Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Fri frakt över 499kr
Inbärning av möbler 595kr
20 000 produkter

https://www.rum21.se

Betalningsalternativ

Klarna
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Rum21 har fått betyget (3.95)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    11 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 dagar sedan
    Undvik, lagerstatus stämmer inte, dåliga på att svara på mejl.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme.
    Vad tråkigt att höra att du upplever att vi har missvisande information kring lagerstatus och dålig återkoppling på mejl. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över våra rutiner.
    Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, Rum21

  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    No compensation offer for damaged product:
    I ordered a big rug at RUM21 online. As it turns out their supplier RugSolid is packing and transporting their rugs folded. That damages the rug. Ours has bump-lines that are still visible after 1,5 months. And RUM21 is not willing to offer any kind of compensation.
    I strongly recommend against this online shop.

    PS: After 3,5 month Rum21 offered us a small compensation, which in my opinion should have happened earlier - would have saved me the trouble of a long back and forth communication. First they told me to use the rug for a few weeks, so the problem would solve itself. Then they said I could send it back, but just in an unused condition, which doesn't make sense in this order. The bump in the rug is still visible though...
  • Hi Svenja,

    Thank you for your feedback.
    I am sorry that your item was delivered in a way you are not pleased with.
    We appreciate your feedback and will take it further to look over our policies and routines.

    We wish you a pleasant day and a warm welcome back.

    Kind regards,
    Customer Service, Rum21

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Katastrofal leveranstid trots att vi betalade 200 kr i frakt för en barstol... tog dem 5 (arbets-) dagar att få iväg den med posten när de angav en leveranstid på 2-5 arbetsdagar. Nonchalant bemötande när vi kontaktade dem och undrade om leverans.
  • Hej!

    Tack för ditt omdöme och din feedback.
    Den angivna leveranstiden på 2-5 arbetsdagar är den tid som det normalt tar innan en order skickas ifrån oss. Vi beklagar om det här inte var tydligt nog på hemsidan. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att kunna förbättra våra rutiner.
    Vi önskar dig en trevlig dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, Rum21

  • Dålig
    2 mån sedan
    Oseriöst företag.
    Enligt Prisjakt så sålde dem en kruka för 698:- nersatt med 53%, förmodligen blev kopplingen mellan produkt och Prisjakt fel, men det vägrade dem inse. Oseriös kundtjänst som endast ville makulera min order, kunden har alltid rätt eller hur brukar man säga, tydligen inte. Tur det finns andra företag inom samma bransch som kan sin sak.
  • Hej Gustaf,

    Tack för ditt omdöme och din feedback.
    Vad tråkigt att höra att du fått en negativ upplevelse av vår kundtjänst. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över och förbättra våra rutiner.

    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, Rum21

  • Dålig
    4 mån sedan
    Oseriöst företag. Skickar en trasig spegel och vi har nu väntat i två månader på vår retur som vi inte fått.
  • Hej Lars,

    Tack för ditt omdöme och din feedback.
    Vi beklagar verkligen att din spegel kom fram i skadat skick och att det tog så pass lång tid att behandla din retur.
    Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över våra rutiner.
    Önskar dig en trevlig dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, Rum21

  • Dålig
    4 mån sedan
    Beställde fyra stolar samt ett matbord.

    Stod 2v leveranstid. Varorna kom inte, så VI hörde av oss för att se om varorna var skickade. Fick till svar att det är Postnord (!?) som har 2v på sig att leverera varorna.

    Stolarna var trasiga vi leverans. Fick nytt underrede relativt snabbt. Matbordet var i svart ek-fanér efter första måltiden när vi dukar av vattenglasen så visar det sig att det skvätt lite vatten på bordet där ett av glasen stått. Har då på den tiden, ca 20 min, luckrat upp faneret som släpper. Vid närmare granskning har det skett på flera ställen.

    Reklamerar bordet. Rum21 är sanslöst dåliga på att svara så ärendet pågår under EN månad med över 10 mail fram och tillbaka.

    Till slut tröttnar jag och ringer. Möts av en trevlig person på kundtjänst som återkommer med ett förslag där vi kan få köpa ett annat bord där vi får 10 % rabatt.
    Vi har tröttnat på varornas dåliga kvalitet som Rum21´s sanslöst dåliga kundservice så vi väljer att reklamera bordet och få pengarna tillbaka.

    Ärendet är inte löst.

    Handla absolut inte på Rum21. Får ni problem så är det kört.
  • Hej Arthax,

    Tack för ditt omdöme och din feedback.
    Vi beklagar att informationen angående leveranstiden inte var tydlig nog. Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över våra rutiner.
    Vi önskar dig en trevlig dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, Rum21

  • Dålig
    6 mån sedan
    Uppdaterat: 6 mån sedan
    VARNING!

    Beställ ej från detta oseriösa företag! ÖVER 6 MÅNADERS LEVERANSTID, FORTFARANDE UTAN VARA?!

    Beställde en lampa den 22 november(!) som jag fortfarande inte fått någon leverans utav. När jag beställde lampan stod det att det skulle vara 2 veckors leveranstid(?!) Leveranstiden som står på deras hemsida stämmer alltså inte!

    De har skjutit upp leveransen 6 gånger. Varje gång har jag själv fått ringa och fråga vart lampan är, då har de nämnt att de skjutit upp leveransen ytterligare en månad. Man måste alltså ringa själv och fråga vart ens vara är.
    Sämsta kundservicen, de kan inte ens svara på vad som är problemet, varför de dröjer så länge. ” Verkligen synd att de dröjer”. Efter att man hört de X antal gånger blir man jäkligt irriterad då de inte gör något åt saken. Bad även att få prata med någon ansvarig. ” Tyvärr så går de inte” ?!

    Vid ett tillfälle fick vi hem en faktura med svaret” Vi har skickat lampan till er”. NEJ de har ni inte, ta tillbaka fakturan. ” Nej tyvärr, ni får ringa Klarna själva och strida fakturan.” BRA SERVICE!

    Blev tillslut en principsak att vänta på lampan. Nästan komiskt att vänta på datumet de sagt att den ska levereras på. Vänta några dagar efter utsatt leveransdatum och sen ringa dit (eftersom man inte får någon info själv) och sen höra att de skjutit upp den ytterligare en månad?!?!

    Varit i kontakt med andra företag som har samma lampa, de har fått löpande leveranser av denna vara under dessa 6 månader. Man undrar ju om de har obetalda fakturor, därför de inte vill leverera till RUM21?

    Har nu beställt denna lampa från ett annat seriöst företag. Tog mindre än 24 timmar från beställning till leverans! De kallar jag bra service och kundbemötande! "
  • Hej Sara,

    Tack för din feedback.
    Vi beklagar att din beställning blivit försenad från vår leverantör och att du fått bristande information och service från oss. I våra köpvillkor finns information om att vi tyvärr inte kan garantera leveranstiden för varor som inte finns i lager, och att vi reserverar oss för att de kan komma att bli försenade från leverantören.

    Vi uppskattar din feedback och tar den vidare för att se över och förbättra våra rutiner.
    Vi önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter.

    Med vänliga hälsningar,
    Kundtjänst, Rum21

  • Usel
    7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag har aldrig mött en mer arrogant, inkompetent och totalt ointresserad support. Jag har under 4 veckors tid försökt att få besked angående ett fel vid ett köp men efter att har mailat dem 6 ggr svarar de varje gång att "vi återkommer", men än har de inte svarat. Hade man kunnat ge dem en överstruken stjärna så hade jag gjort det.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag har handlat hos rum21 tidigare och allt har varit så smidigt! Alltid uppdaterad på var, när och hur leveransen sker.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Utbudet, stort av både klassiskt och modernt!
  • Perfekt
    8 mån sedan
    Beställning
    Billigaste pris och Snabbt, Smidigt, Klarna och samarbetar med det utlämningsställe jag föredrar.
  • Mycket bra
    9 mån sedan
    Beställning
    Smidigt
  • Knappt godkänd
    9 mån sedan
    Väldigt försenade leveranser och jag har inte fått information om produkter som inte kommer med i leveransen utan skickas senare, de saknas bara i leveransen.
  • Usel
    10 mån sedan
    Otroligt dålig service. Handla inte här!

    1) De skickar defekta varor.
    2) De svarar inte på mail.
    3) De svarar inte i telefon.
  • Usel
    10 mån sedan
    Snabb leverans. Det är det positiva.

    Som många andra skriver är de nästan omöjliga att få tag på. Har ett reklamationsärende som nästan pågått 2 mån. Jag måste ringa och jaga dem för att det ska hända något. Till det är svarstid på mail 1v eller aldrig. Telefon är riktigt lotto trots att man ringer varje dag olika tider. Men man kan inte köa hur länge som helst. De är jättebra och hjälpsamma NÄR man får tag på någon, men innan dess händer INGET ... aldrig varit med om liknande. Ni kommer inte överleva som butik med den här kundtjänsten.
  • Usel
    11 mån sedan
    Otroligt dålig service. Handla inte här!

    När min order fortfarande inte kommit efter nästan 30 dgr, och flera mail till er kundservice utan svar, ringde jag och fick be er skicka varorna. Upplyste er då om att jag endast ville behålla ordern om varorna kom till mig inom ett visst datum, vilket ni försäkrade. Hela ordern kom inte som utlovat, vilket jag kontaktar er om. Ni säger då att ni inte alls kan utlova att varor ska komma en viss tid. Ni säger att för att returnera varan som inte kom som utlovat, måste jag själv hämta ut pkt, ringa er för att få en retursedel ( bara det!?) ) och sedan själv stå för returen. Så dåligt!

    Att ni ens existerar som webb butik förstår jag inte.
  • Ganska dålig
    11 mån sedan
    Beställning
    Dåliga leveransalternativ, de skickar till skumma ombud och inte hem till dörren
  • Bra
    11 mån sedan
    Beställning
    Smidigt
  • Usel
    11 mån sedan
    Skitkass service. Om du handlar här bör du vara medveten om följande:

    Får du strul med något. Det kan vara att du ångrar ditt köp utan att ens packat upp det. Så kommer det vara upp till dig att du får hjälp.
    Du kommer behöva ringa (sitta i kö i telefon) och tjata på att få saker utförda.

    Min rekommendation; Betala några hundringar mer/mindre för någon annan återförsäljare. För de pengarna är det inte värt ev. problem.

    Finns en anledning till att de har dåliga omdömen om jag säger så. De bra omdömena som lämnas är säkerligen inte från personer som valt att reklamera eller ångra sina köp.
  • 2018-10-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Då ringer man igen och frågar varför man inte fått sina varor. Då har de sålt några som var märkta till mig.

    Alla som jobbar på Rum21 är lata, ostrukturerade och helt utan kunskap för det jobb de ska utföra.

    Håll er ifrån detta ställe.

    ** gammal recension från den 5e september 2018**
    Allvarligt... Vad är det för skitställe.

    Order som skapades den 21a augusti. Enligt hemsida så hade de alla varor hemma. Skickade två mail (23e och 30e augusti) och frågade varför varor inte skickades... Inget svar.

    Ringde den 3e september och fick då reda på att det var två veckor(!) svarstid via mailen. Sen fick jag också reda på att de inte alls hade varor inne och de visste inte när de kom in. Såklart så hade de inte heller tänkt meddela detta till mig för det gör man inte på Rum21.
    De tog bort varorna som hade lång leveranstid och sa att se skulle skickas så snabbt som möjligt.

    Ringde idag den 5e september och fick då höra i telefon "ja varför har de inte skickats?".

    Inte nog med att deras system är från stenåldern. De har en dålig kundtjänst som inte kan skicka en enkel order. Inte fick man något för att de har varit dåliga rakt igenom utan de lägger allt på kunden.

    Låt detta ställe gå i graven!
  • Usel
    1 år sedan
    Falsk marknadsföring vad gäller leveranstider. Har sedan mitten på Maj väntat på en fåtölj som alltid haft 3-4 veckors leveranstid. Butiken har alltid skyllt på att deras leverantör fördröjer leveransen. Fick tillslut reda på att leverantören har planerat semesterstängt vilket Rum21 alltid vetat om. Att dom till mig under hela denna period skyller på leverantören är i sig falskt då Rum21 vet om att leverantören har semesterstängt. Fortfarande inte fått min fåtölj och Rum21 fortsätter skylla ifrån sig på leverantören.

    Någon trevlig kundtjänst är det heller inte tal om....

    Patetiskt bolag och väntar med spänning på när Rum21 lyckas få iväg fåtöljen...
  • Usel
    1 år sedan
    Ur uselt! Beställ inte ifrån detta bluffbolag. Vi saknade skruvar till ett bord och det lyckas dom inte lösa på över en månad. När vi istället valde att skicka tillbaka bordet så har vi inte fått pengarna tillbaka trots att det nu har gått 4 månader!

    Man får ingen hjälp på kundservicen och reklamationsavdelningen som tydligen inte har telefoner svarar inte på mail.

    100% kass! Lätt några hundra lappar extra och handla ifrån en ordentlig butik!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Bra hemsida. Lätt att beställa.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Väldigt nöjd
  • Dålig
    1 år sedan
    Kundtjänst under all kritik. Lång väntetid på telefon utan information om kölängd eller väntetid, och inget svar på mailen efter en vecka. Dessutom erbjuder man PostNord som leverantör, vilket såklart fungerar under all kritik, utan att Rum21 tar ansvar för att deras varor kommer fram till kund. Jag kommer leta länge efter alternativa siter innan jag köper något här igen.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme och din feedback!

    Vad tråkigt att du upplever det svårt att nå oss. Vi tar självklart till oss dina ord.
    Vi hälsar dig varmt välkommen tillbaka så att vi kan ge dig en bättre köpupplevelse nästa gång.

    Med vänlig hälsning,
    Ellen Rum21

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Mycket smidigt, t o m vi fossiler från tidigt 50-tal kan hänga med i svängarna :D!

    - Dessutom 100:- lägre pris än t ex Royal Design, Cervera och övriga kollegor i branschen! Samt betalning genom Klarna, det helt klart bästa alternativet! :)
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vad härligt att du är nöjd med din köpupplevelse!

    Varmt välkommen tillbaka!

    Bästa hälsningar,
    Ellen Rum21

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Usel service, svarar inte på ärenden, halvdefekta varor. Handlar inte här igen.

    //Det är bra att ni ser över hur ni arbetar, för detta ärendet är det dock på tok försent och inget ni kan rädda upp. En stjärna plus för svar.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så tråkigt att höra! Vi vill i framtiden kunna hjälpa dig och arbetar med förbättringar inom företaget så att du som kund blir nöjd och vill återkomma till oss. Vänligen ta kontakt med vår kundtjänst, så att vi kan hjälpa dig vidare i ärendet.

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Lurendrejare som fullständigt missat betydelsen av kundservice.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Tråkigt att höra! Vi tackar för din feedback och hoppas att du kan återkomma som kund till oss vid ett annat tillfälle.

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning
    Lätt sida att beställa från.
    Bra att kunna betala via Klarna 👍
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så härligt att du är nöjd med vår hemsida. Varmt välkommen åter!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Use upplevelse att handla från detta företag. Tog över 1 månad att få svar på mail ang en retursedel, väntetid på telefon var över 15 minuter lång och till råga på allt så vill de inte kompensera den långa handläggningstiden.

    Undvik att handla från detta företag!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så tråkigt att höra, men vi tackar för din feedback och tar detta vidare inom företaget. Vi hoppas att du som kund återkommer till dig och får en bättre köpupplevelse nästa gång!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    1 år sedan
    Beställning
    Fruktansvärt dålig service!! Bryter mot distansköpslagen, tar flera veckor på sig att svara på mail alternativt svarar de inte alls, har ringt fyra gånger och alla gånger blivit lovad att bli kontaktad dagen efter och har efter över en månad inte blivit kontaktad en enda gång! Aldrig någonsin blivit så dåligt bemött av ett företag som jag har blivit av Rum21 kommer definitivt aldrig handla av er igen!
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vi tackar för din feedback och tar detta vidare inom företaget. Vi vill verkligen hjälpa dig som kund och hoppas att du kan återkomma till oss i framtiden!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Mycket bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att handla lättbegriplig
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vi uppskattar att du gillar att handla hos oss!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Trevlig kundservice
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Så härligt att du är nöjd med vår kundservice. Varmt välkommen åter!

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    De använder PostNord för leverans av större varor; det erbjuds endast leverans dagtid 9-15 och man kan kan inte få någon angiven leveranstid utöver att de kommer någon gång under den här tidsperioden. Jag fick också en kraftigt skadad vara levererad. Då fick jag stanna hemma vid två tillfällen; en dag för att de skulle hämta varan och ytterligare en dag för att få den nya varan eftersom de menade på att detta inte kunde ske vid samma tidpunkt.
  • Hej,
    Tack för ditt omdöme!

    Vi tackar för din feedback och tar denna vidare till vårt fraktbolag. Vi reserverar oss för att Postnord levererar vardagar mellan tiderna 7-17 (då tiderna kan variera i olika områden). Vi hoppas att du återkommer som kund, då vår kundtjänst hjälper dig mer än gärna vid liknande ärenden och om skulle uppstå problem på vägen.

    Bästa Hälsningar,
    Julia Rum21

  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt gjort att handla. Bra presentation av varor
  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Dom skickade fel ben till vår beställda sideboard och lovade leverans efter 5 dagar. Nu har det 7 dagar och inte ett ljud . Det är inte ok när dom själva gjort fel. Saken blir ju inte bättre av en synnerligen otrevlig kundservice.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb bekräftelse på köp, enkelt att beställa.
  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    4:e arbetsdagen påbörjad. Fortfarande bara "registrerad" som order, inget skickat. Skärpning...

    Uppdatering: Nu har jag väntat 5 dagar till. Vad händer!?
    Uppdatering: På 8:e dagen är nu varan skickad. Räkna alltså inte med att få varan i den tid som är utlovad.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    kanon lätt att beställa
  • Perfekt
    2 år sedan
    Beställning
    Snabb leverans, bra pris. Bra förpackat.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Mitt intryck av Rum21:s kundservice är inte särskilt bra efter följande erfarenhet:

    - Råkade ha sönder en lampskärm i glas som jag beställt från Rum21 (slog i huvet i den så att den gick sönder - huvet höll, men inte glaskupan till lampskärm...). Kontaktar dem och kollar om det går att reklamera. Det gick inte. Men däremot kan jag få köpa en ny lampskärm för 500 kr. Fair enough tyckte jag. Sen händer följande:

    - Leveransen av lampskärmen tog ca 3 ggr så lång tid som de angav (11-12 veckor istället för 3-4 veckor). Efter mailkontakt lovar de att dra av lite på fakturan för den sena leveransen.

    - Fakturan kommer inte i samband med leveransen, utan först 7 (sju!) månader efteråt. Och när den väl kommer så har jag inte fått någon rabatt som utlovat.

    - Påpekar misstagen ovan för Rum21. Får då en ny faktura med 10 % rabatt (d.v.s. 50 kr rabatt).

    Summa summarum: Rum21 kundservice är inte så mycket att hänga i granen. Usel service och de fattar inte vad goodwill är.
  • Bra
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Snabb frakt.

    Dock lite små skador på produkten som jag inte orkar bråka om, dessa kan inte hänt vid frakt utan vid tillverkning.
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Enda leveransalterantiv postens centrallager då paketet var för stort för vanliga utlämmningställen. Leverans till dörren mellan 9-15? Vem är hemma då? Skärp till er.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde 2 produkter med leveranstider på 5 veckor såg jag efter beställningen. Mailade dagen efter om avbeställning utan svar! mailade några dagar igen om samma sak. Inget svar även denna gång. Men nu har varorna ändå skickats till mig. Hallå
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans!
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Riktigt dålig butik! Jag skrev till deras kundservice för två veckor sedan och väntar fortfarande på svar!

    Handla INTE av denna butiken. Blir det något problem med din leverans eller produkt så hjälper de inte dig.
  • Hej!

    Vi har haft ett högt tryck på kundtjänst sedan julhandeln och därför kan det ha hänt att vi missat dig. Maila gärna oss igen på info@rum21.se eller ring oss på 033-120180 vardagar 9-16 så skall vår kundtjänst hjälpa dig!

    Mvh Rum21.se

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Varning köp ej via betalkort du får aldrig tillbaka dina pengar utan polisanmälan.
    Kontakt med butik ej möjlig.
  • Hej Auxvoice,

    Vi återbetalar alltid våra kunder om det ex. skulle röra sig om en avbeställning. Har du varit i kontakt med oss via info@rum21.se eller 033-120180? Vår kundtjänst hjälper gärna till och sitter bemannade vardagar 9-16.

  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt, enkelt och korrekt.
  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställt 29 Nov--> 4 dagar utlovade leveranstid ---> 7 Dec ingenting. .
    långa telefonköer
    inga svar på e-post
    annullerade beställningen, jag hoppas att få mina pengar tillbaka nu.

    aldrig igen!

    Uppdatering: Detta företag har en mycket dålig logistik system.Once det var uppenbart att de inte kan leverera inom utlovad tid, enades de om att återbetala . Men de kan inte stoppa transporten och det hade inte ens lämnat lagret ännu. de har 0 kontroll över sin logistik. Nu har jag att vänta veckor för Postnord att returnera paketet.
  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställning
    Jättebra