Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Snabb leverans
Beställ före kl. 16
60 dagars öppet köp

https://www.dustinhome.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Dustin Home har fått betyget (7.06)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Knappt godkänd
    5 dagar sedan
    Långsam leverans, beställt flera ggr från flera sidor och Dustin är i regel alltid 2-3 dagar långsammare
  • Mycket bra
    9 dagar sedan
    Bra priser, bra sortiment och i allmänhet väldigt bra och tillmötesgående kundservice. Ibland är dock kunskapen kring produkterna inte på topp, i synnerhet inom professionell utrustning (server, proffsnätverk etc) kan man ibland inte få hjälp alls vilket är lite frustrerande då det är en djungel för den som inte dagligen jobbar med sådant. Men å andra sidan, blir det ett felköp nån gång är det i allmänhet inga problem att returnera.
  • Perfekt
    10 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt. Lättförståeligt.
  • Utmärkt
    10 dagar sedan
    Utmärkt kundservice, trasig vara löstes med återbetalning utan krav på retur.
  • Usel
    24 dagar sedan
    Uppdaterat: 14 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Det var det krångligaste nätköp som jag träffat på! Jag var tvungen att köpa i mitt namn (då klarna inte godkände min mans köp). De påstod att han har köpt för lite tidigare..... Mycket konstigt svar...alltså Klarnas svar till varför han inte kunde köpa i sitt eget namn....
    Eran sida var solklar och lätt att använda.
  • Ganska dålig
    15 dagar sedan
    Beställning Leverans
    ALLTING MYCKET BRA UTOM DEN BEGRÄNSADE BETALNINGSMETODEN. Min bankapp är ur funktion och jag hittar inget pay pal som jag använder att betala med vid de flesta nätköp. Hur skall jag göra?
    Med vänlig hälsning
    Lars
    F
    Det ordnade sig med en en lånad app
  • Hej,
    Tråkigt att höra om din bankapp vilket jag förstår är problematiskt i många olika situationer. Kontakta gärna våra säljare för att se vad det finns för möjligheter.

    Med Vänlig Hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    17 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Otroligt snabb leverans, bestälde Tv-n på Lördagen och fick den följande Onsdagen...Och den Stora 70 tums tvn stod fint på Pall som Levererats av post nord.
  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa, bäst pris på produkten.
  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Uppdaterat: 17 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Ni har allt som man behöver till datora.
  • Ganska dålig
    18 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Lite frustrerande att köpa ett paket med skrivare samt papper och snabbt komma till insikten att man behöver ett extra tillbehör för att kunna nyttja tillhörande papper. Skrivaren är det säkert inget fel på (jag vet inget om den då jag ej kunnat skriva ut något) men dustins sammansättning av paketet är inte briljant och gör att köpupplevelsen mynnar ut i total besvikelse.
  • Perfekt
    18 dagar sedan
    Beställning
    snabbt billigt och bra
  • Bra
    28 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Hej Dustin, Min order nr: 204319765, fakturan har kommit den 2020-16-01, men när kommer
    TV apparaten?
    Med vänlig hälsning Frants,
  • Perfekt
    24 dagar sedan
    Uppdaterat: 23 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Köpte Jabra Elite 65 headset och efter knappt ett år dippade höger i volym ,jag skickade in dom för rep men fick helt nya efter 14 dagar slutade dom att ladda , Ringde Dustin som sa, Vill du ha nya eller creditera dom ? Jag crediterade dom och köpte Jabra 75t Naturligtvis från Dustin!!! Bättre support och kundservice får man leta länge efter
    Mvh Mikael W
  • Acceptabel
    24 dagar sedan
    Beställning
    Vi börjar med att era öppettider är värdelösa runt så kallade högtider, en chat skulle vara uppskattad, så att man inte behöver ringa om man inte vill, bättre och mer utbud till Ryzen (framför allt RAM), se till att ALLTID ha åtminstone 3 av erat utbud till hands, speciellt det som ni inte har mycket valmöjligheter på (till exempel Ryzen RAM), försök att hitta nya leverantörer som möjligtvis har ett bättre utbud med bättre priser (Newegg brukar vara ett bra ställe att kolla, betoning på "brukar" och se vilka leverantörer dom har och/eller anställ folk som kan Kinesiska, så ni kan beställa där ifrån direkt, med tanke på att allt är rätt billigt där).

    Bättre leverans ställen, ta mig till exempel, jag måste gå en bra bit för att komma till mitt leverans ställe, beroende lite på, närmaste för mig är DHL i Direkten Momangen i Motala, det är inte allt för långt från mig, men nu så måste jag till antingen Lidl eller OKQ8 som är runt 7-10x längre ifrån mig... vilket INTE är okej då jag inte äger en bil och bussen är krånglig att ta saker på... Hemköp Östenssons City skulle även vara okej ställe att leverera till, men jag antar att ni inte har mycket kontroll över det, om ni inte har det, så önskar jag att ni kan skicka feedback till dom som levererar att deras utlämnings ställen är värdelösa i Motala.

    Och prisjakt är en värdelös sida för väldigt många anledningar som jag inte orkar gå in på, för att det här är en undersökning för Dustin Home, då är pricerunner mycket bättre på alla fronter... Jag HATAR att jag inte kan jämföra till exempel AMD OCH Nvidia mot varann, utan allt jag kan göra är att jämföra Nvidia mot Nvidia eller AMD mot AMD, vem tyckte att det var en bra idé? Det är en VÄRDELÖS idé... seriöst, VEM vill ha det när dom letar efter till exempel en ny GPU? åtminstone ha ett ALTERNATIV som vi kan aktivera i alla fall... samma mellan CPU, jag vill kunna jämföra mellan AMD och Intel också...

    Skulle också vara trevligt om ni hade ett ranking system med, till exempel om jag la till ett moderkort och en CPU, så skulle det vara trevligt att veta hur kompatibla dom är i klockning, vilka funktioner jag får tillgång till och så med den kombon, och så kanske man ska kunna klicka på till exempel klockning på moderkortet, så söker den på andra moderkort som är bättre för klockning av den CPU'n och vice verse, samma för RAM och GPU.

    Eller har olika klassificeringar på kvalité på moderkortens VRM's, klassificering på hur många funktioner man får från moderkortet, samma för GPU och CPU fast hur mycket dom teoretiskt sätt kan klockas och sånna grejer, så vi slipper gräva lika mycket för att hitta den kombon vi vill ha, också om jag till exempel lägger in ett b450 moderkort från Gigabyte, Ryzen 3700x och GTX 1660 super från MSI, så kanske det står: "Det här moderkortet kanske är inkompatibelt eller reducerar funktioner för denna CPU och denna GPU, vill du byta CPU, GPU eller moderkort för bättre kompatibilitet?", då om man väljer till exempel "moderkort", så söker den på framför allt MSI, för att GPU'n är MSI, lite sånna "quality of life" uppdateringar skulle vara väldigt uppskattat.
  • Dålig
    24 dagar sedan
    Dustin har ett stort utbud men deras öppet köp policy är rutten. Köpt saker där som jag ville returnera inom 60 dagar men fick tyvärr inte då förpackningen var öppnad. Allt ligger precis på samma ställe som när jag öppnade den och i orginalförpackning osv, men tyvärr så gick det inte...eller som jag ser det, de vill inte.

    Stort minus :-(

    Nästa gång blir det att handla på de andra välbeprövade leverantörerna som gärna hjälper sina kunder på ett ypperligt sätt.
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jättebra service vid ett garantiärende. Det gick snabbt att skapa ett ärende på nätet. Jag fick snabba instruktioner på vad jag skulle göra och ärendet hanterades snabbt när väl varan var tillbakaskickad.
  • Bra
    25 dagar sedan
    Beställning Leverans
    hmm. Jo det borde finnas en varningsskylt på vissa musar där det stod - att rulla 1 meter webbsida ger dig garanterat träningsvärk . Den jag köpte nu - en Logitech M705 är det mycket lätt att rulla en meter webb. Den ligger bra i handen också
    John Bond
  • Bra
    25 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra pris framförallt ! men även smidigt att handla och förhoppningsvis snabb leverans
  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Bra sortiment, varor i lager, bra service, snabb leverans och känns alltid tryggt.
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att beställa, bra pris och snabb leverans.
  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Snabb leverans som vanligt.
  • Usel
    27 dagar sedan
    Beställning
    Om jag beställer en vara den 6/1 och den kanske levereras den 22/1. Det är inte bra och bör kompensera kunden på något sett för vidare affärer.
    Order 204298386
    Björn Wallin
  • Hej,
    Produkter som inte finns i lager levereras inte av naturliga skäl direkt. I fall där varan inte finns i våra lager så levereras ett preliminärt leveransbesked till dig så fort vi kontrollerat tillgång på produkter.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Usel
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Hej, jag blev inte uppringd fast jag begärt det två olika dagar. Fick ej heller svar på e-post. Jättelånga telefonköer.
  • Hej,
    Tråkigt att höra om det inte fungerat med återuppringningen. Januari månad har oftast mer köer vid vissa tidpunkter, vi jobbar så mycket vi kan för att minska eventuella dröjsmål. I dagsläget så fungerar återuppringningsfunktionen ifall det är aktuellt att kontakta oss.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Ganska dålig
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Tycker att ni är dåliga eftersom det är billigare att handla som privatperson än att handla som företag.
    Borde det inte vara samma pris på en vara?

    Varför ska jag betala frakt som företag men inte som privatperson?
  • Hej,
    Vi skiljer inte på priser mellan företag och privatpersoner däremot så har vi ofta olika priser på www.dustin.se jämfört med www.dustinhome.se då de olika företagen vänder sig till olika kundgrupper. Tex kan du hitta 24-portars switchar, Servrar, storformats skrivare osv för bra priser på Dustin. På samma sätt hittar du tex speldatorer, hemmabio osv för bättre priser via Dustinhome. De olika företagen anpassar sina erbjudande för att deras kunder ska kunna få en så bra köpupplevelse som möjligt. Det är även en hel del annat som skiljer sig mellan bolagen inte bara priset.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Smidigt beställningsförfarande, enkelt. Leveranstiden är mycket snabb.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Fortfarande en av mina favorit butiker. Urvalet är inte lika bred som förr och priserna är nu likadana som dem flesta butiker. Ibland hittar man oväntade produkter, som denna gång.
    Bra betalningsmöjligheter. Snabba leveranser. Mycket pålitlig butik.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Paketet kom fram fort, bra priser, o personalen var trevliga när man ringde.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    mycket bra kontakt trevligt bemötande smidigt
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Lätt att beställa, snabb leverans som alltid har fungerat och ett mycket trevligt bemötande vid kontakt.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt att handla!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Mycket lätt att göra beställningar
  • Acceptabel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Kundtjänsten är bra. De är mycket responsiva och kontaktbara, och leveransen kunde inte ha skötts bättre eller snabbare. Men helhetsupplevelsen duger inte.

    Jag köpte en iPhone, som av någon anledning kom med polsk (?) kartong och inget av det tryckta materialet inuti var på svenska. Efter ett antal samtal där jag varje gång behövt övertyga dem om att "jo, iPhone är ganska starkt etablerat i Sverige sedan 2007 och det existerar, tro det eller ej, material på rätt språk" så kom vi överens om att de helt enkelt byter ut produkten.

    Men efter alldeles för mycket ansträngning, inklusive inpaketering och besök hos postnord, så hör de av sig och berättar att produkten har "utgått ur sortimentet". Konstigt att iPhone 8 64 GB Rymdgrå fortfarande är beställbar på hemsidan tycker jag då (https://www.dustinhome.se/product/5011043365/iphone-8). Sedan säger de att de kommer att återbetala mig, utan att vi kommit överens om något annat än ett byte.

    Som sagt inget ont om kundtjänst som gör sitt bästa, och jag skulle säkert kunna fortsätta ringa och mejla för att till slut komma överens om att de bara skickar en ny produkt eftersom den uppenbarligen inte alls utgått ur sortimentet, eller åtminstone returnerar min befintliga produkt, men poängen är att jag orkar inte hålla på mer. Det blir förmodligen en återbetalning, för jag har helt enkelt inte mer energi över.

    Jag hade först tänkt att endast köpa i butik på grund av just risken att sånt här händer, men jag gjorde ett undantag för Dustin eftersom det aldrig varit något krångel tidigare. Det är alltid en risk så klart, och förmodligen är den ändå relativt liten hos Dustin.

    Uppdatering: +1 stjärna för att återbetalningen skedde friktionsfritt.

    Återförsäljare brukar ofta förväxla omdömen här på Prisjakt med en kanal där kunder försöker söka kontakt med dem. Det är det alltså inte, utan all kontakt med mig sköts via det redan öppna ärendet. Men eftersom Prisjakt själva är lögnare som säger att de kan hjälpa en uppdatera sitt omdöme även efter ett svar från butik, men sedan inte lyfter ett finger för att hjälpa till med det när det väl är dags, så tvingas jag nu proaktivt svara butikens svar innan det skrivits:

    Förmodligen kommer Dustin skriva något i stil med "jo men alltså vi har lagt in den iphone-modellen 100 gånger i vårt system och därför ser vi det som 100 olika produkter och därför är de inte likvärdiga varandra och därför kan vi omöjligt skicka dig ett utbyte". Jag bryr mig inte om hur Dustin administrerar och klassificerar sina produkter. Att de internt sätter olika siffror på motsvarande och likvärdiga produkter intresserar mig inte eftersom det endast är en övning i filosofi, och inte praktik.

    Som sagt så är jag inte heller intresserad av ett offentligt förslag på en lösning här.
  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Inte haft så värst stora problem med Dustin, utom vid en mus-return, men varje REA-period kommer det erbjudanden som "4.490 kr till 1.490 kr" för en Harman Kardon när varan inte kostat 4.490 kr på över ett år.
  • Hej Gruckel!
    Beklagar problemet.
    Hör gärna av dig till vår kundservice så vi kan rätta eventuella problem, det är självklart inte meningen att informationen ska vara felaktig oavsätt vad det gäller.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Had an issue with a headset broken on arrival. Customer support was fast and satisfying. Fast shipping as well.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Ett riktigt skit företag som saknar all känsla för hur man ska behandla sina kunder.
    Köpte en gopro 8 inför en semesterresa som slutade fungera problemen startade redan efter en vecka. När vi sedan var på resan slutade den fungera helt och jag kontaktade Dustin för att få en retur på produkten så jag kunde köpa en ny under resan men se nej det gick inte hade gått någon dag över returrätten ! En riktigt otrevlig kundtjänst medarbetare som troligen inte ville jobba under julen. Fy för Dustin aldrig mera en produkt hos er!
  • Hej Max!
    Om du anmälde det inom ångerrätten så är det självklart du kan utnyttja denna och returnera produkten även om det senare gått över tiden. Om du däremot inte anmälde det under ångerrätten så gäller dock reklamationsrätten/garantin på produkten.
    Har du blivit otrevligt behandlad så tycker jag du kontaktar kundombudsmannen så får denna ta det vidare till respektive chef för det är inte acceptabelt att man ska bli otrevligt behandlad oavsätt vad saken gäller.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Dålig
    1 månad sedan
    Varit bra en gång i tiden. Nu händer det ingenting trotts varor som fanns i lager vid beställningstillfället. Att varor skickas samma dag om de finns i lager....jo tjena....nu har 1 vecka gått
  • Hej, beklagar verkligen förseningen det ska givetvis inte hända. Förseningar är tyvärr vanligare i samband med Jul än resten av året. Återigen beklagar förseningen.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Dålig
    2 mån sedan
    Försökte beställa en projektorduk från Dustin home för tio dagar sedan. Med en leveranspolicy som lyder "En order avseende en produkt som finns i lager som mottas före klockan 16.00 en vardag expedieras i regel samma dag." tänker man att man borde få en leverans innan helgen om man beställer en tisdag. När jag inte hört något om leverans på torsdagen kontaktade jag leveransavdelningen via mail som då meddelade att det var förseningar på lagret och att duken skulle gå iväg under dagen. Så skedde inte. Samma procedur upprepades på fredagen. På tisdagen veckan efter valde jag att ringa leveransavdelningen istället. Fick ett mycket trevligt bemötande, men också information om att min order aldrig gått genom pga systemfel men att man åtgärdade det där och då och att ordern skulle plockas och skickas samma dag. Gjorde den det? Nej. Istället upprepades processen även på onsdagen, och idag torsdag så tog mitt tålamod slut och jag valde att makulera ordern och gå till någon som faktiskt klarar av att leverera. Synd att Dustin uppenbart tappat allt vad man haft tidigare. Bemötandet på leveransavdelningen har åtminstone varit trevligt, det räddar den sista stjärnan för dem.
  • Hej, beklagar verkligen förseningen det ska givetvis inte hända. Förseningar är tyvärr vanligare i samband med Jul än resten av året. Återigen beklagar förseningen.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Dålig
    2 mån sedan
    När man får till svar att ordern inte kan prioriteras trots att den inte blivit paketerad på 14dgr så känner man sig lite blåst på "finns i lager för direkt leverans". Det var dom 3 julklapparna som blev försenade... La ordern den 5/12-19 och idag är det den 19/12, under denna period har jag mailat 3ggr och idag slutligen ringt.
  • Hej, beklagar verkligen förseningen det ska givetvis inte hända. Förseningar är tyvärr vanligare i samband med Jul än resten av året. Återigen beklagar förseningen.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Usel
    2 mån sedan
    Beställning
    Min sista order har ett fel i mattematiken! 277 kr med frakt i stället för 233 kr.
    Din order 204273751 Var snäll korrigera!
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    otrolig snabb lev.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Enkelt och snabbt att välja och lägga order.
  • Knappt godkänd
    9 år sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Sänker mitt betyg från 5 stjärnor till 2. Tidigare upplevelser har varit bra men denna gång var upplevelsen långt ifrån bra.

    Beställde en väska i Söndags (4dagar sedan), står stort och tydligt att "Beställ innan kl 16.00 – din beställning skickas samma vardag". Nu 4 dagar senare har min order fortfarande inte lämnat lagret. Ringde efter 2 dagar för att höra efter vad som hänt, fick inget tydligt svar. Ringde återigen nu efter 4 dagar och fick beskedet att de låg "2" dagar efter med sina ordrar. Långt ifrån dessa 4 dagar som jag väntat.

    Tråkigt att de inte kan leva upp till sina egen satta standard. Tyvärr, då jag inte hinner få min väska innan jag ger mig iväg så ser det ut som att jag tvingas komma behöva avbeställa den.

    Känns tråkigt att och dumt att de vilseleder kunder, i mitt fall hade jag kunnat vänt mig till en annan butik istället och fått min vara i tid och så hade de själva sluppit ta emot betalning, tilldela den i lager, svara på flertalet kundtjänstsamtal för att sedan troligen behöva göra återbetalning inte få ett vara såld öht.
  • Hej Rawa!
    Tack för ditt omdöme.
    Det ska sägas att vi informerar om att det i regel går iväg samma dag, vilket stämmer väl överens med vad som sker i praktiken. Exakt varför din order är försenad kan jag inte svara på, bara beklaga, Vi har haft lite förseningar vid tillfällen under December, tyvärr råder vi inte alltid över dessa förseningar då det är många inblandade i leveranser så här års där förseningar kan inträffa.

    Beklagar som sagt din försening.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Jag gjorde fel i beställningen så jag fick prata med kundtjänst. Mycket trevligt bemötande och kort väntetid. sedan gjorde jag ett misstag till och fick gjort 2 identiska beställningar även om jag bara skulle ha ett. Skrev en e-mail till Dustin om detta och dom svarade imponerande snabbt på mailen och bekräftade att dom plockat bort ena beställningen enligt min önskan. Samma dag åkte beställningen iväg och meddelande om att varan finns att hämta dagen efter. perfekt service trots att jag strulade till det . Kan inte bli bättre.
  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Bra info före köp, via mail-kontakt
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning Leverans
    Bra sortiment o rimliga priser.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Priset ökar om man går från Privat - Företag trots samma produkt. T.ex en chomebox som kostar 4199 ex moms företag (5248kr inkl moms. Kostar 5199 inkl moms privat.

    Kasst, handla någon annanstans.
  • Hej Foxracerfoxracer

    Tack för ditt omdömme!
    Det är inte samma företag du tittar på utan det är två olika företag med många olikhete,r inte bara priser. De olika företagen har sin egna budget och väljer kampanjer därefter. Exempelvis hittar du normalt inte företagsspecifika produkter till nersatt pris på Dustinhome så det beror helt på vilken kundkrets de olika företagen vänder sig till. Du kan givetvis välja att handla där du önskar men som sagt vissa saker är anpassade för företag respektive privatpersoner på de olika företagen.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Bra
    2 mån sedan
    Beställning
    Att de hade denna med spdif anslutning - svår annars att få tag i. De flesta andra tar inte 29kr för fakturan. Därav 2,9 stjärnors avdrag ! Annars full pott. Att den ej fanns i lager spelar ingen roll.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Beställde varor under black friday. Får sedan email några dagar senare att varorna inte finns och att min order är makulerad. Ett skämt.
  • Hej energyrikard!

    Tack för ditt omdömme!
    Slutförsäljning är tyvärr en sådan sak som händer hos oss också, vilket vi är tydliga med i våra försäljningsvillkor. Vi brukar dock försöka lösa det med alternativa produkter om det går, kontakta gärna vår orderavdelning så hjälper dom dig med det.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Dålig
    2 mån sedan
    Jag beställde datordelar i Söndags som fanns i lager och skulle levereras omgående, idag då jag kom hem från bortajobb såg jag att beställningen fått nytt leveransdatum pga "GRATIS XBOX GAME PASS" som ej fanns i lager. Så fick vänta 4 extra dagar för de ville ge mig något jag inte ens behövde gratis! Riktigt dåligt!
  • Hej lorensj81

    Tack för ditt omdömme.
    Om en produkt saknas så levereras inte produkterna som finns i olika leveranser normalt sätt vilket är praxis. Om du önskar att få delleverans så kan du givetvis höra av dig så försöker vi lösa det.

    Med vänlig hälsning
    Dustinhome AB

  • Mycket bra
    2 mån sedan
    Bra utbud och priser, trevlig sida, extremt snabb leverans. Enda som drar ner betyget ett snäpp är det höga beloppet för fraktfritt.