Prisjakt
Parfym.se
  • Över en miljon kunder
  • Snabb leverans 1-2 dagar
  • 4,7/5 på TrustPilot
1.3Dålig
5 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
A
Anabell
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Oerhört besviken och känner mig lurad. Beställde en stor moroccanoil och en olaplex no 3 250ml under black friday. Betalade ca 850kr. Fick bara hem håroljan. Skrev till kundtjänst men fick bara som svar att det enligt deras lager ska bägge produkterna ha skickats ut. Riktiga scammers. Fick då alltså en hårolja för över 800 kr….värt. Handla inte härifrån. Väldigt dålig service.

Gästanvändare
UselRedigerades 5 månader sedan

Gjorde mitt första köp från Parfym.se, aldrig igen. Stod att jag skulle få leveransen "imorgon" på beställningssidan och tänker att dom kör med snabba leveranser. 3 arbetsdagar senare så plingar det till och står att jag har fått leveransen, vilket jag då inte har. Tar kontakt med deras kundtjänst och får då som svar av en mycket arrogant medarbetare vid namn Amanda att det ligger på köparens ansvar. Här står jag, med 1000 kr fattigare och utan någon produkt. Tack så mycket Parfym för snabb leverans och trevligt omdöme. Rekommenderar INGEN att köpa härifrån.

Parfym.se svarar:2023-10-18
Tack för din feedback! Då du inte angett din e-postadress här på trustpilot kan jag inte söka upp din order eller någon mailkonversation, Vänligen återkom till oss på [email protected] så kikar vi på detta igen.
Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

Klarar inte av att leverera de varor jag som kund beställt och betalat för. Inte ens andra leveransen innehåller rätt beställda och betalade varor.

Parfym.se svarar:2023-10-18
Tack för din feedback! Då du inte angett din e-postadress här på trustpilot kan jag inte söka upp din order eller någon mailkonversation, Vänligen återkom till oss på [email protected] så hjälper vi dig vidare.
Gästanvändare
UselRedigerades 6 månader sedan

at prisjakt is the parfum available. In the shop not. What a cheep trick to get you into the shop.

Parfym.se svarar:2023-10-18
Thank you for your feedback! We have a shop with a large selection of perfumes. Visit us at Frölunda Torg if you live in Gothenburg :)
Gästanvändare
UselRedigerades 8 månader sedan

Otrevligt bemötande på mejl.... Hämta pkt på kvällen såg direkt att jag hade köpt fel färg på kräm, mejla direkt...Fick ett svar att du får stå för kostnaden själv ...Det är ok! Men attityden i brevet är inte trevlig.Jag har ingen skrivare....Men det blev mitt sista köp här. Pia Magnusson

Parfym.se svarar:2023-10-23
Tack för din feedback! Vi ber om ursäkt om det lät arrogant eller otrevligt men vi erbjuder inga fria retur och det är kunder som står för returkostnaden. Nu för tiden kan vi hjälpa till med att skapa en retursedel mot en kostnad för att kunna hjälpa våra kunder med en smidigare och lättare retur.
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Från att vara okej med bra service till undermåligt värre än utländska aktörer de har en kampanj på parfym invictus victory 40 procent e okej pris så slog till där va över 10 i lager nu annullerar dom ordern och säger man ska betala full pris när varan e hos dom igen när man sen pratar med de högst upp idiot förklarar dom en och erbjuder en obetydlig ersättning på 15 procent på ord pris... Handla inte här om du vill vara säker på att du får ditt kampanj pris nej fyyy sista gången

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Fruktansvärt dåligt bemötande av kundtjänst vid min reklamation av en läckande parfymflaska som dessutom förstörde mina kläder. Jag skulle inte rekommendera det här företaget till någon! De anklagade mig för att ljuga och att jag orsakat defekten själv. Jag erbjöd mig att skicka tillbaka parfymflaskan för inspektion men det var det inte intresserad av utan avslog min reklamation. Otrevliga och inte villiga att hjälpa kunden alls.

Gästanvändare
Uselett år sedan

Fel information om leveranstid. Skulle levereras tidigt lördag morgon och nu fick jag besked att den inte kommer förrän på tisdag. Skulle ges bort i födelsedagspresent. Jättetråkigt! Tro inte på deras löften om snabbleverans

Gästanvändare
Uselett år sedan

Jag beställde schampo. Flaskan var öppen och tom. Allt schampo hade runnit ut över de andra produkterna jag beställde. Jag dokumenterade lådan med ett foto och skickade in till kundservice och tog det för givet att de skulle skicka en ny. Svaret jag fick "Tack för bilden! Om du vill behålla varan du mottagit kan vi erbjuda dig 30 % rabatt på varan. Vill du hellre ha en helt ny vara kan vi istället skicka en retursedel till dig så att du kan returnera varan kostnadsfritt till oss. Så snart vi då mottagit varan i retur kan vi skicka ut en ny flaska till dig." Jag slängde så klart den tomma flaskan eftersom den var helt kladdig. Sjukt missnöjd med parfym.se och här råder jag ingen att handla.

Gästanvändare
Utmärktett år sedan

Fick varan snabbt med posten. Rätt produkt billigt. Supernöjd.

Parfym.se svarar:2023-10-24
Tack för din feedback! Det är alltid trevligt att höra från nöjda kunder.

Om butiken

Parfym.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

American ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.parfym.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Parfym Sverige AB

Organisationsnr: 556705-2799

Information hos allabolag.se