Prisjakt
Annons
  • Hardloop

    (15)

  • fr
2.9OK
4 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
M
Mr Jones
34 omdömen
Usel4 månader sedan

Varan skulle komma 19/12. Den är fortfarande i Frankrike. Nu fick sonen inte sin Julklapp. Uselt, beställer aldrig mer från er! Ingen avisering om försening heller.

M
Meus
39 omdömen
UtmärktRedigerades 6 månader sedan

Köp och retur fungerade utmärkt. Jag kunde inte begripa hur jag skulle logga in på "my pages" för att hitta returetikett, men fick svar inom 3 timmar från deras kundtjänst via e-post.

j
johan_s
1 omdöme
Usel7 månader sedan

VARNING! Har inte produkter i lager trots hemsidan säger det. Kundsupport svarar inte. Har fortfarande inte fått mina saker trots 4 veckor. Pengar redan dragna från kreditkortet.

p
prisjagaret
11 omdömen
Utmärkt10 månader sedan

Beställde ett stormkök och var osäker på butiken på grund av övriga omdömen. Leveransen gick dock snabbt utan problem.

Hardloop svarar:2023-09-27
Hej, Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina tankar med oss. 😀 Vi är absolut glada att läsa ditt meddelande och hoppas att få se dig igen snart. Med sportliga hälsningar, William
e
earic
11 omdömen
Utmärktett år sedan

Var nära att inte beställa pga all dåliga omdömen. Men jag beställde ett par skor och allt gick kanon. Snabb leverans på ett par dagar för att vara från Frankrike och inga problem.

Hardloop svarar:2023-09-27
Hej Earic, Tack för ditt mycket uppmuntrande svar. Vi hoppas att din utrustning kommer att följa med dig på dina mest fantastiska äventyr 😃 Med sportliga hälsningar, William
p
peralex
3 omdömen
Uselett år sedan

Beställde skor, utlovad leverans 8-9 dagar, efter 14 dagar utan ett ord kontaktade jag dem och då visar det sig att de väntar på leverans av skorna. Oklart när skorna dyker upp men enligt kundtjänst i bästa fall om en vecka. UNDVIK!

Hardloop svarar:2023-09-27
Hej, Vi strävar efter att erbjuda en mycket bra kundupplevelse, så dina återkopplingar är mycket viktiga för oss: tack. Jag hoppas att du har fått de skor du beställde sedan ditt senaste meddelande. Om inte, tveka inte att kontakta vår kundtjänst. Vi kommer att göra vårt bästa för att hitta en lösning. Vi hoppas att få se dig snart i en av våra butiker eller på hardloop.fr. Med sportliga hälsningar, William
Gästanvändare
Uselett år sedan

Butiken skrev att man erbjöd fri returfrakt men den som jag använde och fanns på min sida hos dem var inte förberald. Jag fick stå för frakt själv. Den ersatte dem inte. Dessutom fanns vid tiden för köpet en skrivning på deras hemsida att Sverige får man betala själv returfrakt men de ersätter den i efterhand. Denna skrivning var borta då jag hos deras kundtjänst hövdade min rätt till ersättning. Jag skulle undvika köp från denna handlare trots låga priser.

Hardloop svarar:2023-09-27
Hej Nisse, Vi strävar efter att erbjuda en mycket bra kundupplevelse, så dina återkopplingar är mycket viktiga för oss: tack. Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse, och vi kommer att göra vårt bästa för att nästa gång ska vara bättre. Tveka inte att kontakta vår kundtjänst i sådana fall. Vi kommer att göra vårt bästa för att hitta en lösning. Vi ser fram emot att få se dig snart för ett nytt äventyr. Med sportliga hälsningar, William
p
perfol
11 omdömen
Utmärkt2 år sedan

Aldrig handlat från innan, men fick en mycket positiv upplevelse av både köp och den retur jag blev tvungen att göra. Smidigt och snabbt hanterat hela vägen, trots att varan (ett par skor) skickades från och returnerades till Frankrike. Enbart kommunikation på Svenska, och kontinuerliga uppdateringar om statusen.

Hardloop svarar:2023-09-27
Hej, Tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina tankar med oss. 🤩 Vi är absolut glada att läsa ditt meddelande och hoppas att få se dig igen snart. Med sportliga hälsningar, William
M
Morwen
3 omdömen
Usel2 år sedan

Beställde och betalade för en vara jag hittade på prisjakt. Dagen efter återkallar de ordern och lägger en återbetalning inom några dagar utan att kontakta mig först. För besväret fick man 10% rabatt på varan som nu kostade mer än tre gånger så mycket. Jag kan förstå att priset kan bli fel ibland. Och tydligen behöver ni inte upprätthålla svenska konsumentköplagar utan pekar på franska tveksamt översatta lagar men 10%.. rabatt som endast gäller på EN specifik vara ni nu höjt med över 200% som dessutom inte längre är i närheten av lägst pris på prisjakt. Lite (mycket) bättre kundsyn tycker jag man kan förvänta sig när det är ni som gjort fel och jag som ligger ute med pengar under tiden.

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Beställde en Jacka som hade det lägsta priset för modellen på prisjakt. Fick efter 5 dagar en återbetalningsnotifikation. Men ingen annan information om att beställningen blivit annullerad eller varför. Tror de använder lockpriser som marknadsföring för sin site, i Sverige i det olagligt då jag kunnat hävda att vi ingått ett kontrakt och man kan anmäla till ARN om sådant här händer, men eftersom bolaget är franskt måste man vända sig till ODR, men vem orkar. Undvik.

Hardloop svarar:2023-09-27
Hej, Vi beklagar att du har haft en dålig upplevelse 😥, och vi kommer att göra vårt bästa för att nästa gång ska vara bättre. Tveka inte att kontakta vår kundtjänst i sådana fall. Vi kommer att göra vårt bästa för att hitta en lösning. Vi ser fram emot att få se dig snart för ett nytt äventyr. Med sportliga hälsningar, William

Om butiken

Butiken finns i Frankrike. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

PayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HARDLOOP SAS

Organisationsnr: 802166199