Prisjakt
  • Bose

  • dk

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Bose?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Jag handlade på Bose och valde hemleverans eftersom jag är sjuk och inte kan gå ut. Bose meddelar att varan är levererad, men vid förfrågan är den inte det utan ligger på utlämningsställe. Jag sa att då vill jag ha tillbaka pengarna. Nu har jag varken pengar eller varor utan Bose är skyldig mej 750:- Nej, jag kan inte rekommendera att handla av Bose på webben!

Utmärkt2 år sedan

Vänligt och snabbt bemött idag 23/8-2022 av kundsupport. Här sätts kunden i fokus.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Otroligt låg servicenivå, avråder kraftigt från köp!

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Jag hade aldrig betalat med Klarna som var bland 2019 års mest anmälda företag till Konsumentverket🤮🤮🤮

Gästanvändare
Usel5 år sedan

Skickar en 29kr grej med posten hemleverans. De levererar när man jobbar, varför inte bara skicka ett vanligt brev? Slutade med att det gick i retur.

Gästanvändare
Bra5 år sedan

Har köpte alla mina Bose soundsport från dem, relativt snabb leverans och helt gratis (juste nu), de har Paypal vilket är bra för mig och kvalitén på hörlurarna är väldigt bra (inte bästa). Har dock inte stöt mig på kundservice eller garantier, så vet inte hur de behandlar dessa punkter.

Gästanvändare
UtmärktRedigerades 6 år sedan

Har ett par QC 25 hörlurar sedan snart 4 år. Har haft ett garanti ärende och nu i dagarna kontaktade jag dem igen om samma fel och undrade om det fans en uppdaterad version av delen då det var andra gången den gick sönder. Till svar får jag att de skickar en ny till mig utan extra kostnad. Verkligen ett "above and beyond" bemötande av Bose Sverige!

h
hobbis
121 omdömen
Usel6 år sedan

Nu inne på andra månaden gällande ett garantiärende för ett par Bluetoothhörlurar i 2000-kronorsklassen som lämnats in för reparation. Extremt dålig kundservice. Återkopplar inte till butik, återkopplar inte till mig. Verkar inte ha någon som helst vilja att vårda sitt eget varumärke. För mig är ett varumärke mer än bara en bra produkt. Kundvården måste vara minst lika bra.

M
Marcus4951
7 omdömen
UselRedigerades 8 år sedan

suger helt fullständigt service dålig, tar inte emot min post kod eller gatuadress köp din lurar eller högtalare på något bättre ställe

B
Blazter
308 omdömen
UtmärktRedigerades 11 år sedan

Grym service och bra produkter! Man märker att de värnar om sina kunder.

Om butiken

Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Bose, Filial Till Bose A/S Danmark

Organisationsnr: 516402-3110