Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
60 år i branschen
Över 500.000 nöjda kunder
Företag med fysisk butik

http://www.gransbygden.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Gränsbygdens Köpcentrum har fått betyget (6.15)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    11 dagar sedan
    Har köpt både diskmaskin och ugn av deras eget märke Mont Karlo och är mycket nöjd! Även deras leveranstid till Norrland funkade utmärkt!
  • Perfekt
    12 dagar sedan
    snabb leverans
  • Usel
    12 dagar sedan
    Beställning Leverans
    Jag beställde en gräsklippare Jonsereds LM2146CMDAE i V22 med uppgiven leveranstid 6 - 8 veckor med betalning genom Klarna 15 dagar efter leverans.

    Efter en vecka fick jag besked att det var lång leveranstid och att den kunde skickas V28, alltså två veckor snabbare. I V29 fick jag mail att den var restnoterad hos tillverkaren och fråga om att byta till annan modell. Jag valde att vänta och fick sedan ytterligare mail med fråga om att byta modell.

    I V36 mailade jag med förfrågan om hur det går. Svaret var att den fortfarande var restnoterad hos tillverkaren.

    I V40 mailade jag på nytt varefter jag ringde tillverkaren och frågade om eventuella leveranssvårigheter. Svaret var att den fanns och har funnit i lager. Efter att påtalat Gränsbygdens bluff blev det äntligen lite fart på dem och efter 19 veckor och en dag levererades till slut gräsklipparen.

    Jag vill varna alla presumtiva kunder att köpa och betala i förskott för det tycks vara osäkert om man får sin beställda vara inom rimlig tid. Det går uppenbarligen inte att lita på vad Gränsbygden skriver utan de drar sig inte för att ta till lögner när de inte vill leverera en beställd vara i hopp om att jag som köpare skall välja någon annan modell eller avstå köpet.
  • Dålig
    12 dagar sedan
    Värsta jag varit med om när det gäller vitvaror!
    Har säkert 10 samtal och lika många mail.

    Kort sammanfattning:
    Leveransen tog mer än dubbelt så lång tid.
    Jag fick inte allt jag beställt.
    Vissa produkter var utbytta mot andra med franska på panelerna?!
    En var trasig vid leverans.
    Lovar och lovar gång på gång men kan aldrig leverera.

    Gör er själva en tjänst och handla någon annanstans.
  • Perfekt
    1 månad sedan
    Beställning Leverans
    Mycket gott bemötande och ypperlig service från utkörande chaufför.
  • Perfekt
    2 mån sedan
    Beställning
    Mycket trevligt bemötande!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Ett extremt oproffsigt intryck. Varning för att beställa något som inte finns i lager.
    jag beställde en häll och en fläkt från denna butik och väntade i 2,5 vecka utan att höra något från dem. Precis innan jag skulle beställa bänkskivan hörde jag av mig till dem för att se hur leveransen gick och fick då veta att hällen utgått utan att de hört av sig till mig. Jag är bara tacksam för att jag inte hann beställa min bänkskiva som kostar bra mycket mer än en häll. De har väldigt många produkter på sin hemsida men få i lager så jag skulle inte rekomendera att beställa något härifrån som inte finns i lager. Mycket oproffsigt intryck!
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Beställning Leverans
    snabb leverans
  • Utmärkt
    4 mån sedan
    Beställning Leverans
    Tydlig webbshop, lätt att köpa till relevanta kompletteringsprodukter. Gott om olika alternativ för betalning och leverans.
    Det enda minuset är att leveranstiden inte framgick i webbshopen. Dock snabb kompletterande service på telefon angående leveranstiden.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Köpte en häll av deras märke montekarlo i november 2018. vi var i deras butik för att köpa den då de verkar vara dåliga på att leverera så vi åkte 20 mil till deras butik. vi fick den utan kartong men tänkte att det gör inget. när vi kommer hem ser vi att den är skadad. de kommer hit och vi får en ny. Däremot så får vi ingen bruksanvisning. har nu efter 6 månader inte fått någon ännu. de säger att de ska tillverka denna i England? Detta ställe är inte att rekommendera till någon
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Otroligt snabb leverans av en fin tvättmaskin av märket Asko, beställde och fick den samma dag, uppskattas stort, tack Magnus och Gränsbygden, 5 plus!
  • Perfekt
    5 mån sedan
    Mycket bra service! Tillmötesgående och gör vad dem kan för att man som kund ska bli nöjd.
    Mycket nöjd med mitt köp, snabb leverans och bra återkoppling. :)
    Kommer absolut att fortsätta handla mina vitvaror på gränsbygden!
  • Dålig
    5 mån sedan
    Inte seriöst,
    Saldot på ugn och micro sade att det skulle finnas i lager.
    Ringde också och dubbelkollade detta. (Viktigt, elektriker och snickare skulle komma) efter 1 vecka får jag ringa och kolla vad som händer då jag inte hört något då har dem inte dessa på lager och erbjuder annan produkt.
    Det dem gjorde bra var att jag fick pengarna tillbaka så jag kunde köpa dem från annan E-handlare.
  • Knappt godkänd
    5 mån sedan
    Efter en månad utan några detaljer alls, frågade jag efter fraktinformation, fick då reda på att jag får meddelande dagen innan den kommer och att det dröjer ett tag till. En månad senare kom varan men det var inte samma som jag beställt (vilken fortfarande finns kvar i prislistan, men är dyrare).

    Väldigt oseriöst företag. Rekommenderas ej.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Tyvärr väldigt krånglig kundservice. Trevligt bemötande, men när man behöver hjälp med trasiga produkter som man köpt på postorder över internet, är det totalt omöjligt. Jag har gjort ett av mina sämsta köp genom dem, och det verkar som att jag får sota för det själv.
    Lååångsam support när man behöver hjälp. Har skickats vidare till någon annan kille som skulle ringa upp senare. Har fått ringa tillbaka åtskilliga gånger över månaders tid, för att komma i kontakt med denna snubbe. Inte för att jag har ringt varje dag, man har ju annat för sig, men kom igen. Hoppas de bättrar sig.
  • Perfekt
    7 mån sedan
    Beställning
    Hittade en Philips dvd spelare som jag letat efter länge. Fraktavgiften var dock inte ekonomiskt försvarsbar, kostade mer än dvd spelaren.
  • Mycket bra
    7 mån sedan
    Beställning
    kunde inte använd mitt vanliga bank-id på fil i min dator så det blev lite krångligt
  • Utmärkt
    7 mån sedan
    Beställning
    Väldigt trevligt bemötande i kundtjänst
  • Utmärkt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 7 mån sedan
    Beställning Leverans
    att det funkade min första köp på internett
  • Usel
    7 mån sedan
    Följande har jag erfarit när jag handlat via www.gransbygden.se och från den kontakt jag haft per email och telefon med flera som jobbar i Gränsbygdens Köpcentrum AB.
    Efter att läst om det får var och en själv avgöra om man vill riskera att råka ut för samma sak. Det rätt mycket att läsa men syftet är att ge omdöme från egna erfarenheter. Notera mitt omdöme är egentligen NOLL stjärnor då man inte ska slänga pengar i sjön!

    Till Gränsbydens Köpcentrum AB vill jag säga: ni behöver inte ytterligare än gång beklaga. Det har jag redan hört tillräckligt många gånger per telefon och fått i flertalet mail från er. Ett bolag som upprepat beklagar (till samma kund) att produkter de säljer inte fungera som de ska är för mig ett bevis på den kvalitet produkterna har och den service bolaget erbjuder sina kunder, oavsett pris.

    Vid mina köp av Electrolux vitvaruprodukter visade det sig att de två produkterna inte fungerade enligt "manualerna". Den ena behövde Service per omgående. Den andra var bara att acceptera dess otillräckliga funktion. Ytterligare ett köp av samma produkt som behövde service ledde till samma missöde. Den behövde också service per omgående (från dag ett).

    Det värsta var att den 1:a som behövde service inte gick att laga. Efter 5 servicebesök ersattes den med pengar av Electrolux och Electrolux ville inte ersätta den med ett nytt exemplar från Gränsbygdens Köpcentrum AB. Därför att Service/Electrolux sa att produkten inte är avsedd för den svenska marknaden. Att Gränsbygdens Köpcentrum AB trots det köper sådana (enligt mina erfarenheter defekta produkter) utomlands och säljer dem vidare i Sverige säger en hel del.

    Kan ni tänka er vilket besvär det är att 5 gånger ta ledigt från arbete för att servicepersonal skall komma på besök. Men problemen slutar inte där.

    Jag ringde Gränsbygdens Köpcentrum AB och informerade dem om ärendet som tog flera månader. Sedan frågade jag om problemen med produkten var kända och om de var åtgärdade. Jag fick till svar att det är "bra produkter av hög kvalitet och inga problem". Så jag utgick från att de var ärliga. Men jag hade fel.

    Jag köpte ett nytt exemplar på rekommendation av en anställd och redan samma dag som leverans behövde jag informera bolaget att den inte heller fungerar som det ska. Det är samma fel på den som den förra, sa jag. Till svar får jag att jag skall kontakta Electrolux Service igen. Då svarade jag att jag vill inte det, utan de får se till produkten återlämnas och att mina pengar återbetalas. Detta vägrar de gå med på och säger att de skall kontakta service och hjälpa mig.

    Jag informerade att jag inte vill ha en defekt produkt och att de vid senaste samtal sa att det inte var problem med nytt exemplar. De skrev att de skulle kontakta service, men efter flertalet samtal och email fram och tillbaka och flera månader senare sitter jag fortfarande utan åtgärd. Varken service eller återlämning av defekt produkt har skett. I senaste mailet denna vecka från dem står "Beklagar, kontakta service". Nu vill de att jag ska kontakta service.

    Vad sägs om att sätta upp ett företag och köpa in defekta produkter utomlands (billigt) och sedan sälja dem vidare i Sverige. När kunder hör av sig (redanförsta dagen de fått leverans) och säger att produkten inte fungerar så svara man: "Beklagar, kontakta service". Och det händer upprepade gånger. Är det ett ärligt företag som gör så? Det är upp till var och en att avgöra!

    (Jag skriver detta inte av annan orsak än att bara informera om det som hänt mig när jag handlat hos Gränsbygdens Köpcentrum AB och det bemötande jag fått. När jag berättade för en arbetskollega om detta så fick jag veta att kollegan och ytterligare någon råkat ut för liknade problem. För mig säger det: oavsett pris så kommer jag inte handla något av ett sådant företag.)

    Mitt omdöme är egentligen NOLL stjärnor då man inte ska slänga pengar i sjön!
  • Dålig
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Nja, beställde och betalade en diskmaskin. Väntade väntade väntade, mejlade, oj fanns inte i lager (men sidan visar fortfarande att den finns i lager... sug på den Gänsbygden) då fick vi erbjudande om en dyrare till samma pris.Visst, ok, men vad hade hänt om vi inte mejlade? Hade vi väntat än idag? Hur svårt är det med rätt lagersaldo på hemsidan 2019?
  • Perfekt
    9 mån sedan
    Beställning
    Quick, responsive, friendly, easy to do business with.
  • Usel
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 9 mån sedan
    Jag köpte en luftvärmepump i september som visade sig vara en modell som inte var anpassad för nordiskt klimat (fel nummer 1) trots info om rätt modell på siten. Återlämnade den 12 september, nu har det gått snart fyra månader och jag har fortfarande inte fått pengarna tillbaka. Har aldrig någonsin blivit så här dåligt bemött av ett företag. Undvik till varje pris.
  • Ganska bra
    10 mån sedan
    Jag var väldigt skeptisk att köpa ifrån detta företaget efter att ha läst omdömen här. Antingen är man oerhört missnöjd och man kan läsa om att man säljer varor som inte finns, skickar fel varor eller leveranstider som inte hålls. De som å andra sidan är nöjda är väldigt nöjda och ibland så nöjda att man kan tror att det är anställda själva på företaget som skrivit omdömet.

    Priset de hade på min vara var oslagbart men varan fanns inte på laget utan var beställningsvara men hade fått leveransbeskedet att det skulle ta 10 dagar. Jag hade inte bråttom så jag chansade och la en beställning.

    I mitt fall så hade jag inga problem. Varan skickades efter 10 dagar. Det är rätt vara (har inte installerat den ännu men betäckningen är helt korrekt). Hade inga problem att få kontakt med kundtjänst vare sig via telefon eller mail men det kanske är annorlunda ifall man får problem. Just min vara hade slutat tillverkas nu i november och finns inte att köpa i Sverige så det är mycket möjligt att de köper ifrån något restlager i europa och det är därför de kan hålla så låga priser men det spelar ingen roll för mig. Den är "made in Germany" och att inte få svensk manual på papper bryr jag mig inte om. Finns att ladda ner ifall vill ha den.

    De får inte full pott för jag tycker att när man trots allt köper varor för rätt så många tusenlappar så bör fraktkostnaden vara lägre.
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Köpte en kaffebryggare med kvarn och en vattenkokare i rostfritt från gränsbygden, mycket god service och vänligt bemötande av säljaren Magnus som vi pratade med!

    Tycker att dom får oförtjänt dåliga kommentarer, blir nästan pinsamt när man läser en del av kommentarerna nedan, detta är ett av Sveriges största bolag inom vitvaror (allabolag.se) och någon tror på fullaste allvar att sidan är en bluff??!
  • Usel
    10 mån sedan
    La en order den 5/11-18. Beställningsvara. Skulle inte vara några problem med leveranstid. Efter 10 mail och flera försök att ringa på telefon samt kontakt med prisjakt så svarar inte företaget längre. Någon maskin har inte dykt upp heller efter en månads tid. KÖP ALDRIG NÅGOT FRÅN DENNA BUTIK! DET ÄR LURENDREJERI!
  • Perfekt
    10 mån sedan
    Oförtjänt dåligt betyg på Prisjakt. Jättebra kommunikation, och helt problemfritt, för mig. :)
  • Dålig
    10 mån sedan
    Börjar bli orolig för min order-ID 46068. Efter en del problem med deras webshop gick det att lägga order och jag bad om leveransbesked. Har inte fått något. Jag förväntar mig inte klockslag bara vilken vecka så man har något att förhålla sig till.
  • Utmärkt
    11 mån sedan
    Efter att vår gamla (20 år!) , trogna Husqvarna bänkdiskmaskin började bli dålig på att spola ut , så satte jag mig och ringde och pratade med tillverkaren.
    -Jaha , vi gör inte bänkdisk längre , du ska bestämt köpa en stor som ska stå nere vid golvet .
    Nä ,det vill jag absolut inte sa jag , dessutom vill jag att jag kan koppla på varmvatten direkt till maskinen , vi har ju jordvärme och vill inte lägga el på varmvattnet .

    -Det går inte , så gör man inte nu för tiden och du ska köpa en stor och bla bla osv.

    Då orkade jag inte mer med den hopplösa människan och tackade och la på.
    Sedan mejlade jag fem stycken olika återförsäljare och skrev vilka krav jag hade . Fyra svarade och billigast var Gränsbygden Köpcenter . Sen åkte jag till deras butik och blev mottagen av en kunnig och mycket trevlig man som heter Mattias (tror jag bestämt) .
    Jag var lite orolig för det här med att koppla upp maskinen , men säljaren förklarade
    tydligt hur man ska göra och sa att det ÄR lätt ! Hmm...
    Nåväl , jag slog till och köpte en Elecrolux 2400 ! Jag hade gjort mig lite illa i ena handen och undrade om någon kunde hjälpa mig , och jajjemän , en stor snäll kille bar ut maskinen!

    Vi är nu mycket nöjda . Monteringen gick bra , och maskinen är så tyst !

    Det är komisk att Husqvarna och Electrolux inte verkar ha riktig koll , det är ju samma tillverkare ! Hade de inte haft hjälp av otroligt duktiga återförsäljare så skulle de absolut få det svårt!

    Så det blir högt betyg ! (Det regnade på hemvägen men man kan inte få allt?)
  • Usel
    11 mån sedan
    Varning! B
    Bait-and-switch

    De varor som de har lägst pris på prisjakt, har de inte i lager.

    Om man beställer de så försöker de få en att tro man får ett välddigt mycket bättre pris på deras "Mont Karlo" som ingen annan säljer, troligtvis skräp.
    Jag måste erkänna att det gör de väldigt bra, blev nästan lurad själv :-)

    Denna butik borde inte vara med på prisjakt.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 11 mån sedan
    Tack, för underbar service igen! Min kyl och frys gick sönder, fick snabb och bra hjälp av säljaren. Leveransen kom på 3 dagar. Köpte Mont Karlo KS38SSA01EU + GS34SSA02EU funkar perfekt! Fick till och med Black Friday erbjudandet några dagar innan =)

    Jag lovar att återkomma vid nästa köp!
  • Perfekt
    11 mån sedan
    När vår induktionshäll som var köpt hos Gränsbygden slutade att fungera för ett par månader sedan så var det självklart för oss att vända oss dit igen för att köpa en ny. Detta eftersom att de väldigt ofta har lägst priser på marknaden och att vi blev bemötta mycket bra senast vi handlade där.

    Jag var egentligen på jakt efter en Siemens häll, vilket vi hade tidigare, men blev istället erbjuden och rekommenderad en häll av märket Mont Karlo, vilket verkar vara deras egna märke. Jag läste på lite om den och valde att slå till.

    Hällen levererades hem till dörren efter endast 4 dagar och jag har inte ångrat köpet en sekund. Hällen fungerar utmärkt och har verkligen överträffat mina förväntningar.

    Jag kan verkligen starkt rekommendera Gränsbygdens Köpcentrum när man är på jakt efter vitvaror. Trevlig personal, låga priser och snabb leverans.

    Jag kommer utan tvekan att fortsätta handla mina vitvaror där.
  • Usel
    11 mån sedan
    Även om de är någon tusenlapp billigare än andra, så är det inte värt besväret att beställa från Gränsbygdens Köpcentrum. Som jag har fattat det är affärsidén att gråimportera (manualer har inte varit på svenska eller engelska, utan polska och slovakiska), och att försöka styra om beställningen till något annan modell de för tillfället råkat komma över.

    Vill du se hur kommunikationen funkar med dem, så begär ut ärende 2018-01999 från Allmänna Reklamationsnämnden.
  • 2018-10-23 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    De har bra priser och hyfsad service i butiken, men sedan är det slut.
    De hjälper inte till när något krånglar, ringer inte upp fast de lovat, allmänt otrevliga när man väl får tag på dem.
  • Usel
    1 år sedan
    Sämsta handlaren nånsin. Beställde en ugn och 2 månader senare efter massor med undanflykter och förklaringar "Den utlovas nästa vecka" tröttnade jag på de här skojarna och annullerade ordern. ALDRIG nånsin Gränsbyggdens igen
  • Perfekt
    1 år sedan
    Köpte en ny diskmaskin Asko hos Gränsbygdens Köpcentrum och är kanon nöjd med både köp och butiken. Kunnig personal och super trevliga. Kommer att handla i denna härliga butik igen!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Total renoverade min lägenhet och köpta alla vitvaror från Gränsbygden. Bra priser och bra support från deras kundtjänst. Bra leveranstid på alla produkterna!

    Kan varmt rekommendera Gränsbygden till alla och ett extra stort plus till deras support som var väldigt hjälpsamma att hitta rätt produkter!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Har handlat mer eller mindre alla vitvaror i hemmet här. Monto Carlo för det mesta och alltid nöjd.
    Kan varmt rekommendera att handla här, både på plats och via nätet! ++++++++++++++++++++++++++++
  • Perfekt
    1 år sedan
    Jag är supernöjd med gränsbygden och deras service är jätte bra. Köpte två tvättmaskiner en Mont Karlo och en Candy och är supernöjd med dom. Bra priser och service. Gränsbygden rekommenderas prisvärt och bra kvalitet.
  • Usel
    1 år sedan
    Väntat +3 månader på tvätt o torktumlare. Bosch. Ringer varannan dag. De ringer aldrig tillbaka. Jag polisanmäler snart.
    Återkommer i ärendet.
  • Usel
    1 år sedan
    Aldrig mer Gränsbygdens köpcentrum! När vår gamla tvättmaskin som vi köpt på Gränsbygdens köpcentrum slutade att fungera efter 5 år blev vi rekommenderade att inte laga eller ta detta på försäkring, utan köpa en ny med 10 års garanti istället. När denna också fick problem inom garantitiden, märkte vi att vi köpt en maskin, men fått en annan enklare maskin istället. Det enda dom kunde bistå med efter att ha varit i butik flera gånger, var att skriva ett nytt kvitto så det stämde med produkten. Efter att ha lovat kompensation och bra pris på ny tvättmaskin, blev beskedet att de inte kunde göra något alls på priset och ingen kompensation.

    Nu väldigt nöjd kund hos ett konkurrerande företag med trevlig personal, och till ett pris som var flera tusen billigare än Gränsbygdens pris.
  • Usel
    1 år sedan
    Det här företaget säljer luft! Ni som funderar på att köpa något från Gränsbygdens köpcentrum bör ta en titt på de dåliga recensionerna här - de finns här av en anledning. Jag beställde en spis av företaget (blev lockad av det låga priset som så många andra) och blev lovad två veckors leveranstid. Efter sju veckor hörde jag av mig och undrade var spisen var och först då började leta efter spisen i Europa (!). Sedan började en annan i företaget att dribbla om faktura-betalningen som han påstod inte hade gått igenom (vilket den hade).
    Efter ett par veckors tjafs så avbeställde jag varan - och fick ett snorkigt svar att jag inte kommunicerat 'bra' med dem! Har aldrig, aldrig blivit så dåligt behandlat av ett företag!
    Hur kan Gränsbygdens köpcentrum få fortsätta att sälja produkter?
    Ni som ska köpa billiga vitvaror - köp någon annanstans!
  • Hej Möller Sandström och tack för ditt omdöme.

    Vi på Gränsbygden säljer luft, detta stämmer, detta i form av både Luftkylare och A/C. - Billigt.
    Vi säljer även vitvaror, och detta till hela Sverige. Jag ser enligt din kommentar att i ditt fall gäller detta just det, vitvaror. - Billigt.

    Er order lades i mitten av maj hos oss. Ni kontaktade oss den 1:a (första) Juni i form av leveransbesked.

    Vi återkom ganska direkt att er order var rödmarkerad hos oss, och då ni valt att betala denna via Santander (företaget som sköter våra fakturor/deletalningar) var vi tvungna att kolla via dom vad som strulat.
    Av deras säkerhetesskäl måste vi alltid fråga efter namn och personnummer för att kunna få info angående ett pågående köp.
    Vi frågade er därför om ert personnummer. Ni utnyttjade dock er rättighet att ej lämna ut personnummer och utlämnade oss därför i en form av hopplöshet i att kunna hjälpa er.

    Tack för förståelse - Beklagar verkligen strulet med fakturabetalning men var medveten om att detta INTE förekommer ofta. Tyvärr är vi dock bundna till systemen som ibland felar - Därav sekretess i att dubbelkolla manuellt.

    Välkommen åter som sagt. Trevlig helg!
    Mvh, Gränsbygdens Personal som säljer luft och vitvaror - Billigt.

  • Perfekt
    1 år sedan
    När vi flyttade i i ett hus med gamla vitvaror tog det inte lång tid innan diskmaskinen på av. Som en småbarnsfamilj är diskmaskin ett måste och även en bra budget. Även kyl och frys började sjunga på sista versen så vi hörde av oss till gränsbygden som fixade kyl, frys och diskmaskin i rostfritt till oss för ett bra paketpris. Leverans inom en vecka och allt fungerade felfritt.
    Så när tvättmaskinen någon månad senare började strula var gränsbygden ett självklart val. Jag föll direkt för en svart montcarlo och ville självklart även byta torktumlaren då också. Även denna gången fick vi ett bra paketpris och snabb leverans.
    Nu i veckan började ungens funktioner lägga av. Ringde gränsbygden och de säger att de får in en ny ugn som skulle passa oss om 2 veckor. Vilken jädrans service säger jag bara. Nu väntar vi spänt på vår nya ugn som är preorderd.
  • Hej Amanda Pålsson!

    Vi är mycket glada över att få dela er glädje i detta köp!
    Måste även få dela med oss i att vi är oerhört nöjda över vårt märke Mont Karlo.
    Fantastiskt roligt att se er yttrande bekvämelse i detta betyg och recension.

    Välkommen åter!
    Mvh Gränsbygdens personal.

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte kyl o frys Mont Karlo super nöjd med skåpet
    Vill bara säga en sak, ni har bästa pris och prestanda.
    fick skåpet samma dag som jag köpte det.

    En stark återkommande kund!++++++
  • Usel
    1 år sedan
    Denna hemsida har satt i system att "ha varor i lager" när med sedan undrar var ens saker tagit vägen så vill de erbjuda "en bättre vara". Denna vara är dyrare på deras hemsida, men på andra hemsidor är den betydligt billigare.
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Blev helt nöjd , tvättmaskinen kom i inom utlovad tid
    och än så länge har den fungerat riktigt bra
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Fick både bra bemötande och hjälp när jag köpte en ny släpkärra igår
    Kommer höra av mig till dem igen när jag behöver något
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Mycket trevlig och ärlig personal.
    Har köpt alla mina vitvaror från Gränsbygdens Köpcentrum utan problem.
    Beställde en torktumlare för något år sedan och dom ringde mig och erbjöd en dyrare modell med digital visning för samma pengar, då den andra tog någon vecka att få hem. Har ALDRIG varit missnöjd med denna butik. Har beställt en Panasonic-Tv som jag väntat ett par dagar på, men som det står "leveranstiden är mellan 1-4 veckor beroende på tillgänglighet, men många läser inte detta.
    Mycket nöjd kund!
  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Köpte släpvagnen Premium Trailer för 11990:- ink gallergrindar......grymt bra pris samt proffsigt bemötande av kunnig personal
  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Tog drygt 6 veckor innan maskinen kom fram, är lite på gränsen till för lång tid, det stod på hemsidan att leveranstiden var 1-4 veckor, men är väl ok ändå.
    Dock levererades fel modell, den modell jag fick var dessutom helt andra mått på, en hel del högre och passar därmed inte överhuvudtaget hemma hos mig.
    Väldigt konstigt och inte något jag varit med om förut, det är väl bara att gå efter produktnumret, det tog mig 2 sekunder att se att det var fel modell. Konstigt att man inte kollar vad som är beställt innan man skickar iväg.
    Visst det är billiga priser och modellen de skickade är en modell dyrare än den jag beställde, men den passar ju dock inte just hos mig.
    Helt klart inte värt besväret.