Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
HP®s Officiella online-butik.
Fri frakt & snabba leveranser.
Se & jämför alla HP produkter.

http://store.hp.com

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information HP Store SE har fått betyget (5.73)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Mycket bra
    3 dagar sedan
    Bra kundtjänst som hjälpte mig att välja rätt produkt.
  • Dålig
    7 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Oerhört trött och ointresserad person som svarade. Tappade sugen totalt att lägga en order där.
  • Dålig
    9 dagar sedan
    Köpte en speldator för ca. 14 000 kr via HP Store, den fungerade i 1 timme och 30 minuter innan den slocknade och det luktade bränt. Försökte dagen efter att returnera denna till HP, det var inte det enklaste. För att reklamationen ska gälla ska man sitta vid sin dator (som inte fungerar) och göra några återställningssteg med hjälp av deras telefonsupport för att få reklamationen godkänd och skicka tillbaka sin trasiga dator som man ägt i ca. 1 timme och 30 minuter.

    Telesupportens öppettider är inte heller de bästa för folk som inte arbetar hemma. Jag har svårt att ta med en stationär dator till mitt arbete för att kunna utföra det supporten önskar.

    Supporten medgav att troligen är moderkortet och grafikkortet trasiga utifrån min beskrivning av ärendet. Detta till trots ska man lägga mera tid, sitta framför datorn och lägga ner 30 minuter- 1 h för att få sin reklamation godkänd för att få skicka tillbaka datorn till HP så de kan felsöka den på plats.

    Det var alltså ej möjligt att skicka datorn direkt till HP så de fick felsöka den.

    Mitt tips är, köp inte en dator av HP.

    Har man gott om tid och ork och gillar väntetid telefonsupport, osmidiga lösningar och strul så då kan man absolut handla av HP.

    Vill man ha en smidig lösning, god support så rekommenderar jag alla till att handla av någon annan.

    Jag kommer aldrig att handla av HP igen!
  • Knappt godkänd
    9 dagar sedan
    Ingen information om leveransdatum, Ingen info om när prylen kom fram till utlämningsstället, skickades till fel utlämningsställe, 1 månads försening, enda sättet att få information om leverans är att skapa ett konto och logga in. går ej att maila kundservice.
  • Perfekt
    12 dagar sedan
    Mycket Bra produkter. Mycket Bra Kvalité. Snabba leveranser. Mycket Nöjd!
  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Allt fungerar bra 👍😊👍
  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Snabbt, enkelt och smidigt
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    allt har fungerat perfekt.
  • Dålig
    29 dagar sedan
    Från utlovad leverans inom dagar till att det blev 2 veckor, till 6 veckor, till 8 veckor så avbokade jag varan (datorskärm). Åkte till en seriös butik och köpte en skärm från en konkurrent.
    Enligt firman som jag köpte skärmen från så är detta något HP är "kända för".
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Lätt att beställa. Tyvärr så fungerade inte leveransen så bra, måste kontakta Postnord flera gånger eftersom de inte kan postnumren, fick betala nästan 100 kronor för att få varan levererad hem, det var ju billigare än att anlita Taxi för att hämta den där Postnord hade lämnat den, det tog drygt en vecka innan jag fick varan när jag betalat den extra avgiften.
  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Enkelt och smidigt att handla
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställde en datorskärm på en torsdag som skulle levereras inom 48 timmar. Skärmen kom på lördagen som utlovad. Allting gick smidigt och skärmen fungerade bra. Till skillnad från Elgiganten där jag beställde en skärm som aldrig levererades och jag till slut avbröt beställningen och beställde härifrån istället.
  • Knappt godkänd
    2 mån sedan
    Köpte en HP Neverstop Laser MFP 1202nw via hp.com, initialt för skanning. Börja skriva ut efter ett par månader och insåg att utskriftskvaliteten inte var professionell, även skrivaren lämnade intryck längs sidan från skrivarhjulen. HP vägrade att acceptera att skrivaren skulle returneras eftersom problemet upptäcktes efter 30 dagar. Supportteamet var mycket långsamt att svara. Nästa gång använder en återförsäljare med en längre returperiod.
  • Dålig
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställde laptop och enligt hemsidan skulle produkten skickas om 5-10 arbetsdagar. Vid beställning kunde jag se att förväntat leverans skulle ske bara 3-4 dagar efter lagd order! Imponerande! ..status "packetering". Den fjärde dagen kom och jag loggar in flera gånger för att se status - nu är statusen ändrad, nu är varan inte under packetering utan "inväntar lagarstatus" och leveransdatum framflyttat ytterligare 15(!) dagar. HP lockar troligen med korta leveranstider som de i praktiken aldrig håller. Vi får se hur många veckor detta kommer ta. Undrar om datorn ens finns tillverkad. Lenovo är lika usla. Jag kommer troligen aldrig köpa dator mer på webben, utan bara direkt i butik. Uppdatering kommer.

    *uppdatering. datorn kom snabbare än deras förlängda uppskattade leveranstid. 10 arbetsdagar, det får anses som ok. så jag ändra betyget från usel till ok. det ska tilläggas att datorn hade flammig skärm, svårt att se men det finns där. jag fick den utbytt o detta gick på några dagar(bra!) tyvärr har nya datorn samma defekt. Jag har nu önskat att de återköper så får jag leta annan dator o märke.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Det verkar vara en del som haft problem med HP:s kundtjänst. Men jag beställde en vara som fanns i lager, betalade med kort och fick den leverad till dörren, i tid och utan problem. Så det kan inte bli annat än full pott.
  • Dålig
    4 mån sedan
    Köpte en dator av dem för 10 år sedan som var urusel, och köpte en dator av dem detta år, då jag tänkte att de kanske blivit bättre, men icke. Världens sämsta teknologiföretag. Fungerar sämre än ett paket rutten mjölk. Det känns nästan som ett mirakel när man kan använda datorn och det inte uppstår något problem under hela sessionen
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Jag beställde min skrivare den 3 juli och jag har fortfarande inte fått den. Det är den 14 oktober idag!
    Jag har fått nya leveranstider hela tiden efter att jag kontaktat dem men ingen skrivare har levererats.

    Vill ni ha det ni beställt i rimlig tid så välj en annan leverantör.
  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning
    Lovad: lev. 48 timmar.
    Resultat: kanske om en vecka.
    - Beroende på när vi ser att vi fått betalt.
    Alla utom HP ser pengarna dagen efter betalningen.
    - Sådana är våra rutiner!!!!! URUSELT
    Då jag hävde köpet så skall pengarna återbetalas.
    Efter 2 veckor har inte några pengar synts till....
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    hi
  • Ganska bra
    8 mån sedan
    Beställning
    Jag hade svårt att förstå hur förskottsbetalningen skulle gå till. Vid vissa betalningar Kontantkort Telia blir man inloggad på banken, jag väntade något liknande här, så det blev något förvirrande när det inte funkade så.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Beställning
    Jag gav inte en 1:a pga att jag till slut lyckades genomföra någon slags beställning, men hela upplevelsen kändes genomgående väldigt trasig. Jag kunde inte genomföra köpet i webbläsaren på datorn, men lyckades till slut när jag använde mobilen. Inga relevanta felmeddelanden visades, och när jag fått orderbekräftelse på mail så går min order inte att hitta. Sinnessjukt eftersatt och buggig webbsida.
  • Usel
    9 mån sedan
    Beställning
    I villkoren står det att det blir Windows 7 på köpet Det vill jag inte ha. Att komma i kontakt med HP Supporten är en fullständig omöjlighet så jag överväger att ångra köpet av en ny HP. Den gamla har ju pajat och får ingen hjälp till den. Batteriet är som en ballong och är rädd att den exploderar när som helst.
  • Mycket bra
    9 mån sedan
    Beställning
    Snabb leverans.
    Förmånlig rabatt som medlem hos HSB.
    Bättre kvalitet med originalet än med kopiorna vid tidigare inköp.
  • Dålig
    10 mån sedan
    Obefintlig service - beställ aldrig av HP Store!
    Sämsta bemötande i alla kategorier. Slutade med att jag avbeställde min betalda order som efter 1,5 månad inte kommit.
  • Utmärkt
    10 mån sedan
    Beställning
    Trevligt bemötande och kunskap
  • 2020-05-14 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Inga konstigheter förutom att allt levererades med olika kollin. Reggar man sitt telefonnummer i Postnord-appen så kan man följa beställningen och enkelt hämta ut den med BankID.

    Tillbehöret levererades dagen efter medan laptoppen tog 2 dagar.
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Beställning
    Svårt dvs omöjligt att komma till en levande person att prata med .
    Lätt att beställa nya grejor men svårt att returnera felaktiga.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Efter 4 dagar får jag besked på att HP inte vet när de inte vet när de kan leverera Då annullerar jag orden och köper på annat ställe Då helt plötsligt får jag e-post att det är skickat
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Bemötande,teknisk information.kvalitet,snabb leverans
  • Dålig
    1 år sedan
    Fick info att leverans skulle ske nästa dag och lade order. Då först står det 4 dagar senare (helg inräknad).... Ringer support och de säger att man anger 48 timmars leveranstid. Skriv det innan köp då. Tycker ni att kunder skall gå in på FAQ innan man börjar handla för att man skall förutsätta att det är något fel?
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Enkel och snabb.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Allt gick enkelt och smidigt
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Fått fel patroner
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Fått fel patroner
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning
    bra kundbemötande
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Jag sparkas ut ur 'online store' för att "jag har redan ett konto"(?!). Lyckas med andra försöket. Dåligt hjälp. Dåliga möjligheter att kontakta en människa för att reda ut varför det blir som det blir, dålig information vid returer... Jag började försöka beställa ny toner över en månad tidigare de skickade fel varor och det dröjde allt för länge innan jag fick rätt på beställningen hoppas att det BLIR rätt nu!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Hej
  • Dålig
    1 år sedan
    Jag har lagt en köporder hos HP Store SE som har blivit konfirmerad men inga produkter kommer. När jag kontaktar HP support för att fråga vad som händer så får jag till svar att orden är bortplockad på grund av IT fel! Borde ni då inte kontakta kunden som väntar undrar jag, svaret var "vi har brister i systemen" och "vi kan inte följa alla beställningar som inte går igenom". När jag gjorde beställningen och hade skrivit in mina kort uppgifter och skulle verifiera betalningen så kom det upp samma sida igen men med Portugisisk text som bad mig fylla i ett nytt kontokorts nummer! Även detta berättade jag för supporten, svaret var "hopp, det var konstigt" inget mer. Undrade om deras sida var "hackad" och fick svar "vet inte"
    ALDRIG MER HP!
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Jag vill endast få del av det färgbandsprogram ni erbjuder. Jag har nu i ca 50 minuter försökt
    berätta detta för er men inte lyckats. Hur skall jag betala? Jag är mycket irriterad.
    Bengt Gustavsson
    Tel 070 6795789

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Edra beställningsrutiner är under all kritik. Jag visste exakt vilken utrustning jag ville men fick t ex
    olika ordernummer. Till sist var altt en enda röra, jag köper nu annan utrustning från annan
    Leverantör.
    Bengt Gustavsson
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning
    Bra bemötande
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Omöjliga att få kontakt med via telefon, de hänvisar till mail fast det finns nummer för privatpersoner på hemsidan. De är lite misstroende när du väl får kontakt med dem på mail och tar lång tid på sig att svara, vilket jag iof kan köpa med tanke på deras storlek.

    Lyckades till slut häva ett köp hos dem men trots att varorna returnerades för över en månad sedan har de helt plötsligt dragit hela summan från mitt konto. För övrigt levererade de endast halva min beställning så hela summan skulle aldrig dragits även om jag valt att behålla produkterna. Har självklart kontaktat dem - igen - om detta.

    Kanske ett extremt fall jag råkat ut för, andra kanske är nöjda med sina köp men själv är jag riktigt jävla trött på onlinebutiker som är svåra att få kontakt med när de klantat sig. Skriver ni att ärendet är löst så är vi klara med varandra, då vill jag inte se en oväntad utgift från er på mitt konto nästan två månader senare.

    Nä det här var inte bra alls. Första och sista gången jag försöker handla hos er.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    15 dgr innan jag fick min beställng, så saknas musen som jag verkligen påpekade att jag ville ha den samtidigt, ni sa inga problem men tror ni att jag fick den NEJ så 15dgr är förmodligen Post Nords fel men anlitar man ett sådant skitföretag ger det återverkningar gentemot er, nu måste jag krångla mej fram till er igen för att påtala eran felleverans. Bidrar knappast för vidare köp!!!!!!
  • Utmärkt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Ordning och reda!
  • Ganska bra
    1 år sedan
    Beställning
    Relativt smidigt.
    Att fortfarande ha en betalningsrutin som innefattar ”kort” och CVV—kod är stenålder när direktbetalning via bank och mobilt BankID
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Det är inte helt lätt att göra rätt! Många krångliga o i mitt tycke onödiga moment.
  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Fel färg på den ena patronen
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Det går snapt att beställa.
  • Usel
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Lovade rabbat med särskild kod SUPERINK uteblev. Ni kan glömma att jag handlar här igen.

    Luis
  • Mycket bra
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    professionell smidighet och tydlighet vid steg för steg beställningen.
    Detta är det viktigaste för mig och likaså för alla andra vid köp via nätet. Kul med fraktfritt efter en viss summa. Tillägg: kontakt med support ang installationen var högst professionell, vänlig vilket uppskattas högt.
    tack