Det här är den gamla versionen av Prisjakt. Återvänd till nya Prisjakt
Snabba leveranser
14 dagars öppet köp
Svar från kundsupport inom 24h

https://soldfy.se

Betalningsalternativ

Klarna
Visa
MasterCard
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information soldfy.se har fått betyget (8.45)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    25 dagar sedan
    Kvalitetsprodukt med snabb service! Högt rekommenderad.
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Snabb och enkel service, beställde airpods och fick produkten nästadag. Bra qlty och effektivt kundservice. Hade några frågor till kundservice och fick svar samma dag.
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Perfekt rekommenderas
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Thx for the fast service , every thing was deliver on time
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Bästa service. Snabb och trevlig! Rekommenderar!
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Det var enkelt att beställa. Lätt att hitta på hemsidan.
  • Perfekt
    26 dagar sedan
    Uppdaterat: 26 dagar sedan
    Snabb leverans. Mycket nöjd.
  • Dålig
    28 dagar sedan
    köpte en Xiaomi tv Stick.

    tv stickan spelar inte 1080p utan att lagga och crasha.

    mailade soldfy.se som inte svarar på mitt mail.
    funderar på att få vidare till ARN.
  • Perfekt
    3 mån sedan
    Grymt snabba leveranser! Fick ett par airpods på mindre än 24 timmar!
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • Ganska bra
    4 mån sedan
    Köpte ett par "Huawei" hörlurar som på bild hade tillverkarens logotyp. Jag mejlade säljaren och fick bekräftat att hörlurarna är Huaweis egna. Det visade sig att bilden på webbsidan var fel, det bekräftades senare av kundtjänst, då hörlurarna kom utan original förpackning och hade ingen logotyp. När vi började diskutera retur visade sig att det är jag, köparen, som ska stå för frakten då det är inget fel på varan. Jag svarade med att bilden på sidan när beställningen gjordes inte var korrekt, annars hade inte beställning gjorts. Fick slutligen svar om att förstöra hörlurarna och bekräfta det med en bild så fakturan kunde annulleras, och därmed slippa fraktkostnaden. Udda lösning kan jag tycka för ett simpelt problem. Hade varit bättre om säljaren tog sitt ansvar och stod för frakten. Vill dock berömma säljaren för snabb leverans och respons. Det är dock tveksamt det kommer resultera i fler köp.

    + Snabb leverans
    + Snabb respons från kundtjänst

    - Krånglig retur policy
    - Behöver bli bättre på att ta ansvar för felaktig information på sidan
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 4 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning
  • 5 mån sedan
    Detta omdöme är under utredning