Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
3 är världsledande inom 3G
och mobilt bredband.
Miljöpolicy

https://www.tre.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Tre har fått betyget (2.91)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Dålig
    1 månad sedan
    Uppdaterat: 1 månad sedan
    Värsta jag varit med om, helt otroligt dålig kundservice.

    Ringt kundservice 3 ggr på en vecka efter att fått min telefon stulen och hamnat i telefon kö i över 60 min varje gäng.

    Support via Chat är helt värdelös, trots inloggning med bankid så kan de inte hantera några abonnemangsfrågor.

    Support via telefon, helt otroligt dåligt!

    Lyckades förra veckan att få kontakt med TRE (över 60 min i telefon kö) Pratar med en trevlig person i kundtjänst som lovar lösa problemet, så jag trodde allt var löst.

    ..Men nästa dag får jag SMS där TRE tackar för att jag bundit upp mig på ett nytt abonnemang med 12 månaders bindningstid... ?????

    Ringer kundservice igen, telefonkö i över 60 min, när de äntligen svarar så kan de inte hjälpa mig utan kopplar vidare mig "till annan avdelning" med telefonkö i ytterligare 45 min..

    När jag tillsist kommer fram efter 1h och 45 min och blir jag denna gång dåligt bemött, tydligen hade de inte kunnat lösa det som var utlovat så de signerade upp mig på ett helt annat abonnemang istället... där jag fått enligt TRE ett bra pris ??

    Kundtjänst signerar alltså upp mig på ett abonnemang i 12 månader där de själva bestämt vad jag vill ha.. utan mitt godkännande.

    Denna gång bestämmer jag mig för att försöka avsluta abonnemanget, och blir lovad att TRE skall skicka bekräftelse på detta omgående... Jag har fortfarande inte fått någon bekräftelse, och abonnemanget är aktivt på "MITT TRE"...

    Timmar i telefonkö utan att bli erbjuden att bli uppringd.... det är löjligt dåligt...

    ...Och en kundtjänst som anser att om man ringer vid lunchtid så får man skylla sig själv...
    Nej tack ... aldrig mer TRE !
  • Perfekt
    1 månad sedan
    mycket bra alltid trevliga kundtjänst
  • Dålig
    2 mån sedan
    Lurendrejari företag. Urusel kundservice, 60 min i kö, 40 samtal före. Inget erbjudande om återuppringning. Otrevliga medarbetare i kundservice. Fungerar fruktansvärt dåligt utomlands med tre, man hamnar ofta i 3G nät i populära destinationer som Danmark och Grekland. Aldrig upplevt detta med annan operatör
  • Dålig
    2 mån sedan
    Sämsta jävla företaget i hela internet barnshen
  • Dålig
    2 mån sedan
    Kommer snart anmäla tre för trakasserier samt säga upp mitt abonnemang .. dom har ringt mig över 20ggr på 2 veckor och försöker förlänga mitt abonnemang fast jag bett dom sluta ringa o trakassera mig .. tar det personligt och avslutar mitt företagsabbonemang nu istället .. skitföretag!
  • Dålig
    2 mån sedan
    The way the customer service was answering to me right now was indescribable. Zero politeness, answering to me as if i was indebted to her. Leaving the chat without asking if i was finished with the questions. Where did the manners go? I am in a state of shock - is this the same company that called me and begged me for one hour to join them?
  • Dålig
    2 mån sedan
    Fruktansvärd kundservice och kundtjänst! Helt absurt att man kan behandla sina kunder på detta sätt! Varje gång jag har vänt mig till kundtjänst eller kundservice har jag blivit skrattad åt, inte fått hjälp och tjänst mig rent ut sagt diskriminerad som kund. Kommer ALDRIG att välja 3 igen!
  • Dålig
    3 mån sedan
    Jag förstår inte hur ledningen på tre accepterar sina anställdas beteende. Kundservice borde avvecklas helt o hållet eftersom man inte har någon nytta av dem i af. Har varit kund hos tre i 20 år och nu lämnar jag dem och kommer aldrig komma tillbaka till tre. Så otrevlig Kundtjänst har jag aldrig stött på. Dessutom lurar de folk o tvingar betala fakturan efter avslutad abonnemang för en extra månad, trots att man har sagt upp i tid. Killen i telefon Kundtjänst skrek på mig, och behandlade mig som efterbliven. Tjejen på chatten var så dryg att hon i slutet av chatten slutade svara för att efter några minuter började skriva upprepade gånger med stora bokstäver: DU MÅSTE BETALA FAKTURAN och sen några tomma rader och igen FAKTURAN MÅÅÅÅSTE BETALAS
    och därefter igen
    DU SKAAAAL BETALA....
    som att lekte att retas med folk.
    Tre, vad har hänt med er? Varsla skiten annars kommer ni att förlora alla kunder! Hoppas att ni läser omdömen.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Rose-Marie Emery på tre lovade två krediteringar då jag hade haft ett familje abonnemang längre tid och inte använt flera av sim korten. Fick ingenting och hon har vägrat svara under flera månader. Detta i samband med ändring till mobil växel. Hade jag inte bindningstid så skulle jag avslutat för länge sedan. Lihvia Källström i tre butiken lovade en väska på köpet när jag tecknade och köpte men fick aldrig trots löften dokumenterade på sms många gånger. Distriktschef ringde aldrig upp. Massor med medarbetare på tre har lovat andra saker och aldrig fullföljt. Har nästan enbart haft strul med tre. Lagt totalt flera dagar med tid på samtal med tre, totalt räknat. Några få medarbetare på tre har faktiskt gjort ett bra jobb, men de flesta inte. Och ingen verkar veta vad den andre gjort eller lovat. Förutom som sagt två killar där.
  • Dålig
    5 mån sedan
    Otroligt genomuselt företag med affärsidé att lura kunder.
  • Dålig
    7 mån sedan
    Canceled my subscription with them but they kept sending me invoices. Useless customer service and almost impossible to reach!
  • Dålig
    7 mån sedan
    Kundtjänsten är helt sämst i världen verkligen?! Man blir förvånad för du tror du ska få hjälp och bli bemött på ett trevligt sätt som kund men istället får du prata med en ohjälpsam, uppkäftig idiot med attityd! Helt sjukt, aldrig mer...
  • Dålig
    7 mån sedan
    Jag jobbar sl depo Tellusborgsvägen 30 i Hägersten och mycket dålig teckning:(((
  • Dålig
    8 mån sedan
    Jag skrev upp mig för ett abonnemang hos 3. Under hela tiden jag haft tjänsten gick det inte att ringa med telefonen, såvida inte högtalaren var påslagen (t.ex. privata samtal utomhus omöjliggjordes). Jag klagade till butiken, som sa att det var fel på mobilen och att den behövde skickas på lagning. Att det skulle vara fel på deras nät var något dem förnekade. Dem hittade inget fel på mobilen och jag blev lurad att betala för undersökningskostnaderna ändå. Nu när jag bytt operatör fungerar mobilen hur bra som helst, så bevisligen var det fel på deras nätverk. Vid ett annat tillfälle lämnade jag in en hörlursadapter som slutat fungera efter 3 månader, dem sa till mig i butiken att detta självklart ska gå på garantin, men efter en veckas väntetid vill dem återigen ha pengar för undersökningskostnader, eftersom dem skickade adaptern på "lagning" utan mitt vetskap eller godkännande, hade blivit given intrycket att dem bara skulle beställa en ny adapter till mig. Efter att ha avslutat mitt abonnemang den 27 November, skickar de en faktura för december. Jag ringer kundservice som informerar om att det är en eftersläpsfaktura. När jag tar upp ovan nämna incidenter och vill ha kompensation för min dåliga upplevelse med tre genom att dem åtminstone kan stryka fakturan, kan kundservice inte göra något eftersom det inte finns några registrerade underlag. Jag har vid ett flertal tillfällen gått till 3-butiker och klagat på att tjänsten jag betalar för inte fungerar. Tydligen har inte telefonservice och butiksservice på tre ingen ordentlig kontakt med varandra. Informations som registreras i en 3-butik blir alltså INTE registrerad hos den 3-kundservice du ringer till. Är missnöjd med att dem lurat mig på undersökningskostnader, att tjänsten jag betalat fullpris för inte fungerat, och att jag aldrig blev kompenserad för detta. Är missnöjd med deras dåliga och inflexibla interna kommunikation.
  • Dålig
    8 mån sedan
    Erbjuder inte öppet köp på köp i butik. HELT obegripligt att de inte informerar om detta när man handlar. Kommer avsluta alla mina tjänster hos Tre och byta operatör.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Önskar att man kunde ge minus i omdöme. Så otroligt besviken över senaste året med Tre. Började men att jag fick be om att komma loss från vårt mobila bredband då det inte fungerade alls. Alla på jobbet vart som galna då internet låg nere tätt som tätt. Ändå är vi placerade strax utanför Stockholm så man kan ju tro att det ska fungera.
    Därefter slutade mottagningen på telefonerna att fungera. Vi fick springa till delar av kontoret eller ut på balkongen för att höra vad kunder sa. Vi missade många samtal. Tog enormt lång tid innan vi fick ens ok på att bli av med abonnemangen. Till slut fick vi byta. Så inte nog med att vi förmodligen förlorade en del leads, fick förvirrade kunder som inte fick tag i oss och att vår personal vart frustrerad så fick vi en saftig slutfaktura på 20 tusen kronor som avslut- kändes lagom kul. Fy säger jag.
  • Dålig
    9 mån sedan
    Helt blåsta, dålig service, återkopplar inte. Återförsäljare kör rövarmetoder.Tack och lov att jag använde ångerrätten i tid!
  • Dålig
    9 mån sedan
    Mina två nya telefoner skulle levererats i måndags (14 dec). Men från ingenstans skickar postnord meddelande i sin app att dom har returnerat mitt paket pågrund av ”mottage okänd” enligt dom. Så istället för att skicka till ett postombud har dom returnerat hela mitt paket tillval till Brightstar. Jag har ringt postnord 3 gånger, Brightstar 4 gånger, TRE 4 gånger. Men INGEN vet vart mina telefoner är eller vill hjälpa mig. Nu är jag förbannad. Har väntat 7 veckor på telefonerna och så händer detta. Och det värsta av allt är att INGEN hjälper mig.... vad är detta för kundservice ?
  • Dålig
    10 mån sedan
    Tyvärr har Tre gått från att vara bra till urdåligt med bondfångarmetoder för att med bedrägliga metoder hålla kvar/lura sina kunder. Jag kan bara starkt varna för att bli kund hos dem. I elva år har jag varit kund och upplever nu hur de verkar strypa hastigheter till 2G nivåer när de väl lurat in kunden som fortsatt abonnemang där man sitter fast i ytterligare 24 månader. Skulle inte förvåna om hastigheten går upp i samband med att kundens abonnemang är på väg att gå ut så att man luras tro att de har blivit bättre. Försäljaren utlovade ett ”Rolls-Royce” abbonemang som efter en månad fungerar som en gammal ”Lada”. VARNING!
  • Knappt godkänd
    10 mån sedan
    Krångligt att handla online om man redan har ett befintligt avtal men vill uppgradera. Går att lösa via telefon - men långt ifrån så smidigt som det skulle vara. Leveranstid utlovades 1-2 veckor men vart närmare 4-5. Inte imponerad 2020.
  • Perfekt
    11 mån sedan
    !
  • Dålig
    12 mån sedan
    3 samarbetade tidigare med Viggo mobil, men avslutade samarbetet i förtid eftersom Viggo använt olagliga försäljningsmetoder, som var oerhört aggressiva. Istället för att gå igenom sina register och se vilka kunder som blivit utsatta blundade man bara och lät kunder fortsätta betala för tillbehör som i säljsamtalet utlovats vara gratis, totalt ca 3500kr/tillbehör! Sen när kunden själva upptäcker misstaget och vill ha tillbaka pengarna, då måste man returnera de ”GRATIS” tillbehören, och tre anser att man gett ett generöst erbjudande då man betalar tillbaka de pengar man lurar till sig från kunden. Oerhört dåligt!
  • 2020-09-25 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Superbra!
    Jag bor lite ”lustigt” och behövde teknisk hjälp, och fick all hjälp som behövdes, trevliga och hjälpsamma på alla vis. Problemet gick inte att lösa, så de förslog själva lösningen att avsluta det hela, och söka andra vägar! Ytterst nöjd och tacksam.
    Marita
  • Dålig
    1 år sedan
    Kan tyvärr hålla med de flesta tidigare kommentarer. Var otroligt osmidiga i ett ärende och hänvisade till lag när jag skickade en trevlig förfrågan. Hade inte varit nåt problem och endast en låg kostnad för dem att lösa.

    Jag har varit kund i tio år och säkerligen minst 60K i aldrig försenade betalningar. Men jag förväntade mig nog för mycket.
  • Usel
    2 år sedan
    Samarbetar med direkta bedragare som ex viggo. Väldigt motvilliga försöka reda ut situationen för kunder som blivit lurade. Välj en seriös aktör istället.
  • Ganska dålig
    2 år sedan
    Inte det stabilaste, inte den bästa servicen det ända positiva är att jag hittade en deal på S10 som gjorde den sjukt billig.
  • Usel
    2 år sedan
    Sedan vi skaffade tre som abonnemang till sonen så har det varit mer regel än undantag att kontakta kundtjänst!
    Fakturor som inte stämmer, surf som bara "försvinner", utlovad kompensation som går om intet - listan kan göras hur lång som helst!
    Tror hellre jag dricker terpentin än att rekommendera tre till någon, det inkluderar tom ovänner!
    Bara längtar till abonnemanget löper ut så jag kan avsluta det bums.
    Hela företaget är ett enda stort skämt!
    Jag kommer göra det till mitt kall att sprida ordet på alla sociala forum som finns så fler slipper huvudvärken.
    Aldrig mera tre!
  • Usel
    2 år sedan
    VARNING!

    Bytte till Vimla (tillhör Telenor) och gjorde en nummerflytt som blev automatiskt en uppsägning hos 3. Gissa om jag blev förvånad när 3 tog betalt för 30 dagar extra för att jag inte ringde dom och sade upp abonnemanget hos 3s kundtjänst.

    Dom straffar mig för att jag inte ringde dom!
    Jag accepterar inte deras skitsnack utan kommer att bestrida fakturan!
    Ni som vill HA PROBLEM skall anlita 3.

    Då mitt föreningsliv är stort så kommer deras sköna still att bestraffa sina kunder att få en rikoschett dom sent kommer att glömma. Jag glömmer inte och agerar :-)

    God Jul Vimla/Telenor och tack för smidig transfer av numret.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Sämre bolag på kundrelationer får man leta efter. Deras säljare gör allt för att lura en och när man senare kontaktar kundsupport så försöker även de lura på en massa avgifter som de inte berättar om.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Ja de säljer abonnemang som inte finns och är dyra.
    Aldrig mer 3 eller tre.

    Säljarna ger dig erbjudanden om abonnemang som inte finns. Troligen för att du ska teckna ett abonnemang så att de kan få sin provision och sen skiter de i vad som händer efteråt.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Dyrt och svårt att kontakta kundtjänst. Varför måste man uppge personnummer VARENDA gång man ska ha kontakt? Inte bara det, hela formuläret tar minst 5 minuter att fylla ut. Det är inte acceptabelt.
    Sedan tycker jag också att priserna är pinsamt dåliga, medan andra operatörer generöst delar ut 20 GB i månaden tar Hi3G Access AB ut 99 kr/månaden för 3 GB. Pinsamt!
  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Tråkig att man ska behöva säga upp ett abonnemang tre gånger för att få igenom uppsägningen.
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Aldrig mer 3. Jag vill varna alla hugade spekulanter att ha med dessa proselyter att göra. Det är dyrt, omständigt samt oerhört frustrerande. Jag har bl.a fått flera påminnelse krav med allt vad som tillhör detta negativa - fastän jag betalt i god tid, etc. Har ett tiotal gånger pratat med den s.k kundsupporten och hela tiden fått svar att detta skall genast ordnas, intet tu tal om den saken, men det droppar fortfarande in påminnelser (hot om inkasso, etc.). Sedan det jävligaste, mitt kontrakt säger att jag skall varje månad betala en viss summa, ändå är denna vida över det skrivna avtalet. Väldigt oerhört frustrerande!

    3 är av Djävulens avföda. Håll Er borta från detta misch-masch till firma!
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Bytte till Telia för att få bättre täckning. Tre debiterar 3 månaders uppsägning på våra obundna avtal efter bytet är genomfört. Då är man ju inte obunden, uselt!
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Varning för 3's väldigt dyra försäkring som säljarna säger täcker allt oavsett vad som händer, det kan ge dig 0 kr tillbaka om de vill bara för att du tappat telefonen!

    "Enligt försäkringsvillkoret punkt 6 skall den försäkrade utrustningen handhas med normal aktsamhet så att skada eller förlust så långt som möjligt förhindras. Har aktsamhetskravet inte följts kan ersättningen minska eller helt falla bort (nedsättning till noll)."
  • Dålig
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Visst billigt men usch sååå dålig mottagning vissa ställen som alla kan ringa ifrån är det dött!
    4g data mottagningen funkar inte 3 km från Eskilstuna... Billigt=dålig mottagning= NEJ
  • Usel
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Aldrig mer abonnemang hos tre tre.se ww.tre.se

    Försäljarna ger dig erbjudanden och rabatter som inte finns. Troligen för att du ska teckna ett abonnemang så att de kan få sin provision och sen skiter de i vad som händer efteråt.

    Man får en chock när fakturan kommer då den visar sig vara 100kr mer än det utlovade priset där du märker att inte nog med att du inte har fått nått ut av de utlovade rabatterna, dessutom har du fått en räkning som är ännu högre än vad abonnemanget egentligen skulle kosta detta pga en dold avgift som aldrig talades om eller nämnts någonstans.

    Det är omöjligt att få tag på den personen och butikschefen som var med vid tillfället och diskuterade detta abonnemang trots att man har varit där och även lämnat meddelanden till de andra i personalen. Telefonnumret som går till butiken är det ingen som svarar på.

    På kundservice så påstår de sig inte veta ngt och att man måste ta kontakt med den personal som tecknade abonnemanget och de är snabba med att passa vidare samtalet eller överlämna saker åt ödet. De är trevliga på kundservice så länge du är kund, försöker du alvsluta ett abonnemang så är de värre än försäljarna i Turkiet, de kommer med olika abonnemangsrabatter och gör allt för att fortsätta lura dig på nya olika rabatter som inte finns. Efter att en notering har gjorts att du har nu avslutat abonnemanget så är de på kundservice inte lika trevliga längre när de pratar med en. Utan de visar sin rätta jag och till och med otrevliga mot en.
    ÄR DU INTE INTRESSERAD AV ATT TEÄCKNA NGT SÅ VILL DE INTE PRATA MED DIG.

    Du som ändå tecknar hos tre bör tänka på att tre har ingen 2g nät som de andra operatörerna. Detta innebär att de områden 3g nätet inte har täckning så har du ingen täckning alls via 2g nätet. Tex när du åker bil till andra städer, om du befinner dig i en lagerlokal, garaget, källaren och till och med vissa lägenheter. I en lägenhet som jag bodde tidigare i så hade jag ingen täckning alls i sovrummet och fick stå vid fönstret i vardagsrummet för att kunna prata. Tre har i allmänhet sämre nät än andra operatörerna vilket även leder till att batteriet på din mobil tar slut snabbare då mobilen måste jobba mer för att få nät och mobilen blir varmare under samtal.

    DE HÄNVISAR ALLTID TILL DEN MAN HAR PRATAT MED TIDIGARE!
    Tolkar detta som att de vill jaga andra kunder så de kan få provision och inte vill lägga ner tid på att hjälpa andra eftersom de redan är kund. Dessutom är det omöjligt att få tag på den som man har haft kontakt med tidigare då de jobbar på olika ställen och det finns inget telefonnummer man kan nå de på.
  • Mycket bra
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Tre är lite sisådär ändå, men dealen de hade var oslagbar 349:-/mån fast pris samt att man bara fick 70kr höjt/mån för en ny Iphone 6, bra deal!
  • Utmärkt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Har alltid gillat Tre!! har haft Tre i 10 år nu och är hel nöjd. Mer nöjd blev jag nu när jag fick en special beställd Noki Lumia 1520!!

    Tre är grymma. Många klagar på dom men jag har alltid varit nöjd. Ända opperatören jag har haft teckning med vart jag än har varit.
  • Utmärkt
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Kostnadseffektivt att handla från Tre om man ändå behöver förlänga.
  • Usel
    7 år sedan
    Uppdaterat: 7 år sedan
    Tre är det sämsta företaget jag någonsin har haft med att göra. En stjärna är för mycket.
    Jag har varit kund hos dem i två svåra år med mobilt bredband.
    Deras tjänst är långsam och instabil.
    Deras kundtjänst är omogen, inkompetent och oprofessionell.
    Det har blivit fel med tjänsten, min fasta IP, faktureringen, routern, information m.m.

    Ett exempel: Min router pajjade, jag lämnade in den på service, den var borta i veckor, jag fick själv ta reda på att den var klar, när jag hämta ut den frågade jag vad som var gjort, de svarade bytt ut hela routern. Det var en lögn, samma serienr och MAC-adress.
    Den fungerade fortfarande inte, för det var ju samma ej lagade router..

    Ett annat exempel är att jag beställde fast IP-adress. Efter ett par månader byttes min fasta IP-adress ut till en ny utan att jag informerades vilket ledde till att min mail och hemsida dog.
    När jag ringde kundtjänst visste de först inte vad en fast IP innebär, sen påstod en kollega att de inte hade en sådan tjänst och sen när jag fick prata med en som visste var det var så berättade de att de hade av olika ändra min fasta IP till en annan = ganska lös IP/tjänst/support.

    Kundtjänsten glömmer att ringa tillbaka, ger felaktig information och t o m insinuerar att jag ljuger om att jag aldrig beställt eller mottagit några pappersfakturor när jag som har autogiro ifrågasatte varför jag betalar "faktureringsavgift".

    Jag kan bara varna alla för att ha något med dem att göra.

    Jag blev faktiskt varnad av en bekant som hade likande erfarenhet från sitt mobiltelefonabonnemang. Jag ångrar starkt att jag inte lyssnade på honom! Förlåt att jag inte trodde på dig!
  • Usel
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Jag avslutade 2 st abonnemang hos Tre och tog en slutfaktura, sedan hade de mage att skicka ytterliggare en räkning på över 1200kr.
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Superbra service när man handlar över telefon med Tre. Skulle dock aldrig köpa nåt av dem i butik. Kanske fördomar, men det är jag som väljer var jag handlar.
  • Bra
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Leverans i rätt tid. Inga konstigheter
  • Bra
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Oftast bra service
  • Usel
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    De är totalt värdelösa, beställde 3 bredband max förra året då det var obegränsad surf på det, sen efter ett tag såg man att de begränsade så fort man kom över 50 gb! De begränsar till 0.200 kb/s, det är helt oacceptabelt och samma pris som innan!?!?!
    Man kan bara kontakta supporten via telefon, varför? Undviker de folk som vill få kontakt med dem?
  • Mycket bra
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Fd arbetsgivare, kund sedan 2004.
  • Usel
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Tre är nog det sämsta bolaget jag varit i kontakt med, inom OCH utom telekom. Min motivering är följande;

    1 jag sade upp mitt abonnemang och tänkte från början att jag skulle portera mitt nr.
    2. Ringer kundservice när det inte går att portera, pratar med en glad killle som inte kan förstå varför det inte fungerar. Tillslut säger jag att jag skiter i det, att jag behåller mitt nya nr istället och säger hej då och lägger på.
    3 Flera månader senare upptäcker jag att de fortsatt drar pengar från mitt konto. När jag mailar och frågar varför så får jag veta att det fortsätter löpa på om man inte porterar det? Jag måste igen ringa och säga upp per telefon IGEN eftersom de inte kan identifiera mig annars?
    4Ringer och säger att jag inte vill ha mitt abonnemang. De ordnar det, och efteråt får jag en TILL faktura på tre månaders avgifter för uppsägningstid??

    URUSEL SERVICE och på det vill de mjölka ur mig ännu mera pengar. Under all kritik helt enkelt. Kommer aldrig mer vilja röra detta bolag med tång ens. HUA!
  • Mycket bra
    10 år sedan
    Uppdaterat: 10 år sedan
    Suveräna priser, synd att dom inte har fått alla applikationer att fungera på SonyEricsson. Typ WebTV och MSN, men skall tydligen få det inom kort.
  • Mycket bra
    10 år sedan
    Uppdaterat: 10 år sedan
    Snabb leverans