(500+)
Försätt vara de bästa
Proffsig personal , grundlig info om produkten, serviceminded, fick den tid jag behövde
Enkelt o prisvärt! Rekommenderas.
2024-04-07 Gör jag order. Får hälften av köpet samt batterierna gått ut. Ringer till kundtjänsten får veta dem andra skickat annat kolli. 2 körning till hem/ombud. Kommer överens om returnera dem gamla för att byta till batterier som inte gått ut. 15 minuter samtal. Returnerar gamla batterierna. 2 körning hem/ombud. Resten av orden levereras till fel ombud i stället för Nykvarn tobak. Ligger dem i Husby. Över en timme med bil eller 3 timmar med kommunalt från mig. Ringer till kundtjänsten förklarar det. 15 min. Resten av köpet kommer 2 körningar till hem/ombud. Får veta via mejl att mina nya batterier är skickat. Men ser dem har bara skickat ett paket. Ringer till kundtjänsten förklarar det för att få rätta antal skickat 20min Får 2 sms för att hämta ut mina batterier, Åker till ombud finns ändas ett paket. Andra ligger IGEN husby. 2 körningar till hem/ombud. Kommer hem öppnar paketen. Det ligger IGEN gamla batterier. Ringer till kundtjänst. Första person går inte förklara problemen ens. 10 minuter. Ringer igen får förklara problemen flera gånger. Men det jag blir erbjuden låta varan i husby gå i retur för få återbetalning för varan samt Returnera dem gamla batterier till er för återbetalning. Vilket jag inte accepterar. Förklarar jag tänker inte åka ett engång till ombuden från min egen ficka. Men personen jag talar med säger att det inte är trolig att jag ska få två gånger gamla batterier. Anklagar mig för att ljuga. Jag säger ni har redan fått första leveransen ni har sätt dem är gamla. Samt håller jag nya i min hand vi kan kopplas i live så kan du se att jag inte ljuger. Men det är han inte intresserat av. Jag säger jag vill ha chefsamtal eftersom vi kommer inte vidare. Jag får veta det är inte möjlig. Jag svar din kollega sa det var möjlig för två dagar sen. I sin naturliga gång säger jag, Så antingen din kollega ljuger eller du som gör det. Då väljer han lägga på samtalen för jag är otrevlig. 30min Nu har vi 8 körningar 90 minuter samtal till kundtjänsten. Jag får svar nu att jag har "hämtat ut varan" trots dem och jag har kolli id som visar varan ligger i HUSBY. Samt vill dem jag ska köra min egen bil en El-Giganten butik utan ersätt vid godkänd reklamation som ligger i annan kommun. Trots det är e-handel köp.
2024-04-07 Gör jag order. Får hälften av köpet samt batterierna gått ut. Ringer till kundtjänsten får veta dem andra skickat annat kolli. 2 körning till hem/ombud. Kommer överens om returnera dem gamla för att byta till batterier som inte gått ut. 15 minuter samtal. Returnerar gamla batterierna. 2 körning hem/ombud. Resten av orden levereras till fel ombud i stället för Nykvarn tobak. Ligger dem i Husby. Över en timme med bil eller 3 timmar med kommunalt från mig. Ringer till kundtjänsten förklarar det. 15 min. Resten av köpet kommer 2 körningar till hem/ombud. Får veta via mejl att mina nya batterier är skickat. Men ser dem har bara skickat ett paket. Ringer till kundtjänsten förklarar det för att få rätta antal skickat 20min Får 2 sms för att hämta ut mina batterier, Åker till ombud finns ändas ett paket. Andra ligger IGEN husby. 2 körningar till hem/ombud. Kommer hem öppnar paketen. Det ligger IGEN gamla batterier. Ringer till kundtjänst. Första person går inte förklara problemen ens. 10 minuter. Ringer igen får förklara problemen flera gånger. Men det jag blir erbjuden låta varan i husby gå i retur för få återbetalning för varan samt Returnera dem gamla batterier till er för återbetalning. Vilket jag inte accepterar. Förklarar jag tänker inte åka ett engång till ombuden från min egen ficka. Men personen jag talar med säger att det inte är trolig att jag ska få två gånger gamla batterier. Anklagar mig för att ljuga. Jag säger ni har redan fått första leveransen ni har sätt dem är gamla. Samt håller jag nya i min hand vi kan kopplas i live så kan du se att jag inte ljuger. Men det är han inte intresserat av. Jag säger jag vill ha chefsamtal eftersom vi kommer inte vidare. Jag får veta det är inte möjlig. Jag svar din kollega sa det var möjlig för två dagar sen. I sin naturliga gång säger jag, Så antingen din kollega ljuger eller du som gör det. Då väljer han lägga på samtalen för jag är otrevlig. 30min Nu har vi 8 körningar 90 minuter samtal till kundtjänsten. Jag får svar nu att jag har "hämtat ut varan" trots dem och jag har kolli id som visar varan ligger i HUSBY. Samt vill dem jag ska köra min egen bil en El-Giganten butik utan ersätt vid godkänd reklamation som ligger i annan kommun. Trots det är e-handel köp.
Väldigt bra
Toppen bra butik
Det var hjälp med mobilen hade kraschat, fick hjälp, men det var inte allt hon hjälpte mig me, när jag kom hem så var det mappar som inte fungerade. Sökte för hjälp på Elgigant i v Malm Galleria, dem säljer ju mobiler, men kunde inte hjälpa mig, blev hänvisa till elgiganten Kungsgatan. Detta betalade jag 150 kronor, var bort kastat. Besivenpå Elgigaten, andra gången som hjälp mig o, en annan gång med datorn, blev inte heller Bra
Det var smidig hantering!
Johan på Sickla butiken var enormt duktig och hjälpsam när vi köpte vårt kök. Kan verkligen rekommender honom, han kan sitt jobb. Leverans på den dagen som sades vid beställning.
Elgiganten är en marknadsplats med säte i Sverige. Tänk på att erbjudande som listas kan komma från olika företag och att du handlar direkt från dessa företag. Läs webbplatsens egen information och egna villkor för varje erbjudande innan du handlar. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.elgiganten.seFullständigt firmanamn: Elgiganten Aktiebolag
Organisationsnr: 556471-4474
Information hos allabolag.se