Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Kundtjänst 08-22, live chat
Stort utbud, grundades 2009
Låga priser

http://www.mytrendyphone.se

Betalningsalternativ

PayPal
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska, Norska.

Detaljerad information MyTrendyPhone har fått betyget (6.65)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    10 dagar sedan
    Uppdaterat: 10 dagar sedan
    Här får du lite vardagsspänning och chansen att betala din egen retur om du fått trasiga produkter! Dubbelkolla infon du får från supporten då de ibland felaktigt! skickar felaktiga returlappar med destination Danmark vilket innebär att de aldrig får returen och tolkar det som att du slarvat bort produkten. Tanken är att du själv skall betala returen som du kan få återbetald sen om de bedömer varan trasig. Jo, du läste rätt, recensionen är från 2019 och inte 1999
  • Hej Joggs och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar olägenheten att din retur inte har behandlats och måste be dig att skriva ett mejl till support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. I så fall behöver du skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.
    Vår returavdelning ligger i Danmark så ibland tar det några dagar till att få fram alla försändelser. Vi erbjuder också att återbetala kostnader för returfrakt vid reklamationer om man inte vill använda sig av vår retursedel och mer om det finns också på denna länk - https://www.mytrendyphone.se/shop/external/pages/se/rma.asp

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fin kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    20 dagar sedan
    Uppdaterat: 20 dagar sedan
    Jag skickade telefonen för reparation till MTP enligt instruktionerna på hemsidan.
    17 dagar senare går telefonen i retur till mig då ingen hämtat ut den. (!?)
    Engelsk support som inte är insatt i svenska postsystemet och ger fattigt med hjälp. Får veta att "...you choose to send it as pick up point, you have to send it to us as hempaket, we don't pick up orders" DET framgår INTE i instruktionerna. Och även om man inte "pick up orders", (som är det klart vanligaste sättet att skicka paket på i Sverige) så kunde man vara så serviceinriktad att man gör det ändå.
    Sjukt missnöjd.
  • Hej Siggan och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Under varje reparation står det en beskrivning hur man skickar enheten till oss: http://prntscr.com/omxxkd
    Det ska gå att skicka enheten oss som REK.
    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.

    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Bra och prisvärde produkter.
  • Hej Zeldaa och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med våra produkter och dess priser.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Ha en bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 månad sedan
    bra produkter med god service.
  • Hej David och stort tack för din feedback!

    Det är super trevligt att höra att du är nöjd med våra produkter och vår service.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst.

    Tveka inte att kontakta vår kundtjänst om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Dålig
    1 månad sedan
    Uselt företag, beställde min vara 2019 07 01, fakturan jag betalade redan 2019 07 03, idag är det den 2019 07 08 jag har inte fått min beställning ännu och ingen kolli nr. heller att kolla status var min beställning finns. Chatten är till ingen hjälp. Rekommenderas absolut inte
  • Hej Vladimira och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett och jag ber om ursäkt om du ännu inte har mottagit din beställning.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst med ditt ordernummer som hjälper dig och ser till att du får din beställning.
    Du når oss alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig helg.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Tack för snabb leverans!
  • Hej Wille och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med ditt köp.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ha en fortsatt bra dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    1 månad sedan
    Jag är en mycket nöjd kund :)
  • Hej Vide och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss en omdöme!

    Det är härligt att höra att du är nöjd som kund hos oss.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en supertrevlig helg.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    2 mån sedan
    låga priser på hörlurar
  • He jPatmats och stort tack din feedback!

    Det är härligt att höra att du är nöjd medpriser på hörlurar.
    Vi försöker hålla lägsta priser på marknaden.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst så tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.

    Önskar dig en bra start på veckan.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Dålig
    2 mån sedan
    1-2 dagars leveranstid säger dom, det är ju märkligt eftersom det nu har tagit fyra dagar utan någon produkt. Efter närmare titt på företaget så visar det sig att de skickar från olika lager inom Europa, vilket förklarar den långa väntetiden. Undvik!
  • Hej Niille och stort tack för din feedback.

    Utan ditt ordernummer och/eller något referensnummer kan jag dessvärre inte inte hitta dig i systemet och se vad som gick snett med din beställning.
    Jag beklagar innerligt om du fick vänta länge på din leverans.
    Leveranstiden för lagervaror tar ca 2-4 arbetsdagar ovasett om produkterna skickas från vår lager i Sverige eller från vår huvudlager i Danmark. Det är samma leveranstid.

    Du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill kan du mejla genom att upge ditt ordernummer och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    Vår support finns tillgänligt för dig alla dagar i veckan via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en trevlig helg.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    2 mån sedan
    inga komplikationer
  • Hej To75 och stort tack för din kommentar.

    Det är trevligt att höra att du är nöjd och att det inte fanns komplikationer med din beställning.
    Vi uppskattar din feedback.

    Vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande onsdag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    2 mån sedan
    biligt
  • Hej Regina och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss en omdöme!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med ditt köp hos oss och priserna.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en supertrevlig onsdag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    2 mån sedan
    Bra priser
  • Hej Abraham och stort tack för din kommentar.

    Det är supertrevligt att höra att du är nöjd med priser på hemsidan och att du anser att vi din köpsupplevelse var perfekt hos oss.
    Vi uppskattar det högt!

    Vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande måndag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    2 mån sedan
    Uppdaterat: 2 mån sedan
    Riktigt usel, vad som sänker dem mest är deras kundservice. Inga direkt några som verkar bry sig om sina kunder, utan bara att tjäna (de förlorar på det i längden).
    Pratade i chatten, och någon skrev till mig på danska? Sen nästa skrev på norska - svenska då?

    Sen min recension om produkterna, visas dem? nej! De visar bara positiva 5/5 recensioner.

    De skulle hjälpa mig men icke sa nicke, riktig kalabalik.
  • Hej Adotb och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett och jag beklagar innerligt din dåliga köpsupplevelse hos oss.
    Vi handlar i hela Norden så det händer dessvärre oft
    Jag ser gärna till att kompensera dig och hjälpa dig med en eventuell reklmation, så tveka inte att mejla mig på support@mytrendyphone.se och skriva att: Irina Bjern i ämnet ser jag till att du blir lite nöjdare med ditt köp.
    Vi är ett danskt företag som handlar i hela Norden, liksom flera andra europeiska länder. Därför har vi medarbetare i vårt support som är både dansk-, norsk- och svensktalande. Dessutom följer vi råd av Nordiska ministerrådet för att förbättra samnordiska kommunikation, och därmed händer det att danskarna ibland få prata med en norsk / svenskt anställd och vice versa. Om du upplever att det är svårt att kommunicera, kan du alltid fråga att bli kontaktad och uppringd lite senare av en anställd som talar ditt modersmål.
    Jag ber om ursäkt för besväret och tackar för ditt tålamod och förståelse.

    Hälsning/ Irina

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Fantastisk kvalitét. Min nya laddare är snabb, billig också
  • Hej Sjöberg och stort tack för din positiva feedback.

    Det betyder mycket för oss och vi är glada att är så pass nöjd produkt kvalitet och våra priser.
    Vi står alltid till din tjänst så tveka inte att kontakta vår support om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.

    Du kan alltid nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Önskar dig en bra start på veckan.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Bra feedback och vänligt beteende från kundtjänst
  • Hej Alessandro och stort tack för ditt omdöme.

    Det är härligt att höra att du fick vänligt beteende från kundtjänsten.
    Det är viktigt för oss.

    Vår kundtjänst finns tillgänglig för dig alla dagar i veckan:
    Du kan alltid nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Ösnkar dig en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Bra information och vänlig kundservice :)
  • Hej Joshua och stort tack för din kommentar.

    Jag är glad att få höra att du är nöjd med information på sidan och viktigast av allt, vår kundeservice.

    Vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    3 mån sedan
    Fick min beställning levererad idag och jag måste säga att jag är mycket nöjd
  • Hej Claes och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss en omdöme!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med ditt köp.

    Du är alltid välkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ösnkar dig en strålande dag.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Dålig
    3 mån sedan
    De annonserar varor som inte finns i deras läger, fick mina pengar tillbaka efter 3 veckor, oseriös nätbutik.
  • Hej Alex och tack för din feedback.

    Vi gör vårt bästa för att uppdatera status på våra produkter och hålla våra kunder uppdaterade genom automatiska mejl som man får från oss ifall beställda varor inte finns i lager.
    Jag beklagar olägenheten och du får gärna kontakta oss med ditt ordernummer så jag kan undersöka saken lite närmare. Om du vill mejla oss måste jag be dig att skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så kommer mejlet direkt till mig.

    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt trevlig dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    4 mån sedan
    Nöjd, rekommenderas
  • Hej Helen J90!

    Tack för din feedback och att du rekommenderar oss.
    Det är alltid fint att höra av våra nöjda kunder.

    Vi är mycket glada att allt gick som det skulle när du handlade hos oss, och önskar dig varmt välkommen åter.

    Ifall det är något som helst som du behöver, tveka inte att kontakta vår kundservice:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag.

    Vänliga hälsningar,
    Irina

  • Perfekt
    4 mån sedan
    lave priser
  • Hej Julius och tack för din feedback :)

    Det är härligt att höra att du fick nöjd med våra låga priser.
    Jag hoppas att du också är nöjd med våra produker och snabba leveransen.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på dagen.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Mycket bra
    4 mån sedan
    Uppdaterat: 4 mån sedan
    Jag beställde en Galaxy Watch ifrån butiken och jag är i huvudsak nöjd med min upplevelse.

    Beställningen gjordes på en söndag och redan efter någon timma samma dag stod det att beställningen hade skickats och paketet gick att hämta ut under tisdagen. Jag hade även kontakt med deras kundtjänst som svarar under helg så detta är ett stort +.

    De enda minus jag har är att vissa varor verkar vara ifrån "Felaktiga regioner"
    Galaxy Watch som jag beställde kommer utan stöd för Samsung Pay (detta stod för övrigt under produktinfo) som jag lyckades förstå beror på att klockan är ifrån en region som inte stödjer detta i Sverige. Jag hittade information om hur man kunde flasha om klockan till BTU (UK) Region och nu fungerar även Samsung Pay.

    Utöver ovan minus så tycker jag att paketet kunde paketerats en aning bättre då "Brevet" som paketet var skickat i var upprivet vid leverans. Inget var skadat eller så dock.

    Jag hade kanske tur med min upplevelse hos butiken med tanke på dålig kritik ifrån övriga beställare men kontrollerar man allt väldigt noga innan beställning och frågar kundtjänst om varans lagersaldo stämmer samt varans funktioner så verkar allt gå som smort.

    Jag tackar butiken för kundupplevelsen i alla fall för denna beställning!
  • Hej Oline8992 och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick bra service och att du är i allmänhet nöjd med oss. Det är viktigt för oss.

    Angående Galaxy Watch så stämmer det dessvärre att Samsung Pay inte fungerar vilket står i produktbeskrivningen, beklagar om du missade info.
    Du skriver att du hittade information om hur man kunde flasha om klockan till BTU (UK) Region och du fick Samsung Pay att fungera.
    Det låter underbart och den metoden känner vi inte till.
    Om du vill hjälpa oss och dela med denna info så att vi kan dela med kunder som köper klockan och vill också få Samsung Pay att fungera, får du gärna mejla mig på support@mytrendyphone.se, skriva i äment ditt ordernummer eller kundnummer och att: Irina Bjern.
    Så kommer det direkt fram till mig :)

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på dagen.

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    4 mån sedan
    Lurendrejare
  • Hej Kakao77 och tack för din feedback.

    Jag beklagar innerligt ditt missnöje.
    Din åsikt betyder mycket. För oss är det viktigt att våra kunder trivs och vill dela med sig av sina erfarenheter.
    Men du skrev ingenting mer förutom "usel" och "Lurendrejare"
    Jag vill gärna höra mer detaljerad varför du tycker att vi är usla och lurendrejare och därför ber jag dig kontakta vår kundtjänst som finns tillgänglig 7 dagar i veckan för sina kunder.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: (+46)858097089
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Om du väljer att mejla oss får du gärna skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet samt ordernummer så kommer det direkt fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    5 mån sedan
    Måste varna för detta företag. Oseriösa, stora brister i kommunikation och kundtjänst.
  • Hej Helena och tack för din feedback.

    Det är beklagligt att höra att din upplevelse hos oss kändes oseriöst och med stora brister i kommunikation och kundtjänst.
    Jag ber om ursäkt för detta.
    Kundnöjdhet med vår support är något som vi högst prioriterar och tar på allvar sådana feedback.
    Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer.
    Vänligen mejla mig på support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer och detaljerad information om ditt ärende och klagomål på support. Skriv också mitt namn "Irina Bjern" i ämnet så att det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Tack på förhand för din förståelse.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Dålig
    5 mån sedan
    Jag har aldrig tidigare varit med om sämre kundtjänst. Otrevlig och arrogant och visar noll hjälpsamhet i ärendet. Obegripligt för mig som själv arbetat inom serviceyrken. Företaget verkar inte heller följa sina egna avtalsvillkor som finns på hemsidan. Känns generellt som ett väldigt opålitligt företag.
  • Hej Clara och tack för din feedback.

    Jag ber om ursäkt om du upplevde vår kundtjänst som otrevlig, arrogant och ohjälpsam. Det tar vi på allvar eftersom kundnöjdhet med vår support är något som vi högst prioriterar.
    Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer.
    Vänligen mejla mig på support@mytrendyphone.se med ditt ordernummer och detaljerad information om ditt ärende och klagomål på support. Skriv också mitt namn "Irina Bjern" i ämnet så att det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Tack på förhand för din förståelse.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    7 mån sedan
    leveransen är ganska snabb!
  • Hej Jeanette och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med ditt köp.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    7 mån sedan
    God service!
  • Hej Katja och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick god service, det är viktigt för oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Ganska bra
    7 mån sedan
    Var lång leveranstid
  • Hej Rasher och tack för din feedback!

    Jag ber om ursäkt om leveransen tog längre tid än förväntat.

    Posten har haft svårt att ta hand alla paketleveranser.
    Volymerna ökade dramatiskt i samband med Black Friday och har därefter legat kvar på en hög nivå och de kämpar med att hantera stora mängder paket inför jul och ny år.

    Jag hoppas att du är nöjd med beställningen.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    God fortsättning på det nya året!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    7 mån sedan
    jag rekommenderar att beställa från denna sida, verkligen seriöst
  • Hej Daniella och stort tack för din kommentar!

    Det är härligt att höra att du är nöjd med oss och att du rekommenderar oss.
    Vi är mycket glada för det.

    Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med i framtiden.

    Mvh Irina

  • Perfekt
    7 mån sedan
    Köpte nytt glas - god kvalitet, snabb leverans
  • Hej Isa och stort tack för din feedback!

    Det är härligt att höra att du fick en snabb leverans och att du är nöjd med produkten.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Ha en riktigt God jul och gott nytt år!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Usel
    8 mån sedan
    Belopp draget från mitt konto, butiken hävdar dock att betalningen misslyckades och vill att jag betalar igen. Bluff och båg
  • Hej Joesew och tack för din feedback.

    Jag ber om ursäkt om det blev strul med betalningen.
    Jag antar att misslyckad betalningsförsök gäller ett annat ordernummer som inte har gått igenom.
    Om pengarna har dragits har du säkert fått en orderbekräftelse med ett annat ordernummer som har gått igenom.
    I så fall kan du bara ignorera mejlet om misslyckad betalningsförsök.
    Om du inte har fått en orderbekräftelse vänligen kontakta oss för att ta en närmare titt.
    Då jag inte kan undersöka det utan ditt kundnummer eller ordernummer.

    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Knappt godkänd
    9 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Beställde lagning av skärm på en telefon. Lagningen tog tre dagar längre än jag blivit lovad i marknadsföringsmaterialet men är annars kompetent utförd.

    + Jag slapp få min data raderad som den officiella tillverkaren hade gjort om de reparerat mobilen.
    + Lagningen känns korrekt utförd utvärtes i alla fall.
    - Den nya skärmen är liiite tjockare än originalet.
    - Massa oklarheter i kommunikation till kund. Skiljaktigheter i allmänna villkor och mail med orderbekräftelse som refererar till allmänna villkoren angående reparationstid.
    - Långsammare reparation än utlovat. Det stod 2-5 arbetsdagar på sidan och allmänna villkor när jag beställde, det ökade till 6-7 dagar i orderbekräftelsen och sedan efter beställning ändrades villkoren och köpsidan till 5-8, det bekräftade även kundtjänst men det tog slutligen 9.

    UPPDATERING EFTER SVAR: Bilden länkad i svaret är exakt den det stod 2-5 i när jag beställde. Jag är personligen säker på att jag inte har fel eftersom att jag direkt efter att jag upptäckte att bilden ändrats på hemsidan dubbelkollade bilden i Googles web-cache från det datum jag lade beställningen och det där stod 2-5 som jag misstänkte. Googles cache är nu tyvärr uppdaterad till 22/11 och jag sparade inte ner bilden eller så för jag tänkte inte att det skulle bli en grej av det här med ord mot ord eller så och därmed har jag inget bevis utom att typsnittet på "4-8" väldigt tydligt inte överensstämmer med resten av texten efter ändringen.

    Sänker mitt betyg ett snäpp för jag gillar inte att bli gaslight:ad.
  • Hej Cleenstream och stort tack för ditt omdöme.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett. Men som jag skrev tidigare ger vi inte garanti på reparationstiden.
    Men vi ber naturligtvis om ursäkt för att reparationstiden tog längre tid än förväntat.
    Skulle det finns något som vi kan hjälpa till med i framtiden är du alltid välkommen att kontakta oss.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra dag.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    9 mån sedan
    Beställde ett par laddsladdar till iPhone, samt en laddare till cig uttaget i bilen.

    Laddsladdarna fick jag efter några dagar.

    Nu efter 2 månader har fick jag mail om att sätta in pengar på ett nordea bankkonto för att få min cigarett laddare, som jag redan betalat för.

    Riktigt usel affär, med konstiga leverans tider och e-post som känns oseriöst. Dessutom har jag redan betalat.

    UNDVIK
  • Hej Pskjonte och stort tack för ditt omdöme.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, men det måste finnas en förklarning och jag vill gärna be dig kontakta oss med ditt ordenummer eller mejla oss och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    9 mån sedan
    Troligen den värsta kundsupport som jag har någonsin kommit in kontakt med.
    Returnerade en mobil som jag beställde och har fortfarande inte fått någon besked om ärenden 1 månad efter varan blev inlämnat hos returadressen.

    Har ringt flera gånger samt skrivit till deras live chat support. Nu får jag inte äns svar på chatten längre.
  • Hej Andy Sun och stort tack för ditt omdöme.

    Jag ber om ursäkt om du hade svårt att nå oss och om ditt ärende tagit så långt tid.
    Jag vill gärna undersöka vad som har hänt och hjälpa dig med det kan jag inte utan ditt ordernummer.
    Du får gärna kontakta vår kundeservice med ditt ordenummer eller mejla oss och skriva mitt namn Irina Bjern i ämnet så det kommer fram till mig för ta en närmare titt på ditt ärende och hjälpa dig.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    10 mån sedan
    Jag beställde ett skal och batteri till min telefon.
    Båda skulle vara i lager enligt deras hemsida men jag fick ganska snabbt mail om att skalet och batteri inte fanns i lager!
  • Hej PPro och stort tack för ditt omdöme.

    Jag är ledsen och ber om ursäkt om beställda produkterna inte fanns på lager.
    Lagervaror har lagerstatus På lager, Omgående leverans och dessa varor skickas samma dag med leveranstid 1-2 dagar.
    Utan ditt ordernummer eller artikelnummer på beställda produkterna kan jag inte undersöka vad som gick snett.
    Du får gärna kontakta vår kundeservice med ditt ordenummer för ta en närmare titt på ditt ärende och kunna förklara.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Tack på förhand för din förståelse och ha en fortsatt bra kväll.

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Ganska dålig
    10 mån sedan
    Uppdaterat: 10 mån sedan
    Skrev ett omdöme om skärmskydd som täcker framkamera (saknar hål för kameran) och gör den helt oanvändbar. Den publicerades aldrig. Gäller SAMSUNG GALAXY NOTE 8 HAT PRINCE FULL SIZE HÄRDAT GLAS SKÄRMSKYDD. Fick slänga den om ett par dagar och den var inte billigt. Rekommenderar ej denna butik! Att köpa märkes varor kan vara bra, men inte vad som gäller okända (kinesiska) varor.
  • Hej Nika 7 och stort tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar ditt missnöje över beställda skärmskyddet.
    SAMSUNG GALAXY NOTE 8 HAT PRINCE FULL SIZE HÄRDAT GLAS har inte hål för kameran med menigen.
    Den skyddar kamera delen och man ska kunna ta perfekta bilder även fast skyddet täcker kameran.
    Det ska inte störa bildtagningen.
    Jag är ledsen om du kastade produkten för hade du inte gjort det kunde du returnera den och byta till en annan typ.
    Utan ditt ordernummer kan jag inte ta en närmare titt på din beställning med du får gärna kontakta vår kundtjänst.
    Vår kundservice finns alltid tillgänglig för dig och hjälper gärna till med alla frågor och funderingar:
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    11 mån sedan
    returnerade produkten eftersom jag beställde fel, fick pengarna tillbaka snabbt. mycket bra service och sida
  • Hej Alex och tack för din kommentar.

    Jag beklagar att det blev felbeställd produkt men är glad att du fick snabbt pengarna tillbaka och bra service.

    Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med i framtiden.

    Mvh Irina

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Undrade vilken modell av Samsung jag har, kundtjänst hjälpte omedelbart via chatt. En väldigt glad kund
  • Hej Oscar och tack för din feedback.

    Det är super härligt att höra att du fick snabb hjälp från kundtjänsten.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Irina

  • Perfekt
    11 mån sedan
    Ett brett utbud av produkter, många variationer, priset är billigt jämfört med andra spelare.
  • Hej Elsa och stort tack för din positiva feedback!

    Vi är jätte glada att få höra att du är nöjd med våra produkter och priser.

    Vi finns här för dig om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Hälsning, Tilde

  • Perfekt
    11 mån sedan
    hade problem med betalning, men support hjälpte mycket. Tack så mycket!
  • hej Kolivia och stort tack för ditt fina omdöme :)

    Jag beklagar om du hade problem med betalningen men är glad att det gick bra till slut och att du fick bra hjälp från supporten.
    Vi uppskattar din feedback.

    Mvh, Tilde

  • 2018-08-20 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Skickade en telefon för byte av skärm till dom. glömde skriva order.nr på paketet så kontaktade dom och dom sa att det var inga problem bara dom fick spårningsnummret.
    Det tog en vecka från att dom hämtade ut paketet tills att dom hittade igen det. Suck. Dock lite eget fel men när dom säger att det ska gå bra ändå.
    Sedan byter dom skärmen efter ett par dagar, men skadar batteriet (skickar info om det på mail) och det tar då ca 1 vecka till innan dom fått hem det (ej på lager). Slipper självklart betala för batteriet.
    Som kompensation efter lite bråk får jag 10% rabatt. Så ca 110kr för att det tog 3ggr så lång tid utan telefonen. Tog ca 3 veckor totalt. Då missade man att ha med en telefon med bra kamera på utlandssemestern, Suck.

    Deras live chatt funkar rätt bra. Alltid någon som svarar men kan ta 20-30 minuter och inte alltid på svenska.
    Dom går att anlita om man inte har bråttom, dom har bra priset. Men tänk en gång extra.
  • Hej Kosika.

    Jag är väldigt ledsen att höra att du inte verkar vara nöjd med vår reparationstjänst.
    Själva reparationsprocessen tar inte så långt tid men det är frakten till vår verkstad och tillbaka till dig som oftast tar längst tid.
    Vi har vår största egna verkstad i Danmark, där de allra flesta reparationer utförs. Där arbetar också våra erfarna tekniker.
    Vi vill naturligtvis inte göra hela försändelseprocessen komplicerad för våra kunder, så vi sköter paketförsändelserna själva till Danmark.
    På hemsidan skriver vi att vi reparerar inom 2-5 arbetsdagar från att vi mottagit enheten på vår tekniska avdelning. Detta innebär efter mottagandet av enheten på reparationsavdelningen.
    Utan att skriva ordernummer på paketet kan dessvärre bidra till ytterligare fördröjning då reparationsavdelningen har mycket svårt att koppla ihop din enhet med ordernumret.
    Ibland kan det dessvärre hända att vi någon känslig del eller kontakt skadas under reparationsprocessen men ordnar vi alltid naturligtvis på vår bekostnad.
    Men 3 veckor brukar reparationsprocessen normalt inte ta och jag ber om ursäkt att du fick vänta så länge och inte fick ta med telefonen till din utlandssemester.

    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en närmare titt på ditt ärende.
    Men vår kundservice finns alltid tillgänglig för dig och hjälper gärna till med alla frågor och funderingar:
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Enligt min erfarenhet har de snabb leverans och inga komplikationer
  • Hej Eva och varmt tack för din kommentar!

    Vi är mycket glada att få höra att du är nöjd med vår service och leveranstiden.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Perfekt
    1 år sedan
    bra hemsida, massor av saker och perfekt leverans! Ska deffinitivt handla här mer
  • Tack så mycket för ditt fina omdöme Lars!

    Vi är glada att det har gått bra med ditt köp hos och vi uppskattar din feedback.

    Mvh, Tilde

  • Dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Beställde ett plastskal till en LG G3. Såg att det var en enorm spricka i skalet vid uppackningen. Oklart dock om olyckan skett under transporten eller om den existerade redan innan den skickades. Oavsett vad så är det butiken som bär yttersta ansvaret.
  • Hej Telefonjacks och tack för din kommentar på Prisjakt.

    Utan din mejladress, ordernummer eller kundnummer kan jag dessvärre inte hitta dig i systemet för att kolla upp ditt ärende och se vad exakt som har gått snett.
    Vi ber naturligtvis om ursäkt för det inträffade, ibland sker det att paketen som vi skickar med är sköra och då det ligger ömtåligt glas inuti finns det naturligtvis en risk. Jag har redan innna påpekat detta för mina kollegor på lagret men det behövs tydligen förbättring.

    Vi ser till att kompensera dig för detta strul, så tveka inte att kontakta vår kundservice, så ser vi till att du blir lite nöjdare med ditt köp.

    Du når oss via:
    Telefon: 0771-10 30 30
    Epost: support@mytrendyphone.se
    Livechatt: www.mytrendyphone.se

    Vi finns tillgängliga för dig vardagar: 08:00 - 22:00 och lördagar: 10:00 - 18:00.

    Hälsning/ Irina

  • Utmärkt
    1 år sedan
    Många tillbehör, seriös sida.
  • Hej Elisajanbet!

    Tusen tack för ditt inlägg.
    Vår strävan och målsättning är att tillhandahålla bästa möjliga service till våra kunder, så det är skönt att höra att du är nöjd! Jag önskar dig en riktigt trevlig dag.

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Utmärkt
    1 år sedan
    otroligt snabb leverans, det var väldigt billigt att köpa reservdelarna till min iphone här
  • Hej Karin och varmt tack för din kommentar!

    Vi är mycket glada att få höra att du är nöjd med våra reservdelar och snabba leveransen.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    En riktigt bra sida, snabb leverans & bra priser!
  • Hej JanErikPer och stort tack för din positiva feedback.

    Alltid lika roligt att höra från kunder som är nöjda med vår sida, snabb leverans och priser.

    Vi finns här för dig om det finns något som vi kan hjälpa till med.

    Ha en fortsatt trevlig dag.

    Hälsning, Tilde

  • Dålig
    1 år sedan
    Jag beställde ett skal och batteri till min telefon, eftersom min telefon börjar bli till åren och ungarna lyckats kasta den i golvet ett par gånger så var skalet det jag egentligen ville ha.
    Båda skulle vara i lager enligt deras hemsida men jag fick ganska snabbt mail om att skalet inte fanns i lager (restnoterat på obestämd tid) och att batteriet skickats.

    Mycket bra att de mailar om det men jag hade önskat att de hade bättre koll på lagerstatus och frågar huruvida jag vill ha delleverans.

    Nu svarade de ganska snabbt och tog bort den liggande ordern och skickade tillbaka pengarna för produkten på en gång så jag är glad över att de agerar snabbt men hade de frågat hade jag beställt prylarna från någon annan.
  • Hej Marco och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Det händer ibland att produkten inte finns på lager i det ögonblicket även fast det står på vår hemsida att vi har den. Vi hade en kvar i lager som redan reserverats för en annan kund som lyckades beställa först och därför skickar vi mejl till våra kunder för att vi vill hålla de uppdaterade när det gäller lagerstatus på alla beställda produkter.
    Du kan välja en annan produkt istället, vänta på varan eller annullera och få tillbaka pengarna.
    Det är naturligtvis ingen ursäkt och vi gör allt vi kan och förbättrar sidan ständigt för att minska risken för liknande situationer som inte är så vanliga.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende för att hjälpa dig.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning och se till att du får pengarna tillbaka.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Knappt godkänd
    1 år sedan
    Asså... Beställer man en telefon till dottern tillsammans med skal och skärmskydd så är det ju lite dumt att skärmskydd och skal kommer men telefonen blir restnoterad på obestämd tid. Skicka allt eller inget... Nu behöver jag göra en retur på detta och det är ju alltid drygt att behöva pallra sig till utlämningsstället igen...

    Så försöker man med en annan modell av samma telefon som ska finnas i lager... Samma sak.

    Till deras försvar skickar de trevliga mail och informerar om problemen, och jag har tidigare beställt enbart skal vilket gått bra.

    TLDR; Det är absolut inget bluff-företag och de brukar ha bra priser på sina grejer, men vid större beställningar kan du ju fundera på om du ska handla hos en "riktig" e-handel.
  • Hej Faager och stort tack för ditt omdöme!

    Det är tråkigt att höra och jag beklagar att vi har skickat tillbehör men ej telefonen.
    Vi försöker skicka lager varor direkt och de restnoterade fraktfritt så fort de kommer på lager.
    Och om en retur beror på vårt misstag återbetalar vi gärna returkostander.
    Det är mycket svårt att säga något om datum när våra leverantörer inte har produkter på sitt lager och inte heller kan ge ett precist lev. datum. efter våra erfarenheter kan det ta från 15 dagar till flera månader.
    Det kan också hända att vi inte får produkten på lager igen.
    Informationen bör stå på hemsidan och jag ber om ursäkt om så är fallet med beställda telefonen.
    Utan ditt ordernummer kan jag dessvärre inte ta en titt på ditt ärende för att hjälpa dig.
    Du får gärna kontakta vår kundtjänst för att hjälpa dig med din beställning och se till att du får pengarna tillbaka.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Hej jag kommer alldrig handla hos er igen. Många gånger när man beställer hos er så står det att produkten finns i lager men sen får veta att den inte finns i lager trots att det står att den gör det. Fick tillbaka summan för produkten och köpte den hos ett annat före tag som är mycket bättre än er. Sämsta skiten!
  • Hej och tack för ditt omdöme.

    Jag beklagar din köpupplevelse och erfarenhet utav oss.
    Det händer ibland att produkten inte finns på lager i det ögonblicket även fast det står på vår hemsida att vi har den. Vi hade en kvar i lager som redan reserverats för en annan kund som lyckades beställa först och därför skickar vi mejl till våra kunder för att vi vill hålla de uppdaterade när det gäller lagerstatus på alla beställda produkter.
    Du kan välja en annan produkt istället, vänta på varan eller annullera och få tillbaka pengarna.
    Det är naturligtvis ingen ursäkt och vi gör allt vi kan och förbättrar sidan ständigt för att minska risken för liknande situationer som inte är så vanliga.
    Jag hoppas att du kommer att ge oss en ny chans i framtiden.
    Tveka inte att kontakta oss om det skulle finnas något som vi kan hjälpa till med.
    Du kan nå oss via:
    mejl: support@mytrendyphone.se
    telefon: 0424059996
    mån - lör: 10:00 - 15:00
    eller chat:
    mån - fre: 08:00 - 22:00
    lör - sön: 10.00.-18.00

    Med vänlig hälsning
    Irina

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Jag handlade här många gånger ock har ingenting att klaga på. Kanske inte supersnabb leverans ibland.
  • Hej NokiaNokia och varmt tack för din underbara kommentar!

    Vi är grymt glada att är nöjd med servicen och dina köp hos oss.

    Du är alltid vällkomen åter och vi står alltid till din tjänst - och gör allt för att du ska känna dig som hemma när du handlar hos oss!

    Vänliga hälsningar, Tilde MyTrendyPhone