Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Din VVS Butik har fått betyget (4.75)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    28 dagar sedan
    Var först tveksam till att beställa pga de dåliga betygen, men valde att chansa och betala via Klarna, ifall något skulle strula.
    Men allt funkade iaf för mig bra.

    Beställde en köksblandare sen fredag kväll och fick den levererad torsdag morgon.
    Alltså 3 vardagar, vilket får ses som helt OK, och inom de 2-5d som utlovades.

    Dock saknades det ett spärrstift i förpackningen, men är snarare Tapwells fel än dinvvsbutik.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Funkar bra så länge inget strular och man måste returnera vara. De ersatte mina filter med annan storlek utan meddela mig. Ringde och de lovade registrera retur hos Klarna, hände inget på 6 veckor. Skickade mail 1 gång i veckan under 4 veckor till butik samt 2 av ägarna utan ett enda svar. Hände inget förrän Klarna hörde av sig och sen tog tag i ärendet.
  • Dålig
    6 mån sedan
    Beställde handfat , 2-5 dagar stod det på hemsidan. Gick in på Min Sida varje dag, ingen leveransinfo. Ringde efter 12 dagar, då säger de att ordern är annullerad för att handfatet utgått. De påstår att de skickat mail. Men varför inte uppdatera hemsidan, handfatet ligger fortfarande ute med texten 2-5 dagar.
    Usel ehandel
  • 2020-05-18 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Beställde för nästan en månad sedan (19/5) och har fortfarande inte fått varorna. "Snabba leveranser" som det står på hemsidan är ett skämt.
    Jag är tämligen säker på att det stod att varorna fanns i lager när jag beställde. När jag efter knappt två veckor (30/5) mailade och frågade så sa de att de var slut i lager men skulle skickas nästa dag. Jag har dock fortfarande inte fått någon leverans och numera svarar de inte på mina mail.
    Fördelen med att betalningen går via Klarna är att det ändå är relativt enkelt att pausa betalningen och lämna över problemet på Klarna.
  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Av 7 beställda varor som de listade på sin hemsida (och fortfarande gör) så hade 5 utgått ur sortimentet. Det var över ett år sedan. Skriver in det här då jag letade efter samma produkter igen och de fanns fortfarande kvar på sidan. Klart bottenbetyg till butiker som listar varor som de inte kan leverera.
  • Knappt godkänd
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Beställde varor en tisdag kväll. Leverans med Posten MyPack (sms-avisering) kostade 150 kr. När jag kollade status så stod det fortfarande bara "mottagen" 8 dagar senare, trots att jag fått en e-postfaktura efter 7 dagar. På min e-postfråga fick jag ett spårningsnummer till Schenker (!).

    På tionde dagen ringde Schenker och meddelade att paketet kunde avhämtas - de sade att de försökt ringa dagen innan men att ingen svarat. På min mobil finns dock inget spår av detta samtal.

    När jag i samband med detta kollade status så hade dinvvsbutik.se ändrat till "skickat".

    Förslag till förbättringar:
    - Leverans bör ske med det transportsätt som beställts (i mitt fall Posten) och sms-avisering. Schenker tar längre tid och är allmänt krångligare att ha att göra med.
    - Beställningsstatus bör uppdateras liite snabbare.
    - Spårningsnummer bör skickas ut opåkallat.
  • Dålig
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Vid beställning fick jag en orderbekräftelse och några dagar senare en faktura med epost. Då inga varor kom och förfallodatum på fakturan närmade sig ringde jag och frågade när varorna skulle komma. Svaret blev att varorna var slut och att jag inte skulle få dem! Hur kan man skicka ut en faktura utan att kunna leverera beställda varor? Akta er för tt beställa från detta företag.
  • 2012-09-21 - Notis: Triopart International AB (556569-3743) tog över verksamheten från GreaseShield AB (556722-3838).

  • Perfekt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Om sig, till sig, hjälpsam, ringde upp, kollade att allt stämde och löste precis allt. Service utöver det vanliga.
  • Mycket bra
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Hade först ett litet problem med en leverans och framförallt kundtjänstens bemötande av mitt klagomål. Nästa dag ringde dock någon annan från företaget som bemötte mig och problemet på ett helt annat sätt. Jag uppskattade verkligen detta!