt smidigt.
    Att fortfarande ha en betalningsrutin som innefattar ”kort” och CVV—kod är stenålder när direktbetalning via bank och mobilt BankID
  • Acceptabel
    11 mån sedan
    Beställning Leverans
    Det är inte helt lätt att göra rätt! Många krångliga o i mitt tycke onödiga moment.
  • 2019-10-22 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Fel färg på den ena patronen
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Det går snapt att beställa.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Lovade rabbat med särskild kod SUPERINK uteblev. Ni kan glömma att jag handlar här igen.

    Luis
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    professionell smidighet och tydlighet vid steg för steg beställningen.
    Detta är det viktigaste för mig och likaså för alla andra vid köp via nätet. Kul med fraktfritt efter en viss summa. Tillägg: kontakt med support ang installationen var högst professionell, vänlig vilket uppskattas högt.
    tack
  • Dålig
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Strul Strul. Fick fel uppgifter. Bytte personal. Skickade att beställningen var avbruten 2 gånger. Då trodde jag att det var kört. Tar tid med bankbetalning. Inte bra. Skulle handlat direkt i en fysisk butik. Men ni får denna gången på er. Funkar det inte Då blir det inget mer?
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Beställning
    Hej best. med kod Smartson 200.
    Var tog den vägen?
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Otroligt svårt att som gammal kund logga in med sitt konto. Har absolut inte upplevt något mera besvärligt.
  • Bra
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Fungerade smidigt och bra pris
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Billigt och snabbt!
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Snabb leverans, min erfarenhet är att grejerna kommer inom 48 timmar om det står att det finns i lager.

    Lättnavigerad hemsida om än kanske lite seg, hyfsade möjligheter till att filtrera i sökningarna. Utförlig och korrekta beskrivningar av produkterna.

    Jämn och bra kvalitet på produkterna, fast har då mest shoppat saker ur business segmentet som är lite dyrare.
  • Ganska dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    HP's kundtjänst kan enbart beskrivas som total kaos. MASSOR av strul och extremt lååångsamt.

    Jag har helt ärligt aldrig varit med om nått ens i närheten så struligt. Först efter 6 månaders kaos, med oräkneligt antal telefonsamtal och kommunikation i kubik, så kunde mitt reklamationsärende avslutas.

    Går nått du köpt av HP sönder - bered dig för total kaos.
  • Bra
    1 år sedan
    Beställning
    snabb leverans
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning
    vänlig bemötande av supporten.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    usel usel usel, köp aldrig från HP, de skickade en defekt dator, det tog de 10 dagar att få den levererad till norge, de vägrade skicka en ny, de lagar den defekta nya produkten, supporten vet ingenting, de informerar knappt, jag ringer dagligen, har ej fått min dator än. massor minus. Nu är det dag 15 och ändå ingen dator tillbaka, hur gör jag som student för att studera? när jag ändå köpte datorn dagen efter min pajade.!
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Jag betalade i förskott, och har fortfarande varken hört nåt mer, fått leverans eller pengar tillbaka efter tio dagar. Trots påstötningar. Jag kommer att gå vidare med detta om inte pengarna kommer tillbaka idag eller en taxi står utanför med min laptop och ursäkt och blommor!!!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb frakt och bra pris
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Svår sida bara krångel. Produkten slut extra frakt eftersom ersättningen var billigare. Resultat blev utan bläck.
    Inte HP nästa gång.
  • Dålig
    1 år sedan
    Blev rent ut sagt bestört över hur allvarligt HP misslyckades med min beställning och hur de vidare misskötte hanteringen av mitt ärende. För att beskriva det inträffade kort, så beställde jag en skrivare, och får sedan istället en skärm levererad hem till mig. Jag ber HP att hämta upp den felutskickade skärmen, vilket de vägrar göra, och istället skickar de under flera veckor, nästan dagligen, ett mejl till mig där de ber mig skicka tillbaka skärmen. Jag kunde inte tro att det var sant att ett så enormt företag så HP var så urusla på att försöka tillfredsställa sina kunder. Rekommenderar ingen till att någonsin handla från HP Store.
  • Dålig
    1 år sedan
    Otroligt bristfällig kundtjänst med mycket tråkigt bemötande. Man får olika besked beroende på vem som svarar, de har inte koll på sina egna rutiner och visar mycket liten servicevilja. De har bla givit skriftliga löften på mail om återköp som de sedan inte låsas om. De lovar att återkomma med svar men när jag efter flera veckor utan ett ljud från dem själv ringer, vet de inte vad ärendet gäller. Jag varnar numera alla som frågar för HP. Tråkigt!