Prisjakt
Annons
Lindarn Webshop
  • Personlig service, tele&mejl
  • 3% Bonus till framtida köp
  • Egen Serviceverkstad
3.8Bra
1 omdöme
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
s
shsh
12 omdömen
Utmärktett år sedan

Wow fantastisk snabb leverans, samt bra kommunikation. Madelaine meddelade att de hade fullt upp att göra, men skulle göra sitt bästa för att få iväg gräsklipparen så jag hade den till helgen. På torsdagen levererades den två dagar efter beställning. En kram till Madelaine :) Rekommenderar verkligen detta företag, bästa priserna och klanderfri service.

t
tobpes1988
2 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Bra service, ringde på en söndag angående en order och det löstes snabbt och smidigt, varan skickades direkt på måndag morgon, toppklass.

K
Knox2
3 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Kundservicen när man ringer dem är i världsklass. Jag hade problem med postnords leverans o Lindarn hjälpte till på ett föredömligt sätt.

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Bra pris, samt mycket bra service då jag fick reklamera del av röjsågen. det löste dom på nolltid, bra jobbat!

Gästanvändare
Utmärkt3 år sedan

Snabb leverans och bra service för att få rätt delar till min Webergrill!

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Ångrade bittert att vi lämnade in våran robotgräsklippare på reparation här. Det skulle gå fort och prioriteras enligt dem då det var försäkringsärende och långväga. Vi ringde och blev hänvisade till att Tomas skulle höra av sig vilket inte hände förrän vi ringt antal gånger och det gått två veckor. Då får vi ett pris som var mycket högre än vi pratat om tidigare. Vi får då förutom kretskortet som vi visste om reda på ett antal krosskador på karossen. Även laddstationens "platta" var avbruten. När vi ifrågasätter dessa skador och att den var välpackad i hel kartong med förstärkningar i wellpapp  fram och bak samt fylld med luftkuddar. Då skyller de på postnord men eftersom vi inte blivit informerade tidigare så är det för sent att anmäla till Postnord då det måste göras inom en vecka. De skyller på att det är vikariernas fel som inte kollat men det är vi som får hem en gräsklippare i mycket trasigare skick än när vi lämnade in den. Dock finns inga skador på kartongen som motsvarar dessa intryck och skador på olika delar av chassit vilket vi tycker är konstigt. Det enda de gick med på att göra var att byta ut underderdelen på klipparen men alla andra krosskador i chassit fick vi försöka limma själv när vi fick hem den vilket var nästan omöjligt att få det att hålla. När vi väl fått hem den så har de inte skickat med våran laddkablar. När de skickat hem laddkablarna och vi skulle installera så var det något som var trasigt i den och funkade ej. Lindarn skyllde än en gång på postnord eftersom den enligt dom funkade hos dem. De skickade delarna som de också skickade räkning på och som vi fick byta själv. Hela den här proceduren har tagit hela sommaren.  Inte en enda gång har de själva hört av sig utan vi har fått ringt och jaga dem för att få svar. Ingenting tar de på sig själva utan skyller bara på andra.

Lindarn Webshop svarar:2021-08-31
Hej Lars! Vi erbjöd oss att ta hand om din Automower och fixa till kretskortet som var trasigt så fort som möjligt. När gräsklipparen kom till vår verkstad blev den tyvärr stående ett par dagar. När kartongen öppnades visade det sig att chassit och en liten del av laddstationens platta var trasigt. Emballeringen var inte tillräcklig för att hanteras i transporten. Vi mejlade dig två kostnadsförslag, ett på försäkringsärendet och ett på skadan. Du skulle förankra detta vidare hur du ville göra. Vi kom till slut överens om att vi skulle byta underkitet inklusive arbete kostnadsfritt. Kretskortet var fixat. Vi har även bekostat frakterna till och från dig. Det var inte meningen att transformatorn och lågspänningskabeln skulle missats att skicka med. Krockpelarna som visade sig inte fungera det sista, räcker med att de får sig en liten törn för att sluta fungera. Där tror jag att du fick bra ledsagning av vår tekniker för att kunna byta själv och inte behöva skicka in maskinen igen. Nu hoppas vi att "Rocky" gör som den ska. Du är även Välkommen att få ett pris på en ny 430X som vi har pratat om tidigare. Hälsningar Thomas & killarna i verkstaden.
Gästanvändare
Usel3 år sedan

Försökte få ett pris på en reservdel till min gräsklippare. Prata med en som hette Tomas. Han lova att återkomma ganska omgående. Det gick en veckan utan att han hörde av sig. Körde in till deras affär i Åsa. Mötte honom ( Tomas) och han sa att han glömt. Han skulle fixa det och höra av sig under dagen. Vilket han inte gjorde. Ringde honom och fråga om jag skulle handla någon annan stan då jag inte kunde lägga mer tid på detta. Ja det tyckte han att jag skulle göra och lade på luren. Jag blev ganska ställd måste jag erkänna. I fortsättningen handlar jag min åkgräsklippare, motorsåg, röjsåg, borrmaskiner osv osv NÅGON ANNANSTANS. Lindarn har stängt sin affär i Kungsbacka och med såna anställda som Tomas får de snart stänga i Åsa med.

Lindarn Webshop svarar:2021-08-31
Tråkigt att du upplevde det hela så här. När du sa att du skulle hitta reservdelen någon annanstans och jag tyckte du skulle försöka med det, då bröts olyckligtvis samtalet. Då det upplevdes som avslutat fann jag ingen anledning att ringa upp igen. Vänliga hälsningar Thomas (Ägare)
U
U-Nas
34 omdömen
Utmärkt3 år sedan

Beställde en gräsklippare och fick den dagen efter. Eftersom webbsidan är lite "sådär" så ringde jag och kollade först. Efter en mycket kort väntan i telefonkö var det en vänlig kvinna som meddelade att den fanns i lager och skulle skickas direkt. Det gjorde den ju verkligen. Minus för att webbsidan ser utdaterad och rörig ut, nästan lite föråldrad. Men vad gör det när de kan leverera vad de lovar?

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Den här butiken borde jag kollat upp innan jag lade beställningen, det finns otroligt mycket negativa recensioner om dem när man kollar upp dem. Ville reklamera transportskadad vara men blev erbjuden reservdelar istället, dessa delar var felaktiga. 4 gånger fick jag åka och hämta/lämna felaktiga varor och fick dessutom stå för transportkostnaderna själv. Rekommenderar inte den här butiken, välj hellre nån seriös handlare.

_tp_
13 omdömen
Utmärkt3 år sedan

Beställde en grill som skickades omgående och kördes ut med Post Nord inom två dagar efter leverans i Stockholmsområdet. Tyvärr var ett paket fel vara. Ringde och pratade med kundtjänst som skickade ny vara genast och som kom till Stockholm dagen därpå.

Om butiken

Lindarn Webshop

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.lindarn.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lindarn i Kungsbacka Aktiebolag

Organisationsnr: 556362-4583

Information hos allabolag.se