Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Allt för din träning i 25år
Tryggt köp & stort sortiment
Fri frakt >590kr

https://budofitness.se

Betalningsalternativ

Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Budo & Fitness Butikerna har fått betyget (3.00)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    9 mån sedan
    Webbplatsen "i lager" så jag lägger en order (Optimal Nutrition 100% Whey Gold Standard 4,54kg). Jag får ett samtal nästa dag så att det inte finns tillgänglig. Även några dagar efter det står det fortfarande "i lager!" Och nu ser jag massor av andra människor på Prisjakt hade samma problem. Det här är inte bra. Jag kommer inte att beställa från dem igen.
  • Hej, det var tråkigt att vi hade lagerfel på produkten du valt, vi har meddelat dig och kan bara be om ursäkt för det inträffade.

    Önskar en trevlig dag!

  • 2018-08-25 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Hustrun gjorde en beställning och betalade redan då. Ändå skickade de med en faktura som vi höll på att betala, tills vi tänkte efter en extra gång. Konstigt med tanke på att fakturering via Klarna sköts av ett datasystem.
  • Hej, precis som vi svarade dig direkt i vår kundtjänst tidigare, så behöver du inte betala kopian på fakturan och ordern som du redan betalat via Klarna.

    Trevlig Helg!

  • Perfekt
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Gjorde en beställning i söndags, tvekade en del efter jag läst alla negativa omdömen. Men tisdag förmiddag hade jag ett paket att hämta allt rätt och riktigt så jag är nöjd!
  • Tack Inzex,

    kul att allt gick bra och att du är nöjd!

  • Ganska dålig
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Kan inte ge något direkt omdöme mer än att jag inte fick varan jag beställde pga att deras hemsida visar positivt lagersaldo när produkten egentligen inte finns. Så det blev ingen beställning ändå. Så lita inte helt och hållet på deras status över lagersaldo.
    Det är ju fint att de ber om ursäkt och erbjuder en annan vara via mail, men man blir ändå väldigt besviken.
  • Hej, ja vi kan bara be om ursäkt att det var lagerfel på den produkten du beställde, synd att du inte kunde tänka dig ersättningsvaran vi föreslog.

  • Bra
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Fick riktig snabb support innan köpet. Det tog dock 3-4 vardagar innan ordern skickades, trots att varorna skulle finnas på lager. En av varorna var skadad vid leverans vilket de löste snabbt, däremot var den lika dåligt packad andra gången och skulle kunna gått sönder igen. Ge packpersonalen lite utfyllnadsmaterial att packa ner i kartongerna så blir det bättre :)
  • Tack Jesper, kull att du fick snabb service!

    Vi ska se över packningen direkt och se till att det görs bättre framöver.

    Ha en bra dag!

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    Det positiva är att jag till slut fick hem min produkt.
    Det som är mindre positivt är att hela returprocessen tog över en månad samt deras behandling av mig som kund.
    Jag påtalade ett antal gånger att jag inte fått varken bekräftelse eller status om min order/retur via mail.
    Ingen brydde sig om att felsöka problemet förrän jag lade upp ett negativt omdöme här på prisjakt - då fick jag ett obehagligt telefonsamtal från företagets ledning och ett hot om polisanmälan för ett icke brott om inte omdömet togs bort då det tydligen, enligt dem själva, innehöll förtal.
    Jag gick med på att ta bort omdömet då jag var rädd att processen skulle bli ännu mer långdragen eller att jag inte skulle få min produkt alls.
    Det visade sig att min epostadress var fel i deras system, vilket de hade kunnat fixa på nolltid, och då jag mailat dem flera gånger så borde de veta vilken adress som är korrekt.
    De hade tydligen skickat testmail de gånger jag påpekat att jag inte fått mail, men det var inget de nämnde och därmed kontrollerade de aldrig om mailen gick fram.
    Det gavs ursäkter, som problem med lagret och med tillverkaren, vilket jag inte heller fick höra något om vid tidigare kontakt.
    Trots detta lät det uppenbart att de ville skuldbelägga kunden (mig). Allt detta dravel var enligt dem pga att jag skrivit in fel epostadress vid beställningen.

    Det riktigt obehagliga i detta är just hotet om polisanmälan.
    Omdömet jag lade upp tidigare innehöll en, enligt mig, förhållandevis mild kommentar om en persons utseende, och då det som regel inte är brottsligt att kommentera andras utseende så tycker jag att en polisanmälan vore att gå lite för långt.
    Frågan är om jag blivit utsatt för ett brott, och då syftar jag på olaga tvång, men det är inte upp till mig att bedöma.
    Huvudsaken är att jag har möjlighet att yttra mig om min upplevelse i interaktionen med detta företag.
  • Efter köpet av en kampsportsdräkt från oss ville du byta den till en mindre storlek. Vi bad dig använda medföljande retursedel för kostnadsfri retur och byte. Det tog 2 veckor innan returen ankom oss varvid vi samma dag meddelade att den storlek du nu valt var tillfälligt slut i lagret hos oss och beställdes då från vår leverantör vilket tog 1,5 vecka innan vi fick in den för leverans till dig. Vi meddelade dig detta inifrån vårt ordersystem som automatiskt använder den mailadress du angivit när du registrerade dig och beställde. Tyvärr visade det sig sen att du råkat skriva in din egen mailadress fel och därför inte fått de löpande mail vi skickat dig om din beställning. Olyckligt men inget vi ser eller märker förrän du hör av dig och vi satt i telefonen med dig och verkligen testade oss fram vad som kan gått fel och upptäckte att du råkat vända på ett "l" och "t" i ditt efternamn.

    Att använda detta forum för att skriva inlägg med personangrepp och nedvärdera våra medarbetares utseende är rent kränkande och inget vi kan acceptera.

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Köpte dyr utrustning som nu har gått sönder efter bara någon månad och det är ganska uppenbart att det är tillverkningsfel. När jag ringde kunde inte han som svarade hjälpa mig utan hans kollega hörde av sig och sa att jag skulle skicka tillbaka utrusningen för att kontroller om det går på reklamation. Mina mejl har gått obesvarade. Riktigt jävla trökigt och jag ångrar starkt att jag handlat från budo fitness.
  • Benskyddet från Yokkao hade fått ena spännet avslitet (inte sömmen som släppt), vilket är sådant som kan hända när man tränar och inte ett tillverkningsfel. Vi har trots att det inte är en reklamation erbjudit oss att laga detta kostnadsfritt. Vi har svarat på alla mailen, dock har vår kundtjänst som hanterar reklamationer inte öppet på kvällar och helger, så sista mailet vi fick fredag kväll svarade vi på först måndag morgon.

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde ett bälte och två PWO, när det visade sig att den ena PWO'n var slut så fick jag ett erbjudande att få en annan för samma pris - vilket jag gladeligen godtog.
    Fick sedan försändelsen dagen efter!
    10/10
  • Hej,

    kul att du är nöjd!

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    All tack till Rasmus för riktigt bra service, från missnöjd kund till glad kund. Nu ger jag Budo & Fitness en chans till för framtida köp!
  • Toppen!

  • Perfekt
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde ett par lyftarskor. Beställde på en söndag tror jag och hämtade dom på tisdag morgon, på macken mittemot där jag bor.
    Snabb leverans, rabatt på skorna, smidig betalning med klarna faktura utan extra kostnad.
  • Tack, kul att du är nöjd!

    ha en bra dag!

  • Usel
    2 år sedan
    Uppdaterat: 2 år sedan
    Beställde en Body Solid Benpress/Hack Squat 1100 trots att man läst flera negativa kommentarer om butiken och deras leveranser. Enligt prisjakt så skulle den finnas i lager. Men på deras hemsida stod det 10-14 dagars leverans. För att kontrollera att det var det som gällde, ringde jag Budo & Fitness Butiken. Där fick jag bekräftat att det var 10-14 dagars leveranstid. 4 dagar senare så får jag ett mail om att leveransen kommer dröja ca 2 månader. För att priserna gäller för "dropshipping".Det står nu fortfarande 10-14 dagar leveranstid på deras hemsida, så vem som helst förstår ju att de inte håller sina priser de annonserar här på prisjakt, utan det är bara lockpriser för att få klicks eller uppmärksamhet till sin sida. Så falsk marknadsföring att jag hoppas ingen handlar utav dem i fortsättningen.
  • Hej, ja det stämmer att vi gjort fel här, ber om ursäkt! Vi hade uppgift om att vår underleverantör via dropshipping kunde leverera denna produkt på 10-14 dgr och har levererat en hel del där det fungerat bra, men så visade det sig att de tagit slut när vi skulle ordna denna leverans varvid vi direkt meddelade detta och när de kommer in i lager igen. Vi har nu ändrat lagerstatus till "beställningsvara" och det går bar att lägga order till det låga priset, så bekräftar vi exakt leverensdatum.

  • Perfekt
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Inga problem med beställning eller leveranstid.
  • Usel
    3 år sedan
    Uppdaterat: 3 år sedan
    Synd att jag inte läste NympH omdöme innan jag beställde. Efter tre dagar står det fortfarande "inskriven". Tar nog lång tid innan de behandlar orden och får nog också vänta några veckor på mina grejer. De verkar inte prioritera sin webbutik.Säkert ont om kunnigt folk.
  • Hej, tråkigt att Du är rädd att Din leverans skall skickas sent. Vi skickar 90% av alla våra order vi får samma dag, sen ibland är det en och annan order som tar någon dag extra, men då ringer vi och mailar alltid våra kunder och talar om detta. Blir orolig att vi inte fått fatt i Dig, hör av Dig till oss, så löser vi detta direkt nu på morgonen.

    Ha en kanonbra dag!

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Besökte butiken i Västberga.
    Trevliga och serviceminded personal.
    Bäst pris på det jag var intresserad av.
    Kan inte annat än ge fullt betyg!
  • Tack, trevligt att höra!

  • Knappt godkänd
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    -
    Fick mina kläder idag 9 jan beställde 22 dec.
    Lite lång leverans tid.
    Dom meddelade inte oss att det blivit förseningar i leveransen från gasp.
    Fick ringa själv och efterlysa kläderna.
    +
    Bra paketerat
    Snygga kläder
    Free bee

    Samman fattning
    Önskvärt med bättre order uppföljning.
  • Vi kan bara be om ursäkt!

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde lite kosttillskott en söndagskväll, fick ut varorna på Schenkers närmaste ombud som sköttes av pressbyrån där jag bor, endast tre dagar senare.

    Jag beställde av dem för första gången främst för att de var billigast just då. Jag nappade på ett kanonerbjudande, och passade då även på att prova en produkt av deras egna märke Black Madness. Jag tycker den hade en överraskande bra smak för att vara kosttillskott.

    På det hela är jag nöjd med hur bra webbutiken fungerade. Jag betalade med Visa och upplevde inga problem där. Eftersom inga incidenter hänt mig kan jag mycket väl tänka mig att handla av dem igen, förutsatt att de har bra priser då det är viktigt för min del.
  • Hej,

    tack, trevligt att Du är nöjd!

    Såklart mer än välkommen att handla igen, passar på att Önska en riktigt God Jul!

  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Beställde deras whey 80 (1kg ta 5 betala 4, 589kr) då det skulle innehålla 84g protein och 4g kolhydrater/ 100g enligt hemsidan men fick hem nått som innehöll 74g protein och 10g kolhydrater/ 100g.
    Mejlat och ställt frågan varför jag inte fått den varan jag beställt men utan svar, förutom att dom redigerat hemsidan till rätt mängd.
    Dessutom lägger dom bara ut bra recentioner på sin hemsida inte min angående detta.
    Frågan är hur många som gått på denna blåsning utan att veta om det?

    //Tobias
  • Hej,

    Vi ber om ursäkt om något gått galet med Din order och skall självklart göra vårt bästa för att rätta till det. Vi har letat efter ditt kundtjänstmail men inte kunnat hitta det?! Vore toppen om Du ville forwarda det, så skall vi se vad som gått fel med Din beställning och återkomma.

    Du har som Du vet även full returrätt hos oss när Du handlar över 499:-, så om Du inte är nöjd med Ditt köp är det bara att reklamera det, så får Du pengarna tillbaks.

    http://budofitness.se/leveranser-returer

    http://budofitness.se/allmanna-kopvillkor

  • Dålig
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    I nöden prövas butiken - fungerar bra så länge du köper något. Blir det fel och du vill reklamera, då är du vatten värd. Bestämde mig vid senaste trista bemötandet att inte handla här igen. Finns gott om konkurrenter.
  • Hej EsseJ, tråkigt att Du är missnöjd.

    Har vi gjort fel ber vi så hemskt mycket om ursäkt och vi ska självklart ta vårt ansvar och rätta till detta.

    Förklara gärna vad som blivit tokigt, så tar vi tag i detta omgående.

    Vår kundtjänst står standby att ta hand om Dig på kundservice@budofitness.se.

  • Perfekt
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Riktigt bra butik och webbshop med stort utbud! Snabb och bra service. Deras egna märke Blackline och Black Madness är grymma med otroligt bra smaker och kvalitet!
  • Usel
    4 år sedan
    Uppdaterat: 4 år sedan
    Min sambo och jag gjorde en beställning och efter 1 månad ringde jag och undrade varför inga varor kom.
    Varorna fanns då i lager och skulle nu skickas ut.
    Efter ännu en månad med uteblivna varor fick det bli ett samtal till och varorna skulle nu skickas ut.
    Alla varor utom en var rätt och för den felaktiga som på deras beslut bytts ut mot en annan produkt skulle vi få tillbaks pengarna, då de bjöd på denna vara.
    Inga pengar har ännu kommit tillbaks trots flera samtal med kundtjänst.

    Pratade med kundtjänst idag 26/8 -14 och de skulle höra av sig angående detta så vi får se om det löser sig.

    Till deras försvar sa kundtjänst att de haft problem med sitt beställningssystem.

    Skulle dock starkt avråda folk att beställa från Budo & Fitness innan de ordnat upp detta.
  • Hej!

    Vi får börja med att återigen be om ursäkt att det blivit fel och att vi orsakat besvär för Er!

    I slutet av maj då det här felet uppstod hade vi nyligen bytt plattformen för vår webshop och betalningslösning till ett nytt modernare system. Som ofta vid systembyten fanns en del inkörningsproblem, som varken vi eller våra leverantörer hade förutsett.

    I detta mycket ovanliga fall valde vi att leverera en likvärdig, alternativ produkt helt gratis till Er. I vårt system såg det ut för oss som att allt hade fungerat som det skulle med leverans och återbetalning, men tyvärr har det nu visat sig att det inte fungerat som det skulle för just Din order. Detta systemproblem är sedan en lång tid löst och som vi talade om för Dig i telefon igår när vi nu fick veta att Du inte fått återbetalningen, ska vi självfallet se till att pengarna återbetalas till Ditt kort så snabbt det bara går.

    Hör gärna av Dig och bekräfta att allt gått som det skall och vi hoppas verkligen vi får en ny chans att bli ditt val av träningsbutik på nätet. Vi lovar vi ska göra vårt bästa med vårt nya system och pyssla om Dig så bra vi bara kan!

  • Dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Hälften av varorna jag ville beställa slut i lager, hutlöst fraktavgift om ordern är under 500:- (fattades 2:- till fraktfritt, men fanns inget billigt att 'slänga ner' i kundkorgen förutom en shaker av dålig kvalitet, 69:- som jag haft tidigare)
  • Självklart hade vi löst det åt Dig om Du hört av Dig.....

  • Usel
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Vi lade en order för ca 10 dagar sedan. Igår kom ett mail att produkten var slut i lager.
  • Vi ber om ursäkt, har varit lite underbemannade under semestern,

  • Mycket bra
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Jag beställde en crosstrainer och ordern behandlades snabbt och jag fick det jag hade köpt utan några konstigheter. Dock skedde leveransen via Schenker, vilket innebar att det blev lite omständigt att hämta ut varan.
  • Ganska dålig
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Enda butiken som min vara fanns i lager i. Allt funkade ganska bra och varan skickades omgående. Däremot har man tagit beslutet att använda schenker istället för posten vilket många mindre seriösa företag verkar göra. Det gör allting mycket krångligare då schenker har längre leveranstid och dessutom helt värdelösa ombud i form av små kiosker som inte duger till att hantera postens paket.

    Riktigt dåligt beslut. Tänk på vad som är bäst för kunden i slutändan och tänk inte bara på att spara någon eventuell krona på att använda schenker. Jag tror att ni förlorar mer än ni sparar på det. Sökte verkligen in i det sista efter en butik som levererade med posten och jag är nog inte ensam!
  • Hej,

    Tack för att Du tar Dig tid och ger oss feedback, det uppskattas!

    Vi vet att Posten möjligtvis har bättre utlämningsställen och vi har samarbetat i många år med Posten. Det var en del andra faktorer som gjorde att till slut valde att gå över till Schenker. Bl a har vi tillsammans med Schenker nu kunnat ta steget att erbjuda fri frakt och fri retur vid köp över 500:- som vi kände var ett kanonbra steg att ta och gynnar alla våra kunder.

  • Perfekt
    5 år sedan
    Uppdaterat: 5 år sedan
    Köpte ett par skor. Allt fungerade fint och leveranstiden kunde inte varit bättre! 10/10
  • Tack, kul att höra.

  • Perfekt
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Köpte ett löpband av dem. Det var mycket problem/fel med löpbandet från Tunturi, så mycket att vi beslutade oss för att häva köpet. Vi fick pengarna tillbaka utan problem, mer kan man inte begära, inte deras fel att löpbandet höll låg kvalitet.

    Kan rekommendera köp av dem.
  • Hoppas vi får nya chans att rekomendera annat märke på löpband åt Er eller om Ni behöver något annat.

  • Dålig
    6 år sedan
    Uppdaterat: 6 år sedan
    Nu senast beställde jag 5 burkar kosttillskott. När leveransen kom innehöll den bara 3 burkar. På följesedeln framgick att det var beställt 3 burkar och att 3 burkar var levererade. Det stod ingenting om att 2 burkar var restade och det fanns ingen annan bifogade förklaring till varför 2 burkar saknades

    Man börjar ju såklart fundera på vad man beställde och detektivarbetet påbörjas;
    * kollar Budo & Fitness hemsida för att se vad jag beställde
    * kollar bokningsbekräftelsen i mailen
    * kollar kontot för att se hur mycket pengar som dragits

    Allt tyder på att jag beställde 5 burkar, men att endast 3 levererades vilket var vad man tagit betalt för. Men till saken hör att om man beställde 4 eller fler burkar fick man fraktfritt, vilket man inte får om man beställer 2 burkar, så att komplettera med 2 burkar i efterhand blir dyrare...

    Mailar dem och frågar vad som händer och får till svar att endast 3 burkar fanns i lager och det var slut hos leverantören.
    Uppenbarligen ändrade man i order hur många burkar jag hade beställt, bara för att kunna avsluta ordern. Hur svårt kan det vara att kladda ner en förklaring på följesedeln med 10 ord som förklarar vad som händer? Mycket dåligt!

    Detta var dock inte första gången Budo & Fitness misslyckades:
    Gjorde en beställning och hörde sedan inte ett pip på över en månad efter att bekräftelsemailet kommit. Skickade då ett mail om att avbeställa och köpte mina varor på ett annat ställe. Fick aldrig ens en bekräftelse på att de hade tagit emot och avslutat ordern. Så majestätiskt dåligt att man inte tror att de kan misslyckas igen efter en sån tabbe!

    Ska tillägga att mitt betyg bygger på mina samlade intryck, eftersom det har fungerat helt okej att handla över disk. Beställer man via deras hemsida så är det ett lotteri...
  • Perfekt
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Snabb leverans och billigt !
  • Usel
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Usel intern kommunikation. Företaget har olika typer av mail-adresser för postoderbutik och huvudkontor.
    Ändelsen .cc till postorderbutiken.
    Mailar du till huvudkontoret struntar de tydligen i att läsa mailet om det anser att det borde gått till postorderbutiken istället. Noll respons trots upprepade mail med viktig-flagga.
    Senare visade sig att jag skulle maila en speciell person på postorderbutiken. Hans specifika adress med hans namn. Vad gäller varan så tog det ett bra tag (månader) innan jag hade ett fungerande ex hos mig.
  • Webshopens kundtjänst når du via menyvalen information->kontakta oss. Vi brukar altid svara på de mailen inom en arbetsdag. Där kan Du också komma i kontakt med respektive butik genom att välja vilken Du vill maila i dropdown menyn.

    Webshop/postorder kundtjänst går också att nå via telefon 08-6733350 månd-fred 8.30-17.00. Du får alltid snabbast hjälp om du väljer att kontakta webshop/postorder eller den butik Du söker.

    Företagets generella hemsida budo-fitness.se är på väg att bytas ut och kontakta-funtionerna i denna kommer att förbättras.

    Vad gäller det ärende Du tar upp är jag tacksam om Du kontaktar mig via webshopens kundtjänstmail (se ovan). Så att jag får veta vad det gäller och se hur vi kan kompensera Dig för Ditt besvär.

    MvH
    Bosse Johansson: Ansv e-handel Budo&Fitness Sports AB

  • Ganska dålig
    8 år sedan
    Uppdaterat: 8 år sedan
    Butiken i Lund vill inte ha kunder..
    Har den lagt ner?
    Service och pris = mindre bra.
  • Det stämmer. Butiken i Lund som Du skriver om, är sedan rätt lång tid tillbaka inte längre en Budo & Fitness-butik. Du är välkommen till någon av våra andra butiker. Den närmaste finns på Stora Kvarngatan 34 i Malmö. Telefon 040-128575. Den har öppet Vardagar 10.00-18.00, Lördagar 11.00-15.00.

    Du kan också handla i vår webshop dygnet runt.

  • Utmärkt
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Utmärkt kundtjänst och ett proffsigt, snabbt och trevligt bemötande. Drar av en stjärna för lång leveranstid. Inte butikens fel då varan var slut överallt, men den listas här som att den finns på lager. Fick dock information om detta på en gång och löpande uppdateringar om status. Samt snabb leverans när varan väl kom in.
  • Usel
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Usel kundservice. Beställde två Bokken som skulle finnas i lager. Efter 2 veckor kom mailade jag dem och undrade var varorna tagit vägen, utan att få svar. Mailade igen, inget svar. Efter ett par försök på telefon fick jag kontakt och då skyllde de på flytt av butiken. Fick prylarna till slut, men kommer aldrig mer handla från dem.
  • Usel
    9 år sedan
    Uppdaterat: 9 år sedan
    Har flera gånger handlat direkt i deras butik på Sveavägen i Stockholm som är helt ok. Men eftersom jag bor en bit utanför stan så tänkte jag senast att köpa via deras webshop.
    Dåligt beslut, då den visade sig vara rena katasrofen vad det gäller kundservice.

    Beställde ett par karatebälten till min döttrar och väntade... och väntade och väntade.. hur svårt kan det vara att skeppa väg ett par standard bälte som skulle finnas på lager?
    Efter 20 dagar så försöker jag kontakta kundservice via telefon, men där hänvisar dom till mailen. Mailar och erbjuder att jag kan komma och hämta grejjorna men inget svar. 2 dagar senare mailar jag dem min avbeställning (på telefon hänvisar deras svarare fortfarande till mailen).

    Döm om min förvånig när jag en (1) vecka senare får mail från dem att de har skickat ordern och jag ser att de dragit pengar från mitt konto. Har sedan försökt kontakta dem via mail vid ett flertal tillfällen och vid 2 tillfällen fått svar där de ville att jag skulle skicka kopia på mitt avbeställningsmail, vilket jag gjort.

    Ärendet är annu inte löst och inga pengar har ännu betalats tillbaka. De avbeställda varorna ligger på posten och eftersom jag inte fått någon anvisning hur jag skall hantera detta så får de ligga där till de skickas tillbaka.
  • Vi på Budo & Fitness vill härmed be om ursäkt.

    Vi har inte lyckats den här gången och kan bara ställa allt tillrätta och be om ursäkt.

    Under perioden ifråga så låg vi i en stor flytt och ombyggnad av vårt nya huvudkontor, lager och etableringen av vårt nya varuhus i Västberga Budo & Fitness Megastore.
    Det är den största utvecklingen och utmaningen i vårt företags historia och det ledde till att vi under sommaren och i början av hösten hade en hel del problem med att hinna med alla inkommande order.

    Detta samtidigt som vår orderingång ökade markant så en del kunder har kommit i kläm och fick vänta lite längre än önskat på sina varor varvid vi också kom efter vad det gäller vår returhantering och återbetalningar, en del mail försvann och det blev allmänt rörigt.

    Nu när flytten är avklarad har vi satt in alla resurser vi har för att komma ikapp och få ordning på de tokigheter som uppstått och vi kan nu glatt meddela att vi nu är i fas igen och kan fortsätta att hålla den höga servicegrad vi alltid haft för avsikt att ha.

    Förlåt oss :-)

  • Bra
    10 år sedan
    Uppdaterat: 10 år sedan
    Första gången jag beställer från denna butik.

    Jag köpte 8 st 1kg refill påsar som dom hade på extrapris. Dom levererade dock 2 st 5kg istället. Samma märke, dock i en annan smak! *förvånad*

    Betalning och leverans gick annars bra. Jag är nöjd då jag fick varor till ett högre värde än jag beställt och det faktiskt var samma märke. Samtidigt känns det väldigt konstigt att bara ändra en order, utan att fråga kunden.
  • Ganska bra
    10 år sedan
    Uppdaterat: 10 år sedan
    Leverans och betalning gick bra men produkterna jag köpte var usla. Vet inte om jag kan beskylla dem för det. Handlindor fanns att få i svart och rött. båda bra färger. Jag beställde i rött men fick dem i vitt, sämsta tänkbara färgen. men det är ju bara en färg och inget att bry sig i det estetiska. Suspensoaren var under all kritik och gjorde mer ont att ha än att vara utan och jag anser mig inte vara onormalt byggd. säkert säljer dom bättre produkter men det verkar som att jag fick fem av deras sämsta.
  • Bra
    11 år sedan
    Uppdaterat: 11 år sedan
    halkade på ett bananskal så fort ja klev in men kunde snabbt resa mej ohc fick dessutom hjälp med detta, mkt bra hjälp och va snygg hon var i kassan ;) stort plus
  • Utmärkt
    11 år sedan
    Uppdaterat: 11 år sedan
    Bra bemötande och service.Via telefon.