Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Klarna
Swish
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Best Buy Sweden har fått betyget (5.33)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Utmärkt
    3 mån sedan
    Har köpt ett antal taktiska produkter från Best buy Sweden och jag är mycket nöjd med priserna och kvalitén på prylarna. Jobbar du som jag i ett uniformsyrke kan jag rekommendera Best buy och deras trevliga personal.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Lurendrejeri, produkterna man får hem motsvarar ej beskrivningen eller bilderna på hemsidan. Kundservice verkar ej finnas på denna låtsasfirna
  • 2020-06-20 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    2 år sedan
    Jag beställde pepparsprej typ 2-3 år sedan från dem, inga problem.
    Jag skulle beställa mer nu när de gamla gick ut, blev lite skeptiskt efter att jag läste omdömena här men beställde ändå.
    Beställde i onsdags, jag fick leveransen på fredag. Allt gick lika smidigt som första gången. Jag är nöjd. :)
  • Usel
    2 år sedan
    Lurendrejeri! Beställde en vara som visade sig vara defekt. Kontaktade kundtjänst om ärendet, efter lång väntan och flera ytterligare mejl fick jag svar. Dock ingen hjälp utan bara bortförklaringar. Jag skickar tillbaka varan som jag köpt på faktura och efter en vecka får jag ett mejl där det står att jag nu har en faktura på "förseningsavgift" då de inte har makulerat ordern och dessutom har de lagt på en fraktavgift för frakten till mig. Kontaktar butiken igen om varför de har lagt på en frakt avgift m.m. får till svar att får skylla mig själv om jag inte är nöjd med varan och erbjuder en rabatt till nästa köp! Vilka jävla tomtar! Handla inte här!
  • Kan som ägare säga att så har du inte blivit bemött. Mina anställda är inte så mot våra kunder. Mvh Bertil, ägare.

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställde HOKA CLAYTON 2 löparsko och de skickade svarta Puma skor ,så fel det bara kan bli.Det enda som blev rätt var att de skickade rätt storlek ....
    Ska försöka få de till att skicka rätt.....
  • Vi säljer EJ några löparskor och ej HOKA CLAYTON 2, du har tagit fel på företag. Mvh Bertil, VD.

  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Kass hantering (fel lagerstatus), ingen info i ärende, klen kommunikation. Avråder från att handla från denna butik!
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Svarar inte på Sms eller mail.
  • Jo det gör vi men ibland kan vi få flera hundra e-mail om dagen. Kan ta lite tid ibland. Mvh Bertil, VD.

  • Ganska dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde en del produkter från företaget i mitten av december.
    Ingen leverans eller leveransbekräftelse om fördröjning på min order alls. Mailat - inget svar förrän jag använde deras kontaktformulär på hemsidan.
    Senare ringt - tämligen otrevligt bemötande. En produkt var restnoterad med svaret i luren att "vi har inget system där vi kan se vilka som beställt den här produkten". Märkligt system!
    Allt levererades dock cirka en månad efter beställning, packat i diverse begagnade skokartonger och kartonger för babyutrustning.
    Produkterna i sig är det inget fel på, men bemötande och uppföljande av restorder (trots att allt skulle finnas i lager vid beställning) måste bli bättre!
  • Nej så fungerar det inte, vi lägger kunders restorder i en speciell mapp och skickar restorders när grossisten får in saknad vara igen. Mvh Bertil, VD.

  • Ganska dålig
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Jag beställde tre produkter från företaget. Informationen på hemsidan visade alla fanns i lager vid beställningen. Åtta dagar senare kontaktade jag företaget och undrade vad som hade hänt med min beställning och fick dagen efter svaret att man väntade på att en produkt skulle komma in i lagret igen. Samma dag svarade jag att jag ville ångra beställningen eftersom jag inte hade möjlighet att vänta två veckor på att varorna ska komma fram (pga. resa). Trots detta skickade man beställningen ändå tre dagar senare.

    När jag hämtade ut paketet skramlade mina tre små saker runt i en gammal skokartong, och en av produkterna hade en synlig skada.

    Dålig service, hantering och information enligt mig.

    Vissa villkor angående byten och retur är inte enligt konsumentköplagen.
  • Vi använder återanvända skokartonger av miljöskäl och för att kunna hålla låga priser för våra kunder.

    "Vissa villkor angående byten och retur är inte enligt konsumentköplagen." - Tyvärr inte korrekt, våra köpvillkor följer helt konsumentköplagen. Mvh Bertil, VD.

  • 2014-03-21 - Notis: Best buy Sweden AB (5569439325) tog över verksamheten från (enskild firma).

  • Perfekt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Gick väldigt smidigt och bra!
  • Tack!

  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Snabb leverans
    Seriöst företag
    Kommer garanterat göra med beställningar
  • Tack!

  • Perfekt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Dags att lämna mitt första omdömme här då detta är första gången jag beställt av dom. Sidan såg inte alltför modern ut så va lite osäker först. Men enkel sida och smidig väg till kassan så va toppen. Leveransen va väldigt snabb oxå så det tackar man för. Produkterna va esp och bonowi och va redigt välpackat och varorna i fin fint skick. Så här kommer jag fortsätta handla framöver. Tack för bra genomförd affär+++
  • Tack så mycket!

  • Utmärkt
    12 år sedan
    Uppdaterat: 12 år sedan
    Helt okej leveranstid, bra vadderat kuvert.