Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Snabba leveranser
Fri frakt över 500kr
30 dagars öppet köp

http://www.mediamarkt.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
PayPal
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information MediaMarkt har fått betyget (7.92)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    2 tim sedan
    Uppdaterat: 2 tim sedan
    Ett oseriöst företag som har verken respekt för sina kunder och inte heller tar ansvar för sina produkter efter köpet och har inte någon kunnig personal på plats att lösa kundernas problem och bara de kommer med många bortförklaringar efter köpet!
    Sök ett bättre och seriösare företag!
    Mvh Keyvan
  • Dålig
    3 dagar sedan
    Urusel återkoppling från kundservice.
    Sedan jag köpte ett kyl/frys i början av december har jag försökt reklamera en skada.
    Man får ingen återkoppling. Bara tystnad.
    jag avråder starkt att inte handla på MediaMarkt för dem kan inte hantera denna typ av ärenden.
  • Dålig
    3 dagar sedan
    Min beställning av en skräm till kampanjpris blev låst i deras system, och jag var tvungen att lägga om orden men då till ordinarie pris.
  • Knappt godkänd
    6 dagar sedan
    Uppdaterat: 5 dagar sedan
    MediaMarkt Kristianstad.
    Trevlig och kunnig säljare, plockade fram en "rätt" kyl utanför ordinarie sortiment.
    Sen kommer den absolut trista delen, kommunikation!
    Ett stort skämt, usel kundtjänst som t.o.m har råd att vara lite små spydiga.
    Varan, en kyl av dyrare slaget.
    Skadat emballage, dock är det rostfria kabinettet helt.
    Transport: Här finns också brister, Kylen har transporteras liggande på rygg vilket enl service firman är fel. Transportörens fordon är helt enkelt för litet.
    Kylen får inte startas tidigast om ett DYGN när den legat ner. Ingen information om detta varken från säljare eller transportör.
    Sammantaget är det slut handlat på MediaMarkt för vår del.
    LÄS OMDÖMME PÅ TRUSTPILOT finns massor och allt annat än bra.

    Svar till Mediamarkt, Eivor på Prisjakt)/Sally på Trustpilot svar kopierat :
    Jag har inte fått för lite information. Det har er transportör däremot fått! För att skriva ett korrekt omdöme har jag i detta fallet kollat upp hur kylen ska transporteras.
  • Jag beklagar att du är missnöjd med din upplevelse hos och att du fick för lite information gällande ditt kylskåp. Kylskåp ska transporteras ståendes och det var inkorrekt av transportören att ha den liggandes. Jag förstår att du är upprörd över detta och jag ber om ursäkt över att det gick som det gick.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    8 dagar sedan
    Uppdaterat: 7 dagar sedan
    Mediamarkt enda kedjan som hade min tilltänkta inbyggnadsugn i lager. Åkte 5 mil för att handla denna i butik för att stödja butiksförsäljningen - ej i lager! Blev förbannad och passa på att skaffa nånting vettigt i butiken när jag ändå hade åkt dit, en soda stream apparat. Kommer hem och ska glädja barnen- då finns alla grejer utom maskinen. Fick åka 20 mil i slutändan och fick dessutom ett stenskott på vägen dit för bytet. Inte undra på att det blir butiksdöd - nu blir det nätet för mig i fortsättningen.
  • Det var väldigt tråkigt att höra att det blev såhär. Ibland kan det vara felaktigt lagersaldo och då kan ett sådant missöde ske, och det är otroligt trist att det skedde just dig. Och ännu tråkigare och oturen fortsatte då din sodastream saknade delar. Jag hoppas det gick att ordna så du fick det som saknades och att din ugn snart kommer in på lager igen!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    9 dagar sedan
    Har beställt två produkter av MediaMarkt, men leveransen innehöll endast en av produkterna. När jag påpekade detta för DHL-chauffören så sa han att det endast fanns ett paket, och var inte tillmötesgående, utan bara snäste av mig
    Jag gjorde ett ärende till ”Kundtjänst”, vet inte om det är korrekt att kalla det för kundtjänst.
    Under tre veckor har jag fått ett antal automatgenererade mail "För tillfället är det väldigt många som försöker nå oss och vi arbetar fortast möjligt för att hinna ikapp med att besvara din fråga, vi ser fram emot att få hjälpa dig."
    Har ringt dem men får endast rådet att avvakta.
    MediaMarkt har absolut inget kundfokus utan säger, i tre veckor, att de ska undersöka vart problemet ligger och vad som har hänt med leveransen.
    Istället för att göra kunden nöjd och skicka den beställda varan separat, så håller de på med denna "undersökning" vad som har hänt med leveransen, i detta fallet är det DHL som var distributör.
    Man erbjuder ingen kompensation för allt strul detta innebär för kunden.
    Vi har höga och större förväntningar på ett i grunden tyskt företag från Mûnchen

    Det här var sista gången vi kommer att handla på MediaMarkt – och ryktet lär sprida sig!

    Tack och hej då MediaMarkt!
  • Jag beklagar allt krångel som uppstått och jag håller helt och hållet med dig om att du borde blivit kompenserad eller fått varan utskickad på nytt. Jag hoppas att allt löser sig för dig snarast.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    11 dagar sedan
    Nonchalant bemötande
    Köpte helt värdelösa hörlurar Jaybird vista.
    Knapparna är så tröga att det är smärtsamt att byta låt. Tydligen är dom lurarna så..
    Fruktansvärt besiken då jag skulle stå för felsökningsavgift på 600kr+
    Aldrig mer mediamarkt!
    Varit stamkund och köpt in massvis bla till mitt jobb
  • Vad tråkigt att höra att du var missnöjd med ditt köp av hörlurar. Det måste kännas riktigt surt att stå för den kostnaden och jag förstår att du är besviken på hur detta hanterats.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    23 dagar sedan
    Uppdaterat: 11 dagar sedan
    Köpte precis som andra en Gamingstol som saknade Hjul vid leverans.
    Lagt ärende till Kundservice på detta. Svaret därifrån är autogenererat med 48 timmars mellanrum "För tillfället är det väldigt många som försöker nå oss och vi arbetar fortast möjligt för att hinna ikapp med att besvara din fråga, vi ser fram emot att få hjälpa dig."

    Man rekommenderas att ta kontakt via telefon vilket jag gjort vid ett antal tillfällen.
    Vid första kontakt svarade en person att det vet om problem med en batch som levererats utan hjul han skulle ordna detta och jag skulle få ett mail som bekräftade att de jobbar på problemet.
    Senare kommer fler autogenererade mail "För tillfället är det väldigt många som försöker nå oss och vi arbetar fortast möjligt för att hinna ikapp med att besvara din fråga, vi ser fram emot att få hjälpa dig."
    Ringer kundtjänst som säger att de skall trycka på så att något händer. Ärendet kanske kommit för långt ner i högen av ärenden.

    Jag har efter två veckors dagligt tjat inte fått något besked vad som kommer att hända.

    Kundtjänst är ett skämt.

    Har man nått en nivå när man bara hinner med att svara kunderna att det dröjer istället för att faktiskt åtgärda reklamationerna?

    Nu har 21 dagar gott sedan reklamationen och Mediamark har inte reagerat trots flera påstötningar
  • Jag beklagar verkligen att det inte har löst sig för dig ännu. Jag sitter ju tyvärr inte på kundtjänsten så jag vet inte vad som pågår med den batch som kom utan hjul, men jag skulle vilja påstå att de gör vad de kan för att hinna hantera alla ärenden som kommit in. Det kan vara så att det dröjer p.g.a. tillverkaren, det kanske är försenade leveranser från de ut till våra lager och så.

    Jag hoppas det reder ut sig för dig snarast.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Mycket bra
    11 dagar sedan
    Jag köpte en smartphone.

    + Fungerade utmärkt & snabb leverans.

    - Prisgaranti saknas.
    - Öppet köp tiden borde vara längre än 4v, samt fria returer.
  • Vad roligt att höra att du valde att handla hos oss, hoppas du är nöjd med din nya telefon och servicen hos oss.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    11 dagar sedan
    Skickade följande feedback till media markt:

    Jag beställde en tv från media markt 18 Januari 2021. 

    Jag fick ta emot en söndrig tv 25 Januari. Den dagen hade jag ordnat bärhjälp eftersom tv vägde 45kg och är omöjlig att kunna bäras av en person. Jag rapporterade transportskadan samma dag och lämnade in alla uppgifter som ni begärde. Jag var mycket tydligt med att jag inte kan bära på tv ensam. Som svar på detta fick jag att det inte är någon är ett problem då DHL kommer att hämta tvn. Idag när jag ringde för att höra om vilken tid de kommer för att hämta tv så meddelar de först att de inte hinner idag och sedan att de inte kommer att gå in i trapphuset. 

    Jag förstår att det är en pågående pandemi och att detta kan försvåra/ förlänga tid för hantering, men nu har det snart gått en månad! 

    Hur ska jag kunna någon gång i fortsättningen kunna rekommendera Media Markt eller deras kundtjänst? Absolut ingenting personligt mot någon men det här är under all kritik. 

    Som svar på detta mail fick jag:

    Tyvärr så kan inte DHL bära ner tvn från din lägenhet utan de kan bara hämta den vid port / tomtgräns.

    Har du några frågor eller funderingar? Återkom gärna till oss så hjälper vi dig så gott vi kan.

    Ha en fortsatt trevlig dag och välkommen åter!
  • Till att börja med så måste jag få säga att det är riktigt tråkigt att höra att du fick en tv som gått sönder under transporten, det måste ju kännas hur trist som helst. Att du inte fick mer hjälp gällande detta ärende tycker i alla fall jag är dåligt bemötande av kund och hoppas att detta inte är något som upprepas. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig mer men mitt tips är att försöka ringa in till vår kundtjänst först och se om det finns någon chans till att få den nerburen alternativt testa ringa DHL och se om det är möjligt att ordna från deras håll.

    Jag hoppas allt löser sig för dig.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    14 dagar sedan
    Fruktansvärt dålig kundservice! Telefonkontakt med kundservice för att reklamera en vara som uppenbart har produktionsfel. Inom 1,5 vecka skulle en fraktsedel skickas ( tilläggas ska att jag satt i kö i två timmar för att komma fram) efter 1,5 vecka tar jag kontant via mail och undrar vart fraktsedeln har tagit vägen. Svar var att de inte fanns något ärende. Efter ytterligare tre kontaktförsök ( som även de tagit 1,5 vecka) med samma svar och bifogat kvitto skulle äntligen ruljansen på ärendet fungera enligt mediamarkt själva. Nu har de gått ytterligare 2 veckor sedan senaste svar, ingen fraktsedel har kommit och definitivt ingen återbetalning. Mycket dåligt hanterat! Här tappar ni en kund som definitivt inte kommer rekommendera er!
  • Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över allt strul med din reklamation. Om du har möjlighet så kan du åka in till ett varuhus och göra din reklamation därifrån, mitt tips är då att åka in precis vid öppning eller stängning då det är färre folk i butiken då.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    18 dagar sedan
    Uppdaterat: 18 dagar sedan
    Till att börja med undanber jag mig tafatta svar från er krishanteringsgrupp på Prisjakt. Det ger mig NOLL att ni skriver "Ojdå, så knasigt... det ska såklart inte hända... bla bla". Lägg resurserna på att erbjuda bättre köpvillkor istället, för de är USLA i jämförelse med era konkurrenter.

    Jag har lärt mig den hårda vägen att undvika Mediamarkt. Ett hett tips är att ni också gör så.

    Mina problem har varit följande:

    - Långa svarstider och personal som inte bryr sig.

    - De krånglar som tusan och man känner sig som en andra klassens-konsument.

    - I kontakt med kundtjänst så hänvisar man till att Sveriges lag inte tillåter dem att ta tillbaka varan.

    - Lagen tillåter det. Så klart. Det var en brödrost, lagen tillåter retur av defekta brödrostar (dyr som tusan, då ännu viktigare med en bra försäljare som jag surt fick erfara).

    - Outlet-varor har inte öppet köp, även om de inte funkar eller har stora repor. Det har Elgiganten, Netonnet, Komplett, Webhallen, Inet och i stort sett alla seriösa butiker.

    - Mediamarkt är inte som de andra, de är sju resor värre när det kommer till deras villkor för dig som konsument. Och villkoren kommer de alltid att hänvisa till.

    Märkliga bemötanden och extremt kundovänliga villkor. Gör er själv en tjänst och undvik den här butiken.
  • Det var väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med hur ditt ärende har hanterats och jag beklagar att du inte fått den hjälp du önskat.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    19 dagar sedan
    Köper en vara med tilläggstjänster och när tilläggstjänsten behöver utnyttjas gäller den inte längre då deras leverantör har ändrat policy. Men pengarna gick bra att behålla.
  • Oj vad knasigt! Det låter ju inte riktigt rätt att du inte får tillbaka pengarna när du inte fått nytta av den tjänst du beställt. Mitt tips är att du kontaktar vår kundtjänst och går till botten med detta.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Usel
    19 dagar sedan
    Uppdaterat: 19 dagar sedan
    Ortrolig dålig service. Lämnade en dator för lagning under garantitiden. Först tyckte de att det inte fanns fel på datorn och tog inte emot den. Efter flera veckor krångel tog de emot datorn. Lagningen skall ta högst 2 veckor i värsta fall 3. Det har går 6 veckor utan nån resultat trots att felet är bekräftat. Sen november har datorn krånglat och vi är i mitten av februari. Datorn brukar vara än arbetsverktyg och att det skall ta så lång tid när man behöver den för skolarbete är helt oacceptabelt. Att det tar 15-20 minuter att hantera varje ärende i butiken är grädde på moset. Man får sitta i timmar tills man får nån svar. Det blir inget Lenovo eller Mediamarkt i fortsättningen.
    Bäst att de inte ber om ursäkt eller kommer med bortförklaringar för jag har ingen användning för det. Hoppas att jag får min dator innan de går i konkurs eller lägger ner 💩
  • Det var väldigt tråkigt att höra att det gått så lång tid utan att du fått tillbaka din dator. Jag hoppas att allt löser sig för dig snarast.

    Jag beklagar all denna röra.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Perfekt
    20 dagar sedan
    Multumesc frumos de cumparatur
  • I hope your satisfied with your purchase.

    Thank you for your feedback. I wish you a good day.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    21 dagar sedan
    Fruktansvärt dåligt bemötande och service. Beställde en mobiltelefon online, fick fel färg levererad. Först får jag vänta nästan fyra veckor på återkoppling, sen meddelar man att de inte kan göra något då artikelnumret på orderbekräftelsen motsvarar den färg jag fått. Att det står rätt färg har tydligen ingen betydelse, det är visst mitt ansvar att kolla så att artikelnummer stämmer med vad som utlovas.
  • Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för ett dåligt bemötande. Det låter ju underligt att det påstås vara så, det bör ju vara så att den färg man beställt är den färg man ska få. Jag misstänker att du mailade in till oss och fick vänta så länge på svar. Jag tycker att du borde ringa in till vår kundtjänst istället så du kan prata med någon direkt och titta närmare på din order.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    21 dagar sedan
    Köpte två olika surfplattor under Black Friday från MediaMarkts webbsida. Den första bokade MediaMarkt av automatiskt efter en vecka och satte tillbaka pengarna - utan dialog. Den andra har fortfarande inte dykt upp 2,5 månad senare. Kommentaren från MediaMarkt, när man väl får kontakt, är "tyvärr, vi har ingen prognos". Samma surfplatta finns i butik, men den får jag inte hämta för då måste jag avboka och göra ett nytt köp till dyrare pris. Jag valde ju MediaMarkt för att de är stora och "leveranssäkra", trodde jag. Känns som att MediaMarkt säljer produkter online som de inte har. Jag kommer inte handla hos MediaMarkt online igen i första taget.
  • Det var konstigt att du inte fick någon information om varför din ena Ipad blev makulerad. Det låter ännu konstigare att de på kundtjänsten inte kan se vad som pågår med din beställning. Det är riktigt. tråkigt att du hamnat i denna sits. Jag hoppas innerligt att det löser för dig snarast.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    25 dagar sedan
    Hej!
    Köpte en gamingstol online. Den levererades utan hjul och en skada på armstödet. Efter öven en månad återkopplar Mediamarkt på mitt ärende och informerar att jag ska kontakta leverantören själv. Ingen kompensation för att det dröjt så länge eller för att jag måste lösa problemet själv.

    Efter långa mailväxlingar och samtal erbjöd de ett presentkort på 200kr.

    Jag rekommenderar inte att man handlar av Mediamarkt. Långa hanteringstider och inte kundvänliga. Sämst i klassen skulle jag vilja säga
  • Hej! Det var ju himla trist att höra att det saknades delar och att din order var skadad. Jag beklagar de långa svarstiderna men det är hög belastning på vår mail just nu så min rekommendation är att ringa in för att få snabbast hjälp. Kanske lite försent att säga det nu, men jag beklagar återigen allt strul.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    25 dagar sedan
    Uppdaterat: 25 dagar sedan
    Dåligt öppetköp och bytes rätt.
    Aldrig varit med om i mitt liv sånt affär
    så krångels. Som en boll mellan medieamarkt och tillverkare
  • Jag ber om ursäkt för allt krångel som uppstått. Jag hoppas att allt löser sig snarast.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    25 dagar sedan
    Jätte dåligt återköp , köpte en kylskåp dagen efter kontaktat för byte och öppetköp utan att lyckas. Min ärende inte låst än
  • Oj så knasigt. Jag rekommenderar att du ringer in till vår kundtjänst så kommer du få hjälp med att beställa hem retursedel osv.
    Jag hoppas allt löser sig.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    25 dagar sedan
    Katastrofal kundtjänst.
    Omöjlig att komma fram till, har bristfällig information kring kampanjer.
    Trots att de haft 8 dagar på sig att återkomma med information tills kampanjsida stängt ner lyckas de inte med det. Istället meddelar de 18 dagar efter inkommet ärende att jag som kund borde ha sett hur man skulle gå tillväga, notera att ingen på deras kundtjänst visste hur man skulle göra, och att kampanjen nu är nedlagd.
    Lägger skulden på leverantör och kund.
    När man sedan frågar om deras ansvar i detta väljer de att stoppa huvudet i sanden!
  • Oj det lät ju inte alls bra. De på kundtjänsten ska ha kunskap om de aktiva kampanjerna men i vissa fall kan det vara en kampanj som tillverkaren har och inte MediaMarkt och då kan det vara lite svårare att hålla koll på detaljerna. Nu vet jag inte vilken kampanj det gällde men så kan det se ut.
    Det var väldigt tråkigt att du fick svar på dina frågor efter kampanjens slut, hoppas vi kan vara till bättre hjälp för dig nästa gång.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Bästa service,köpte vår Bosch diskmaskin med intstallation,,två dagar efter fick vi diskmaskinen installerad,tiden som montören bestämde, kom på punkt och pricka,,har handlat mycket på Mediamarkt och varit nöjd med nästan allt,utom en dator som bara höll 1½ år,men annars helt OK.
  • Så kul att höra att allt gick som det skulle! Man blir alltid glad när man läser sådant på morgonkvisten. Hoppas ni disken blir extra ren med er nya diskmaskin och att ni återkommer till oss vid nästa tillfälle ni behöver köpa elektronik!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Perfekt
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    Jag beställde en tisdag kväll och fick varan idag en måndag (4 vardagar där helgen inte är inräknad, vilket är helt okej leveranstid). Dessutom en vara som är högt eftertraktad vilket gjorde mitt köp ännu bättre.

    Allt gick smidigt, betalade kontant, fick orderbekräftelse direkt efter köp och Kolli-ID när varan packats och skickats iväg så att man enkelt kan följa leveransen. Elektroniskt kvitto till e-postadressen.

    Förstår att alla har olika upplevelser och jag blev förvånad när jag ser alla negativa omdömen. Media Markt har inte gjort mig besviken alls utan allt gick smidigt och jag är mycket nöjd med mitt köp.

    Kommer fortsätta handla på Media Markt!
  • Vad härligt att höra! Din upplevelse hos oss är ingenting ovanligt men oftast så höjer man sin röst när man är missnöjd... Jag uppskattar ditt omdöme jättemycket och hoppas att du är nöjd med ditt köp!
    Du är så varmt välkommen till oss.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    27 dagar sedan
    Beställde dammsugarpåsar den 21 januari. Beloppet reserverades hos klarna men jag fick aldrig något bekräftelsemail. Efter några dagar misstänkte jag att något var fel så jag mailar kundtjänst och frågar. 12 dagar (!) senare svarar de att min beställning tyvärr inte går att hitta i systemet.
    Det märkligaste är att exakt samma sak hände sist jag beställde från dem 2019.
    Om du väljer att handla i någon av deras butiker så får du vara beredd på att de försöker pracka på dig försäkringar och hotar med att garantin inte gäller annars. Mitt tips är att välja en annan butik.
  • Vad tråkigt att det blev något galet med din beställning. Dessvärre så är det längre svarstider via mail just nu då det är högbelastning så mitt tips är att ringa in till oss så får man hjälp på en gång!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    HANDLA INTE PÅ MEDIAMARKT!

    Katastrof! Jag har haft ett ärende igång hos dem sen 8/1-21. Då skickade de min dammsugare och allt var frid och fröjd. Tack vare Postnordappen ser jag att något blivit knasigt och att min beställning är satt i retur. Jag mejlar Mediamarkt och frågar vad som är på gång och de ska svara inom 24-48 timmar (idag är det den 1/2-21 och jag har fortfarande inte fått svar på det mejlet). 12/1-21 ser jag att (i Postnordappen) att dammsugaren är tillbaka i Veddesta och jag bestämmer mig för att ringa Mediamarkt. Då de hade en kötid på över 1 timma ringer jag Postnord emellan. Även de hade kötid på en timma men där kunde de iaf bekräfta att de gjort fel men att dammsugaren var tillbaka i Veddesta och hos Mediamarkt (då har den ändå varit i min hemstad och vänt).

    Jag ringer då till Mediamarkt och sitter i kö i en timma. Pratar med en person som säger att allt är okej och att de bara inte hunnit registrera returen.

    14/1-21 har jag forfarande inte hört något så ringer (kö i en timma) igen. Då säger denna person att de inte tagit emot returen samtidigt som han säger att de har tagit emot returen. Det slutar iaf med att han säger att de kommer ta emot returen när jag ber honom skicka en bekräftelse på mejlen om att de tagit emot returen. Det vill han inte göra. Jag ber honom då ringa mig på måndag (18/1-21) för att kolla av med mig så att jag fått det berömda bekräftelsemejlet som ska komma under dagarna. Måndagen kommer och går och han har fortfarande inte hört av sig!

    Idag 1/2-21 tröttnade jag och ringde en gång till. Denna person säger att de inte kan göra något utan att något blivit fel. Vi får helt enkelt vänta. Jag står på mig och då kunde han helt plötsligt kontakta någon som kontaktade ekonomiavdelningen för att häva min faktura. Att få kontakt med de som sköter returen verkar omöjligt. Han säger tillslut att han inte kan göra något mer utan att jag får vänta på ekonomiavdelningen som ska lösa detta inom 7 dagar. Jag frågar vad som händer om de inte löser det inom sju dagar och då svarar han att jag får ett mejl vare sig de löst det eller inte. Detta mejl ska jag då kunna svara på. Jag frågar då vad syftet är i och med att de inte svarar på mejl? De visste han tyvärr inte. Jag har en känsla av att jag får ringa om 7 dagar igen...

    Summa summarum. HANDLA INTE HÄR! Jag kommer aldrig någonsin vela ha med dem att göra igen. Självklart kan saker bli fel men de har noll lösningsförmåga och verkar inte ha kontakt enheterna emellan. Det är helt orimligt att det ska gå till såhär och att jag som kund ska lägga otaliga timmar på detta. Hade det inte varit för mig så hade de inte ens vetat att dammsugaren var tillbaka hos dem... Jag får väl luta mig tillbaka och njuta av mina automejl som kommer en gång i veckan. "För tillfället är det väldigt många som försöker nå oss och vi arbetar fortast möjligt för att hinna ikapp med att besvara din fråga, vi ser fram emot att få hjälpa dig." Jo tjena.
  • Jag beklagar så innerligt över allt detta strul. Detta låter absolut inte kul alls och jag håller helt och hållet med dig och anser också att detta borde skötts bättre.

    Nu har du ju varit i kontakt med oss flertalet gånger men jag skulle vilja rekommendera att du lägger ett ärende på detta och lägger in de ärendenummer du har på ditt ärende i dagsläget och även förklara allt som hänt så får man titta närmare på detta. Jag bifogar länken nedan.

    https://kundservice.mediamarkt.se/app/ask_dynamic/session/L3RpbWUvMTU4OTM1OTk2NS9nZW4vMTU4OTM1OTk2NS9zaWQvZlVGNkVYNFJ5eXlraWVxUUR4SXB3R0lSWUt5dWxlRXhob0FKTDAyQldKd3VEYXpUTXJIOTRvRFp4X2lTcmJlM1ZTVlN3SlBoOXF5ck1tcklvT19kRjJOJTdFN1hWUUxXcWxtQ1Qyc3pIT3hMYlJjMzBLMDM4UTBtMEElMjElMjE%3D

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.
    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    28 dagar sedan
    Helt kasst att handla online. Fick fel produkt hemskickad och returneringssystemet är det värsta jag använt. Fick inte med någon retur-fraktsedel och var tvungen att ringa för att få hjälp, vilket tog 30min. Beställ aldrig från media markt.
  • Det var tråkigt att höra att du fick hem fel vara. Jag beklagar att det tog lite tid att få till returen men jag hoppas du fått ordning på allting nu!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Knappt godkänd
    28 dagar sedan
    Beställde en TV i onsdags som skulle finnas i lager. 30 min tills den skulle finnas inne. Nu är det söndag. Ingen information om när leverans skall ske. Ringde redan på onsdagen (före 18.00!) eftersom jag anade oråd. Rösten i telefonsvararen sa "vänta kvar", därefter blev jag bortkopplad. Tjena! Hände flera gånger. Ni har ju redan tagit mina pengar, så jag förväntar mig snabb återkoppling. Så snälla Eivor, berätta inte hur tråkigt du tycker att detta är och skriv inte heller: "Vi tackar ödmjukast på förhand för ditt tålamod". Sådan ödmjukhet tarvar rak kommunikation, annars är det bättre att skriva rakt ut: Vi skiter i våra kunder. Det är mer ärligt.
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Betalde (tyvärr) för en diskmaskin som skulle levereras och installeras. Ingen maskin har kommit och jag har varken blivit kontaktad om tid för leveransdatum eller fått info om att varan är försenad. Har försökt att nå kundtjänst via mail i flera veckor utan svar. De anger att de ska svara inom 48 timmar. Jag har ingen lust att vänta i 50 minuter för att tala i telefon med Mediamarkt - jag gick istället till en butik för att fråga. De kunde inte hjälpa mig överhuvudtaget. Jag hoppas att jag blir kompenserad på ett eller annat sätt. Pinsamt Mediamarkt. Eivor som svarar på alla omdömen - kanske du skulle kunna sitta i kundtjänst och hjälpa oss kunder istället för att chatta här på prisjakt? Tar gärna din mailadress och kontaktar dig direkt för hjälp.
  • Det var ju riktigt tråkigt att höra att det här. Det måste kännas otroligt trist när man inte blir informerad om vad som sker med ens beställning. Det är ju tyvärr hög belastning just nu så det är både längre svarstider via mail och även telefonköer emellanåt. De på kundtjänsten gör så gott de kan för att hinna hjälpa alla. Mitt tips trots att jag förstår att man inte har någon större lust med det, är att ringa in till oss för när man kommer fram så får man hjälp med detsamma av kunnig personal på den specifika avdelningen de sitter på.

    Hade mitt jobb varit på kundtjänsten så hade jag med glädje hjälpt alla kunder som ringer in men nu är jag inte kvalificerad för att sitta där utan mitt jobb är att svara på kunders omdömen och det är tyvärr där det stannar.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Jag köpte ett kylskåp som levererats av två aggressiva personal som gjorde sönder golvet och kylskåpet var skadat. Jag ringde kundtjänsten mer än 4 gånger för att returnera varan, fick vänta 40-50 minuter varje gång jag ringde, men fick ingen hjälp. De sade "vi får inget svar från avdelningschefen och hen är den enda som kan fatta beslut i ärendet".

    Kylskåpet har stått i köket i en vecka. Det är väldigt stökigt hemma och jag slänger mat varje dag.

    Jag åkte till Barkarby varuhuset och pratat med kundservicen. De sade chefen kommer att ringa mig snart, vilket hen inte har gjort än. Sämre kan det inte bli!

    Kommer aldrig att handla därifrån.
  • Jag beklagar innerligt över att detta skett dig. Det är ju riktigt tråkigt att det blivit såhär. Jag anser att detta borde skötts på ett snyggare sätt. Jag hoppas att allt löser sig snarast.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Knappt godkänd
    1 månad sedan
    Snabb leverans men omöjliga att få kontakt med. Inget svar från kundservice på över en vecka.
  • Jag chansar på att du försökt att nå oss via mail i detta fall då. Mitt tips är att ringa in till oss istället då svarstiden är längre än vanligt via mail.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Köpte TV på Blackfriday. Leveranstiden ända hem till dörren okej.
  • Vad roligt att höra att är nöjd. Hoppas du återkommer som kund hos oss!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde julklapp till barnen. Fick en deleverans innan jul, med andra halvan av beställningen kom aldrig. Mailat flera gånger och pratat med kundservice, men de återkommer aldrig och löser inte problemet.
    Sämsta kundservicen någonsin.
  • Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över att det blivit såhär. Om du anser att du inte fått hjälp via kundtjänsten så rekommenderar jag att du lägger ett ärende gällande detta via länken jag bifogar nedan så får man titta närmare på detta.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Handla inte online. Krångligaste returen jag någonsin varit med om. En julklapp - helt oöppnad och inte en skråma i förpackningen - som jag behövde returnera. Har varit i kontakt med kundtjänst 7 gånger och beskrivit att jag vill återlämna denna julklapp. Som svar får jag att beskriva mitt ärende samt varans skick innan jag får en fraktsedel. I senaste svaret av dem skulle jag bifoga bild på varans skick.
    En månad senare och jag har fortfarande inte kunnat returnera min produkt! Aldrig mer mediamarkt online!
  • Det var tråkigt att höra att din upplevelse av att returnera via kundtjänst inte gick så smidigt som önskat. Mitt tips är att åka in till närmaste varuhus och returnerar den via den vägen, kring öppning och stängning är det mindre folk i butiken. Om ni har möjlighet såklart.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde en iPhone 12 Pro 201210 och hade fortfarande inte fått leverans 210125 och de kunde inte ge något leveransdatum.
    Ingen återkoppling alls under denna perioden. Dåligt!

    Vid beställning direkt hos Apple sker leverans senast 2 dagar senare.
    Blev till alltså tvungen att annullera ordern hos Mediamarkt.

    Blev inte erbjuden någon kompensation som en genuin ursäkt för den dåliga kundhanteringen.

    Det blir inte fler (försök till) köp hos Mediamarkt.
  • Jag beklagar den dåliga återkopplingen gällande din order. Dessvärre så har Apples leveranser blivit försenade p.g.a. den rådande pandemin och det har lett till att vi inte har kunnat ge ett spikat leveransdatum.
    Tråkigt att höra att det tog så pass lång tid att du annullerade ordern och beställde från annat håll. Men kul att höra att du fått din nya telefon. Jag hoppas du är nöjd med den!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    de skulle installera en spis men har inte lyckats Råå över en vecka. Inga besked fås. Total katastrof!
  • Nej men oj! Detta lät inte bra alls ju! Det bästa är nog om du ringer in till vår kundtjänst och kollar med de vad som pågår!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Frukstansvärt seg kundtjänst. Väntat 7 dagar på ett svar.
  • Jag misstänker att du försökt nå oss via mail i detta fall då... Det är nämligen så att det är hög belastning på mailen just nu så min rekommendation är att ringa in till oss istället så får du svar med detsamma!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Media 💩 när man vill köpa allt är enkelt och med bästa service t.o.m men när det handlar att komma i kontakt med de då är det Pentagon
    Som gäller det flera timmar att komma till kundtjänst och ändå det blir ingenting klart helvete alså riktigt helvete aldrig kommer jag att handla ifrån denna 💩 och jag kommer aldrig att rekommendera till någon
    Omöjligt att komma i kontakt med media market oavsett är kund eller inte är medlem eller inte same same 💩💩💩
    För lika bra stäng bajset
  • Jag beklagar att din upplevelse inte har varit tipptopp. Jag hoppas nästa gång blir bättre.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Hade bekymmer med en soundbar som ej ville dyka upp.
    Efter mycket om och men fick jag pengar tillbaks (ca 1,5 månad in)

    Fick fantastisk, proffsig och empatisk hjälp av Mediamarkt Högsbo, Sara på service.

    Mediamarkt gick från -1 till full pott enbart på grund av kanonbra support, tack Sara!

    /A
  • Vad tråkigt att höra att det tog sådan tid för återbetalningen, men riktigt roligt att höra att du fick ett bra bemötande av våra anställda.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Köpt 2 st AirPods av misstag (skulle bara ha en). Nu snart 30 dagar and counting för att kunna lämna tillbaka dem efter att ha kontaktat kundtjänst. Flera mail fram och tillbaks och de vägrar att skicka en fraktsedel utan att ställa till massor med hinder. Om du behöver lämna tillbaka någonting: Kundservice är under ALL form av kritik. Helt makalöst dåligt. Köp aldrig mer från MediaMarkt!
  • Men usch så tråkigt! Jag beklagar verkligen allt krångel du blivit utsatt för. Om du har möjlighet så rekommenderar jag att du åker in till ett varuhus och returnerar varan den vägen! Åk in precis vid öppning eller stängning för att undvika trängsel i sådant fall.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Värsta servicen jag har varit med om. Köpte tvättmaskin och torktumlare i november 2020. Varan fanns inte på lager men detta hade inte förmedlads vid köpet. Jag fick åka till Media Markt Barkarby 4(!) gånger för att få hjälp. Ingen hörde av sig till mig under den tiden för att berätta om läget! Idag skulle varan levereras (som jag betalde mycket extra pengar för) men ingen dök upp. Media Markt Barkarby svarar inte på telefon (som vanligt) och service-hotlinen har otrolig långa kötider och kan sedan inte hjälpa heller! Är besviken och arg. Det här var sista gången jag har köpt någonting på Mediamarkt.
  • Jag beklagar verkligen allt detta som skett. Låter allt annat än roligt och jag förstår att du känner som du känner. Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Utmärkt
    1 månad sedan
    Beställde på måndag och fick paketet på fredag. Tog 2.5 dagar från det att jag lagt beställningen till att ordern packades (varan fanns i lager), vilket i min mening är undermåligt för en seriös webbutik. Då 99% av alla andra butiker klarar av att skicka ordern dagen efter att den lagts bör även MediaMarkt klara av detta. Blev lite orolig efter att jag läst recensionerna här så är dock tacksam att jag fått min vara och dessutom inom rimlig tid, tack för det MediaMarkt.

    Mitt enda råd är att om ni tar tag i era leveranser kommer det förmodligen även avlasta er kundtjänst och både kunder samt era medarbetare får en bättre upplevelse :)
  • Vad roligt att höra att du valde att handla hos oss. I och med att det är högt tryck på alla MediaMarkts avdelningar, även lagret, så kan det dröja lite innan varan hinner packas. Det har också tillkommit förseningar p.g.a. den rådande situationen med Corona så dessa förseningar tillhör inte till vanligheten och vi hoppas att kunna återgå till det normala snarast.

    Det glädjer mig att du fick din vara så snabbt och jag hoppas att du är nöjd med ditt köp!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Kundservice under all kritik! Tappade bort mitt paket och kunde inte svara på när jag skulle få det. Fick heller inget plåster på såret trots besväret att jag tvingades kontakta dem och sitta i 35 min telefonkö för att ens komma fram till kundservice.
  • Det var väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med vår kundtjänst. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta missöde och jag hoppas att allt löser sig.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Klart sämsta affär jag varit med om.

    Beställde SONOS system i november (4-produkter) fick 1.

    Har försökt att få kontakt med kundservice, 2-3 timmars telefon kö.
    Mejl ska svaras inom 24-timmar, fick bara returmejl att dom bara mottagit mitt mejl & återkommer inom 24-timmar.
    Mediamarkt återkommer efter ca 3 veckor. Då påstår dom att jag skrivit på att jag mottagit alla varor & ska betala, har inte skrivit på något vilket även transportslaget kan intyga.
    Har krävt att någon ansvarig ska kontakta mig men väntar fortfarande.
    Historian är så lång & orkar inte skriva allt.

    Har man tur, så kanske någon ansvarig läser detta & kontaktar mig nu när alla kan läsa hur dom behandlar sina kunder.
  • Jag beklagar så hemskt mycket över att det har dröjt så himla länge för dig att få svar från oss och ber så mycket om ursäkt för allt detta strul. Det låter väldigt konstigt detta och om du tycker att du inte får hjälp genom att ringa till oss så rekommenderar jag att du lägger ett ärende på detta via länken jag bifogar nedan så kan man ta detta vidare.

    https://kundservice.mediamarkt.se/app/ask_dynamic/session/L3RpbWUvMTU4OTM1OTk2NS9nZW4vMTU4OTM1OTk2NS9zaWQvZlVGNkVYNFJ5eXlraWVxUUR4SXB3R0lSWUt5dWxlRXhob0FKTDAyQldKd3VEYXpUTXJIOTRvRFp4X2lTcmJlM1ZTVlN3SlBoOXF5ck1tcklvT19kRjJOJTdFN1hWUUxXcWxtQ1Qyc3pIT3hMYlJjMzBLMDM4UTBtMEElMjElMjE%3D

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde grejer den 14 januari men har fortfarande ingen orderbekräftelse. Och enligt Klarna så har inte Mediamarkt behandlat min order.
  • Det lät ju verkligen knasigt! Jag rekommenderar att du ringer in till vår kundtjänst så kan man titta närmare på detta och se vad som pågår med din beställning.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Sämsta leveranstider och mycket svårt att komma i kontakt med dom.
  • Jag beklagar att du fått en dålig upplevelse.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Mycket bra
    1 månad sedan
    Beställde på nyårsafton och leverans 5/1, snabbt och smidigt!
  • Vad roligt att höra att det gick som smort! Hoppas du är nöjd med din vara!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställer hårddisk som klart syns finnas i butik under begränsad antal men efter beställning får man veta följande. Det är inte acceptabelt av en så stor kedja!

    "Hej!
    Tyvärr så har vi haft fel information på hemsidan, artikeln på din order finns inte inne i lager och din order kommer därför att annulleras.
    Välkommen in till varuhuset för att kika på andra modeller.
    Mvh David"
  • Tusan va trist att detta hände dig.

    Nu är det tyvärr så att vi har haft problem med felaktiga lagersaldon här ett tag nu vilket har lett till att det har stått på hemsidan att en vara finns i lager när den i själva verket är slut. Och har man då gjort en beställning på varan så får man ett sådant meddelande som du fick. Kanske inte gör situationen mindre bitter men nu har du en förklaring på varför det blev som det blev!

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Första gången jag handlade på MediaMarkt. Leveransen gick smidigt och jag fick min telefon. Dock hade jag frågor då hörlurar och laddare också skulle medfölja. Skickade till kundtjänst för 3 veckor sedan och fortfarande inget svar. Väldigt dålig kundvärd! Anser att kontakten efter försäljning är minst lika viktig som före försäljning. Kommer vända mig till andra konkurrerande butiker i fortsättningen.
  • Vad roligt att du valde att handla hos oss!

    Jag misstänker att du försökte att maila vår kundtjänst och att det är därför ditt svar har dröjt så mycket. Det är nämligen så att det är högt tryck på vår kundtjänst just nu, speciellt för de som hanterar mailen och därför rekommenderar jag att man ringer in till oss så får man svar på sin fråga med detsamma. Jag ber om ursäkt att du känner dig besviken men de på kundtjänsten gör sitt bästa för att hinna hjälpa alla kunder så snabbt som möjligt.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Beställde torktumlare 27/12 som enligt mail från MediaMarkt lämnade deras lager 28/12 och att transportör skulle höra av sig med info om leverans. Ännu inte hört något. Mailat kundservice som ej behagar svara efter +5 arbetsdagar. Summan är dragen från kontot. Förväntad leveranstid var 4-10 dagar vilket nu passerat. Tråkigt att beställa när man ej får vad man betalat för. Besviken!
  • Jag ber om ursäkt för den dåliga informationen kring din leverans. Det är dessvärre lång svarstid på mail just nu så jag rekommenderar att du ringer in till oss så får du svar på en gång om vad som pågår med din beställning. Hoppas du får din vara inom kort.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor

  • Dålig
    1 månad sedan
    Otroligt otrevlig försäljare! Hade frågor kring två olika watch och istället för svara mig på det jag fråga så tog han det som ett påstående! Jag påpekar då att Fernbrant en fråga men då svarar han mig bara ! Säger du det så! Så frågar jag igen på ett annat sätt så han ska förstå ! Får då svaret igen säger du det så samtidigt som han vänder mig ryggen och när jag ska säga en sak så avbryter han mig med att säga , Säger du det så ( med ryggen vänd mot mig gåendes bort viftar nonchigt med handen ! Och bara går sin väg och där står jag med klockan jag bestämt mig för köpa , hade bara tänkt fråga lite om den ! Sluta med jag satte klockan ifrån mig och gick ! Hans kollega tappa hakan över beteendet och skämdes ! Jag kände mig väldigt kränkt och illa till mods ! Trist för klockan var nedsatt och till bra pris !
  • Jag beklagar så innerligt över detta bemötande som du fick. Det är oacceptabelt att våra anställda gör på det viset mot en kund. Jag blir ledsen av att läsa sånt här för såhär ska man inte behandla sina kunder, ingen ska behandlas illa oavsett vad och detta är inte ett beteende vi förespråkar på MediaMarkt.

    Tack för ditt omdöme! Jag önskar dig en fortsatt bra dag.

    Med vänliga hälsningar
    MediaMarkt E-handel
    Eivor